Että vuosi oltu kihloissa. Hiukan tuli paha mieli kun itse olen vielä sinkku ja 33 vuotta, mutta kaipa tähän tottuu.
Näin instagramista tarinan
12
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ikä ei isommin vaikuta sinkkuuteen.
xLiner- Anonyymi
Enkä kai ole mitään vielä menettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kai ole mitään vielä menettänyt.
Huonolla käytöksellä on voinut menettää paljonkin.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonolla käytöksellä on voinut menettää paljonkin.
xLinerEn oo käyttäytynyt yleensä huonosti.
Kaikille löytyy kyllä se oikea :) Nauti vielä kun olet vapaa. Keskity siihen että teet asioita mistä nautit. Nyt sinulla on aikaa itsellesi.
- Anonyymi
Älä ruoki trollia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia
Miten niin ruoki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia
Kyllä mä löydän sen oikean etkä sä voi sille mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ruoki?
Trollille ei pitäisi vastata mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollille ei pitäisi vastata mitään.
Trolli laulaa na na naa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia
Mä en välitä sun ilkeistä kommenteista, usko jo!
- Anonyymi
Mutta eiks oo hienoo, että joillakin onnistuu. Kyllä mä myönnän, että tossa sun iässä oli perheen perustus voimakkaasti mielessä. Mutta oon paljon keskittynyt matkusteluun, kuvaamiseen ja siihen liittyen oon tutkinu historiaa. En mä oikeen ymmärrä miten se toinsen onni ois jotenkin multa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106