sinulla ole ikävä tätä miestä?
Nainen eihän
31
628
Vastaukset
- Anonyymi
Olit komea toissavuonna siinä se.
- Anonyymi
Ja vuosikerta miekkoselta?
- Anonyymi
Ei oo. Mutta yhdellä multiomijalla varmasti on suakin 😂👎
Riippuu ketä kyseessä. Ikävää täällä on kaikilla.
- Anonyymi
Mitä tätä? Erästä miestä on aivan hirveä ikävä!
- Anonyymi
Ulkopuolisena täysin.Jos jollain naisella ikävä miestä ,tai miehellä ikävä naista:Niin hän järkevänä soittaisi ja pyytäisi saada tavata. Tuntematonta miestä/ naista kellään ei voi olla ikävä, vai voiko?Kun ero tulee siihen pitää sopetua,eikä jäädä roikkumaan.
- Anonyymi
On kovakin ikävä mutta hiipuu kun niin tyly.
- Anonyymi
Tunnisteita, pliis
- Anonyymi
Ei tietenkään muutoin kuin joka päivä.
Sinulle tänään nähdylle. - Anonyymi
On kyllä ikävä sitä yhtä miestä jonka ohitse tänään kävelin, kiirehtien töihin.
- Anonyymi
Onhan mulla ja sen hän arvaakin.
- Anonyymi
Miksi kysyt. Onhan muitakin kanavia. Olen ruosteessa näissä hommissä- siis todella ruosteessa. Mutta suoraan kysymykseen tulee suora vastaus.
- Anonyymi
Miehen näköinen, mutta ei ollut mies.
- Anonyymi
Ihanaa, kun pääsi eroon.
Eikä oo, se on juuri niin oikein kirjoitettu kuin halusinkin😉😂🤣😅
- Anonyymi
Ketä? Ai Sampo Kaulasta? No ei sitten yhtään. En ole livenä nähnyt enkä halua.
- Anonyymi
En juurikaan ikävöi. Paskanmaku jäi. En tiedä, kenen kanssa elin vuodet. Täysi kysymysmerkki.
Outo, halju, epätodellinen olio. Oudot, huonot unet. Ruoka ei maistu. Käytännön asioiden järjestelyjä. Sairastan samaan aikaan, heikossa hapessä.
Petetty olo. En ole näivettynyt.
Kaula pystyssä. Eteenpäin elävän mieli.- Anonyymi
Saatko mies jotain siitä, että esiinnyt eri naisina joilla menee kaikki niin päin sitä mitä sinä et koskaan näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko mies jotain siitä, että esiinnyt eri naisina joilla menee kaikki niin päin sitä mitä sinä et koskaan näe?
Kai se saa. Pirstoutunut mieli.
Ääretön naisviha.
Identiteetti epäselvä. Pettää. Kaksoiselämä, mikä pitää sisällään epärehellisyyden ja pettämisen.
Addiktioita, mitkä vievät rahaa.
Jatkuva valehtelinen itselleen ja muille lieneen rqskas taakka.p
Käy sääliksi.
- Anonyymi
Paitsi. Että minun tapauksessa ei ole kysymys miehestä, tai voi siinä olla mukana miehiäkin. Vaan ne on joukko naisia, jotka syövät ja jotka joko itse hakkaavat tai joku hakkaa niille tietoisuutta, olemusta, energiaa. Jollakin tavalla seuraavat, mukana ehkä kateutta tai ehkä olettamus että vien heiltä. Kaikille siis voi tapahtua jotain ja syytellään toisia. Jotkut ehkä tekevät sitä tarkoituksella. Osa ehkä uskoo että niin kaikki elävät, pakko tehdä kuten muutkin koska muuten ei pysty itse elämään.
- Anonyymi
Voin sanoa että kun maaseudulla elin vajaa kaksi vuotta, ja oikein keskityin hyvinvointiin, uuden työstämiseen, sisustamiseen, rentoutumiseen, ulkoiluun. Mitä kaikkea tekisin. Töihinkin. Hakkaukset oli päivittäisiä, vähemmän tai enemmän. Vielä jotain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että kun maaseudulla elin vajaa kaksi vuotta, ja oikein keskityin hyvinvointiin, uuden työstämiseen, sisustamiseen, rentoutumiseen, ulkoiluun. Mitä kaikkea tekisin. Töihinkin. Hakkaukset oli päivittäisiä, vähemmän tai enemmän. Vielä jotain on.
Kaupungissa taas, syötiin niin ja hakattiin niin kunnolla, että jos meinasi henkiin jäädä niin piti paeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissa taas, syötiin niin ja hakattiin niin kunnolla, että jos meinasi henkiin jäädä niin piti paeta.
Kaupungissa ei joka päivä, mutta aggressiot oli suurempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissa ei joka päivä, mutta aggressiot oli suurempia.
Ne aggressiot ei vihan tuulahduksia. Ne on semmoisia että hakkaat päätäsi lattiaan, tai kahvipannulla itseäsi, tai tunnet niin suurta raivoa että lopulta tapat itsesi kun et jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne aggressiot ei vihan tuulahduksia. Ne on semmoisia että hakkaat päätäsi lattiaan, tai kahvipannulla itseäsi, tai tunnet niin suurta raivoa että lopulta tapat itsesi kun et jaksa.
Tai makaat sängyssä ja tunnet vihaa. Tai joskus laittoivat valvomaan koko yön ja tuntemaan vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai makaat sängyssä ja tunnet vihaa. Tai joskus laittoivat valvomaan koko yön ja tuntemaan vihaa.
Kuka tai ketkä nämä ovat? Saan itse voimia kun näen että kaikki on hyvin, ja suurin osa hävinnyt, ja ollaan jotenkin turvassa. Mutta noista ajoista, älä pyydä rakastanaan ihmisiä jotka olivat noita aiheuttamassa tai tekemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tai ketkä nämä ovat? Saan itse voimia kun näen että kaikki on hyvin, ja suurin osa hävinnyt, ja ollaan jotenkin turvassa. Mutta noista ajoista, älä pyydä rakastanaan ihmisiä jotka olivat noita aiheuttamassa tai tekemässä.
Ei kyllä sitten mitään hajua tämmöisestä, en osannut varoa sitten yhtään. En yhtään. Varmaan jostain silloisesta lähipiiristä lähtenyt. Oli miten oli, kaikki tietoisuus joka, meille kuuluu, halyan metsästää takaisin, jotta ei ole mitään mahdollisuutta että nuo toistuvat tai pääsevät mitenkään käsiksi meihin enää ikinä.
- Anonyymi
Ei ole ikävä tätä otusta.
- Anonyymi
Yhtä M miestä on ikävä!
- Anonyymi
No ei ole. Lopeta typerä kyseleminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262426Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761279
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351136Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71088- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70861- 102857