Huomenta susiprinsessalle đžđŒđ€ ja muillekin. âđ„Ș
KesĂ€ on jo lĂ€hellĂ€. đ
Ihanan aurinkoista
129
1010
Vastaukset
HyvÀÀ Huomenta ja hyvÀÀ pĂ€ivÀÀ đ±ââïž
- Anonyymi
Kaunista huomentađžđŒđđđ»đș
Nyt pitÀÀ nousta ylös đđ„±Huomenta uudestaan đ€
Oli nukuttava lisÀÀ đ
KĂ€vin palauttamassa sen työkĂ€nnykĂ€n aamulla. đ- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta uudestaan đ€
Oli nukuttava lisÀÀ đ
KĂ€vin palauttamassa sen työkĂ€nnykĂ€n aamulla. đonpa susi hyvĂ€llĂ€ tuulella. TĂ€nÀÀn sudella ei ole paska elĂ€mĂ€ eikĂ€ ikĂ€vöi nettaa.
Anonyymi kirjoitti:
onpa susi hyvÀllÀ tuulella. TÀnÀÀn sudella ei ole paska elÀmÀ eikÀ ikÀvöi nettaa.
Paitsi ettÀ sinÀ tulet taas pilaamaan sen hyvÀn olon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Paitsi ettÀ sinÀ tulet taas pilaamaan sen hyvÀn olon.
ai sen takia ettÀ sanoin ettei sulla ole tÀnÀÀn paska elÀmÀ.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan, sinÀ alat taas puhumaan Netasta ja siitÀ ettÀ kaipaan ja masennun.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinÀ taas ÀnkeÀt tÀnne vÀliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei vaan, sinÀ alat taas puhumaan Netasta ja siitÀ ettÀ kaipaan ja masennun.
Mutta sÀhÀn sanoit ettet enÀÀ mieti hÀntÀ ja annat hÀnen mennÀ.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sÀhÀn sanoit ettet enÀÀ mieti hÀntÀ ja annat hÀnen mennÀ.
No enpÀ muutakaan voi hÀnen kohdallaan tehdÀ. Ei hÀn halua minun nÀkösÀllÀ olla ja estotkin on yhÀ pÀÀllÀ. Poissa silmistÀ ja toivottavasti joskus myös mielestÀ.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sinÀ taas ÀnkeÀt tÀnne vÀliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.
TÀÀ ei ole sun yksityinen palsta.
Anonyymi kirjoitti:
TÀÀ ei ole sun yksityinen palsta.
Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinÀ usein teet? Oletko sinÀ edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinÀ usein teet? Oletko sinÀ edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?
en vaan se maija 5 vuotta . Vaihtaakaa niitÀ sÀhköposteja jos haluat prinsessan kanssa kahestaan puhua.SÀ et mÀÀrÀÀ tÀÀllÀ kuka saa kirjoittaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikö tuo ole chatti semmonen missÀ voi ihan rauhassa jutella.
-sivusta Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole chatti semmonen missÀ voi ihan rauhassa jutella.
-sivustaEn ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?
- Anonyymi
Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. ĂlĂ€ anna pappojen latistaa itsetuntoasi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?
Lue sieltÀ ohjeista. Miksei luistaisi siellÀ jos tÀÀllÀkin.
Anonyymi kirjoitti:
Lue sieltÀ ohjeista. Miksei luistaisi siellÀ jos tÀÀllÀkin.
EihÀn se tÀÀllÀÀn viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditÀ tÀÀllÀ mistÀÀn puhua. EikÀ taida mielenkiintokaan hÀnellÀ riittÀÀ...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole chÀttiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? EihÀn siellÀ muuten tiedÀ kelle juttelee... Ja onko siellÀ privaattipuoli? En tiedÀ luistaisiko meillÀ juttu siellÀ?
No priva puoli mutta sÀ olet niin avuoton ja saamaton 50 vuotias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. ĂlĂ€ anna pappojen latistaa itsetuntoasi.
en ole nainen vielÀ vaan 5 vuotias lapsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
EihÀn se tÀÀllÀÀn viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditÀ tÀÀllÀ mistÀÀn puhua. EikÀ taida mielenkiintokaan hÀnellÀ riittÀÀ...
vali vali kaikesta. oot kyllÀ saamaton
Miksi prinsessan đžđŒ vastaus taas poistettiin? SiinĂ€ ei ollut mitÀÀn pahaa...
- Anonyymi
Oho miten taas?đžđŒđ§ olipa tosi asiatonta vain todeta ettĂ€ ânoniinâ âïžđđ
- Anonyymi
Ei oo kukaan sanonu ettĂ€ muut ei saa. đžđŒ
Anonyymi kirjoitti:
Oho miten taas?đžđŒđ§ olipa tosi asiatonta vain todeta ettĂ€ ânoniinâ âïžđđ
Palstan sensuuribotti sekoilee. đ
- Anonyymi
Ei ole. Saa muitakin olla. ĂrsyttÀÀ vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. đžđŒ miksi olet tollanen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Saa muitakin olla. ĂrsyttÀÀ vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. đžđŒ miksi olet tollanen?
No susi on sanonut ettÀ on pÀÀssyt netasta yli. Mutta jos hÀnet mainitaan niin ei olekaan pÀÀssyt yli. Silloin kun on pÀÀssyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman ettÀ alkaa itkettÀÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette vaihda sÀhköposteja ?
Anonyymi kirjoitti:
No susi on sanonut ettÀ on pÀÀssyt netasta yli. Mutta jos hÀnet mainitaan niin ei olekaan pÀÀssyt yli. Silloin kun on pÀÀssyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman ettÀ alkaa itkettÀÀ.
Niin entÀ sitten jos en ole yli pÀÀssyt? SinÀ et siitÀ pÀÀtÀ milloin se tapahtuu...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin entÀ sitten jos en ole yli pÀÀssyt? SinÀ et siitÀ pÀÀtÀ milloin se tapahtuu...
sÀhÀn oot sanonut ettÀ annat netan mennÀ ja olet unohtanut hÀnet. Olet siis valehdellut tÀÀllÀ,
Anonyymi kirjoitti:
sÀhÀn oot sanonut ettÀ annat netan mennÀ ja olet unohtanut hÀnet. Olet siis valehdellut tÀÀllÀ,
SinÀ et ymmÀrrÀ tÀllaisista asioista ilmeisesti yhtÀÀn mitÀÀn.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No miksi olet sanonut ettÀ olet pÀÀssyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin koska olen vasta 5 vuotias lapsi.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi olet sanonut ettÀ olet pÀÀssyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi
En ole missÀÀn kohtaa vÀittÀnyt pÀÀsseeni yli... Ja kyllÀ, ihminen osaa valehdella itselleen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole missÀÀn kohtaa vÀittÀnyt pÀÀsseeni yli... Ja kyllÀ, ihminen osaa valehdella itselleen.
no olet sanonut ettÀ annat hÀnen elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ ja sinÀ et kuulu siihen .
Anonyymi kirjoitti:
no olet sanonut ettÀ annat hÀnen elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ ja sinÀ et kuulu siihen .
Se ei tarkoita samaa, kuin ettÀ olisin pÀÀssyt yli...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei tarkoita samaa, kuin ettÀ olisin pÀÀssyt yli...
aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillÀ keskustelu luistaa.
Anonyymi kirjoitti:
aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillÀ keskustelu luistaa.
SinÀ tapoit sen keskustelun jo..
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
SinÀ tapoit sen keskustelun jo..
En ole. vaan hÀnellÀ on muuta elÀmÀÀ jota sinulla ei ole.HÀn tulee taas myöhÀÀn illalla pirteÀsti kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhÀÀn kun olit valittanut koko pÀivÀn paskaa elÀmÀÀsi.
Anonyymi kirjoitti:
En ole. vaan hÀnellÀ on muuta elÀmÀÀ jota sinulla ei ole.HÀn tulee taas myöhÀÀn illalla pirteÀsti kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhÀÀn kun olit valittanut koko pÀivÀn paskaa elÀmÀÀsi.
En minÀ hÀnelle merkitse sen enempÀÀ kuin sinÀkÀÀn. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiÀ ruudulla hÀnelle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minÀ hÀnelle merkitse sen enempÀÀ kuin sinÀkÀÀn. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiÀ ruudulla hÀnelle.
Niin olet. hyvÀ ettÀ tiedostat sen.
En vÀittÀnyt ettÀ koko palsta on vain minun ja prinsessan, vaan tÀmÀ ketju voi olla sitÀ.
- Anonyymi
Et sÀ sitÀ pÀÀtÀ. TÀÀ ei ole sun omistuksessa.
Anonyymi kirjoitti:
Et sÀ sitÀ pÀÀtÀ. TÀÀ ei ole sun omistuksessa.
Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.
niin koska olen maija 5 vuotias
Ja nÀin, koko ketju on taas tuon yhden mÀkÀttÀmistÀ tÀynnÀ. Ja kohta trendaavissa jo ihan sen takia. PelkkÀ kiusantekijÀ on.
- Anonyymi
Puhutaanko poneista. sÀhÀn tykkÀsit tyytö jiin kanssa puhua poneista.
- Anonyymi
Tiesitkö, ettĂ€ tilanteeni on toivoton đș
https://youtu.be/mNDzmLXn030 SinÀ se anonyymi hÀirikkö tÀmÀn palstan mielestÀsi omistat.
- Anonyymi
en . Voin etsiÀ sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en . Voin etsiÀ sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.
Palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.
Ei tÀÀllÀ saa rauhaa keskustella muiden kanssa. TÀmÀ yks hÀirikkö haluaa nyt omistaa tÀmÀn palstan.
- Anonyymi
en omista palstaa vaan palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.
- Anonyymi
No missÀ ne muut on. Saavat kirjoittaa . kyllÀ ne tekstit nÀkyvÀt tÀÀllÀ jos joku kirjoittaa.
HyvÀÀ viikonloppua sitten.
VÀhÀistÀ nÀyttÀÀ kiinnostus olevan. En viitsi mitÀÀn chÀttiÀ taikka sÀhköpostia ehdottaa, kun siellÀ varmasti keskusteleminen lopahtaisi nopeasti. En nÀytÀ kiinnostavan ketÀÀn muuta kuin huomenen ja hyvÀn yön verran.
MinÀ lÀhden kohta töihin taas. Nauttikaa viikonlopusta.- Anonyymi
HyvÀÀ tyopĂ€ivÀÀđ±ââïž
- Anonyymi
Harmi jos loukkaannut, mutta olenhan sanonut etten ehdi olla palstalla ja jutella jatkuvasti jotainâŠđžđŒ minulla on tĂ€ssĂ€ muuta tehtĂ€vÀÀ tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€, tulin vain katsomaan miten tÀÀllĂ€ menee. âđ»
Nyt lĂ€hden kĂ€ymÀÀn kaupassa, jotain kivaa meinaan tehdĂ€ viikonloppuruuaksi. đžđŒđEi hĂ€tÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllĂ€...
Kiva kun kĂ€vit kurkkaamassa. đ€
MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đžđŒ đ- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei hÀtÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllÀ...
MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đžđŒ đPalailemisiin đžđŒđ«Ą
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei hÀtÀÀ. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan tÀÀllÀ...
MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đžđŒ đminĂ€ olen sanonut sulle susi ettĂ€ ihmisillĂ€ on oma elĂ€mĂ€ ja he eivĂ€t voi sulle koko ajan kirjoittaa. Loukkaannut kun prinsessa ei kirjoita sinulle ja masennut kun toisilla on oma elĂ€mĂ€. Et taida ymmĂ€rtÀÀ. Itse roikut tÀÀllĂ€ työaikana. On se vartijan työ helppoa kun voi keskittyĂ€ suomi24 :seen kirjoittaa työaikana. Nyt taas hymyilyttÀÀ kun prinsessa tuli sanoo ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on muuta tekemistĂ€ kuin roikkua tÀÀllĂ€ sun seurana. Nyt sulla on taas vĂ€hĂ€n aikaa kivaa ja jossain vaiheessa taas masennut kun prinsessa ei ole paikalla silloin kun sinĂ€ haluisit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
MinĂ€kin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin đžđŒ đSulla menee hermot ja sen takia valitit tuolla toisaalla vanhuuttasi ja rumuuttasi. Sekö on sun tehtĂ€vĂ€ palstoilla. Valittaa kuinka paska ihminen olet ja miten paska elĂ€mĂ€ sulla on.
- Anonyymi
Susi ite jaksat ikÀvöidÀ nettaa ja julistaa ikÀvÀÀsi pÀivÀstÀ toiseen. SinÀ et omista tÀtÀ palstaa. Luuletko omistavasi palstat kun et kestÀ mitÀÀn kritiikkiÀ. Luulet ettÀ tÀmÀ on sinun ja prinsessan priva palsta mutta edelleenkin kaikki viestinne nÀkyvÀt kaikille luettavaksi.
- Anonyymi
Jotain hĂ€ikkÀÀ ollut sovelluksissa tĂ€nÀÀn luulin, ettĂ€ sain jo bĂ€nnitđ
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok? En ole havainnut, tosin nyt vĂ€hemmĂ€n kĂ€yttĂ€nyt tĂ€nÀÀn... đ€
Ei toiminut pankki eikĂ€ insta mullakaan đ±ââïž
Anonyymi kirjoitti:
Ei toiminut pankki eikĂ€ insta mullakaan đ±ââïž
Ai? Mulla on toiminut... đ€đ
Kivaa perjantai iltaa. LĂ€mmintĂ€ ja aurinkoista on. TöissĂ€ rauhallista onneksi. đ đșđžđŒ
đčđșđ·đȘ·đž- Anonyymi
Niin sulla on kun tÀÀllÀ on aikaa roikkua.
- Anonyymi
Ostin itselleni kesĂ€kukkia đžđŒđčđžđ€
KyllĂ€ tosiaan on jo aivan kesĂ€! kevĂ€t on ohiđżđâïž Anonyymi kirjoitti:
Ostin itselleni kesĂ€kukkia đžđŒđčđžđ€
KyllĂ€ tosiaan on jo aivan kesĂ€! kevĂ€t on ohiđżđâïžNiin se on nyt. Kivaa kun ostit kukkasia. đ
- Anonyymi
miten olis chat?
- Anonyymi
ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitÀkin kun ei jaksa sinne mennÀ.
Anonyymi kirjoitti:
ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitÀkin kun ei jaksa sinne mennÀ.
KyllÀ voin susiprinsessan kanssa mennÀ, jos haluaa. Mutta nyt en ehdi.
- Anonyymi
menÀÀn vaikka priva huoneeseen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitten kun olen vapaalla.
jes. jeeeeeeeee. hyvÀ.
tule chat
ajanviete Baana
tai ikÀryhmÀt aikuisetodotan sua chat baanalla
tuu baanalle sielÀ ei ole ketÀÀn
aikuisissa kaikki muut kirjoittelee en tunnista millÀ nimellÀ olet
missÀ olet odottan sua chatiin
odotan sua sÀttiin
En nyt ole tulossa sinne. Halusin jutella susiprinsessan đșđžđŒ kanssa. Nyt en ehdi...
- Anonyymi
SinÀ taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hÀn olettaa olevan noin 20 vuotias.
Anonyymi kirjoitti:
SinÀ taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hÀn olettaa olevan noin 20 vuotias.
SinĂ€ se Ă€nkeĂ€t aina joka vĂ€liin... đ
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
SinĂ€ se Ă€nkeĂ€t aina joka vĂ€liin... đ
Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllÀ olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllÀ olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.
Olisi ihan kiva tietÀÀ keitÀ kaikki on.
mustasusi kirjoitti:
En nyt ole tulossa sinne. Halusin jutella susiprinsessan đșđžđŒ kanssa. Nyt en ehdi...
Monta prinsessaa sulla on?
mustasusi kirjoitti:
Hetkinen, kukas sinĂ€ sitten olet? Satumaa prinsessa? TÀÀllĂ€ alkaa olla ruuhkaa... đ€
Ei ole ruuhkaa
satumaa_prinsessa kirjoitti:
Monta prinsessaa sulla on?
Monta? NĂ€illĂ€ nĂ€kymin 3... đ€đ
mustasusi kirjoitti:
Monta? NĂ€illĂ€ nĂ€kymin 3... đ€đ
kaikea ei voi saada oon nyt skypessÀ prinsessa satumaan
nyt meen suihkuun
Ei tietenkÀÀn. Haluan tuntea susiprinsessan đșđžđŒ paremmin. HĂ€n on kiva.
mustasusi kirjoitti:
Ei tietenkÀÀn. Haluan tuntea susiprinsessan đșđžđŒ paremmin. HĂ€n on kiva.
ota heneen yhteyttÀ
ota heneen yhteyttÀ
Ottaisin jos olisi yhteystietoja. En tiedĂ€ edes hĂ€nen nimeÀÀn... EhkĂ€ hĂ€n sen minulle joskus haluaa kertoa? KyllĂ€ haluan jotain muutakin, kuin elÀÀ tĂ€llĂ€ palstalla ainoastaan. đđŒââïž
Taas poistui Prinsessan viesti... đ
- Anonyymi
kerkesit sen lukee
- Anonyymi
MikĂ€ siinĂ€ on ettĂ€ minun viestit pitÀÀ poistaa?? đžđŒđ§đ€Čđ» minĂ€ en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia⊠đŸ
Anonyymi kirjoitti:
MikĂ€ siinĂ€ on ettĂ€ minun viestit pitÀÀ poistaa?? đžđŒđ§đ€Čđ» minĂ€ en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia⊠đŸ
Niin on... Minuakin suututtaa tuo... đ Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitĂ€ tahtoo. đ€đž
- Anonyymi
No shit Sherlock đđžđŒ
TÀÀltĂ€ on poistettu tĂ€nÀÀn ahkerasti viestejĂ€. Lukematta niitĂ€ ollenkaan... SiltĂ€ vaikuttaa ainakin. đ
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
TÀÀltĂ€ on poistettu tĂ€nÀÀn ahkerasti viestejĂ€. Lukematta niitĂ€ ollenkaan... SiltĂ€ vaikuttaa ainakin. đ
sitÀ varten on sÀhköposti tai chat
Anonyymi kirjoitti:
sitÀ varten on sÀhköposti tai chat
Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin eihĂ€n nĂ€itĂ€ pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa nĂ€köjÀÀn niin mietin ettĂ€ haluaako joku sabotoida đžđŒ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihĂ€n nĂ€itĂ€ pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa nĂ€köjÀÀn niin mietin ettĂ€ haluaako joku sabotoida đžđŒ
YllÀpito pÀÀttÀÀ haluuko poistaa vai ei
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla sitĂ€ kyllĂ€, mutta kuka sitten? đ€
mustasusi kirjoitti:
Niin on... Minuakin suututtaa tuo... đ Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitĂ€ tahtoo. đ€đž
Laitoin sÀhköpostia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se voi olla sitĂ€ kyllĂ€, mutta kuka sitten? đ€
NĂ€mĂ€ trollit? NĂ€kyy olevan jotain pakkomielteitĂ€đžđŒ
mustasusi kirjoitti:
Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.
Tuletko nyt sÀttiin
Tuletko nyt sÀttiin
En yhdi chÀttiin nyt. Olen töissÀ vielÀ.
Anonyymi kirjoitti:
NĂ€mĂ€ trollit? NĂ€kyy olevan jotain pakkomielteitĂ€đžđŒ
Ei nĂ€istĂ€ ota selvÀÀ... đ
mustasusi kirjoitti:
En yhdi chÀttiin nyt. Olen töissÀ vielÀ.
Laitoin sulle sÀhköpostia
KesĂ€ tulla jolkottaa, AnnaBella oveen kohta kolkuttaađ±ââïž
mustasusi kirjoitti:
SehĂ€n mielenkiintoista. đ
Kenen ovea kolkutat?Niin Ă€lĂ€ muuta sanođ±ââïž
AnnaBella33 kirjoitti:
Niin Ă€lĂ€ muuta sanođ±ââïž
MissĂ€ pĂ€in Suomea sinĂ€ elĂ€t? đ
AnnaBella33 kirjoitti:
Olen espoostađ±ââïž
Ok. Kiva. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ ihmisiĂ€ joka suunnalta. đ
mustasusi kirjoitti:
Ok. Kiva. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ ihmisiĂ€ joka suunnalta. đ
Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussađ±ââïž
AnnaBella33 kirjoitti:
Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussađ±ââïž
Aaah. SinĂ€ ainakin osaat ruotsia sitten hyvin. đ
MinÀ olen ihan syntyperÀinen Suomalainen. Olen nuorena asunut vÀhÀn aikaa HelsingissÀ. Espookin on tuttu paikka.
- Anonyymi
Kuulun muihin, halusin selventÀÀ, ettet kuvittele muuta:)
LÀhellÀ on ja lÀhemmÀksi mennÀÀn. - Anonyymi
Olisin voinut olla vÀhÀn aikaa tukenasi. Katson etten voi kelpuuttaa itseÀni sinulle.
Pianpa, sanon pianpa hautakivessÀni lukee HÀr vilar.
Olen tietysti otettu jos voin uskoa, ettÀ olen rakastettusi.
Toki nÀin, ettÀ meillÀ seukkasi hienosti.
Ketjusta on poistettu 10 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. NÀin kertovat iltapÀivÀlehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua nÀitÀ tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjÀlkiÀ!
Oho, aikamoinen yllÀtys, ettÀ Joel Jolle Harkimo on lÀhtenyt Iholla-ohjelmaan. TÀssÀhÀn hÀn seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa SeinÀjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa SeinÀjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, ettÀ1811717SinÀ saat minut kuohuksiin
PitÀisiköhÀn meidÀn naida? MielestÀni pitÀisi . TÀmÀ vÀrinÀ ja jÀnnite meidÀn vÀlillÀ alkaa olla sietÀmÀtöntÀ. Haluai201138TunnekylmÀ olet
En ole tyytyvÀinen kÀytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessÀ ettÀ ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sÀ sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta â€ïž mutta silti sanoit kyllĂ€ vielĂ€ uudelleen sen myöhemmin đ ei tĂ€ssĂ€ oik51019- 531015