Ihanan aurinkoista

Huomenta susiprinsessalle đŸ‘žđŸŒđŸ€— ja muillekin. ☕đŸ„Ș

KesĂ€ on jo lĂ€hellĂ€. 🌞

129

986

    Vastaukset

    5000
    • HyvÀÀ Huomenta ja hyvÀÀ pĂ€ivÀÀ đŸ‘±â€â™€ïž

      • HyvÀÀ huomenta pĂ€ivÀÀ. 🌞


    • Anonyymi

      Kaunista huomentađŸ‘žđŸŒđŸ˜ŠđŸ™đŸ»đŸș
      Nyt pitÀÀ nousta ylös đŸ˜†đŸ„±

      • Huomenta uudestaan đŸ€—
        Oli nukuttava lisÀÀ 😄
        KĂ€vin palauttamassa sen työkĂ€nnykĂ€n aamulla. 🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta uudestaan đŸ€—
        Oli nukuttava lisÀÀ 😄
        KĂ€vin palauttamassa sen työkĂ€nnykĂ€n aamulla. 🌞

        onpa susi hyvÀllÀ tuulella. TÀnÀÀn sudella ei ole paska elÀmÀ eikÀ ikÀvöi nettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onpa susi hyvÀllÀ tuulella. TÀnÀÀn sudella ei ole paska elÀmÀ eikÀ ikÀvöi nettaa.

        Paitsi ettÀ sinÀ tulet taas pilaamaan sen hyvÀn olon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paitsi ettÀ sinÀ tulet taas pilaamaan sen hyvÀn olon.

        ai sen takia ettÀ sanoin ettei sulla ole tÀnÀÀn paska elÀmÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sen takia ettÀ sanoin ettei sulla ole tÀnÀÀn paska elÀmÀ.

        Ei vaan, sinÀ alat taas puhumaan Netasta ja siitÀ ettÀ kaipaan ja masennun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sen takia ettÀ sanoin ettei sulla ole tÀnÀÀn paska elÀmÀ.

        Ja sinÀ taas ÀnkeÀt tÀnne vÀliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan, sinÀ alat taas puhumaan Netasta ja siitÀ ettÀ kaipaan ja masennun.

        Mutta sÀhÀn sanoit ettet enÀÀ mieti hÀntÀ ja annat hÀnen mennÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sÀhÀn sanoit ettet enÀÀ mieti hÀntÀ ja annat hÀnen mennÀ.

        No enpÀ muutakaan voi hÀnen kohdallaan tehdÀ. Ei hÀn halua minun nÀkösÀllÀ olla ja estotkin on yhÀ pÀÀllÀ. Poissa silmistÀ ja toivottavasti joskus myös mielestÀ.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sinÀ taas ÀnkeÀt tÀnne vÀliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.

        TÀÀ ei ole sun yksityinen palsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TÀÀ ei ole sun yksityinen palsta.

        Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinÀ usein teet? Oletko sinÀ edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinÀ usein teet? Oletko sinÀ edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?

        en vaan se maija 5 vuotta . Vaihtaakaa niitÀ sÀhköposteja jos haluat prinsessan kanssa kahestaan puhua.SÀ et mÀÀrÀÀ tÀÀllÀ kuka saa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinÀ usein teet? Oletko sinÀ edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?

        Eikö tuo ole chatti semmonen missÀ voi ihan rauhassa jutella.
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole chatti semmonen missÀ voi ihan rauhassa jutella.
        -sivusta

        En ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?


      • Anonyymi

        Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. ÄlĂ€ anna pappojen latistaa itsetuntoasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?

        Lue sieltÀ ohjeista. Miksei luistaisi siellÀ jos tÀÀllÀkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue sieltÀ ohjeista. Miksei luistaisi siellÀ jos tÀÀllÀkin.

        EihÀn se tÀÀllÀÀn viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditÀ tÀÀllÀ mistÀÀn puhua. EikÀ taida mielenkiintokaan hÀnellÀ riittÀÀ...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?

        No priva puoli mutta sÀ olet niin avuoton ja saamaton 50 vuotias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. ÄlĂ€ anna pappojen latistaa itsetuntoasi.

        en ole nainen vielÀ vaan 5 vuotias lapsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        EihÀn se tÀÀllÀÀn viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditÀ tÀÀllÀ mistÀÀn puhua. EikÀ taida mielenkiintokaan hÀnellÀ riittÀÀ...

        vali vali kaikesta. oot kyllÀ saamaton


    • Miksi prinsessan đŸ‘žđŸŒ vastaus taas poistettiin? SiinĂ€ ei ollut mitÀÀn pahaa...

      • Anonyymi

        Oho miten taas?đŸ‘žđŸŒđŸ˜§ olipa tosi asiatonta vain todeta ettĂ€ ”noniin” â˜•ïžđŸđŸ˜ƒ


      • Anonyymi

        Ei oo kukaan sanonu ettĂ€ muut ei saa. đŸ‘žđŸŒ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho miten taas?đŸ‘žđŸŒđŸ˜§ olipa tosi asiatonta vain todeta ettĂ€ ”noniin” â˜•ïžđŸđŸ˜ƒ

        Palstan sensuuribotti sekoilee. 😃


      • Anonyymi

        Ei ole. Saa muitakin olla. ÄrsyttÀÀ vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. đŸ‘žđŸŒ miksi olet tollanen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Saa muitakin olla. ÄrsyttÀÀ vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. đŸ‘žđŸŒ miksi olet tollanen?

        No susi on sanonut ettÀ on pÀÀssyt netasta yli. Mutta jos hÀnet mainitaan niin ei olekaan pÀÀssyt yli. Silloin kun on pÀÀssyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman ettÀ alkaa itkettÀÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Saa muitakin olla. ÄrsyttÀÀ vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. đŸ‘žđŸŒ miksi olet tollanen?

        Miksi ette vaihda sÀhköposteja ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No susi on sanonut ettÀ on pÀÀssyt netasta yli. Mutta jos hÀnet mainitaan niin ei olekaan pÀÀssyt yli. Silloin kun on pÀÀssyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman ettÀ alkaa itkettÀÀ.

        Niin entÀ sitten jos en ole yli pÀÀssyt? SinÀ et siitÀ pÀÀtÀ milloin se tapahtuu...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin entÀ sitten jos en ole yli pÀÀssyt? SinÀ et siitÀ pÀÀtÀ milloin se tapahtuu...

        sÀhÀn oot sanonut ettÀ annat netan mennÀ ja olet unohtanut hÀnet. Olet siis valehdellut tÀÀllÀ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        sÀhÀn oot sanonut ettÀ annat netan mennÀ ja olet unohtanut hÀnet. Olet siis valehdellut tÀÀllÀ,

        SinÀ et ymmÀrrÀ tÀllaisista asioista ilmeisesti yhtÀÀn mitÀÀn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SinÀ et ymmÀrrÀ tÀllaisista asioista ilmeisesti yhtÀÀn mitÀÀn.

        No miksi olet sanonut ettÀ olet pÀÀssyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SinÀ et ymmÀrrÀ tÀllaisista asioista ilmeisesti yhtÀÀn mitÀÀn.

        Niin koska olen vasta 5 vuotias lapsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi olet sanonut ettÀ olet pÀÀssyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi

        En ole missÀÀn kohtaa vÀittÀnyt pÀÀsseeni yli... Ja kyllÀ, ihminen osaa valehdella itselleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole missÀÀn kohtaa vÀittÀnyt pÀÀsseeni yli... Ja kyllÀ, ihminen osaa valehdella itselleen.

        no olet sanonut ettÀ annat hÀnen elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ ja sinÀ et kuulu siihen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        no olet sanonut ettÀ annat hÀnen elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ ja sinÀ et kuulu siihen .

        Se ei tarkoita samaa, kuin ettÀ olisin pÀÀssyt yli...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei tarkoita samaa, kuin ettÀ olisin pÀÀssyt yli...

        aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillÀ keskustelu luistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillÀ keskustelu luistaa.

        SinÀ tapoit sen keskustelun jo..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SinÀ tapoit sen keskustelun jo..

        En ole. vaan hÀnellÀ on muuta elÀmÀÀ jota sinulla ei ole.HÀn tulee taas myöhÀÀn illalla pirteÀsti kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhÀÀn kun olit valittanut koko pÀivÀn paskaa elÀmÀÀsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole. vaan hÀnellÀ on muuta elÀmÀÀ jota sinulla ei ole.HÀn tulee taas myöhÀÀn illalla pirteÀsti kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhÀÀn kun olit valittanut koko pÀivÀn paskaa elÀmÀÀsi.

        En minÀ hÀnelle merkitse sen enempÀÀ kuin sinÀkÀÀn. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiÀ ruudulla hÀnelle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minÀ hÀnelle merkitse sen enempÀÀ kuin sinÀkÀÀn. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiÀ ruudulla hÀnelle.

        Niin olet. hyvÀ ettÀ tiedostat sen.


    • En vĂ€ittĂ€nyt ettĂ€ koko palsta on vain minun ja prinsessan, vaan tĂ€mĂ€ ketju voi olla sitĂ€.

      • Anonyymi

        Et sÀ sitÀ pÀÀtÀ. TÀÀ ei ole sun omistuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sÀ sitÀ pÀÀtÀ. TÀÀ ei ole sun omistuksessa.

        Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.

        niin koska olen maija 5 vuotias


    • Ja nĂ€in, koko ketju on taas tuon yhden mĂ€kĂ€ttĂ€mistĂ€ tĂ€ynnĂ€. Ja kohta trendaavissa jo ihan sen takia. PelkkĂ€ kiusantekijĂ€ on.

      • Anonyymi

        Puhutaanko poneista. sÀhÀn tykkÀsit tyytö jiin kanssa puhua poneista.


    • Anonyymi
    • SinĂ€ se anonyymi hĂ€irikkö tĂ€mĂ€n palstan mielestĂ€si omistat.

      • Anonyymi

        en . Voin etsiÀ sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en . Voin etsiÀ sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.

        Palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.


    • Ei tÀÀllĂ€ saa rauhaa keskustella muiden kanssa. TĂ€mĂ€ yks hĂ€irikkö haluaa nyt omistaa tĂ€mĂ€n palstan.

      • Anonyymi

        en omista palstaa vaan palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.


      • Anonyymi

        No missÀ ne muut on. Saavat kirjoittaa . kyllÀ ne tekstit nÀkyvÀt tÀÀllÀ jos joku kirjoittaa.


    • HyvÀÀ viikonloppua sitten.
      VÀhÀistÀ nÀyttÀÀ kiinnostus olevan. En viitsi mitÀÀn chÀttiÀ taikka sÀhköpostia ehdottaa, kun siellÀ varmasti keskusteleminen lopahtaisi nopeasti. En nÀytÀ kiinnostavan ketÀÀn muuta kuin huomenen ja hyvÀn yön verran.
      MinÀ lÀhden kohta töihin taas. Nauttikaa viikonlopusta.

      • Anonyymi

        HyvÀÀ tyopĂ€ivĂ€Ă€đŸ‘±â€â™€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀÀ tyopĂ€ivĂ€Ă€đŸ‘±â€â™€ïž

        Kiitos...


    • Anonyymi

      Harmi jos loukkaannut, mutta olenhan sanonut etten ehdi olla palstalla ja jutella jatkuvasti jotainâ€ŠđŸ‘žđŸŒ minulla on tĂ€ssĂ€ muuta tehtĂ€vÀÀ tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€, tulin vain katsomaan miten tÀÀllĂ€ menee. âœŒđŸ»

      Nyt lĂ€hden kĂ€ymÀÀn kaupassa, jotain kivaa meinaan tehdĂ€ viikonloppuruuaksi. đŸ‘žđŸŒđŸ’­

      • Ei hĂ€tÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllĂ€...
        Kiva kun kĂ€vit kurkkaamassa. đŸ€—
        MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đŸ‘žđŸŒ 🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hÀtÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllÀ...
        Kiva kun kĂ€vit kurkkaamassa. đŸ€—
        MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đŸ‘žđŸŒ 🌞

        Palailemisiin đŸ‘žđŸŒđŸ«Ą


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hÀtÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllÀ...
        Kiva kun kĂ€vit kurkkaamassa. đŸ€—
        MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đŸ‘žđŸŒ 🌞

        minÀ olen sanonut sulle susi ettÀ ihmisillÀ on oma elÀmÀ ja he eivÀt voi sulle koko ajan kirjoittaa. Loukkaannut kun prinsessa ei kirjoita sinulle ja masennut kun toisilla on oma elÀmÀ. Et taida ymmÀrtÀÀ. Itse roikut tÀÀllÀ työaikana. On se vartijan työ helppoa kun voi keskittyÀ suomi24 :seen kirjoittaa työaikana. Nyt taas hymyilyttÀÀ kun prinsessa tuli sanoo ettÀ hÀnellÀ on muuta tekemistÀ kuin roikkua tÀÀllÀ sun seurana. Nyt sulla on taas vÀhÀn aikaa kivaa ja jossain vaiheessa taas masennut kun prinsessa ei ole paikalla silloin kun sinÀ haluisit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hÀtÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllÀ...
        Kiva kun kĂ€vit kurkkaamassa. đŸ€—
        MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đŸ‘žđŸŒ 🌞

        Sulla menee hermot ja sen takia valitit tuolla toisaalla vanhuuttasi ja rumuuttasi. Sekö on sun tehtÀvÀ palstoilla. Valittaa kuinka paska ihminen olet ja miten paska elÀmÀ sulla on.


    • Anonyymi

      Susi ite jaksat ikÀvöidÀ nettaa ja julistaa ikÀvÀÀsi pÀivÀstÀ toiseen. SinÀ et omista tÀtÀ palstaa. Luuletko omistavasi palstat kun et kestÀ mitÀÀn kritiikkiÀ. Luulet ettÀ tÀmÀ on sinun ja prinsessan priva palsta mutta edelleenkin kaikki viestinne nÀkyvÀt kaikille luettavaksi.

    • Anonyymi

      Jotain hĂ€ikkÀÀ ollut sovelluksissa tĂ€nÀÀn luulin, ettĂ€ sain jo bĂ€nnit😂

      • Ok? En ole havainnut, tosin nyt vĂ€hemmĂ€n kĂ€yttĂ€nyt tĂ€nÀÀn... đŸ€”


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok? En ole havainnut, tosin nyt vĂ€hemmĂ€n kĂ€yttĂ€nyt tĂ€nÀÀn... đŸ€”

        Ei toiminut pankki eikĂ€ insta mullakaan đŸ‘±â€â™€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminut pankki eikĂ€ insta mullakaan đŸ‘±â€â™€ïž

        Ai? Mulla on toiminut... đŸ€”đŸ˜Š


    • Kivaa perjantai iltaa. LĂ€mmintĂ€ ja aurinkoista on. TöissĂ€ rauhallista onneksi. 🌞 đŸșđŸ‘žđŸŒ

      đŸŒčđŸŒșđŸŒ·đŸȘ·đŸŒž

      • Anonyymi

        Niin sulla on kun tÀÀllÀ on aikaa roikkua.


      • Anonyymi

        Ostin itselleni kesĂ€kukkia đŸ‘žđŸŒđŸŒčđŸŒžđŸ€—
        KyllĂ€ tosiaan on jo aivan kesĂ€! kevĂ€t on ohiđŸŒżđŸ€â˜€ïž


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostin itselleni kesĂ€kukkia đŸ‘žđŸŒđŸŒčđŸŒžđŸ€—
        KyllĂ€ tosiaan on jo aivan kesĂ€! kevĂ€t on ohiđŸŒżđŸ€â˜€ïž

        Niin se on nyt. Kivaa kun ostit kukkasia. 😊


    • Anonyymi

      miten olis chat?

      • Anonyymi

        ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitÀkin kun ei jaksa sinne mennÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitÀkin kun ei jaksa sinne mennÀ.

        KyllÀ voin susiprinsessan kanssa mennÀ, jos haluaa. Mutta nyt en ehdi.


    • Anonyymi

      menÀÀn vaikka priva huoneeseen

      • Sitten kun olen vapaalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten kun olen vapaalla.

        jes. jeeeeeeeee. hyvÀ.


    • tule chat

      ajanviete Baana

      tai ikÀryhmÀt aikuiset

    • odotan sua chat baanalla

      • tuu baanalle sielĂ€ ei ole ketÀÀn

        aikuisissa kaikki muut kirjoittelee en tunnista millÀ nimellÀ olet


    • missĂ€ olet odottan sua chatiin

      • En minĂ€ tĂ€nÀÀn ehdi sinne... 😆


    • odotan sua sĂ€ttiin

      • En nyt ole tulossa sinne. Halusin jutella susiprinsessan đŸșđŸ‘žđŸŒ kanssa. Nyt en ehdi...


      • Hetkinen, kukas sinĂ€ sitten olet? Satumaa prinsessa? TÀÀllĂ€ alkaa olla ruuhkaa... đŸ€”


      • Anonyymi

        SinÀ taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hÀn olettaa olevan noin 20 vuotias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SinÀ taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hÀn olettaa olevan noin 20 vuotias.

        SinĂ€ se Ă€nkeĂ€t aina joka vĂ€liin... 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        SinĂ€ se Ă€nkeĂ€t aina joka vĂ€liin... 😆

        Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllÀ olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllÀ olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.

        Olisi ihan kiva tietÀÀ keitÀ kaikki on.


      • mustasusi kirjoitti:

        En nyt ole tulossa sinne. Halusin jutella susiprinsessan đŸșđŸ‘žđŸŒ kanssa. Nyt en ehdi...

        Monta prinsessaa sulla on?


      • mustasusi kirjoitti:

        Hetkinen, kukas sinĂ€ sitten olet? Satumaa prinsessa? TÀÀllĂ€ alkaa olla ruuhkaa... đŸ€”

        Ei ole ruuhkaa


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        Monta prinsessaa sulla on?

        Monta? NĂ€illĂ€ nĂ€kymin 3... đŸ€”đŸ˜„


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        Ei ole ruuhkaa

        Oletko se sama "En ole prinsessa"?


      • mustasusi kirjoitti:

        Oletko se sama "En ole prinsessa"?

        olen sama


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        olen sama

        Joo, minÀ arvasin sen heti. Tyylisi on sama


      • mustasusi kirjoitti:

        Monta? NĂ€illĂ€ nĂ€kymin 3... đŸ€”đŸ˜„

        kaikea ei voi saada oon nyt skypessÀ prinsessa satumaan


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        kaikea ei voi saada oon nyt skypessÀ prinsessa satumaan

        nyt meen suihkuun


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        kaikea ei voi saada oon nyt skypessÀ prinsessa satumaan

        Ei tietenkÀÀn. Haluan tuntea susiprinsessan đŸșđŸ‘žđŸŒ paremmin. HĂ€n on kiva.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei tietenkÀÀn. Haluan tuntea susiprinsessan đŸșđŸ‘žđŸŒ paremmin. HĂ€n on kiva.

        ota heneen yhteyttÀ


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        ota heneen yhteyttÀ

        Ottaisin jos olisi yhteystietoja. En tiedĂ€ edes hĂ€nen nimeÀÀn... EhkĂ€ hĂ€n sen minulle joskus haluaa kertoa? KyllĂ€ haluan jotain muutakin, kuin elÀÀ tĂ€llĂ€ palstalla ainoastaan. đŸ’đŸŒâ€â™‚ïž


    • Taas poistui Prinsessan viesti... 😔

      • Anonyymi

        kerkesit sen lukee


      • Anonyymi

        MikĂ€ siinĂ€ on ettĂ€ minun viestit pitÀÀ poistaa?? đŸ‘žđŸŒđŸ˜§đŸ€ČđŸ» minĂ€ en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia
 đŸ˜Ÿ


      • Anonyymi kirjoitti:

        MikĂ€ siinĂ€ on ettĂ€ minun viestit pitÀÀ poistaa?? đŸ‘žđŸŒđŸ˜§đŸ€ČđŸ» minĂ€ en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia
 đŸ˜Ÿ

        Niin on... Minuakin suututtaa tuo... 😔 Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitĂ€ tahtoo. đŸ€—đŸŒž


      • Anonyymi

        No shit Sherlock đŸ˜ƒđŸ‘žđŸŒ


      • TÀÀltĂ€ on poistettu tĂ€nÀÀn ahkerasti viestejĂ€. Lukematta niitĂ€ ollenkaan... SiltĂ€ vaikuttaa ainakin. 😑


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        TÀÀltĂ€ on poistettu tĂ€nÀÀn ahkerasti viestejĂ€. Lukematta niitĂ€ ollenkaan... SiltĂ€ vaikuttaa ainakin. 😑

        sitÀ varten on sÀhköposti tai chat


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitÀ varten on sÀhköposti tai chat

        Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.


