Ensi viikolla otan yhteyttä katolliseen kirkkoon

Anonyymi-ap

Toivon mukaa antaa suojan teiltä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja saa puhua teoistanne. Luin sattumalta niitä asioita muun asian yhteydessä, ja huomasin että tämähän on ihan elämän katsomukseni.

    • Anonyymi

      Yleensä kirkoissa on katto.

    • Se varmaan kannattaa, jos tunnet että vastassasi on paholainen, demoneja, pahoja henkiä. Katolisella kirkollahan on vielä ammattimaisia manaajia, eksorkisteja. Tiettävästi Suomessa toimii ainakin yksi katolisen kirkon manaaja, joten saat heti ammattilaisen tuen.

      • Anonyymi

        Kylää nämä on ihan ihmisiä. Tänne ei ole pystyneet tuota tahoa herjaamaan. Yhdessä jo kotia puhdistettiin. Rauha ja ilo palasivat. Hyviä ihmisiä, ajatellaan samoin. En tunne pelkoa tai heidän vihaansa keksimistään jutuista. Älä siis minua pelkää.


    • Anonyymi

      Katolinen kirkko opettaa että ihmisen ja Jumalan välillä on muu välimies kuin Jeesus Kristus. Näin ei ole. Pappi ei ole lähempänä Jumalaa kuin muut. Se opettaa myös että pappi voi pelastaa sieluja kastamalla heitä vedessä, ei voi. Sielu pelastuu kun ihminen uskoo että Jeesus on Jumala, kuka vuodatti verensä syntiemme sovitukseksi Golgatalla, että hänet haudattiin ja että hän heräsi kuolleista kolmantena päivänä.

      • Anonyymi

        ...
        2 Korinttolaiskirje 15:1-4
        "Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidättte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan ... "


    • Anonyymi

      Kaipa se suojaa jos on katollinen. Avokattoiset ei niin anna suojaa.

    • Anonyymi

      Ryssän kirkois ladon ovet naukuy

    • Anonyymi

      Ei auta,Jumala antaa mulle potkut keväällä,kun ylennys on varma.
      Auttakee Jumalan lapset wuaa.......

      Voi jumalauta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe