Olen kiinnostunut ja ilmoittaudun vapaaehtoisena tähän vaaralliseen tehtävään. Ilmatorjunnan erikoismiehenä neuvoni ja ohjeeni ovat tärkeä apu Ukrainalle. Ylennyksiä sekä mitaleja odottaen ja nyt ei naurata.
50 kouluttajaa Ukrainaan Suomesta
13
99
Vastaukset
- Anonyymi
Myös vanikkaa lähetetään ukrainaan .
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711610v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pakkaa kapsäkkiin partavesi ja työtodistukset älä unohda hammasharjaa.
- Anonyymi
Mielipitedesi puolesta olisit pikemmin valmista kauraa Wagnerin riveihin puolustamaan äiti-ryssää.
- Anonyymi
Oikea ripjulisti on kylläkin syyttänyt täällä moneen otteesen Ukrainaa että mitäs läksivät ja on vahvasti ryssän puolella.
- Anonyymi
Sinne Wagnerin joukkoihin palelemaan...
- Anonyymi
Montakohan lekan iskua riittää ripjulistin karkuyrityksen jälkeen? Veikkaan 2.
- Anonyymi
Hybridiareenalla olet varmaan kovasti harjoitellut!
- Anonyymi
Ruotsi lähettää tykistöä ja olen siinäkin maamme etevin asiantuntija. Lähden ruotsalaisten upseereiden neuvonantajaksi ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ressu muutama jäljellä oleva vuosi kuluu Jalmiinakodilla Perhossa.
- Anonyymi
Sodassa ja sodan uhassa rikastuvat aseiden valmistajat.
- Anonyymi
Ressu muistaa ottaa pari kaalia mukaan, että voi sitten keittää kaalikeittoa !
- Anonyymi
Voittaako Ressun puoli sodan kun se avaa tulen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463