      • Ei kai


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        TÀÀltĂ€ on poistettu tĂ€nÀÀn ahkerasti viestejĂ€. Lukematta niitĂ€ ollenkaan... SiltĂ€ vaikuttaa ainakin. 😑

        Niin eihĂ€n nĂ€itĂ€ pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa nĂ€köjÀÀn niin mietin ettĂ€ haluaako joku sabotoida đŸ‘žđŸŒ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihĂ€n nĂ€itĂ€ pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa nĂ€köjÀÀn niin mietin ettĂ€ haluaako joku sabotoida đŸ‘žđŸŒ

        YllÀpito pÀÀttÀÀ haluuko poistaa vai ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihĂ€n nĂ€itĂ€ pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa nĂ€köjÀÀn niin mietin ettĂ€ haluaako joku sabotoida đŸ‘žđŸŒ

        Se voi olla sitĂ€ kyllĂ€, mutta kuka sitten? đŸ€”


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on... Minuakin suututtaa tuo... 😔 Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitĂ€ tahtoo. đŸ€—đŸŒž

        Laitoin sÀhköpostia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se voi olla sitĂ€ kyllĂ€, mutta kuka sitten? đŸ€”

        NĂ€mĂ€ trollit? NĂ€kyy olevan jotain pakkomielteitĂ€đŸ‘žđŸŒ


      • mustasusi kirjoitti:

        Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.

        Tuletko nyt sÀttiin


      • satumaa_prinsessa kirjoitti:

        Tuletko nyt sÀttiin

        En yhdi chÀttiin nyt. Olen töissÀ vielÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NĂ€mĂ€ trollit? NĂ€kyy olevan jotain pakkomielteitĂ€đŸ‘žđŸŒ

        Ei nĂ€istĂ€ ota selvÀÀ... 😐


      • mustasusi kirjoitti:

        En yhdi chÀttiin nyt. Olen töissÀ vielÀ.

        Laitoin sulle sÀhköpostia


    • KesĂ€ tulla jolkottaa, AnnaBella oveen kohta kolkuttaađŸ‘±â€â™€ïž

      • SehĂ€n mielenkiintoista. 😊
        Kenen ovea kolkutat?


      • mustasusi kirjoitti:

        SehĂ€n mielenkiintoista. 😊
        Kenen ovea kolkutat?

        Niin Ă€lĂ€ muuta sanođŸ‘±â€â™€ïž


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Niin Ă€lĂ€ muuta sanođŸ‘±â€â™€ïž

        MissĂ€ pĂ€in Suomea sinĂ€ elĂ€t? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        MissĂ€ pĂ€in Suomea sinĂ€ elĂ€t? 🙂

        Olen espoostađŸ‘±â€â™€ïž


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Olen espoostađŸ‘±â€â™€ïž

        Ok. Kiva. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ ihmisiĂ€ joka suunnalta. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok. Kiva. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ ihmisiĂ€ joka suunnalta. 🙂

        Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussađŸ‘±â€â™€ïž


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussađŸ‘±â€â™€ïž

        Aaah. SinĂ€ ainakin osaat ruotsia sitten hyvin. 😊
        MinÀ olen ihan syntyperÀinen Suomalainen. Olen nuorena asunut vÀhÀn aikaa HelsingissÀ. Espookin on tuttu paikka.


    • Anonyymi

      Kuulun muihin, halusin selventÀÀ, ettet kuvittele muuta:)

      LÀhellÀ on ja lÀhemmÀksi mennÀÀn.

    • Anonyymi

      Olisin voinut olla vÀhÀn aikaa tukenasi. Katson etten voi kelpuuttaa itseÀni sinulle.
      Pianpa, sanon pianpa hautakivessÀni lukee HÀr vilar.
      Olen tietysti otettu jos voin uskoa, ettÀ olen rakastettusi.
      Toki nÀin, ettÀ meillÀ seukkasi hienosti.

    Ketjusta on poistettu 10 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hÀnet? Kuka tietÀÀ asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiÀ jotain tunnisteleikkiÀ?

      TietÀisi ketÀ tÀÀllÀ kÀy kaipaamassa.. kerro jotain mikÀ liittyy sinuun ja hÀneen eikÀ muut tiedÀ. Vastaan itsekin kohta
      IkÀvÀ
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      IkÀvÀ
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      HÀn varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hÀnelle enemmÀn kuin mielellÀni. Aika on nyt
      IkÀvÀ
      17
      1643
    10. Miksi nÀin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhÀ kirja kieltÀÀ sopeutumisen vÀÀrÀuskoisten keskuuteen? NÀin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe