Näin ne virkamiehet suojelevat toisiaan

Anonyymi-ap

Syyttäjä ei nostanut syytettä potilastietojen urkinnasta Viitasaaren terveyskeskuksessa. Vähätteli, että aikaa oli käytetty luvattomaan selailuun vain kaksi minuuttia, vaikka aika oli todellisuudessa kahdeksan minuuttia.
Yritti vielä keksiä jonkinlaisen selityksen urkkijan puolesta. Urkkija itse sanoi ettei osaa antaa selitystä ja pyysi anteeksi.

Toinen asia koski muistutusta, jota ei tietenkään olisi saanut näyttää johtavan lääkärin ja asianosaisen lisäksi kenellekään. Tämä oli jaettu sisäisellä sähköpostilla luoja yksin tietää kuinka monelle ihmiselle. Uhrilla on todisteet siitä että ainakin yhdelle ulkopuoliselle henkilölle muistutus on näytetty, johtavan lääkärin lähettämä tekstiviesti uhrille jossa myöntää asian. Ei riittänyt syyttäjälle, vaikka todisteet hänelle toimitettiin.

Poliisia ei kiinnostanut tämänkään vertaa. Hyppäsi tuon urkinta kohdan yli aivan kuin sitä ei olisi rikosilmoituksessa mukana ollutkaan. Ei maininnut ollenkaan koko asiaa tutkinnan päätöksessä.

20

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Törkeätä!!

    • Anonyymi

      😠😠😠

    • Anonyymi

      ???

    • Anonyymi

      Tämä on ihan tavallista. Huora ämmät tekevät tätä jatkuvasti ja huora toimittajalla on kätevästi kaveri jossain virastossa...

      • Anonyymi

        Eikös kuullosta kivalta yhteiskunnalta? Jonkinlainen päävikaien ämmä urkkii toisten asioita huvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kuullosta kivalta yhteiskunnalta? Jonkinlainen päävikaien ämmä urkkii toisten asioita huvikseen.

        Ne ovat juuri tuollaisia, sairaimpia akkoja ei voi löytää kuin tästä maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kuullosta kivalta yhteiskunnalta? Jonkinlainen päävikaien ämmä urkkii toisten asioita huvikseen.

        Ja hänen annetaan tehdä se ilman seuraamuksia😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat juuri tuollaisia, sairaimpia akkoja ei voi löytää kuin tästä maasta.

        Tiedän tapauksen jossa urkkija oli mies-lääkäri


    • Anonyymi

      Poliisikin luovuttaa tietoja joskus toimittajalle ja toimittaja on itse rikollisin.
      Syy voi olla silkka ilkeys, siis ei mitään kunnollista journalistista syytä.

      No mutta vanhaa juttua jo

    • Anonyymi

      Tämä on juuri sitä samaa suomalaista paskakulttuuria mitä tässä maassa on.

      • Anonyymi

        Minä en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut syökö joku riisiä vaiko makaronia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut syökö joku riisiä vaiko makaronia.

        Suomen ämmäväestölle tämä kuuluu kiinnostavuus listalle.


    • Anonyymi

      Ja suomen eukkoväestö ei ole koskaan noussut korkeammalle tasolle, pari poikkeavaa on.

      • Anonyymi

        minua esim. ei kiinnosta syökö joku riisiä, nuudeleita taikka kumpaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua esim. ei kiinnosta syökö joku riisiä, nuudeleita taikka kumpaakin.

        Minua ei kiinnosta myöskään onko jollakin joku sairaus.


    • Anonyymi

      Jos ei muuten oikeutta saa niin kaiken voi onneksi julkaista

      • Anonyymi

        Niin voi. Nimet ja kaikki tekemiset työssään koska virkansa ovat julkisia


    • Anonyymi

      En minä tähän asiaan ota kantaa.

      Mutta tyypillisesti ihmisen elämä pilataan myös väärillä potilastiedoilla, harkitun tarkoituksellisesti. Estetään jopa ihmisen osallisuus työelämään jne.
      Väärentäminen on osa lääkärien ja poliisien ammattia. Ikään kuin vääriä tuomioita siviilielämässä.

      • Anonyymi

        Pikkusieluisen maan munattomia virkaansa hyväksi käyttäviä rikollisia siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusieluisen maan munattomia virkaansa hyväksi käyttäviä rikollisia siis.

        Vallan väärinkäyttöön liittyy usein myös korruptiota. Korruptioon kuuluu olennaisesti puuttumattomuus ja seuraamuksettomuus. Julkisia tietoja salataan, kieltäydytään eturistiriitojen arvioinnista ja valvonnasta.
        Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta
        https://onnellinen-maa.webnode.fi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe