Mukavaa iltaa N naiselle

Toivottavasti voit hyvin. Olisi kiva, jos taivoitan sinut tällä. ☺️

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ehdi olla palstalla nyt kauempaa, kun lähden kaupungille. Palaan tänne myöhemmin. ☺️

    • Anonyymi

      Miksi vain täällä? 🤔

      • Kun en pysty muuta kautta viestimään. Tietenkin tykkäisin jutella ihan suoraan.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kun en pysty muuta kautta viestimään. Tietenkin tykkäisin jutella ihan suoraan.

        Kyllä pystyt. Olet vain niin vinoutunut että viestit vain täällä.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kun en pysty muuta kautta viestimään. Tietenkin tykkäisin jutella ihan suoraan.

        Prinssi, tämä menee vähän yli jo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi, tämä menee vähän yli jo?

        Minulle ehdotettiin että tekisin näin. No päätin sitten kokeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pystyt. Olet vain niin vinoutunut että viestit vain täällä.

        Kuinka niin pystyn, kun minut on estetty somessa? En ole saanut numeroakaan. Eikä olla juteltu niin paljon että uskaltaisin edes suoraa viestiä laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi, tämä menee vähän yli jo?

        Hyvä on toivottavasti se n nainen löytyy.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kuinka niin pystyn, kun minut on estetty somessa? En ole saanut numeroakaan. Eikä olla juteltu niin paljon että uskaltaisin edes suoraa viestiä laittaa.

        Usko jo, että se tyttö/nainen ei ole kiinnostunut susta.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kuinka niin pystyn, kun minut on estetty somessa? En ole saanut numeroakaan. Eikä olla juteltu niin paljon että uskaltaisin edes suoraa viestiä laittaa.

        Tuo tekstisi vain tuolla profiilissa on aika outo. Sinä et ole prinssi etkä mustasusi palstahahmo vaan kaipaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tekstisi vain tuolla profiilissa on aika outo. Sinä et ole prinssi etkä mustasusi palstahahmo vaan kaipaaja.

        Sanon tähän väliin sen verran, että koska ne ovat osa minua, ja kaipaamassa olen aina ollut. 👑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko jo, että se tyttö/nainen ei ole kiinnostunut susta.

        ..... 👑


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Sanon tähän väliin sen verran, että koska ne ovat osa minua, ja kaipaamassa olen aina ollut. 👑

        Niin kyllä kai ne voi siellä olla sitten vaikka on ne vain hahmoja.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kuinka niin pystyn, kun minut on estetty somessa? En ole saanut numeroakaan. Eikä olla juteltu niin paljon että uskaltaisin edes suoraa viestiä laittaa.

        Mitä sinä olet tehnyt hänelle, että hän on laittanut eston?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä olet tehnyt hänelle, että hän on laittanut eston?

        Laitoin hänelle viestin jossa kysyin, voitaisiinko jutella? Tämä siis 50 viikkoa sitten. Sitä ennen kerroin hänelle että olen häneen ihastunut. Tämä vuosi sitten syksyllä.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Laitoin hänelle viestin jossa kysyin, voitaisiinko jutella? Tämä siis 50 viikkoa sitten. Sitä ennen kerroin hänelle että olen häneen ihastunut. Tämä vuosi sitten syksyllä.

        Voi apua. Kuuntele itseäsi, hyvä mies. Minusta olisi todella ahdistavaa, jos joku torjunnan päälle ja estot saatuaan edelleen jatkaisi. Huh huh. No, kukin haaskaa elämänsä miten parhaakseen näkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi apua. Kuuntele itseäsi, hyvä mies. Minusta olisi todella ahdistavaa, jos joku torjunnan päälle ja estot saatuaan edelleen jatkaisi. Huh huh. No, kukin haaskaa elämänsä miten parhaakseen näkee.

        Aloin juuri miettiä asiaa hänen kannaltaan. Olet varmasti oikeassa. Minä olen tyhmistä tyhmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aloin juuri miettiä asiaa hänen kannaltaan. Olet varmasti oikeassa. Minä olen tyhmistä tyhmin.

        No samalla tavallahan täällä kaivataan kirjaimien kanssa ei se mitään ahdistelua ole palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No samalla tavallahan täällä kaivataan kirjaimien kanssa ei se mitään ahdistelua ole palstalla.

        Kyllä sana kiertää ja teen vaan itsestäni hölmön tällä tavalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sana kiertää ja teen vaan itsestäni hölmön tällä tavalla.

        Eipä ne kierrä. Kuka palstasta haluaisi puhua irl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne kierrä. Kuka palstasta haluaisi puhua irl.

        Voi kuule... Jos joku saa tietää kuka olen oikeasti (enkä epäile enää yhtään, etteikö joku tietäisikin), niin kyllä sana vaan liikkuu. Minun kannataa olla aika varovainen kaikesta mitä täällä kirjoitan. Enkä halua kenellekään pahaa mieltä sanomisillani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule... Jos joku saa tietää kuka olen oikeasti (enkä epäile enää yhtään, etteikö joku tietäisikin), niin kyllä sana vaan liikkuu. Minun kannataa olla aika varovainen kaikesta mitä täällä kirjoitan. Enkä halua kenellekään pahaa mieltä sanomisillani.

        Mitä sitten jos joku tietää että kaipaat sitä naista? Ne sinun kaveritkin jo tietää sen ja tuo kaivattukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten jos joku tietää että kaipaat sitä naista? Ne sinun kaveritkin jo tietää sen ja tuo kaivattukin.

        Tietää tietää... Mutta on osa sanonut, että kannattaisi jo antaa olla. Kyllä minun pitää miettiä sitä hänen kannalta. Ja omaltakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietää tietää... Mutta on osa sanonut, että kannattaisi jo antaa olla. Kyllä minun pitää miettiä sitä hänen kannalta. Ja omaltakin.

        No on se sinua moikannut ja saathan sinä sitä kaivata. Jos vaikka lukee palstaa mutta ei tiedä kuka tuo susi on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on se sinua moikannut ja saathan sinä sitä kaivata. Jos vaikka lukee palstaa mutta ei tiedä kuka tuo susi on.

        Niin no, prinssin ehkä tietäisi paremmin... Menin ja sotkin sen tyhmyyksissäni.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Niin no, prinssin ehkä tietäisi paremmin... Menin ja sotkin sen tyhmyyksissäni.

        Tuskin se mitään prinssiäkään tietää. Se tietää vain oman ja sinun nimen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se mitään prinssiäkään tietää. Se tietää vain oman ja sinun nimen.

        Se prinsseily alkoi vuosi sitten, kun vielä oletin kirjoittavani hänelle täällä. Sitten se homma lähti elämään ihan omaa elämäänsä. Luulin että se on hyvä tunniste. Kaikkea sitä voikin kuvitella.


    • Mutta nyt minun on valitettavasti mentävä. Toivottavasti N vastaa minulle. Koska tykkään kovasti. Ei sen vakavemmasta ole kyse. ☺️

      • Anonyymi

        Toivotaan! Älä välitä näistä muista kommentoijista. Ne vain haluaa latistaa. Sinun tarkoitus on löytää se n nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan! Älä välitä näistä muista kommentoijista. Ne vain haluaa latistaa. Sinun tarkoitus on löytää se n nainen!

        Älä viitti provosoida tätä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti provosoida tätä miestä.

        Mitä sinulla on siihen sanottavaa? Täällä saa kaivata jos haluaa ketä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulla on siihen sanottavaa? Täällä saa kaivata jos haluaa ketä haluaa.

        Ei alaikäisiä teinityttöjä, se on ihan vissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alaikäisiä teinityttöjä, se on ihan vissi

        Ei se ole alaikäinen enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole alaikäinen enää.

        Nii, just täytti 18 🙄 eli teini kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii, just täytti 18 🙄 eli teini kuitenkin.

        Minä mitään muuta kuin kaverillisesti kaipailen.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Minä mitään muuta kuin kaverillisesti kaipailen.

        Haluat enemmänkin se on fakta mutta tuo "tyttö" on jo täysi-ikäinen eli ihan sallittua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat enemmänkin se on fakta mutta tuo "tyttö" on jo täysi-ikäinen eli ihan sallittua.

        Niin. Siinä painaa hänen mielipiteensä minusta kaikkein eniten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan! Älä välitä näistä muista kommentoijista. Ne vain haluaa latistaa. Sinun tarkoitus on löytää se n nainen!

        Minä en voi ajatella niin itsekkäästi. Minä haluan löytää, mutta hän ei halua tulla löydetyksi, niin asia on jätettävä siihen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en voi ajatella niin itsekkäästi. Minä haluan löytää, mutta hän ei halua tulla löydetyksi, niin asia on jätettävä siihen.

        Mistä sinä tiedät ettei halua tulla löydetyksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät ettei halua tulla löydetyksi?

        En minä voi sanoa tietäväni mitään, mutta arvelen näin. Monesti arveluni osuvat oikeaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä voi sanoa tietäväni mitään, mutta arvelen näin. Monesti arveluni osuvat oikeaan.

        No ethän sinä voi sitä tietää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ethän sinä voi sitä tietää?

        No, jos on estettynä vuoden ajan... Varmaan enää edes muista että olen olemassa. Taikka merkitse vähääkään... Ihan sama miten paljon susi ulvoo yksin kuuta. Ei se mitään koskaan muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, jos on estettynä vuoden ajan... Varmaan enää edes muista että olen olemassa. Taikka merkitse vähääkään... Ihan sama miten paljon susi ulvoo yksin kuuta. Ei se mitään koskaan muuta.

        Jos se sinua moikkasikin? Ethän sinä voi tietää. Et sinä mikään palstasusi ole vaan kaipaat sitä n naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se sinua moikkasikin? Ethän sinä voi tietää. Et sinä mikään palstasusi ole vaan kaipaat sitä n naista.

        On tuo tottakin... Minä en ajatellut sitä nikkiä sellaisena hahmona, vaan käyttäjätunnuksena. Täällä vaan kaikesta tulee hahmoja, ihmisten mielissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti provosoida tätä miestä.

        Se on luultavammin yksi ja sama hän mahtanee provosoida itse itseään jottai voisi siitä sitten jotain toista syyttää sen verran olen itsekin hän testannut että tiedän hänestä sen että joku on joskus hänelle lähestymiskiellon hankkinut ja hänen tyylistään päätellen hän on sitä monasti rikkonut sitä en vai ole vielä ymmärtänyt että kuinka hänenlaisensa saa vielä olla vapaalla jalalla


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Minä mitään muuta kuin kaverillisesti kaipailen.

        Uskoo ken tahtoo uskotko edes itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat enemmänkin se on fakta mutta tuo "tyttö" on jo täysi-ikäinen eli ihan sallittua.

        Paitsi jos hankkii hänelle lähestymiskiellon ni siksi ei kai voi lähestyä irl saattas joutua linnaan muutoi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on luultavammin yksi ja sama hän mahtanee provosoida itse itseään jottai voisi siitä sitten jotain toista syyttää sen verran olen itsekin hän testannut että tiedän hänestä sen että joku on joskus hänelle lähestymiskiellon hankkinut ja hänen tyylistään päätellen hän on sitä monasti rikkonut sitä en vai ole vielä ymmärtänyt että kuinka hänenlaisensa saa vielä olla vapaalla jalalla

        Ei pidä paikkaansa. En ole saanut virallista lähestymiskieltoa. Joku hänen tuttu sen minulta kielsi ja siitä on jo vuosi aikaa...


    • Anonyymi

      sairas ukko..

      • Kyllä, sairas rakkaudesta. 👑


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kyllä, sairas rakkaudesta. 👑

        Kyllä sä ihan olet sairas korvienvälistä etkä rakkaudesta väität ite ihan mitä tahansa


    • Anonyymi

      Jaahas..ei sitä pidättele mikään😄🐺

      • Anonyymi

        Sinua vai mikäkö persoonistasi ny täsä kohti kirjoittelee


    • Se syy, miksi aikanaan jäin tänne, oli se, että kun kerroin sinkut palstalla tarinaani, silloin joku sanoi tietävänsä siitä... Myöhemmin luin täällä viestejä joissa pyydettiin useasti ottamaan yhteyttä. Oli myös kaipailuviestejä. Nostaisin niitä ylös, jos löytäisin. Olen vain halunnut kaiken aikaa tietää, onko hän ollut täällä ja kaipaillut minua? Aikaa on kulunut ja hommat mutkistunut.

      • Anonyymi

        Sinun pitää tulla esille. Ei hän muuten löydä sinua. Alkaako hänen nimensä N-kirjaimella? Vai jollakin muulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää tulla esille. Ei hän muuten löydä sinua. Alkaako hänen nimensä N-kirjaimella? Vai jollakin muulla?

        Sitä juuri pitää olla esillä ja alkaa se Nllä. Sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää tulla esille. Ei hän muuten löydä sinua. Alkaako hänen nimensä N-kirjaimella? Vai jollakin muulla?

        N alkaa. 5 kirjainta. Sukunimessä 11 kirjainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri pitää olla esillä ja alkaa se Nllä. Sivusta.

        H:lla m:llä k:lla milloin milläkin hän on kai kerenny jo täällä kaivata aakkosten joka kirjainta ois ostan pussin aakkosi josko olis sieltä löytäny puuttuvat palaset


    • En siis tavoita häntä. Enkä saa myöskään kaivata...

      • Anonyymi

        Älä nyt yhden päivän jälkeen heitä hanskoja tiskiin. Tuosta on hyvä jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt yhden päivän jälkeen heitä hanskoja tiskiin. Tuosta on hyvä jatkaa.

        Vuoden jälkeenpä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden jälkeenpä

        Niin... Ei varmaan minua enää jaksa edes muistaa... 🫤


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Niin... Ei varmaan minua enää jaksa edes muistaa... 🫤

        Mutta nyt kaipaat selkeästi vain häntä. Jospa huomaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt kaipaat selkeästi vain häntä. Jospa huomaisi.

        Taitaa mennä ahdistelun puolelle... Ei kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt kaipaat selkeästi vain häntä. Jospa huomaisi.

        Minulla oli teoria, että hän kaipaili minua silloin syksyllä. Sekin taisi olla omia harhojani vain... Taikka sitten ei. Mutta että paljon on tapahtunut sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Taitaa mennä ahdistelun puolelle... Ei kiva.

        Ei se täällä palstalla mene anna muiden ajatella mitä haluavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se täällä palstalla mene anna muiden ajatella mitä haluavat.

        Minun pitää miettiä mitä se nainen ajattelee.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Minun pitää miettiä mitä se nainen ajattelee.

        No kysy sitä palstalla mitä se ajattelee??


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Minun pitää miettiä mitä se nainen ajattelee.

        Huomioi kello se ei välttämättä vastaa heti eikä huomennakaan jos käy töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kysy sitä palstalla mitä se ajattelee??

        Hän voi tähän vastata, jos tätä lukee. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomioi kello se ei välttämättä vastaa heti eikä huomennakaan jos käy töissä.

        Minunkin pitäisi ihan kohta olla nukkumassa ja aamulla töissä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe