Aah tämä on ihan kauheaa

Anonyymi-ap

Pää on ihan pyörällä kun tekis mieli kertoa naiselle että rakastan sua. Ihanaa että saan viettää hänen kanssa nyt aikaa mutta päätös pitäisi tehdä kerronko nyt vai myöhemmin. Miksi tämä on niin vaikeaa...

48

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odota vielä hetki

• Anonyymi

Ok se on varmaan viisasta.

• Anonyymi

Kauan olette olleet yhdessä?

• Anonyymi

Älä odota liikoja. Tällä palstalla on ihmisiä, jotka puhuvat rakkaudesta ja rakastamisesta vaikka eivät ole edes seurustelleet sen toisen kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä odota liikoja. Tällä palstalla on ihmisiä, jotka puhuvat rakkaudesta ja rakastamisesta vaikka eivät ole edes seurustelleet sen toisen kanssa...

Haluaisin kertoa kuitenkin aika pian. En minäkään seurustele mutta olen rakastunut häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kertoa kuitenkin aika pian. En minäkään seurustele mutta olen rakastunut häneen.

Jos mies sanoisi minulle rakastavansa minua ennen kuin olemme seurustelleet päivääkään, pitäisin sitä todella outona. Kyseenalaistaisin sen, ymmärrämmekö rakkauden alkuunkaan samalla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen tapahtuu yleensä ennen seurustelua. Se on se syy miksi aletaan seurustella. No sunlaisia deittiharakkoita ei lasketa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen tapahtuu yleensä ennen seurustelua. Se on se syy miksi aletaan seurustella. No sunlaisia deittiharakkoita ei lasketa!

Ihastuminen tapahtuu.

Et käsitä samoin rakkautta kuin minä.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tuota uskovaista kuuntele. Sehän aloittaa kenen kanssa vaan suhteen kun se uskoo, että rakkaus syttyy sitten joskus kun vaan seurustellaan. Ehdottomasti kerrot sille naiselle. Riutuu varmaan jossain ilman sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuminen tapahtuu.

Et käsitä samoin rakkautta kuin minä.

Sivusta

Juuri näin. Ihastus vie seurustelemaan, rakastuminen tulee siinä vaiheessa, kun oppii toisen tuntemaan. Ja parhaassa tapauksessa se syvenee rakkaudeksi ajan myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies sanoisi minulle rakastavansa minua ennen kuin olemme seurustelleet päivääkään, pitäisin sitä todella outona. Kyseenalaistaisin sen, ymmärrämmekö rakkauden alkuunkaan samalla tavalla.

Pitääkin sanoa, että on rakastunut. Rakastuminen on eri asia kuin rakastaminen. Monet ihmiset aloittaa suhteen vain jos rakastuu. Sinä voisit olla hiljaa kun vaikutat tunteettoman laskelmoivalta. Sääliksi käy miestä tai naista joka alkaa kanssasi seurustella ja sitten alatte odotella sitä rakastumisesta. Ei se tule viiveellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihan ymmärrettävää jos tietää toisen ja vähän tunteekin kyllä voi rakastua tiedän ja kunnolla. Ei siihen seurustelua tarvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tuota uskovaista kuuntele. Sehän aloittaa kenen kanssa vaan suhteen kun se uskoo, että rakkaus syttyy sitten joskus kun vaan seurustellaan. Ehdottomasti kerrot sille naiselle. Riutuu varmaan jossain ilman sua.

Päinvastoin. Ne, jotka toitottaa rakastuneensa tapaamisen tai parin jälkeen on niitä, jotka hyppää noin vain kukasta kukkaan, kun niin kovasti kerran "rakastaa" niin antaa sitten mennä, täydellä sydämellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkin sanoa, että on rakastunut. Rakastuminen on eri asia kuin rakastaminen. Monet ihmiset aloittaa suhteen vain jos rakastuu. Sinä voisit olla hiljaa kun vaikutat tunteettoman laskelmoivalta. Sääliksi käy miestä tai naista joka alkaa kanssasi seurustella ja sitten alatte odotella sitä rakastumisesta. Ei se tule viiveellä.

Ihastuminen on se kun ei tunne.

Ihailet ulkonäköö ja luuloo siitä millanen hän on.

Ihastut omiin ajatuksiisi hänestä.

Kun tutustut, tutustut siihen millainen hän on oikeasti. Sillon joko ihastus sammuu kun luulosi kohtaa todellisuuden etkä pidäkään siitä. Ihailusi loppuu.

Tai sitten rakastut hänen todelliseen minäänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aloituksessa puhutaan nimenomaan RAKASTAMISESTA. Aloittaja on julistamassa rakastavansa toista. Jos mies sanoisi minulle niin ennen seurustelua, niin lähtisin kyllä lätkimään. Ei ole minulle sopiva sellainen mies, joka noin kevyesti heittää sanaa rakkaus ympäriinsä ennen kuin edes oikeasti tuntee minua. Sehän on siinä vaiheessa itsestään selvää, että mies on luonut minusta kuvan mielikuvituksessaan ja rakastaa sitä, ei minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Ne, jotka toitottaa rakastuneensa tapaamisen tai parin jälkeen on niitä, jotka hyppää noin vain kukasta kukkaan, kun niin kovasti kerran "rakastaa" niin antaa sitten mennä, täydellä sydämellä.

Ei vaan ne, jotka uskoo rakastumisen tulevan ehkä joskus ajan kanssa testailevat kaikki ja hyppivät kukasta kukkaan sitä odotellen. Sinähän varsin tyhmä olet väitteidesi kanssa. Et ole koskaan rakastunut kun väität noin älyttömiä. Pitää seurustella ennen kuin voi rakastua???? Mihin ihmeeseen tuo väite perustuu. Täysin järjetön väite. Voit rakastua vaikka varattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aloituksessa puhutaan nimenomaan RAKASTAMISESTA. Aloittaja on julistamassa rakastavansa toista. Jos mies sanoisi minulle niin ennen seurustelua, niin lähtisin kyllä lätkimään. Ei ole minulle sopiva sellainen mies, joka noin kevyesti heittää sanaa rakkaus ympäriinsä ennen kuin edes oikeasti tuntee minua. Sehän on siinä vaiheessa itsestään selvää, että mies on luonut minusta kuvan mielikuvituksessaan ja rakastaa sitä, ei minua.

Täällä moni ei tunne ihastustaan.

On nähnyt miltä näyttää, ehkä kuullu jotain pintapuolista puhetta ja liikehdintää.

On siis ihastunu ulkonäköön, liikehdintään ja small talkkiin.

Eli omiin luuloihin siitä millainen ihminen ja luonne toinen on.

Sitten kun se tutustuu ollaankin vastatusten luulot vs todellisuus

Ihastus vs todellinen rakastuminen vai ihastuksen sammuminen ja pettymys kun toinen ei ollukaan sellainen mitä oli mielikuvissaan kuvitellu.

On ajatellu että toinen on vaikka ujo mutta hän onkin kova hölösuu ja aina bailaan menossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rakastuminen vaadi edes tapailua. Se voi olla vaikka ystäväsi puoliso kehen rakastut. Olet oikeasti nyt väärässä. Etkö näe nenääsi pidemmälle? Rakastuminen on selittämätöntä eikä siihen tarvita parisuhdetta kohteeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tutustut, tutustut siihen millainen hän on oikeasti. Sillon joko ihastus sammuu kun luulosi kohtaa todellisuuden etkä pidäkään siitä. Ihailusi loppuu.

Juurikin näin. Kyllä sen huomaa pitemmällä aikavälillä.
        Toki aina ei tarvita pitkää tutustumista, kuin sen vaan tietää, että tossa se nyt on mun edessä.💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ne, jotka uskoo rakastumisen tulevan ehkä joskus ajan kanssa testailevat kaikki ja hyppivät kukasta kukkaan sitä odotellen. Sinähän varsin tyhmä olet väitteidesi kanssa. Et ole koskaan rakastunut kun väität noin älyttömiä. Pitää seurustella ennen kuin voi rakastua???? Mihin ihmeeseen tuo väite perustuu. Täysin järjetön väite. Voit rakastua vaikka varattuun.

Sinä puhut ihastumisesta, et rakastumisesta.
        Taidat olla aika nuori vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rakastuminen vaadi edes tapailua. Se voi olla vaikka ystäväsi puoliso kehen rakastut. Olet oikeasti nyt väärässä. Etkö näe nenääsi pidemmälle? Rakastuminen on selittämätöntä eikä siihen tarvita parisuhdetta kohteeseen.

Sä kuvittelet että ulkonäöltä tuttu on vaikka kiltti uskovainen. Mutta kun tutustut, se onkin baareissa liikkuva irtosuhteilija.

Luulet että ihastus on huumorintajuinen ja lepponen mutta kun tutustut hän onkin helposti raivostuva riitaa haastava tosikko.

Luulet että ihastus on lapseton. Mutta sillä onkin lapsia useista suhteista

Luulet että teillä on yhdistäviä asioita, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita mutta paljastuukin että hän on aivan päinvastainen kuin sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhut ihastumisesta, et rakastumisesta.
        Taidat olla aika nuori vielä.

Olen vanha kuin mikä ja siksi tiedän mistä puhut. Te olette väärässä. Tiedän miltä rakastuminen ja ihastuminen tuntuu. Ihastuminen on ihan eri asia kuin rakastuminen ja rakastuminen ei vaadi parisuhdetta. En jaksa tästä vääntää. Teillä ei nyt elämänkokemus ja äly riitä tähän. Oikeasti. Väite että vain suhteessa ollessa voi rakastua on täysin älytön. Suhdehan on yhteiskunnan tuotos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vanha kuin mikä ja siksi tiedän mistä puhut. Te olette väärässä. Tiedän miltä rakastuminen ja ihastuminen tuntuu. Ihastuminen on ihan eri asia kuin rakastuminen ja rakastuminen ei vaadi parisuhdetta. En jaksa tästä vääntää. Teillä ei nyt elämänkokemus ja äly riitä tähän. Oikeasti. Väite että vain suhteessa ollessa voi rakastua on täysin älytön. Suhdehan on yhteiskunnan tuotos.

Sä kaipaat täällä S marketin kassaneitiä!

Tiedät hänestä vaan sen miltä näyttää. Hän istuu tai seisoo, lappaa tavarat viivakoodin läpi. Sanoo summan, onko bonuskorttia, hyvää päivän jatkoo ja hymy.

Miten kuvittelet että tämä riittää muuhun kuin ihastumiseen.

Voi kun ihana hymy, kiva lun joku huomioi, on nätti.

Mutta missä on syvempi tunne?

Ihoonko ihastuit? Siihen mikä on pintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kaipaat täällä S marketin kassaneitiä!

Tiedät hänestä vaan sen miltä näyttää. Hän istuu tai seisoo, lappaa tavarat viivakoodin läpi. Sanoo summan, onko bonuskorttia, hyvää päivän jatkoo ja hymy.

Miten kuvittelet että tämä riittää muuhun kuin ihastumiseen.

Voi kun ihana hymy, kiva lun joku huomioi, on nätti.

Mutta missä on syvempi tunne?

Ihoonko ihastuit? Siihen mikä on pintaa?

Minä olen nainen enkä mies. Lue tuolta https://thl.fi/fi/ajankohtaista/kampanjat/kesaterveys/rakastumisen-kemiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde ei ole yhteiskunnan tuotos vaan avioliitto. Sinullahan on käsitteet ihan päin mitä sattuu...

• Anonyymi

Sä et vissiin tykkää ajatuksesta et olisit vasta vain ihastunut!

Pitää olla heti suuret tunteet päällä, vaikket tiedä edes miten aamulla herätessä hän toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Ihastus vie seurustelemaan, rakastuminen tulee siinä vaiheessa, kun oppii toisen tuntemaan. Ja parhaassa tapauksessa se syvenee rakkaudeksi ajan myötä.

Rakastua voi myös ihan ensi silmäyksellä eikä se vaadi oikeasti yhtään enempää aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin kertoo vain sen miten yksinkertaisesti yksii ihminen ajattelee. Emme ole onneksi samasta puusta veistettyjä.
        Ei kaikilla mene noin pitkän ja "vaikean" kaavan kautta.
        En ole koskaan ymmärtänyt tuota väitettä että ihastuu omiin ajatuksiin toisessa ihmisessä. En ole itse koskaan kokenut tuollaista enkä oikein edes käsitä tuota lausetta. Itse olen ihastunut ihmiseen ihan hänen itsensä perusteella ilman että olisin itse kehitellyt päässäni hänestä jotain kuvitteellisa mielikuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ei katso aikaa tai paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ei katso aikaa tai paikkaa.

Ymmärrän! Olet rakastunut ajatukseen että olet rakastunut.

Et ole ollenkaan kiinnostunut suitä ihmisestä vaan siitä kivasta turva-ajatuksesta et olisit rakastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se!
        Minäkin rakastan yhtä miestä vaikka emme seurustele tai mitään sellaista. Turha kenekään väittää etteikö se olisi mahdollista. Nykykulttuurissa varmasti harvinaista mutta on olemassa boxin ulkopuolistakin elämää ja erinlaisuutta. Kukaan ei voi estää toisen rakastumista tai rakkauden kokemusta.
        Voihan esim ystävään rakastua ja tietääkseni ystävät eivät seurustele 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Plus muut tunneköyhät ihmiset !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Plus muut tunneköyhät ihmiset !!

Ihastuminen aiheuttaa seurustelun

Säkin kehut täällä vaan silmiä ja katsetta, hymyä j ääntä

Eli hyvin pinnallista ihaimua vasta

Barbi nukkekin kävis tohon tilalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde ei ole yhteiskunnan tuotos vaan avioliitto. Sinullahan on käsitteet ihan päin mitä sattuu...

Avioliitto on Jumalan tuotos jonka ihminen on pilannut. Oikea vitsi tänäpäivänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se!
        Minäkin rakastan yhtä miestä vaikka emme seurustele tai mitään sellaista. Turha kenekään väittää etteikö se olisi mahdollista. Nykykulttuurissa varmasti harvinaista mutta on olemassa boxin ulkopuolistakin elämää ja erinlaisuutta. Kukaan ei voi estää toisen rakastumista tai rakkauden kokemusta.
        Voihan esim ystävään rakastua ja tietääkseni ystävät eivät seurustele 😂

Ennekö sitten päättävät seurustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitto on Jumalan tuotos jonka ihminen on pilannut. Oikea vitsi tänäpäivänä

Nyky-yhteiskunta on todella häiriintynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän! Olet rakastunut ajatukseen että olet rakastunut.

Et ole ollenkaan kiinnostunut suitä ihmisestä vaan siitä kivasta turva-ajatuksesta et olisit rakastunut.

Mikähän kaappitsykolooki säkin ajattelet olevas 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän kaappitsykolooki säkin ajattelet olevas 😅

Seurustele barbin kans.

Silläkin on ihana tukka, silmät, hymy,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurustele barbin kans.

Silläkin on ihana tukka, silmät, hymy,

En oo lesbo tietääkseni et ei kiitos😊

• Anonyymi

Pääasia että tunteet on aitoja. Toiset puhuu, mutta ei tarkoita.

• Anonyymi

Niin jos oikeasti tarkoittaa mitä sanoo niin onko sillä väliä missä aikataulussa sen tekee. Jos se tulee oikeasti täydestä sydämestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos oikeasti tarkoittaa mitä sanoo niin onko sillä väliä missä aikataulussa sen tekee. Jos se tulee oikeasti täydestä sydämestä.

No niin minä juuri olenkin ajatellut.

• Anonyymi

Eihän sitä heti tarvi kertoa. Voit kertoa että on ihana viettää aikaa hänen kans.

• Anonyymi

Tuo ois kyllä kauniisti sanottu pitääpä miettiä...

• Anonyymi

Nappaa vaan hyvä talteen jos niikseen

• Anonyymi

Jos kaipaamani mies kertoisi rakastavansa minua, hyppisin varmaan onnesta, itkisin ja ylistäisin Jumalaa!

• Anonyymi

💗💗💗

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2456
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2015
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      116
      1437
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1279
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1136
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1118
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1006
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      924
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      871
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      857
    Aihe