Ennustan, että kesän jälkeen

Anonyymi-ap

Olet parisuhteessa, jonkun toisen kanssa.

53

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei koske tätä naista, taidan pikemminkin olla syvemmällä harrastukseni parissa kuin parisuhteessa 🤣

• Anonyymi

En ole. Yksin tai hänen miehen kanssa. Olen tästä varma.

• Anonyymi

Anna tunnisteita ketä etsit? Jos täsmää, vastaan tänne sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna tunnisteita ketä etsit? Jos täsmää, vastaan tänne sulle

Anna itse tunnisteita ketä etsit ja vastaan, jos osuu.

• Anonyymi

Vastasin vahingossa itselleni. Tuo tunnisteita ekana pyytänyt ei ole hän.

• Anonyymi

Mies ja Mies. Lööövvv

• Anonyymi

Saanhan tuota ennustaa.
      Kenen kanssa, jos saan kysyä oraakkelilta?

• Melkoinen ihme, jos olen suhteessa kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Jos tää ois mulle, ni sehän ois vain positiivinen ylläri. Ajatuksissa kun ei ole ollut sellaista, mutta jos kohtalo on tuo, niin sitten on. Varmaankin oli jollekuulle muulle tarkoitettu tää.

• Anonyymi

Ennustaja-eukko, joka on pessimisti?! Miks et voisi ennustaa että olet itse parisuhteessa juuri hänen kanssa. Koska sekin on mahdollista.
      M->N

• Anonyymi

Enhän se minä ollut tässä ennustamassa vaan joku muu. En oo ittelleni ennustanut mitään. höh.

• Anonyymi

Ai teitittelet itseäsi. No ei siinä mitään. On täällä palstalla nähty kummempiakin asioita.

• Anonyymi

Koskaan tiedä miten asiat menee elämässä tässä.

• Anonyymi

Olen liian arka semmoiseen, älä huoli nainen. Enkä edes tapaa uusia ihmisiä elämässäni juurikaan. Olen turvassa sua varten jos kaipaisit.

• Anonyymi

Etkö muka tapaa työssäsi uusia ihmisiä?

• Anonyymi

Minä ennustin juuri kahvinporoista että olet hänen kanssa kesän lopulla. Makaatte viltin alla ja kuuntelette rankkasateen ropinaa katossa.

• Anonyymi

K-nainen jos kyseessa, niin toivoisin että kesällä jo olis homma hanskassa
      t. Mies

• Anonyymi

Eikö sulla oo ollu homma handuun vedeltynä jo vuosikausia

• Anonyymi

Oisit ottanu pois ennekuin näin tapahtuu, oma valintasi joka suhteessa.

• Anonyymi

Kiva, entä mitä yhteistä on o'sullivanilla ja dannyllä?

• Jaa minä vai😅

• Anonyymi

Sitten kai niin jos torjut minut .

• Anonyymi

En ole parisuhteessa koskaan enään.
      Omat vaihtoehdot on nähty.
      En pysty rakastamaan …olen kylmä persoona.
      Naiselta

• Anonyymi

Ei kannata koskaan sanoa "ei koskaan". Tämän asian oon itse henkkoht kokenut monet kerrat. Sanonut nuo sanat, ettei enää koskaan jotain ja sitten kuitenkin sen joutuu perumaan. Tietysti jos on kylmä tunne tällä hetkellä, se tuntuu just tuolle. Varsinkin nämä yön tunnit saa mielen monesti sinne alemmas. Voimia sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata koskaan sanoa "ei koskaan". Tämän asian oon itse henkkoht kokenut monet kerrat. Sanonut nuo sanat, ettei enää koskaan jotain ja sitten kuitenkin sen joutuu perumaan. Tietysti jos on kylmä tunne tällä hetkellä, se tuntuu just tuolle. Varsinkin nämä yön tunnit saa mielen monesti sinne alemmas. Voimia sulle.

Kylmä persoona tarkottaa että haukkuu
        Kumppaniaan kunnes se jättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi olla niinkin, muttei silti kylmänkään tartte olla lopun elämäänsä yksin. Ehkä sieltä alta paljastuu jollekulle muulle se lämmin persoona. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi olla niinkin, muttei silti kylmänkään tartte olla lopun elämäänsä yksin. Ehkä sieltä alta paljastuu jollekulle muulle se lämmin persoona. -sivusta

Ei ole kumppaniaan kohtaan väkivaltaisesta riippuvaista. Hänen seurustelukumppanit päättää lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en halua lähteä rakentamaan yhtäkään suhdekuviota …
        Niin monta kertaa ne on ollu kaikkea miuuta mitä toivoin.
        Olo on todella kylmä…
        Surulinen katkera ja vihainen .
        Mut kun aikaa euroista menee nii joskus voi muutakin vielä odottaa .
        Vaikka kaikki onkin niin kylmää nyt ja usko mennyt ….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se empatiakyvyton haukkuminen on vain yksi pieni osa kylmää luonnetta
        Mieti asiaa laajemin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se empatiakyvyton haukkuminen on vain yksi pieni osa kylmää luonnetta
        Mieti asiaa laajemin .

Jos musta on kyse, niin en todellakaan ole kylmä. En herranen aika ole kylmä. Tietäis toinen vain, mitä kaikkee oon joutunut kokemaan ja millä tavalla ajatellut häntä ja miten oon toiminut, että hänellä olisi hyvä olla, vaikka jättikin minut. Ei voi mitenkään sanoa minua kylmäksi. Ei kukaan. Huh.

• Anonyymi

Kyllä jospa ei erota ennen kesää .

• Anonyymi

Minä taas ennustan, että emme tunne toisiamme laisinkaan.

• Anonyymi

Minä puolestani voisin ennustaa, että olisi tutustumisen paikka ja jo ennen kesän loppua. Sehän taas riippuu useasta tekijästä. Kesä on kyllä hyvää aikaa tutustumiseen.

• Anonyymi

Tottakai olen. Ei siihen tarvita edes ennustusta.

• Anonyymi

Mistä tuo varmuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo varmuus?

Koska olen jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo varmuus?

Siitä kun ei tunneta aloittajaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen jo.

Vaan kun aloituksessa luki, että jonkun toisen kanssa, niin siksi ihmettelin tuota varmuutta.

• Anonyymi

Tiedä olenko toisen vai kolmannen, mutta todennäköisesti parisuhteessa.

• Anonyymi

Enkä ole. Tottunut jo sinkkuelämääni, joten tätä ei kehen tahansa vaihdeta. Hän tai ei kukaan.

• Anonyymi

Jestas jos mulle kirjoittais eräs noin, niin oisin kyllä niin myytyä että huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jestas jos mulle kirjoittais eräs noin, niin oisin kyllä niin myytyä että huh

Kirjoitan miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan miehelle.

No mä oon kyl mmies muttei tää voi olla mitenkään just mulle 😕 niinku ei ikinä noin pontevasti tulevat sanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä oon kyl mmies muttei tää voi olla mitenkään just mulle 😕 niinku ei ikinä noin pontevasti tulevat sanat

jatkoa tekstiini: lisäksi hän ei ole sinkku, niin ei se voi olla mitenkään. Joo, näin täällä ;/ hetki palstailua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkoa tekstiini: lisäksi hän ei ole sinkku, niin ei se voi olla mitenkään. Joo, näin täällä ;/ hetki palstailua

Näin se on. Minä olen sinkku.

• Anonyymi

Tuon nyt tietäisi ilman sen kummempia ennustuksi. Eihän me edes tunneta aloittajan kanssa ja ollaan varmaan samaa sukupuoltakin (olen hetero nainen).

• Anonyymi

Emmäala enää

• Anonyymi

Jos noin tulisi käyneeksi niin siinä voisi olla takana jotain oman parhaasi ajattelemista nyt ainakin. Joku olisi ollut sopivampi ja saanut minusta tavallaan suhteellisesti enemmän. Sinun kaikkesi en olisi.

• Anonyymi

Olishan ihana olla jollekin tärkeä, rakestettu.
      Sinulle en ollut. Luovutit ja jätit minut.

Ikää on jo sen verran, että ehdinköhän enää?

• Anonyymi

Mä todella toivon olevani, sen kanssa jota täällä olen nyt kaipaillut se ei tule olemaan mutta joku muu kun tässä vauhtiin pääsen, kai se täytyy sit pitää ovet avoinna joka suuntaan, sisääntulijoita kun näkyis muutamakin olevan.

• Anonyymi

Kiitos olisi mielenkiintoista. Olen naimisissa miehelläni on suhde puolitoista vuotta. Avioliitto pelastuuko?

• Anonyymi

Olen jo nyt.
      Taidan avioitua.

• Anonyymi

Lisäyksenä edelliseen: Nainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3046
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2361
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      240
      1934
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1915
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      22
      1902
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1596
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1164
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe