Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
Mikä ihme sai sut käyttäytymään
31
2103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikä on törkeä kun en ymmärrä 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
???
- AnonyymiUUSI
Paan vastaan kiskis... tahotsä lisää
- AnonyymiUUSI
Hiljaa :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa :D
en osaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en osaa
Yötä :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yötä :D
Mmh 🤤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mmh 🤤
Mitä toi tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mmh 🤤
Myynnissä myös huomenna.
- AnonyymiUUSI
Varmaan tullut hulluksi.
- AnonyymiUUSI
Enää en uskalla arvata naiseksi näitä liikaa puuroa syöneitä ja manteli jäänyt jumiin :)
- AnonyymiUUSI
Rusinaa jossain sopassa😅😂
- AnonyymiUUSI
Vain vahvat selviävät. Tunteita oli liikaa jotka sekoittivat PÄÄN.
- AnonyymiUUSI
Nuku hyvin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuku hyvin
Niin nukunkin ☺️
- AnonyymiUUSI
Kaiken muuta kuin ihastunut..et ymmärrä vieläkään😔
- AnonyymiUUSI
En ole mielestäni käyttäytynyt huonosti.
Koska mä en todellakaan YMMÄRTÄNYT mun TILANTEESSA, että se miten toimin ei ollut oikein tai ei toivottua, palstan deluusiot ja omat deluusiot sun tunteista, sai kai mut vaa ajatteleen, että pakoilet jotain ja haluut et oon yhteyksissä suhun. Olin tosi tunteellinen myrsky sillon ja hukas, ja toimin väärin kun otin yhteyttä useasti ja rikoin sun rajoi, ja oksensin tunteet sun päälle, se oli tosi väärin ja otan täyden vastuun siitä, että toimin väärin, oon pahoillani.
Jos taas puhut siitä, että miksen kertonut sulle tunteista aiemmin niin, en ollut täysin varma miten toimit. Mulla oli vähän silt osalt vaikea tilanne, että mua ahdisti, että mun exä satuttaa kissoi, kun sen käytös oli välil pelottavaa ja ahdistavaa, niin viivyttelin eroa turhan pitkään, ja sit viivyttelin sulle erosta kertomista turhan pitkään, kun pelkäsin vaan että "hylkäisit" mut jotenki ja aattelin, että ajattelisit et käyttäsin sua vaa laastarina jos kertoisin erosta, ja olisin heti ihan hulluna suhun, ja en halunnut et tuntisit oloas kenenkää laastariks, niin yritin jotenki sohlata kerrottua omat tunteeni luonnollisesti ja aidosti, siks kysyin sua jatkuvasti näkeen, aattelin, että oikeassa elämässä mulla olis sentää mahdollisuus mahdollisimman luontevasti selittää sulle koko tilanne ja perääntyä jos mun tunteet mahdollisesti ahdistais sua, oikeessa elämässä on helpompi nähä ahdistaako joku juttu toista, niin aattelin vaan, että se ois parempi, mut sit kun oli jo 2024 alkuvuosi ja en ollut vielkä äekrtonut, tapaamisestki oli useita kuukausia, niin en vaa pystynyt pitää sitä kaikkee sisäl, kun en nukkunutkaa enää niiden tunteiden takia sillon :(Ja jotta en sekota kenenkää viattoman soppaa enää enempää, niin tää on veeralle, en tykkäis mainita hänen nimeään enää tääl, koska se tuntuu ahdistelulta, mut kai mun on vaa pakko, että en sekota jonkun ihmissuhteita tai päätä enempää, et joo hän on se kaivattu josta puhun tääl aina :)
- AnonyymiUUSI
Oon loistava tylyttäjä etkä sä tiedä mitä mä tunnen. Et ole ollut mun kanssa läheisesti. Joten et tunne mua yhtään. Muhun tutustuminen vaatii aikaa ja se vaatii tahtoa. Jos ollaan hyvän päivän tuttavia oon voinu antaa sulle vähän siimaa mutten omasta mielestä mitään....Ja jos mun sydäntä ei ole voitettu puolelleen niin oon jatkuvasti valmiina siihen että sä toteat ettei sua vttuakaan kiinnosta. Oon huono hyvästelemään vaan ja ainoastaan ne maailman rakkaimmat. Muut saa mennä ihan vaikka heti jos näen että ei jaksa mua ja mun ajatusmaailma satuttaa
- AnonyymiUUSI
Ihastunut ei käyttäydy törkeästi eli jompi kumpi ei pidä paikkaansa.
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin ajattelen. En ymmärrä miksi ko. Henkilö halusi vaan satuttaa mun jo muutenkin murskattua mieltä. Ja väittää ihastuneensa minuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin ajattelen. En ymmärrä miksi ko. Henkilö halusi vaan satuttaa mun jo muutenkin murskattua mieltä. Ja väittää ihastuneensa minuun.
Älä usko sitä, valehtelee.
- AnonyymiUUSI
Joo, voin myöntää.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista jouluaattoa.
https://m.youtube.com/watch?v=hIf2tVIqJhQ- AnonyymiUUSI
Voit myöntää mitä? Miksi teit niin?
- AnonyymiUUSI
Kuinka hän käyttäytyi, jos saa kysyä?
- AnonyymiUUSI
No koitahan nyt se sitten selvittää näistä guben sekoiluista, kannattaa kiirehtiä ätmin aika loppuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No koitahan nyt se sitten selvittää näistä guben sekoiluista, kannattaa kiirehtiä ätmin aika loppuu
Ädmin? 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ädmin? 🤭
Sama jammusetä
- AnonyymiUUSI
Päässä vika, jos joku käyttäytyy törkeästi. Ei siihen sen kummempaa selitystä ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866