minulle ei ole ketään missään

Joten hyvää yötä ja hyvästi.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko suututtanut palstan?

      • Ilmeisesti. Ja olen pelkkä ällöttävä paska pappa kaikille.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ilmeisesti. Ja olen pelkkä ällöttävä paska pappa kaikille.

        Jo on syytökset, en kyllä tajuu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ilmeisesti. Ja olen pelkkä ällöttävä paska pappa kaikille.

        Johan sä olet monesti sanonut, että niitä mummoja ja akkoja kiinnostaisi, ne vain ei kelpaa sulle. Eli et ole mikään "paska pappa" kaikille, mutta et itse arvosta lainkaan niitä, jotka susta pitävät. Eli joo, aika paska oikeastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan sä olet monesti sanonut, että niitä mummoja ja akkoja kiinnostaisi, ne vain ei kelpaa sulle. Eli et ole mikään "paska pappa" kaikille, mutta et itse arvosta lainkaan niitä, jotka susta pitävät. Eli joo, aika paska oikeastaan.

        Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. En ihastu enkä syty heistä. Ei voi mitään. Hyvästi vaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. En ihastu enkä syty heistä. Ei voi mitään. Hyvästi vaan.

        Suurempi ongelma on, että et kykene edes arvostamaan. Jos edes siihen kykenisit, niin olisit vähän vähemmän paska. Vaan kun et kykene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi ongelma on, että et kykene edes arvostamaan. Jos edes siihen kykenisit, niin olisit vähän vähemmän paska. Vaan kun et kykene.

        Arvostamaan mitä? Kyllä se syö kun huomaa, ettei kukaan muu täälläkään innostu kuin mummelit yksin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Arvostamaan mitä? Kyllä se syö kun huomaa, ettei kukaan muu täälläkään innostu kuin mummelit yksin.

        Sekin kertoo paljon, että edes kysyt "Arvostamaan mitä". Miten kuule olis, jos vaikka ihan ihmistä arvostaisit, vaikket hänestä innostuisikaan. Etpä juuri itse arvostusta ansaitse, kun et osaa muita ihmisiä arvostaa. Mummeleita ja akkoja, joo ei ihme ettei yksikään nuorempi nainen ainakaan tule koskaan sun suuntaasi katsomaan. Ne mummelit ja akat ovat vielä osittain tottuneet siihen, että ei heitä kuitenkaan ihmisinä arvosteta. Nuoremmat naiset sen sijaan ovat kasvaneet ihan toisenlaiseen maailmaan, jossa ei akotella ja mummelitella ihmisiä, jotka eivät ole tehneet sulle yhtään mitään pahaa. Heidän ainoa "rikoksensa" on ollut kiinnostua sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kertoo paljon, että edes kysyt "Arvostamaan mitä". Miten kuule olis, jos vaikka ihan ihmistä arvostaisit, vaikket hänestä innostuisikaan. Etpä juuri itse arvostusta ansaitse, kun et osaa muita ihmisiä arvostaa. Mummeleita ja akkoja, joo ei ihme ettei yksikään nuorempi nainen ainakaan tule koskaan sun suuntaasi katsomaan. Ne mummelit ja akat ovat vielä osittain tottuneet siihen, että ei heitä kuitenkaan ihmisinä arvosteta. Nuoremmat naiset sen sijaan ovat kasvaneet ihan toisenlaiseen maailmaan, jossa ei akotella ja mummelitella ihmisiä, jotka eivät ole tehneet sulle yhtään mitään pahaa. Heidän ainoa "rikoksensa" on ollut kiinnostua sinusta.

        Minä kaiken pahan alku ja juuri. Pelkkää sontaa. Hyppään likakaivoon ja jään sinne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä kaiken pahan alku ja juuri. Pelkkää sontaa. Hyppään likakaivoon ja jään sinne.

        Itse sä oman soppasi keität. Ei sua kukaan ole pakottanut muita haukkumaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ilmeisesti. Ja olen pelkkä ällöttävä paska pappa kaikille.

        Osuit naulan kantaan Frank


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä kaiken pahan alku ja juuri. Pelkkää sontaa. Hyppään likakaivoon ja jään sinne.

        Hyppää pää edellä ni ei jää pää ainakaan pinnalle


    • Anonyymi

      Ei niin mitään missään. Hyvästi.

    • Anonyymi

      Niinhän siinä tuppaa käymään, kun on niin nirso kuin sinä olet.

      • Ei minun ole pakko tyytyä mummoihin. Ollaan sitten yksin. Ei tätä elämää enää pitkään jatku.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minun ole pakko tyytyä mummoihin. Ollaan sitten yksin. Ei tätä elämää enää pitkään jatku.

        Ei tietenkään ole, mutta se on oma päätöksesi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minun ole pakko tyytyä mummoihin. Ollaan sitten yksin. Ei tätä elämää enää pitkään jatku.

        Eikä mummoa kiinnosta muut kuin suunnilleen omanikäisensä. Olisi ihanaa olla parisuhteessa ja vanheta yhdessä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minun ole pakko tyytyä mummoihin. Ollaan sitten yksin. Ei tätä elämää enää pitkään jatku.

        Eipä teissä papparaisissa ole yhtään mitään sen kiinnostavampaa. Eli jos ei omanikäisesi kiinnosta, niin ole sitten yksin, äläkä valita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä teissä papparaisissa ole yhtään mitään sen kiinnostavampaa. Eli jos ei omanikäisesi kiinnosta, niin ole sitten yksin, äläkä valita.

        Juu siitä vaan etsimään se jääkiekkoilija itsellesi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu siitä vaan etsimään se jääkiekkoilija itsellesi.

        Hittoako mä jollain aivottomalla kuminpalasen perässä pyörivällä urpolla tekisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hittoako mä jollain aivottomalla kuminpalasen perässä pyörivällä urpolla tekisin?

        Sitähän te kaikki kauniit nuoret naiset haluatte. On pyykkilautavatsa ja kehtaa esitellä kavereille edustavaa poikakaveria. Niin ja bemari taikka audi tietysti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitähän te kaikki kauniit nuoret naiset haluatte. On pyykkilautavatsa ja kehtaa esitellä kavereille edustavaa poikakaveria. Niin ja bemari taikka audi tietysti.

        No joo, ei ihme ettei käy flaksi, ku papparaisen kuvitelmat on noin kaheleita. Tuossa tarjoamassasi kuvassa kaikki on puhdasta paskaa, jolla ei tee yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitähän te kaikki kauniit nuoret naiset haluatte. On pyykkilautavatsa ja kehtaa esitellä kavereille edustavaa poikakaveria. Niin ja bemari taikka audi tietysti.

        Kävipähän sekin selväksi, että millasten "naisten" perään sä itse kuolaat. Bimbot pikkupissikset kiinnostaa pappaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävipähän sekin selväksi, että millasten "naisten" perään sä itse kuolaat. Bimbot pikkupissikset kiinnostaa pappaa.

        Väärin. En ihastunut pissikseen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Väärin. En ihastunut pissikseen.

        Näköjään olet, kun oletukset on tuota tasoa. Noistahan se sun ihanaiseskin sitten tykkää. Hankin nyt sitten se bemari tai audi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Väärin. En ihastunut pissikseen.

        Jääkiekkoilijaa etsii ja pyykkilautavatsaa himoitsee. Sellasesta pissiliisasta sä innostut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään olet, kun oletukset on tuota tasoa. Noistahan se sun ihanaiseskin sitten tykkää. Hankin nyt sitten se bemari tai audi.

        En tunne häntä oikeasti niin hyvin että tietäisin mistä hän tykkää. Mutta pissis tuskin on. Vaan ihan normaali ihminen. Liian kunnollinen minulle varmaan. Löytää oman kaltaisensa vaikka suviseuroilta todennäköisesti. Ehkä on jo löytänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jääkiekkoilijaa etsii ja pyykkilautavatsaa himoitsee. Sellasesta pissiliisasta sä innostut.

        En kuule tiedä sitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minun ole pakko tyytyä mummoihin. Ollaan sitten yksin. Ei tätä elämää enää pitkään jatku.

        Joko se sun elää tänään päättyy miten päätit elämäsi päättää


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu siitä vaan etsimään se jääkiekkoilija itsellesi.

        Kaikkienko pitäs siu perään vinkua samalla tavoin sä vingut kaikkien perään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko se sun elää tänään päättyy miten päätit elämäsi päättää

        Voin syödä vaikka purkillisen unilääkkeitä nyt. Ottaa alkoholia niiden kanssa.


    • Anonyymi

      Sulla usein näitä hyvästejä täällä..Toivotaan sulle 2023 parempaa vuotta..

      • Tuskinpa on yhtään parempi.


    • Anonyymi

      Aina automainoksista tulee mieleen, että oli sey nnoloa, kun poliisit pysäytti, irrotti kilvet ja meni kortti hyllylle.
      Kotona en koskaan kehdannut asiasta puhua. Onneksi puoliso ymmärtää kaiken jo katseesta puhumattakin. Ajatuksen syvällä tasolla. Ei se raaskinut nolata minua.

    • Anonyymi

      Joko viimein tapat ittes hyvästi

      • Selvä. Teen sen ihan sinun ja kaikkien muidenkin iloksi.


    • Anonyymi

      Kuule nyt herra rinssi, ei elämä oo naisten varassa, naisia tulee ja naisia menee, silmät auki ja kohta huomaat että elämässä on muutakin kuin limainen suolenpätkä jota suurin osa miehistä hakee.... Saamatta yhtään sen enempää kuin sinäkään... Onnellisuutta. Elämä on elämistä varten ei jatkuvaa kaipuuta-VR

      • Helppo sinun on sanoa, kun saat naista aina kun haluat. Siinä on turha yrittää lohdutella, kun olen ollut jo ilman yli 10 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe