Huomenta susiprinsessalle 👸🏼🤗 ja muillekin. ☕🥪
Kesä on jo lähellä. 🌞
Ihanan aurinkoista
129
1046
Vastaukset
Hyvää Huomenta ja hyvää päivää 👱♀️
- Anonyymi
Kaunista huomenta👸🏼😊🙏🏻🐺
Nyt pitää nousta ylös 😆🥱- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta uudestaan 🤗
Oli nukuttava lisää 😄
Kävin palauttamassa sen työkännykän aamulla. 🌞onpa susi hyvällä tuulella. Tänään sudella ei ole paska elämä eikä ikävöi nettaa.
Anonyymi kirjoitti:
onpa susi hyvällä tuulella. Tänään sudella ei ole paska elämä eikä ikävöi nettaa.
Paitsi että sinä tulet taas pilaamaan sen hyvän olon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Paitsi että sinä tulet taas pilaamaan sen hyvän olon.
ai sen takia että sanoin ettei sulla ole tänään paska elämä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan, sinä alat taas puhumaan Netasta ja siitä että kaipaan ja masennun.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä taas änkeät tänne väliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei vaan, sinä alat taas puhumaan Netasta ja siitä että kaipaan ja masennun.
Mutta sähän sanoit ettet enää mieti häntä ja annat hänen mennä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sähän sanoit ettet enää mieti häntä ja annat hänen mennä.
No enpä muutakaan voi hänen kohdallaan tehdä. Ei hän halua minun näkösällä olla ja estotkin on yhä päällä. Poissa silmistä ja toivottavasti joskus myös mielestä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sinä taas änkeät tänne väliin, kun minulla olisi prinsessoja juttukaverina.
Tää ei ole sun yksityinen palsta.
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ole sun yksityinen palsta.
Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinä usein teet? Oletko sinä edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole kohteliasta, sotkea muiden keskustelua, niin kuin sinä usein teet? Oletko sinä edes aikuinen ihminen? Kuka se huomionhakuinen mahtoikaan olla?
en vaan se maija 5 vuotta . Vaihtaakaa niitä sähköposteja jos haluat prinsessan kanssa kahestaan puhua.Sä et määrää täällä kuka saa kirjoittaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikö tuo ole chatti semmonen missä voi ihan rauhassa jutella.
-sivusta Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole chatti semmonen missä voi ihan rauhassa jutella.
-sivustaEn ole chättiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? Eihän siellä muuten tiedä kelle juttelee... Ja onko siellä privaattipuoli? En tiedä luistaisiko meillä juttu siellä?
- Anonyymi
Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. Älä anna pappojen latistaa itsetuntoasi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole chättiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? Eihän siellä muuten tiedä kelle juttelee... Ja onko siellä privaattipuoli? En tiedä luistaisiko meillä juttu siellä?
Lue sieltä ohjeista. Miksei luistaisi siellä jos täälläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Lue sieltä ohjeista. Miksei luistaisi siellä jos täälläkin.
Eihän se täällään viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditä täällä mistään puhua. Eikä taida mielenkiintokaan hänellä riittää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole chättiin tutustunut. Onko se vain rekatuille? Eihän siellä muuten tiedä kelle juttelee... Ja onko siellä privaattipuoli? En tiedä luistaisiko meillä juttu siellä?
No priva puoli mutta sä olet niin avuoton ja saamaton 50 vuotias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lopetat Maija. Olet kaunis nainen. Älä anna pappojen latistaa itsetuntoasi.
en ole nainen vielä vaan 5 vuotias lapsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän se täällään viimeaikoina ole ns luistanut. Ei me ehditä täällä mistään puhua. Eikä taida mielenkiintokaan hänellä riittää...
vali vali kaikesta. oot kyllä saamaton
Miksi prinsessan 👸🏼 vastaus taas poistettiin? Siinä ei ollut mitään pahaa...
- Anonyymi
Oho miten taas?👸🏼😧 olipa tosi asiatonta vain todeta että ”noniin” ☕️🍏😃
- Anonyymi
Ei oo kukaan sanonu että muut ei saa. 👸🏼
Anonyymi kirjoitti:
Oho miten taas?👸🏼😧 olipa tosi asiatonta vain todeta että ”noniin” ☕️🍏😃
Palstan sensuuribotti sekoilee. 😃
- Anonyymi
Ei ole. Saa muitakin olla. Ärsyttää vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. 👸🏼 miksi olet tollanen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Saa muitakin olla. Ärsyttää vain tuo jatkuva kiusaaminen ja paskanjauhanta. 👸🏼 miksi olet tollanen?
No susi on sanonut että on päässyt netasta yli. Mutta jos hänet mainitaan niin ei olekaan päässyt yli. Silloin kun on päässyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman että alkaa itkettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette vaihda sähköposteja ?
Anonyymi kirjoitti:
No susi on sanonut että on päässyt netasta yli. Mutta jos hänet mainitaan niin ei olekaan päässyt yli. Silloin kun on päässyt yli niin vanhoista ihastuksista pystyy puhumaan ilman että alkaa itkettää.
Niin entä sitten jos en ole yli päässyt? Sinä et siitä päätä milloin se tapahtuu...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin entä sitten jos en ole yli päässyt? Sinä et siitä päätä milloin se tapahtuu...
sähän oot sanonut että annat netan mennä ja olet unohtanut hänet. Olet siis valehdellut täällä,
Anonyymi kirjoitti:
sähän oot sanonut että annat netan mennä ja olet unohtanut hänet. Olet siis valehdellut täällä,
Sinä et ymmärrä tällaisista asioista ilmeisesti yhtään mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No miksi olet sanonut että olet päässyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin koska olen vasta 5 vuotias lapsi.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi olet sanonut että olet päässyt netasa yli jos et ole. Valehtelet itsellesi
En ole missään kohtaa väittänyt päässeeni yli... Ja kyllä, ihminen osaa valehdella itselleen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole missään kohtaa väittänyt päässeeni yli... Ja kyllä, ihminen osaa valehdella itselleen.
no olet sanonut että annat hänen elää omaa elämäänsä ja sinä et kuulu siihen .
Anonyymi kirjoitti:
no olet sanonut että annat hänen elää omaa elämäänsä ja sinä et kuulu siihen .
Se ei tarkoita samaa, kuin että olisin päässyt yli...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei tarkoita samaa, kuin että olisin päässyt yli...
aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillä keskustelu luistaa.
Anonyymi kirjoitti:
aha. no jatkakaa prinsessan kanssa juttelua niin seuraan miten teillä keskustelu luistaa.
Sinä tapoit sen keskustelun jo..
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä tapoit sen keskustelun jo..
En ole. vaan hänellä on muuta elämää jota sinulla ei ole.Hän tulee taas myöhään illalla pirteästi kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhään kun olit valittanut koko päivän paskaa elämääsi.
Anonyymi kirjoitti:
En ole. vaan hänellä on muuta elämää jota sinulla ei ole.Hän tulee taas myöhään illalla pirteästi kyselee sun kuulumiset. Eilenkin tuli myöhään kun olit valittanut koko päivän paskaa elämääsi.
En minä hänelle merkitse sen enempää kuin sinäkään. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiä ruudulla hänelle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minä hänelle merkitse sen enempää kuin sinäkään. Emme tunne toisiamme. Olen vain tekstiä ruudulla hänelle.
Niin olet. hyvä että tiedostat sen.
En väittänyt että koko palsta on vain minun ja prinsessan, vaan tämä ketju voi olla sitä.
- Anonyymi
Et sä sitä päätä. Tää ei ole sun omistuksessa.
Anonyymi kirjoitti:
Et sä sitä päätä. Tää ei ole sun omistuksessa.
Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kommentti oli kuin 5 vuotiaan suusta.
niin koska olen maija 5 vuotias
Ja näin, koko ketju on taas tuon yhden mäkättämistä täynnä. Ja kohta trendaavissa jo ihan sen takia. Pelkkä kiusantekijä on.
- Anonyymi
Puhutaanko poneista. sähän tykkäsit tyytö jiin kanssa puhua poneista.
- Anonyymi
Tiesitkö, että tilanteeni on toivoton 🐺
https://youtu.be/mNDzmLXn030 Sinä se anonyymi häirikkö tämän palstan mielestäsi omistat.
- Anonyymi
en . Voin etsiä sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en . Voin etsiä sulle tiedon kukan suomi24 :sen omistaa.
Palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.
Ei täällä saa rauhaa keskustella muiden kanssa. Tämä yks häirikkö haluaa nyt omistaa tämän palstan.
- Anonyymi
en omista palstaa vaan palvelun omistaa City Digital Group. Aiempi omistaja oli Aller Media.
- Anonyymi
No missä ne muut on. Saavat kirjoittaa . kyllä ne tekstit näkyvät täällä jos joku kirjoittaa.
Hyvää viikonloppua sitten.
Vähäistä näyttää kiinnostus olevan. En viitsi mitään chättiä taikka sähköpostia ehdottaa, kun siellä varmasti keskusteleminen lopahtaisi nopeasti. En näytä kiinnostavan ketään muuta kuin huomenen ja hyvän yön verran.
Minä lähden kohta töihin taas. Nauttikaa viikonlopusta.- Anonyymi
Hyvää tyopäivää👱♀️
- Anonyymi
Harmi jos loukkaannut, mutta olenhan sanonut etten ehdi olla palstalla ja jutella jatkuvasti jotain…👸🏼 minulla on tässä muuta tehtävää tälläkin hetkellä, tulin vain katsomaan miten täällä menee. ✌🏻
Nyt lähden käymään kaupassa, jotain kivaa meinaan tehdä viikonloppuruuaksi. 👸🏼💭Ei hätää. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan täällä...
Kiva kun kävit kurkkaamassa. 🤗
Minäkin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin 👸🏼 🌞- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei hätää. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan täällä...
Minäkin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin 👸🏼 🌞Palailemisiin 👸🏼🫡
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei hätää. Minulla meni vain hermot sen yhden kanssa, kun valtasi taas koko tilan täällä...
Minäkin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin 👸🏼 🌞minä olen sanonut sulle susi että ihmisillä on oma elämä ja he eivät voi sulle koko ajan kirjoittaa. Loukkaannut kun prinsessa ei kirjoita sinulle ja masennut kun toisilla on oma elämä. Et taida ymmärtää. Itse roikut täällä työaikana. On se vartijan työ helppoa kun voi keskittyä suomi24 :seen kirjoittaa työaikana. Nyt taas hymyilyttää kun prinsessa tuli sanoo että hänellä on muuta tekemistä kuin roikkua täällä sun seurana. Nyt sulla on taas vähän aikaa kivaa ja jossain vaiheessa taas masennut kun prinsessa ei ole paikalla silloin kun sinä haluisit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin keskityn nyt töihin. Palataan myöhemmin 👸🏼 🌞Sulla menee hermot ja sen takia valitit tuolla toisaalla vanhuuttasi ja rumuuttasi. Sekö on sun tehtävä palstoilla. Valittaa kuinka paska ihminen olet ja miten paska elämä sulla on.
- Anonyymi
Susi ite jaksat ikävöidä nettaa ja julistaa ikävääsi päivästä toiseen. Sinä et omista tätä palstaa. Luuletko omistavasi palstat kun et kestä mitään kritiikkiä. Luulet että tämä on sinun ja prinsessan priva palsta mutta edelleenkin kaikki viestinne näkyvät kaikille luettavaksi.
- Anonyymi
Jotain häikkää ollut sovelluksissa tänään luulin, että sain jo bännit😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok? En ole havainnut, tosin nyt vähemmän käyttänyt tänään... 🤔
Ei toiminut pankki eikä insta mullakaan 👱♀️
Kivaa perjantai iltaa. Lämmintä ja aurinkoista on. Töissä rauhallista onneksi. 🌞 🐺👸🏼
🌹🌺🌷🪷🌸- Anonyymi
Niin sulla on kun täällä on aikaa roikkua.
- Anonyymi
Ostin itselleni kesäkukkia 👸🏼🌹🌸🤗
Kyllä tosiaan on jo aivan kesä! kevät on ohi🌿🍀☀️ Anonyymi kirjoitti:
Ostin itselleni kesäkukkia 👸🏼🌹🌸🤗
Kyllä tosiaan on jo aivan kesä! kevät on ohi🌿🍀☀️Niin se on nyt. Kivaa kun ostit kukkasia. 😊
- Anonyymi
miten olis chat?
- Anonyymi
ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitäkin kun ei jaksa sinne mennä.
Anonyymi kirjoitti:
ei sutta kiinnosta kun se on niin avuoton ja saamaton. Valittaa siitäkin kun ei jaksa sinne mennä.
Kyllä voin susiprinsessan kanssa mennä, jos haluaa. Mutta nyt en ehdi.
- Anonyymi
menään vaikka priva huoneeseen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitten kun olen vapaalla.
jes. jeeeeeeeee. hyvä.
tule chat
ajanviete Baana
tai ikäryhmät aikuisetodotan sua chat baanalla
tuu baanalle sielä ei ole ketään
aikuisissa kaikki muut kirjoittelee en tunnista millä nimellä olet
missä olet odottan sua chatiin
odotan sua sättiin
- Anonyymi
Sinä taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hän olettaa olevan noin 20 vuotias.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat nyt olla liian vanha. Sus haluaa jutella tuon prinsessan kanssa, jonka hän olettaa olevan noin 20 vuotias.
Sinä se änkeät aina joka väliin... 😆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä se änkeät aina joka väliin... 😆
Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllä olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka? Tosihan tuo on. Vaikka susiprinsessa voi kyllä olla vaikka ammatinvaihtaja vuosikertaa 1970.
Olisi ihan kiva tietää keitä kaikki on.
mustasusi kirjoitti:
En nyt ole tulossa sinne. Halusin jutella susiprinsessan 🐺👸🏼 kanssa. Nyt en ehdi...
Monta prinsessaa sulla on?
mustasusi kirjoitti:
Hetkinen, kukas sinä sitten olet? Satumaa prinsessa? Täällä alkaa olla ruuhkaa... 🤔
Ei ole ruuhkaa
mustasusi kirjoitti:
Monta? Näillä näkymin 3... 🤔😄
kaikea ei voi saada oon nyt skypessä prinsessa satumaan
satumaa_prinsessa kirjoitti:
nyt meen suihkuun
Ei tietenkään. Haluan tuntea susiprinsessan 🐺👸🏼 paremmin. Hän on kiva.
mustasusi kirjoitti:
Ei tietenkään. Haluan tuntea susiprinsessan 🐺👸🏼 paremmin. Hän on kiva.
ota heneen yhteyttä
ota heneen yhteyttä
Ottaisin jos olisi yhteystietoja. En tiedä edes hänen nimeään... Ehkä hän sen minulle joskus haluaa kertoa? Kyllä haluan jotain muutakin, kuin elää tällä palstalla ainoastaan. 💁🏼♂️
Taas poistui Prinsessan viesti... 😔
- Anonyymi
kerkesit sen lukee
- Anonyymi
Mikä siinä on että minun viestit pitää poistaa?? 👸🏼😧🤲🏻 minä en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia… 😾
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on että minun viestit pitää poistaa?? 👸🏼😧🤲🏻 minä en ole asiaton lainkaan. Ne on ihan muut jotka on asiattomia… 😾
Niin on... Minuakin suututtaa tuo... 😔 Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitä tahtoo. 🤗🌸
- Anonyymi
No shit Sherlock 😃👸🏼
Täältä on poistettu tänään ahkerasti viestejä. Lukematta niitä ollenkaan... Siltä vaikuttaa ainakin. 😑
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täältä on poistettu tänään ahkerasti viestejä. Lukematta niitä ollenkaan... Siltä vaikuttaa ainakin. 😑
sitä varten on sähköposti tai chat
Anonyymi kirjoitti:
sitä varten on sähköposti tai chat
Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin eihän näitä pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa näköjään niin mietin että haluaako joku sabotoida 👸🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän näitä pysty poistamaan, kuten tuo nero sanoi. Mutta voi kuitenkin ilmiantaa näköjään niin mietin että haluaako joku sabotoida 👸🏼
Ylläpito päättää haluuko poistaa vai ei
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla sitä kyllä, mutta kuka sitten? 🤔
mustasusi kirjoitti:
Niin on... Minuakin suututtaa tuo... 😔 Susiprinsessa saa kirjoittaa minulle mitä tahtoo. 🤗🌸
Laitoin sähköpostia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se voi olla sitä kyllä, mutta kuka sitten? 🤔
Nämä trollit? Näkyy olevan jotain pakkomielteitä👸🏼
mustasusi kirjoitti:
Susiprinsessa voi laittaa minulle emailia, jos tahtoo. Löytyy profiilista.
Tuletko nyt sättiin
Anonyymi kirjoitti:
Nämä trollit? Näkyy olevan jotain pakkomielteitä👸🏼
Ei näistä ota selvää... 😐
mustasusi kirjoitti:
En yhdi chättiin nyt. Olen töissä vielä.
Laitoin sulle sähköpostia
Kesä tulla jolkottaa, AnnaBella oveen kohta kolkuttaa👱♀️
mustasusi kirjoitti:
Ok. Kiva. Täällä on kyllä ihmisiä joka suunnalta. 🙂
Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussa👱♀️
AnnaBella33 kirjoitti:
Olen syntynyt Göteborgissa muuttanut suomeen 90 luvun lopussa👱♀️
Aaah. Sinä ainakin osaat ruotsia sitten hyvin. 😊
Minä olen ihan syntyperäinen Suomalainen. Olen nuorena asunut vähän aikaa Helsingissä. Espookin on tuttu paikka.
- Anonyymi
Kuulun muihin, halusin selventää, ettet kuvittele muuta:)
Lähellä on ja lähemmäksi mennään. - Anonyymi
Olisin voinut olla vähän aikaa tukenasi. Katson etten voi kelpuuttaa itseäni sinulle.
Pianpa, sanon pianpa hautakivessäni lukee Här vilar.
Olen tietysti otettu jos voin uskoa, että olen rakastettusi.
Toki näin, että meillä seukkasi hienosti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872315Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4522234Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all181201Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071085Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2601052Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811052Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691037