MV-lehti = TÄYTTÄ SOOBAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonyymi-ap

tuli taas kurkattua ja KOKO AJAN KORONA SONTAA!!! MISTÄÄN muusta ne eivät osaa puhua kuin NUOLKAA VENÄJÄÄ ja IMEKÄÄ PUTLERIN MUNAA ja lepyttäkää tämä MAAILMAN JUMALA JA VALTIAS!!!!!!!!! sitten ROkote PASKAA loput.. HUUMEET oat näiden VAJUJEN mielestä TERVEYS -tuoteota rokotteeseen verrattuna. siisPIRITORILTA ostettu KROKODIILI suoneen iskettynä on TERVEYSTUOTE rokotteeseen verrattuna.. EIKÖ NÄÄ VÄSY tähän SAMAN ASIAN JANKUTTAMISEEN!!!!!!! kuinka kauan ne JAKSAA JANKUTTAA??????????????

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt.21:42-43 Biblia (1776) Sanoi Jesus heille: ettekö te ikinä Raamatuissa ole lukeneet: jonka kiven rakentajat hylkäsivät, se on tullut kulmakiveksi. Herralta on se tapahtunut, ja on ihmeellinen meidän silmäimme edessä, Sentähden sanon minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois ja annettaman pakanoille, jotka sen hedelmän tekevät.

    • Anonyymi

      Valtamedia sen vihankierteen aloitti kostoksi, koska MV-Lehti paljasti mm. YLEn valheita ja salailuja. Koska MV-Lehti on erikoistunut kertomaan valhemedioille epäedullisia asioita ja faktoja, se on joutunut vihamielisten hyökkäysten kohteeksi. Nyt jo pelkästään nimen "MV-Lehti" näkeminen aiheuttaa vihaa ja katkeruutta. Mutta mitä pahaa MV-Lehti on tehnyt tavallisille kansalaisille? Aivan, ei yhtään mitään. Mutta silti tavallinen kansalainen vihaa MV-Lehteä. Miksi? Koska valtarintaman luoma häpeä- ja kiristyskulttuuri ajaa siihen tavallista ihmistä. Tavallinen ihminen joutuu jopa vastoin tahtoaan muokkaamaan mielipidetään, tai teeskentelemään olevansa sitä "oikeaa" mieltä. Unohtamatta heikompaa ainesta, jotka ovat herkkiä aivopesulle. Hehän uskovat vankasti, että valtamedia kertoo totuuden ja MV-Lehti syöttää valheita. Mutta kun pyydetään näyttöjä MV-Lehden valheista, niitä ei sattuneesta syystä tulekaan, vaan sen sijaan tulee jatkuvaa vihamielistä räkätystä, väistelyä, pakoilua yms. Itse luen tasapuolisesti kaikenlaisia medioita, koska haluan tietää, miten asiat oikeasti on. Yksikään media ei ole minun näkökulmastani katsottuna sellaisessa asemassa, että pitäisin kirjoituksia automaattisesti totuutena. Jokainen tavalliselle kansalaiselle syötetty informaatio on totta vasta sitten, kun sen voi totuudeksi vahvistaa. Olen kyllä tutustunut melkoisen tarkkaan MV-Lehden julkaisuihin, sekä hakenut sen jälkeen faktantarkistuksia. Molemmissa on ongelmia: MV-Lehdeltä uupuu usein tarkemmat todisteet ja vaihtoehtomedioiden julkaisemien juttujen kumoamiseksi julkaistuissa faktantarkistuksissa on yleensä pelkkää tekstiä ilman todisteita. Eli pitäisi vain sokeasti uskoa, kun teksti sanoo "ei pidä paikkaansa..."?

      Mutta vihatkaa vaan. Viha on voimaa. Viha on valtaa. Olette hyvää pataa Saatanan kanssa.

      • KOLME VUOTTA se lehti on JANKUTTANUT yhtä ja SAMAA ASIAA!!! smalla tavalla niillä on PAKKOMIELLE kuin PUTLER:illa MAA-ALUEISTA.. kunhan vaan on TOISTA MIELTÄ.. siinä on se että PUUTIN on GOOD BOY ja Selenski o BAAD BOY!!! ja PAKOTEROSSIT päälle!! AINA ja AINA ja AINA SAMAA JANKUTTAMISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      1Moos.8:21 Biblia (1776) Ja Herra haisti lepytyshajun, ja Herra sanoi sydämessänsä: en minä silleen enää maata kiroo ihmisten tähden: vaikka ihmisen sydämen aivoitus on paha hamasta lapsuudesta; ja en minä silleen enää lyö kaikkia kuin elävät niinkuin minä tehnyt olen. Jes.54:9 Sillä tämä on minulle oleva niinkuin Noan vesi, josta minä vannoin, etten Noan vedet pitänyt enään käymän maan ylitse: juuri niin olen minä vannonut, ettei minun pidä sinulle vihastuman, eikä sinua rankaiseman.

    • Anonyymi

      5Moos.29:18 Älköön siis teidän joukossanne olko ainoatakaan miestä tai naista, sukua tai sukukuntaa, jonka sydän tänä päivänä kääntyisi pois Herrasta, meidän Jumalastamme, mennäkseen palvelemaan noiden kansojen jumalia; älköön teidän keskuudessanne olko juurta, jossa kasvaa koiruohoa ja marunaa, Ap,t.8:23. Hebr.3:12. 12:15

    • Anonyymi

      1Moos.3:7 Biblia: Silloin aukenivat molempien heidän silmänsä ja äkkäsivät, että he olivat alasti; ja sitoivat yhteen fikualehtiä ja tekivät heillensä peitteitä. 1Moos.3:9 Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet?

    • Anonyymi

      Ethän nyt arvostelisi veljiämme perussuomalaisia? Armo ja anteeksianto pidä aina läsnä.

    • Anonyymi

      1Moos.1:29 Biblia (1776) Ja Jumala sani: katso, minä annoin teille kaikkinaiset ruohot, jossa siemen on koko maan päällä, ja kaikikinaiset hedelmälliset puut ja puut, joissa siemen on, ruaksi. 1Moos.9;3

    • Anonyymi

      Kyllähän sananvapaus pitää olla kuten pitäisi olla uskonnonvapaus, mutta silti vain ihminen voidaan liittää tietämättään valtionkirkoon eikä voi itse erota kuin täysikäisenä.

      MV voisi ryhtyä julistamaan uskonnollista juttuja kun niissä on niin paljon valheita. Olisi paljon asioita mitä pitäisi oikoa.

    • Anonyymi

      Tietenkin MV alkaa julistaa ilosanomaa kasteen armosta ja haukkumaan hurmahenkiä. Niin olisi pojat oikealla asialla.

      Välillä voisi kannustaa amerikkalaisia avustamaan tätäkin sotaa samon kuin viimeksi he ratkaisivat sen natsien turmioksi. Amerikassa lepää nytkin toivo Euroopan rauhasta.

    • Anonyymi

      Matt.27:11 Mutta Jesus seisoi maarerran edessä, niin maaherra kysyi häneltä, sanoen: oletkos sinä Juudalaisten kuningas? Jesus sanoi hänelle: sinäpä sen sanot. Mark.15:2 Ja Pilatus kysyi häneltä: oletkos sinä Juudalaisten kuningas? Hän vastasi ja sanoi hänelle; sinäpä sen sanot. Luuk.23:3 Niin Pilatus kysyi häneltä, sanoen: oletkos Juudalaisten kuningas? Hän vastasi häntä ja sanoi: sinäpä sen sanot. Luuk.22:70 Niin he sanoivat kaikki: sinä olet siis Jumalan Poika? sanoi hän heille: tepä sen sanotte, että minä olen. Biblia (1776)

    • Anonyymi

      Joh.18:37 Niin Pilatus sanoi hänelle: niin sinä olet kuningas? Jesus vastasi: sinä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten olen minä syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että totuuden tunnistan. Ilm.19:16 Ja hänellä oli vaatteessansa ja reidessänsä nimi kirjoitettu: kuningasten Kuningas ja herran Herra. Biblia (1776)

    • Anonyymi

      MV lehti voisi tosiaan ryhtyä totuuden torveksi ja haukkua lahkolaisia sekä hurmahenkeä. Se voisi tehdä sen tosin hieman paremmin ettei vain olisi tarinaa, pojat ovat kertoneet, vaan käydä itse paikan päällä katsomassa miten kiimaiset kojootit ulvovat ja sitten arvostella sitä.

      Tai se pitäisi herjata kaikin sanakäänteinen vaikka olisikin niin hyvin tehty ettei aito kojoottikaan pystyisi samaan.

    • Anonyymi

      Ilm.16:14 Biblia: Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekeväe ja menevät maan ja koko maanpiirin kuningasten tykö, kokoomaan heitä sotaan suurena kaikkivaltiaan Jumalan päivänä. Ilm.17:14 Nänät sotivat Karitsan kanssa, ja Karitsa on heidät voittava; sillä hän on herrain Herra, ja kuningasten Kuningas ja ne jotka hänen kanssansa ovat, kutsutut ja valitut ja uskolliset.

    • Anonyymi

      1Tim.6:15-16 Joka meille aikanansa osoittaa se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja kaikkein herrain Herra, Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudedessa, johon ei yksikään tulla taida jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Biblia (1776). 2Moos.33:20. 5Moos.4:12. Joh.1:18. 1Joh.4:12

    • Anonyymi

      Joh.14:8-11 Biblia (1776) Philippus sanoi hänelle: Herra, osoita meille Isä, niin me tyydymme. Jesus sanoi hänelle: minä olen niin kauvan aikaa teidän tykönälle, js et sinä minua tunne? Philippus joka näki minut, hän näki myös Isän: kuinka siis sinä sanot: osoita minulle Isä? Etkös usko minun olevan Isästä ja Isän minussa? Ne sanat, jotka minä teille puhun, en minä itsestäni puhu: mutta Isä, joka minussa on, hän tekee työt. Uskokaat minua, että minä olen Isässä ja Isä minussa; mutta jos ei, niin töiden tähden uskokaat minua. Joh.10:25-30

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe