monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jotakin ja se jokin on sinulla. Olet lämpöni ja tuskani.
Olet taitava
63
4247
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sittenhän meitä on kaksi. Akradabradaa...
- AnonyymiUUSI
Hyvä tietää että on kaksi. Hän on kaunis, rakas, itsepäinen ja ihana. Hän osuu haavoihini ja sitoo ne. Torjuu minut ja vetää puoleensa tietämättään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää että on kaksi. Hän on kaunis, rakas, itsepäinen ja ihana. Hän osuu haavoihini ja sitoo ne. Torjuu minut ja vetää puoleensa tietämättään.
Millä tavalla itsepäinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla itsepäinen?
Sellaisella omalla tavallaan, josta viehätyn. Meillä on ollut konfliktimme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisella omalla tavallaan, josta viehätyn. Meillä on ollut konfliktimme.
Meillä oli konfliktimme... 🎶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli konfliktimme... 🎶
Meillä todella on ollut konflikteja. Viehätyn hänestä silti aina vain enemmän. Olen aika avuton suhteessa häneen, hän on vastustamaton.
- AnonyymiUUSI
Se on Abrakadabra eikä tuo.......Akradabradaa........
Siis ABRAKADABRA - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis ABRAKADABRATämäkö oli keskeistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis ABRAKADABRAJoo, kiva kun korjasit. Meni sanat vähän solmuun kun kirjotin ja huomasin sen itsekkin. Olin kyllä häpeissäni, että miksi noin väärin tuli tuo, ja toistelin itselleni, että oletko vähän tyhäm. Mutta sitten mietin, että HEI NAINEN, NYT suu kiinni! Älä ole itsellesi noin julma! Kaikille sattuu virheitä. Mielessä se soi kuitenkin oikein. Oli kyllä vaikea herätä tähän aamuun, kun pelkäsin, että nyt on puoli Suomea nähnyt virheeni ja tyhämmyyteni. Avasin varovasti palstan ja silmäni. Nyt on kurkussa palan tunne ja kädet tärisee vatsakin meni ummelle. Puolustuksekseni olin tosi väsynyt sitä yöllä kirjoittaessani. Saanko nyt kuitenkin anteeksi? Yritän olla jatkossa tarkempi 😘
- AnonyymiUUSI
Kiitos sinulle hyvää yötä
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
❤️🖤
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Ajattelen sua
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Mitä ajattelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mitä ajattelet?
Monenlaista ajatusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monenlaista ajatusta
Kerro jotain. Minä ajattelen häntä. Hän on ihana, kaunis ja itsepäinen, voimakas ja herkkä, vaikea ja helppo. Hän särkee sydämeni ja sitoo sen tietämättään. Hän on uudet haavani ja vanhojen parannus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain. Minä ajattelen häntä. Hän on ihana, kaunis ja itsepäinen, voimakas ja herkkä, vaikea ja helppo. Hän särkee sydämeni ja sitoo sen tietämättään. Hän on uudet haavani ja vanhojen parannus.
Vau.Tosta ei voi enää paremmaksi pistellä, niin nätisti ajattelet hänestä.... Ajatukset eräästä helpottavat mun oloa. Tunnen oloni edes hetkittäin iloiseksi ja hyväksytyksi. Se tuntuu hyvälle ja se on hänen asioitaan,vaikkei tiedä sitä. Parempi ettei tiedä. Toinen on kaukana mutta silti niin lähellä. Toivon että hän on Onnellinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vau.Tosta ei voi enää paremmaksi pistellä, niin nätisti ajattelet hänestä.... Ajatukset eräästä helpottavat mun oloa. Tunnen oloni edes hetkittäin iloiseksi ja hyväksytyksi. Se tuntuu hyvälle ja se on hänen asioitaan,vaikkei tiedä sitä. Parempi ettei tiedä. Toinen on kaukana mutta silti niin lähellä. Toivon että hän on Onnellinen
Miksi parempi ettei tiedä? Ehkä hän kaipaa kuulla tuon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko viestisi mennyt myös hänelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tässä muodossa ole ilmaissut tunteitani. Olen sanonut että hän on minulle rakas. Mutta en sitä, millä kaikilla tavoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tässä muodossa ole ilmaissut tunteitani. Olen sanonut että hän on minulle rakas. Mutta en sitä, millä kaikilla tavoilla.
Miksi et noilla sanoilla kuvailisi hänelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et noilla sanoilla kuvailisi hänelle?
Pelkään menettäväni hänet elämästäni jos kerron kaikkein syvimmistä tunteistani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako olla ihmisen kanssa, joka särkee sydämiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako olla ihmisen kanssa, joka särkee sydämiä?
Ei hän tiedä että sydäntäni särkee.
- AnonyymiUUSI
Mies vai nainen
- AnonyymiUUSI
Eihän tuosta tiedä sen enempää.
Itse näen hänet vieressäni. Minulla on hyvä olla, kun hän hoitelee asioitaan ja sitten yhdessä ja hän saa olla siinä. Jotenkin näen kaiken tapahtuvan rinnakkain. Vähän kuin täällä. En tiedä miksi, mutta näin menee mielessäni.- AnonyymiUUSI
Tuo oli kivasti kirjoitettu.
Ajatus yhdessäolosta on ollut jotenkin toiveikas.
Minä en ajattele palstaa. Tämä ei ole mitään rinnakkaiseloa ennemminkin yhtä tyhjän kanssa.
Ehkä me vielä kohdataan.
Toivon hyviä asioita elämääsi.
Tietty leppoisaa joulun aikaa läheistesi kanssa.
Olin ystävieni luona tänään.
Muutoin yksin kotona.
🙏🏻🌌🌾 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kivasti kirjoitettu.
Ajatus yhdessäolosta on ollut jotenkin toiveikas.
Minä en ajattele palstaa. Tämä ei ole mitään rinnakkaiseloa ennemminkin yhtä tyhjän kanssa.
Ehkä me vielä kohdataan.
Toivon hyviä asioita elämääsi.
Tietty leppoisaa joulun aikaa läheistesi kanssa.
Olin ystävieni luona tänään.
Muutoin yksin kotona.
🙏🏻🌌🌾Ai niin. Unohdin mainita, että jos oisit ollut hän.
Et tietenkään voi olla kala-altaalla mielitittyni.
Hyvää joulun jatkoa ja levollista yötä.
Hyviin uniin toivottaa 🌾-kaisla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin. Unohdin mainita, että jos oisit ollut hän.
Et tietenkään voi olla kala-altaalla mielitittyni.
Hyvää joulun jatkoa ja levollista yötä.
Hyviin uniin toivottaa 🌾-kaislaLaitan vielä 😂 Toki sinä täällä oot...
Viihdyt paremmin kuin missään muualla.
Se on surullisinta. Silti 🙏🏻✨️Jää hyvästi✨️
- AnonyymiUUSI
En halua tuottaa sinulle tuskaa
- AnonyymiUUSI
En usko että hän haluaa tuottaa tuskaa. Mutta joskus hän tekee niin, mikä on myös minun syytäni. Hän tulkitsee joskus aikeeni kielteisiksi silloin kun motiivini on se, että haluan vain olla hänen kanssaan tavalla tai toisella, muodossa tai toisessa. En ole sanonut hänelle olevani ihastunut, se sanomattomuus vääristää vuorovaikutusta. Siksi se tuska on myös minun syytäni. Ja tuskaa koen siitäkin, etten voi olla hänen kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän haluaa tuottaa tuskaa. Mutta joskus hän tekee niin, mikä on myös minun syytäni. Hän tulkitsee joskus aikeeni kielteisiksi silloin kun motiivini on se, että haluan vain olla hänen kanssaan tavalla tai toisella, muodossa tai toisessa. En ole sanonut hänelle olevani ihastunut, se sanomattomuus vääristää vuorovaikutusta. Siksi se tuska on myös minun syytäni. Ja tuskaa koen siitäkin, etten voi olla hänen kanssaan.
Miksi et voi olla hänen kanssaan? Onko jompi kumpi teistä tai molemmat varattuja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskan aiheuttaminen toiselle ei ole välittämistä vaan ikäänkuin rankaisemista. Asioiden sanottamattomuus aiheuttaa juuri tuon tilanteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskan aiheuttaminen toiselle ei ole välittämistä vaan ikäänkuin rankaisemista. Asioiden sanottamattomuus aiheuttaa juuri tuon tilanteen.
Ei hänkään sille mitään voi että en ole sanonut ihastumistani. Aiheuttaa tuskaa tietämättään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi olla hänen kanssaan? Onko jompi kumpi teistä tai molemmat varattuja?
Nimenomaan se toinen muoto on nyt jostain syystä bannissa, mikä mua harmittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänkään sille mitään voi että en ole sanonut ihastumistani. Aiheuttaa tuskaa tietämättään.
Eli silloin sinä aiheutat sen tuskan omalla vaikenemisellasi. Itsellesi ja hänelle. Eikö kannata puhua ja selvittää teidän välinen tilanne?
Sen kautta vapautuu energiaa ja tilanne selkiintyy välillänne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan tuosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli silloin sinä aiheutat sen tuskan omalla vaikenemisellasi. Itsellesi ja hänelle. Eikö kannata puhua ja selvittää teidän välinen tilanne?
Sen kautta vapautuu energiaa ja tilanne selkiintyy välillänne.Kyllä hän myös minua välillä tulkitsee väärin. Olisin tietysti ymmärrettävämpi jos kertoisin mitä tunnen. Siinä on se riski että menetän ihmissuhteeni häneen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän myös minua välillä tulkitsee väärin. Olisin tietysti ymmärrettävämpi jos kertoisin mitä tunnen. Siinä on se riski että menetän ihmissuhteeni häneen.
Mikä teidän yhteys ja kontakti on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedät hänen statuksensa myös?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teidän yhteys ja kontakti on?
En halua liian tarkkaan tänne kertoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua liian tarkkaan tänne kertoa.
Sinuna miettisin, että mitä tänne kirjoitat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna miettisin, että mitä tänne kirjoitat.
Sinuna en yrittäisi ohjailla muita niin paljon. En ole kirjoittanut mitään erityisen tunnistettavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän myös minua välillä tulkitsee väärin. Olisin tietysti ymmärrettävämpi jos kertoisin mitä tunnen. Siinä on se riski että menetän ihmissuhteeni häneen.
Mikä sellainen ihmissuhde mahtaa olla jolle et voi kertoa tunteitasi? Ja miten sellaisen voisit edes menettää.
Täysin järjetöntä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sellainen ihmissuhde mahtaa olla jolle et voi kertoa tunteitasi? Ja miten sellaisen voisit edes menettää.
Täysin järjetöntä.Mietipä sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt sanaakaan tuosta.
Lainasin väärää, mun ois pitänyt laittaa viittaus tähän:
” En usko että hän haluaa tuottaa tuskaa. Mutta joskus hän tekee niin, mikä on myös minun syytäni. Hän tulkitsee joskus aikeeni kielteisiksi silloin kun motiivini on se, että haluan vain olla hänen kanssaan tavalla tai toisella, muodossa tai toisessa. En ole sanonut hänelle olevani ihastunut, se sanomattomuus vääristää vuorovaikutusta. Siksi se tuska on myös minun syytäni. Ja tuskaa koen siitäkin, etten voi olla hänen kanssaan.” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihmissuhde sit lainkaan sen arvoinen, jos sen menettää noin helposti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lainasin väärää, mun ois pitänyt laittaa viittaus tähän:
” En usko että hän haluaa tuottaa tuskaa. Mutta joskus hän tekee niin, mikä on myös minun syytäni. Hän tulkitsee joskus aikeeni kielteisiksi silloin kun motiivini on se, että haluan vain olla hänen kanssaan tavalla tai toisella, muodossa tai toisessa. En ole sanonut hänelle olevani ihastunut, se sanomattomuus vääristää vuorovaikutusta. Siksi se tuska on myös minun syytäni. Ja tuskaa koen siitäkin, etten voi olla hänen kanssaan.”Harhainen hyvinkin toi ap,paskaa jauhaa ,kiusaahan toi on,vai eikö ymmärrä,ett toiset voi hyvinkin vihata tota ihmisolentoa!
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä vaalealle naiselle?
- AnonyymiUUSI
Toivon sulle/hänelle vain hyvää, nuo tunteet ovat ohimeneviä joten keskity vain siihen omaan naiseesi, hänen kanssa oloon ja eloon ja jatka elämääsi niin kuin tähänkin asti. Niin minäkin aion tehdä, kun tästä vuosi vaihtuu. Todelliset tunteesi ovat hänessä joka on lähelläsi ja ollut elämässäsi.
- AnonyymiUUSI
Ei tämä mene ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä mene ohi.
Laitat palstan kiinni kokonaan ja keskity suhteeseesi, niin varmasti unohtuu. Tai sitten on vain elettävä sen asian kanssa kunnes ne laantuu. Tsemppiä ja kyllä se siitä joskus vielä painuu taka-alalle tuo tunteesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitat palstan kiinni kokonaan ja keskity suhteeseesi, niin varmasti unohtuu. Tai sitten on vain elettävä sen asian kanssa kunnes ne laantuu. Tsemppiä ja kyllä se siitä joskus vielä painuu taka-alalle tuo tunteesi.
Et sinä sitä voi tietää laantuvatko. Eikä minulla ole naista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se toinen sitten varattu, kun ette voi olla yhdessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hänellä on, mutta toivon silti sinulle tsemppiä ja voimaa ratkaista asiasi ja tunteesi jos vain pystyt💚
Hyvää yötä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hänellä on, mutta toivon silti sinulle tsemppiä ja voimaa ratkaista asiasi ja tunteesi jos vain pystyt💚
Hyvää yötä.Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laantuvathan ne, ihan taantuvasti. Siihen mittaan asti että ihmettelee oliko mitään koskaan ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Omaan sekopäiseen kirjoitukseesi vastasit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laantuvathan ne, ihan taantuvasti. Siihen mittaan asti että ihmettelee oliko mitään koskaan ollutkaan.
Nothing!
- AnonyymiUUSI
Oikein hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008624
- 926615
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636439Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345181Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634237- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876