Syyttäjä ei nostanut syytettä potilastietojen urkinnasta Viitasaaren terveyskeskuksessa. Vähätteli, että aikaa oli käytetty luvattomaan selailuun vain kaksi minuuttia, vaikka aika oli todellisuudessa kahdeksan minuuttia.
Yritti vielä keksiä jonkinlaisen selityksen urkkijan puolesta. Urkkija itse sanoi ettei osaa antaa selitystä ja pyysi anteeksi.
Toinen asia koski muistutusta, jota ei tietenkään olisi saanut näyttää johtavan lääkärin ja asianosaisen lisäksi kenellekään. Tämä oli jaettu sisäisellä sähköpostilla luoja yksin tietää kuinka monelle ihmiselle. Uhrilla on todisteet siitä että ainakin yhdelle ulkopuoliselle henkilölle muistutus on näytetty, johtavan lääkärin lähettämä tekstiviesti uhrille jossa myöntää asian. Ei riittänyt syyttäjälle, vaikka todisteet hänelle toimitettiin.
Poliisia ei kiinnostanut tämänkään vertaa. Hyppäsi tuon urkinta kohdan yli aivan kuin sitä ei olisi rikosilmoituksessa mukana ollutkaan. Ei maininnut ollenkaan koko asiaa tutkinnan päätöksessä.
Näin ne virkamiehet suojelevat toisiaan
21
110
Vastaukset
- Anonyymi
Törkeätä!!
- Anonyymi
😠😠😠
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Tämä on ihan tavallista. Huora ämmät tekevät tätä jatkuvasti ja huora toimittajalla on kätevästi kaveri jossain virastossa...
- Anonyymi
Eikös kuullosta kivalta yhteiskunnalta? Jonkinlainen päävikaien ämmä urkkii toisten asioita huvikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kuullosta kivalta yhteiskunnalta? Jonkinlainen päävikaien ämmä urkkii toisten asioita huvikseen.
Ne ovat juuri tuollaisia, sairaimpia akkoja ei voi löytää kuin tästä maasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänen annetaan tehdä se ilman seuraamuksia😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat juuri tuollaisia, sairaimpia akkoja ei voi löytää kuin tästä maasta.
Tiedän tapauksen jossa urkkija oli mies-lääkäri
- Anonyymi
Poliisikin luovuttaa tietoja joskus toimittajalle ja toimittaja on itse rikollisin.
Syy voi olla silkka ilkeys, siis ei mitään kunnollista journalistista syytä.
No mutta vanhaa juttua jo - Anonyymi
Tämä on juuri sitä samaa suomalaista paskakulttuuria mitä tässä maassa on.
- Anonyymi
Minä en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut syökö joku riisiä vaiko makaronia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en henkilökohtaisesti ole kiinnostunut syökö joku riisiä vaiko makaronia.
Suomen ämmäväestölle tämä kuuluu kiinnostavuus listalle.
- Anonyymi
Ja suomen eukkoväestö ei ole koskaan noussut korkeammalle tasolle, pari poikkeavaa on.
- Anonyymi
minua esim. ei kiinnosta syökö joku riisiä, nuudeleita taikka kumpaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minua esim. ei kiinnosta syökö joku riisiä, nuudeleita taikka kumpaakin.
Minua ei kiinnosta myöskään onko jollakin joku sairaus.
- Anonyymi
Jos ei muuten oikeutta saa niin kaiken voi onneksi julkaista
- Anonyymi
Niin voi. Nimet ja kaikki tekemiset työssään koska virkansa ovat julkisia
- Anonyymi
En minä tähän asiaan ota kantaa.
Mutta tyypillisesti ihmisen elämä pilataan myös väärillä potilastiedoilla, harkitun tarkoituksellisesti. Estetään jopa ihmisen osallisuus työelämään jne.
Väärentäminen on osa lääkärien ja poliisien ammattia. Ikään kuin vääriä tuomioita siviilielämässä.- Anonyymi
Pikkusieluisen maan munattomia virkaansa hyväksi käyttäviä rikollisia siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusieluisen maan munattomia virkaansa hyväksi käyttäviä rikollisia siis.
Vallan väärinkäyttöön liittyy usein myös korruptiota. Korruptioon kuuluu olennaisesti puuttumattomuus ja seuraamuksettomuus. Julkisia tietoja salataan, kieltäydytään eturistiriitojen arvioinnista ja valvonnasta.
Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta
https://onnellinen-maa.webnode.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930