Kaikki menee rakkaille läpi.

Anonyymi-ap

Huvittavaa että kaikki on ihan joo joo ja miten piimä, kun lenkkitossuleipuri jostain kaivanut kuvia leipomuksiensa osoittamiseksi.
Toinen kuolaa tuubista moottoripyöriä ja kolmas riitelee moden kanssa, siis ylläpidon tietokoneohjelman kanssa.

46

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hellanlettas noita juttuja! Leipäkateus siis iski sushimiehelle. Vai on se peukaloinen pellenaama tällä kertaa "jostakin kaivellut kuvia"?

      On aivan uskomatonta että aikuinen ihminen ei usko edes kotitekoisten leipien kuvia omaksi vaan keksii niistäkin tarinan kateuden peikko olkapäällä istuen!

      Tässä siis kuva noista leipäsistä jäähtymässä tiskipöydällä: https://imgbb.com/KF3FMb1

      Tässä kuva samasta tiskipöydästä, samasta uunipellistä ja samasta hanasta todisteellisten todisteiden ja kotitekoisten leipästen kera: https://ibb.co/VQrgBmm

      Miltä tuntuu olla tuollainen aivan käsittämätön torvelo? Maailmassa on ihmeellisiä asioita mutta leivän leipominen ei kuitenkaan ole yksi niistä. Tämä kun on yleensä köyhien harrastus.

      2010

      • Anonyymi

        Villalankaa ja aina tämä tyttönen narahtaa, kun ei kykene olemaan ...... minääää .... no mitä ihmeellistä nyt siinä on että vaimo leipoo ... ?
        HAUSKAA ...... Miten on tiskipöydän päällä kaapinovet perinteisiä thaimaalaisia puusepäntöitä.

        En usko että on edes pihalla grilliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villalankaa ja aina tämä tyttönen narahtaa, kun ei kykene olemaan ...... minääää .... no mitä ihmeellistä nyt siinä on että vaimo leipoo ... ?
        HAUSKAA ...... Miten on tiskipöydän päällä kaapinovet perinteisiä thaimaalaisia puusepäntöitä.

        En usko että on edes pihalla grilliä.

        Ahaa että nyt ne leivät onkin Kympin, mutta tiskipöydän päältä puuttuu kaapinovet.
        Olet kaikkien aikojen koomikko ja todellinen Spede Hermanni!
        Kenenkään ei kannata tälle Spedelle laittaa mitään, koska vastaus on aina selvä ja se on lisäkysymys ja "villalankaa". Tuossa viimeistään perjantaina kesäkuun sairaseläkkeesi on ryypätty ja sitten iskee alemmuudentunne ja uhriutuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että nyt ne leivät onkin Kympin, mutta tiskipöydän päältä puuttuu kaapinovet.
        Olet kaikkien aikojen koomikko ja todellinen Spede Hermanni!
        Kenenkään ei kannata tälle Spedelle laittaa mitään, koska vastaus on aina selvä ja se on lisäkysymys ja "villalankaa". Tuossa viimeistään perjantaina kesäkuun sairaseläkkeesi on ryypätty ja sitten iskee alemmuudentunne ja uhriutuminen.

        Rakkaan nuolijakin sotkeutui villalankaan, en usko että lipttäjälläkään on edes pallokrilliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaan nuolijakin sotkeutui villalankaan, en usko että lipttäjälläkään on edes pallokrilliä.

        Minulle on ihan sama mihin joku inwahåmö uskoo.


    • Anonyymi

      Ei voi muuta todeta Saaripönikän jutuista, kuin että vetää sanattomaksi.

      En ole ikinä kuullut aiemmin kenenkään olevan epäileväinen, vihainen, kateellinen ja kiihtynyt siitä että joku leipoo kotonaan tavallista leipää.

      2010

      • Anonyymi

        Olen suunnattoman kateellinen että joku leipoo kotonaan tavallista leipää, jopa katkera katketakseni, leipää, leipää, leipää, voi kun osaisi itsekin leipoa leipää ja laittaa reseptejä julkaistavaksi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.

        Minä osaan leipoa vain mokkapaloja, kääretorttuja ja korvanpuusteloita.


    • Anonyymi

      Taas taputeltiin sensukkahuhta tässäkin väitöksessään tatamiin totaalisesti, niin että räkättirastaat laulaa laulua "tapu tapu tan"
      Itsensä kanssa haaveili ensin moottoripyöristä ja sitten tajusi sen itsekin. Kympin kuvista koetti epäillä jo leipääkin nettikuvaksi.

    • Anonyymi

      Hauskaa todella hauskaa ja täysin harhaista, en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään enkä ole sanaakaan moottoripyöristä, kyllä tuolla peukaloisella näyttää olevan vaikeuksia vähän joka lähtöön, en paista leipää, ostan valmiina leipomosta.

      Pääosin ruisleipää, haluatko että laitan kuvan laadukkaasta leivästä, valkoinen leipä on ruokavaliossani ulkopuolella, tosin kokojyvä leipää syön muutaman viipaleen kuukaudessa. Aamiainen on usein ruisleipää, juustoa tai kinkkua, jogurttia ja kahvia, pari palaa riittää, haluatko kuvan, oletko selvittänyt jo onko pattayarakkaus uskonlahko, vai muuten vain hullujen yhteen liittymä.. itsensä kanssa...
      By Numball HHN 62v.

      • Anonyymi

        Kirjoitat taas Pasanen täsmälleen samaa tekstiä senssusi kanssa, joka on ainoa kaverisi tässä maailmassa ja hänkin vain mielikuvituskaveri. Olet Suomessa sillä sinun kuntoisesi mies ei voi enää asua Thaimaassa eikä ole hereillä puolineljä aamuyöllä Thaimaassa.
        Thaimaalaiset naiset ei leipää leivo, joten sekin teoriasi on alas ammuttu. Sinun uskonlahkosi on viha eläviä ja aktiivisia ihmisiä kohtaan. Minä en osaa vihata oikein ketään, mutta sinua minä inhoan ja syvästi. Et ole mies etkö edes ihminen. https://aijaa.com/TyGZIu Roskasakkia.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat taas Pasanen täsmälleen samaa tekstiä senssusi kanssa, joka on ainoa kaverisi tässä maailmassa ja hänkin vain mielikuvituskaveri. Olet Suomessa sillä sinun kuntoisesi mies ei voi enää asua Thaimaassa eikä ole hereillä puolineljä aamuyöllä Thaimaassa.
        Thaimaalaiset naiset ei leipää leivo, joten sekin teoriasi on alas ammuttu. Sinun uskonlahkosi on viha eläviä ja aktiivisia ihmisiä kohtaan. Minä en osaa vihata oikein ketään, mutta sinua minä inhoan ja syvästi. Et ole mies etkö edes ihminen. https://aijaa.com/TyGZIu Roskasakkia.

        laiffila

        Ei ole olemassa mitään Senssuani vain sinun harhaiset kuvitelmat, ei poika minä olen vakaasti thaimaassa, sinä suomessa, kello on neljä aamuyöllä täällä kävin just vetämässä muutaman ruisleipä palan, naamaan kun nälkä yllätti... ja lasin maitoa... thaimaalaista..
        Sinun arviosi meni joka asiassa taas pahasti pieleen, laiffila palstan heikon lenkki, ja varmin mielenterveyskuntoutuja,
        By NumBall HHN 62v.
        ps. tänään aamulla immigrationiin hakemaan vuoden leiman, siis vuoden extension.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään Senssuani vain sinun harhaiset kuvitelmat, ei poika minä olen vakaasti thaimaassa, sinä suomessa, kello on neljä aamuyöllä täällä kävin just vetämässä muutaman ruisleipä palan, naamaan kun nälkä yllätti... ja lasin maitoa... thaimaalaista..
        Sinun arviosi meni joka asiassa taas pahasti pieleen, laiffila palstan heikon lenkki, ja varmin mielenterveyskuntoutuja,
        By NumBall HHN 62v.
        ps. tänään aamulla immigrationiin hakemaan vuoden leiman, siis vuoden extension.

        Voisit muuten laiffila kertoa, diagnoosisi, ja alkaa hoitaa itseäsi hieman paremmin, tuollainen kuva manipulaatio ei ole tervepäisen ihmisen touhuja, ketä kuvittelet niillä satuttavasi, muuta kuin itseäsi, poikani ja siskoni eivät varmasti ole palstan kanssa missään tekemisissä, joten hörhöilysi vaikuttaa ainoastaan itseesi minua ne vain naurattavat ja kertovat sinun olemattomasta hoitotasapainosta, voit auttaa vain itseäsi. Laiffila palstan heikoin lenkki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään Senssuani vain sinun harhaiset kuvitelmat, ei poika minä olen vakaasti thaimaassa, sinä suomessa, kello on neljä aamuyöllä täällä kävin just vetämässä muutaman ruisleipä palan, naamaan kun nälkä yllätti... ja lasin maitoa... thaimaalaista..
        Sinun arviosi meni joka asiassa taas pahasti pieleen, laiffila palstan heikon lenkki, ja varmin mielenterveyskuntoutuja,
        By NumBall HHN 62v.
        ps. tänään aamulla immigrationiin hakemaan vuoden leiman, siis vuoden extension.

        Minkä nimistä thaimaalaista maitoa juot??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä nimistä thaimaalaista maitoa juot??

        Nyt on taas vuoden extension plakkarissa, passi vaihdettu uuteen, passi maksoi 500 ja vuoden extesion 1900, olenpa kuullut että joku maksaa tästäkin riemusta 30.000 ihmettelen vaan suuresti miksi helvetissä, aikaa meni pari tuntia... Joten tuli melkoinen tuntipalkka... Mutta ei niitä varakkaiden aivotuksia ymmärrä aina, maidot ostan mitä sattuu milloinkin samaan, kunhan on rasvatonta... Siis valkokorkkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas vuoden extension plakkarissa, passi vaihdettu uuteen, passi maksoi 500 ja vuoden extesion 1900, olenpa kuullut että joku maksaa tästäkin riemusta 30.000 ihmettelen vaan suuresti miksi helvetissä, aikaa meni pari tuntia... Joten tuli melkoinen tuntipalkka... Mutta ei niitä varakkaiden aivotuksia ymmärrä aina, maidot ostan mitä sattuu milloinkin samaan, kunhan on rasvatonta... Siis valkokorkkista.

        Unohdin vai mitä peukaloinen, laiffila palstan heikoin lenkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas vuoden extension plakkarissa, passi vaihdettu uuteen, passi maksoi 500 ja vuoden extesion 1900, olenpa kuullut että joku maksaa tästäkin riemusta 30.000 ihmettelen vaan suuresti miksi helvetissä, aikaa meni pari tuntia... Joten tuli melkoinen tuntipalkka... Mutta ei niitä varakkaiden aivotuksia ymmärrä aina, maidot ostan mitä sattuu milloinkin samaan, kunhan on rasvatonta... Siis valkokorkkista.

        Kertoisitko minkä nimistä thaimaalainen maito on???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko minkä nimistä thaimaalainen maito on???

        Niitä on montaa merkkiä nyt on jääkaapissa meiji merkkistä... Dutch on myös yleinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään Senssuani vain sinun harhaiset kuvitelmat, ei poika minä olen vakaasti thaimaassa, sinä suomessa, kello on neljä aamuyöllä täällä kävin just vetämässä muutaman ruisleipä palan, naamaan kun nälkä yllätti... ja lasin maitoa... thaimaalaista..
        Sinun arviosi meni joka asiassa taas pahasti pieleen, laiffila palstan heikon lenkki, ja varmin mielenterveyskuntoutuja,
        By NumBall HHN 62v.
        ps. tänään aamulla immigrationiin hakemaan vuoden leiman, siis vuoden extension.

        "Ei ole olemassa mitään Senssuani"

        Kyllä on. Puhutte usein toisistanne "me"- muodossa ja ette ole ikinä toistenne kimpussa, vaan kaikkien muiden. Samasta puupölkystä te olette veistetty sama kattila päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole olemassa mitään Senssuani"

        Kyllä on. Puhutte usein toisistanne "me"- muodossa ja ette ole ikinä toistenne kimpussa, vaan kaikkien muiden. Samasta puupölkystä te olette veistetty sama kattila päässä.

        No mutta voi voi sentään miten harmillista että sulla on ongelmana "Meidät" tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Terkkui Numballe hymyillen täältä Chiang Maista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No mutta voi voi sentään miten harmillista että sulla on ongelmana "Meidät" tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Terkkui Numballe hymyillen täältä Chiang Maista.

        Kuin myös terkkuja sinne vasempaan korvaan, huomasitko että laiffila kirjoitti että, "mutta sinua minä inhoan ja syvästi". Minulla on nyt elämä piloilla, siis ihan oikeasti... kyllä minua nyt itkettää kun laiffila inhoaa minua ja syvästi, kauheaa, aivan kauheaa..
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös terkkuja sinne vasempaan korvaan, huomasitko että laiffila kirjoitti että, "mutta sinua minä inhoan ja syvästi". Minulla on nyt elämä piloilla, siis ihan oikeasti... kyllä minua nyt itkettää kun laiffila inhoaa minua ja syvästi, kauheaa, aivan kauheaa..
        By NumBall HHN 62v.

        Harmillista, olet maalitauluna kun minä olen antanut hieman palautetta itseni ja kitaranmuotoiseni puolesta, koita kestää kohtalosi.

        Se lähenee Laiif Huggabalan maatalousperheen ja Raxipossujen kuukauden piipahdus tänne Thaimaahan, joten saas nähdä millainen poreamme tällä kertaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No mutta voi voi sentään miten harmillista että sulla on ongelmana "Meidät" tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Terkkui Numballe hymyillen täältä Chiang Maista.

        Minkäs merkkisiä maitoja se sensukka imeskelee siellä Chiang Maissa ja onko vuoden visa milloin haettu viimeksi? Viimeksi kerroit asiasta vuonna 2017 ja sanoit ettei sinulla ole henkilökohtaisista syistä oleskelulupaa, vaan käyt joka kuukausi Espanjassa leimaamassa passin, koska se on kätevää ja halpaa. Maantiedon tietämys oli sinulla kohdallaan kun luulit Espanjan olevan Thaimaan rajanaapuri, koska ne molemmat ovat "etelässä", jonne lennät Seutulan lentokentältä.

        Olet täysi vitsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs merkkisiä maitoja se sensukka imeskelee siellä Chiang Maissa ja onko vuoden visa milloin haettu viimeksi? Viimeksi kerroit asiasta vuonna 2017 ja sanoit ettei sinulla ole henkilökohtaisista syistä oleskelulupaa, vaan käyt joka kuukausi Espanjassa leimaamassa passin, koska se on kätevää ja halpaa. Maantiedon tietämys oli sinulla kohdallaan kun luulit Espanjan olevan Thaimaan rajanaapuri, koska ne molemmat ovat "etelässä", jonne lennät Seutulan lentokentältä.

        Olet täysi vitsi.

        Oireiletko minulle vai "Meille" ... ?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Oireiletko minulle vai "Meille" ... ?

        Opettele olemaan vastaamatta kysymyksellä ja vastaa kysymykseen että minkäs merkkisiä maitoja se sensukka imeskelee siellä Chiang Maissa ja onko vuoden visa milloin haettu viimeksi?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Harmillista, olet maalitauluna kun minä olen antanut hieman palautetta itseni ja kitaranmuotoiseni puolesta, koita kestää kohtalosi.

        Se lähenee Laiif Huggabalan maatalousperheen ja Raxipossujen kuukauden piipahdus tänne Thaimaahan, joten saas nähdä millainen poreamme tällä kertaa.

        Ei minua oikeasti edes harmita tuo maalitauluna olo, pitäähän jotain aktiviteettejä olla varsinkin tällä laiffila palstan heikoimmalla lenkillä, mutta hauskaa on sekin että resu kuvittelee että herjailun aloitin minä, vaikka tosiasiassa resu sen itse aloitti, noilla kattiloillaan, eikä edes se riittänyt piti vetää siskoni ja poikani mukaan, harvoin tapaa missään yhtä hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua oikeasti edes harmita tuo maalitauluna olo, pitäähän jotain aktiviteettejä olla varsinkin tällä laiffila palstan heikoimmalla lenkillä, mutta hauskaa on sekin että resu kuvittelee että herjailun aloitin minä, vaikka tosiasiassa resu sen itse aloitti, noilla kattiloillaan, eikä edes se riittänyt piti vetää siskoni ja poikani mukaan, harvoin tapaa missään yhtä hullua.

        Kovassa kunnossa näyttää jokatapauksessa Majuri Posso olevan Possolassa https://aijaa.com/PIyXs2 Sokerihuurretun hilloposson kun laittaa ruisleivän päälle yöllä ja huuhtoo sen kokiksella alas, niin jaksaa taas nukkua ja rasvaprosentti on sama kuin mäkihyppääjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on montaa merkkiä nyt on jääkaapissa meiji merkkistä... Dutch on myös yleinen...

        Dutch ja Meiji eivät ole thaimaalaisia maitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dutch ja Meiji eivät ole thaimaalaisia maitoja.

        Sen tietää jo siitä jos Posso sanoo niiden olevan thaimaalaisia maitoja. Silloin ne ei varmasti ole thaimaalaisia maitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dutch ja Meiji eivät ole thaimaalaisia maitoja.

        Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä, jossain olen jopa nähnyt tuon dutch meijerin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä, jossain olen jopa nähnyt tuon dutch meijerin täällä.

        Kyllä ne thaimaassa valmistetaan mutta eivät ole thaimaalaisia. Mitä thaimaalaista maitoa juot??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä, jossain olen jopa nähnyt tuon dutch meijerin täällä.

        Suurin osa Thaimaan maidosta tuotetaan Uudessa-Seelannissa (40.6%), Australiassa (11.1%) ja USA:ssa (6.6%).

        Thaimaa itse tuottaa henkilöä kohti vuodessa noin 20 litraa maitotuotteita henkilöä kohti vuonna 2021. Thai-denmark milk on suurin maitobrändi Thaimaassa.

        Intia ja USA ovat maailman suurimmat maidontuottajat. Hollannissa on maailman parhaat lypsylehmät ja Dutch maito tuotetaan Hollannissa.

        Thaimaalaista maidontuotantoa siis on noin kolmannes, mutta suurin osa valmistuksesta tapahtuu ei-thaimaalaisten tuotemerkkien alla.

        Maitotuotteita käytetään vähemmän Thaimaassa kuin länsimaissa. Säilyvyys ja lämpö sekä ruokakulttuuri ovat suurin syy tähän. Yksi syy myös on että tuotanto on kallista mutta tuotteet halpoja.

        Jogurteissa ja maidoissa on paljon hiilihydraatteja ja ne on todella lihottavia, kuten Saarihuurusta näkee.

        Kysy iskältä jos et tiedä. Meillä landella tiedetään asiat ja jos ei tiedetä, niin otetaan selvää. Noilla sinun musta-tuntuu- väitöksillä ei pitkälle pötkitä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa Thaimaan maidosta tuotetaan Uudessa-Seelannissa (40.6%), Australiassa (11.1%) ja USA:ssa (6.6%).

        Thaimaa itse tuottaa henkilöä kohti vuodessa noin 20 litraa maitotuotteita henkilöä kohti vuonna 2021. Thai-denmark milk on suurin maitobrändi Thaimaassa.

        Intia ja USA ovat maailman suurimmat maidontuottajat. Hollannissa on maailman parhaat lypsylehmät ja Dutch maito tuotetaan Hollannissa.

        Thaimaalaista maidontuotantoa siis on noin kolmannes, mutta suurin osa valmistuksesta tapahtuu ei-thaimaalaisten tuotemerkkien alla.

        Maitotuotteita käytetään vähemmän Thaimaassa kuin länsimaissa. Säilyvyys ja lämpö sekä ruokakulttuuri ovat suurin syy tähän. Yksi syy myös on että tuotanto on kallista mutta tuotteet halpoja.

        Jogurteissa ja maidoissa on paljon hiilihydraatteja ja ne on todella lihottavia, kuten Saarihuurusta näkee.

        Kysy iskältä jos et tiedä. Meillä landella tiedetään asiat ja jos ei tiedetä, niin otetaan selvää. Noilla sinun musta-tuntuu- väitöksillä ei pitkälle pötkitä.

        2010

        laitas linkit framelle mistä asia siis maidontuotanto voidaan varmentaa, kyllä maitojen jalostustuotteita voidaan tuottaa muualta maailmasta, mutta tuskin maitoa, factaa framelle.


        SInä olet muuten erittäin kummallinen miljonääriksi, kun nyt jopa maidontuotanto kiinnostaa kovasti, onko asiaa mikä ei kiinnosta, olen asunut täällä 10 vuotta enkä ole koskaan yhdestäkään maitopurkista katsonut missä ne on tuotettu, toki teidän että meiji on japsi lafka, dutch tulee euroopasta... mutta he eivät varmasti kuskaa tänne maitojansa myyntiin, eivät edes palkattavaksi täällä.


    • Anonyymi

      "mutta he eivät varmasti kuskaa tänne maitojansa myyntiin"

      Nämä sinun "varmasti"- jutut on aina varmasti pielessä. Varmastimies osaa kyllä itsekin googlata. Kyllä ne kuskaa.

      Suora käännös:

      "Mistä Thaimaa tuo maitoa?
      Vuonna 2019 tuontimaitotuotteiden arvo oli 807 miljoonaa dollaria, se lisäsi entisestään. Meijerituotteiden tuonti on kasvanut 2,3 prosentin vuosittaisella kasvuvauhdilla vuodesta 2010 lähtien. Kolme suurinta maitotuotteiden viejää Thaimaahan ovat Uusi-Seelanti (markkinaosuus 40,6 %), Australia (11,1 %) ja Yhdysvallat ( 6,6 %)"

      Thaimaassa käytetään maitotuotteita kaksi kertaa vähemmän kuin Intiassa.

      Vastaus "varmuusasiaasi" on siis että sekä että. Thaimaassa tuotetaan noin kolmannes omasta tarpeesta, loput tuodaan kaikkialta maailmassa. Toki ne pakataan ja jalostetaan vasta perillä Thaimaassa sijaitsevissa tehtaissa, pastörointi jne.

      Thaimaa on kehittynyt asiassa jo niin paljon että harjoittaa jo maitotuotteiden vientiäkin lähimaihin:

      "DPO ennustaa vuoden 2019 liikevaihdoksi 10,5 miljardia bahtia, kun se oli 9,56 miljardia bahtia 30. syyskuuta 2018 päättyneellä tilikaudella 2018. DPO:n nettotulos tilikaudella 2018 oli 310 miljoonaa bahtia. Ulkomaanmyynti oli 1,1 miljardia bahtia tilikaudella 2018, ja sen odotetaan kasvavan 1,3 miljardiin bahtiin vuonna 2019. DPO kohdistaa laajentumisen Kambodžaan, Kiinaan, Malesiaan ja Myanmariin"

      Muista kysyä rohkeasti iskältä jos et tiedä. Iskä asuu landella ja on keskustellut ja googlaillut tuotantoihin liittyvistä asioista.

      On katsos hyvä tietää asioista jotta osaa tehdä valintoja tietojen pohjalta, eikä mutu- tuntuman pohjalta.

      2010

      • Anonyymi

        Tarkennan sen verran edellistä tekstiä että valmiitakin maitotuotteita tulee Thaimaahan tuontina, eikä pelkästään maitoa.


      • Anonyymi

        Tässä vielä "varmuusmiehelle" tilastojen statistiikkaa linkkeineen:

        Maidon ja maitotuotteiden tuontimäärän Thaimaassa vuonna 2021 arvioitiin olevan noin 1,7 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia. Myös tällaisten tuotteiden tuontimäärän ennustettiin olevan noin 1,8 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia vuonna 2022.
        https://www.statista.com/statistics/809177/imports-of-milk-and-milk-products-thailand/

        Toki sinut tuntien alat väittämään että tilastot valehtelee, oi pankkikortiton varmuusmies.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vielä "varmuusmiehelle" tilastojen statistiikkaa linkkeineen:

        Maidon ja maitotuotteiden tuontimäärän Thaimaassa vuonna 2021 arvioitiin olevan noin 1,7 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia. Myös tällaisten tuotteiden tuontimäärän ennustettiin olevan noin 1,8 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia vuonna 2022.
        https://www.statista.com/statistics/809177/imports-of-milk-and-milk-products-thailand/

        Toki sinut tuntien alat väittämään että tilastot valehtelee, oi pankkikortiton varmuusmies.

        2010

        Niin kuin sanoin olen asunut täällä 10 vuotta enkä ole koskaan kiinnittänyt huomiota, siihen että mistä maito on tänne tuotettu, ja kuten myös totesin tiedostan että maitotuotteita tulee todennäköisesti monestakin maasta, mutta raakamaitoa ei tule, sen kuljettaminen on liian kallista, juustot, jugurtit ja muut maitotuotteet eivät vahingoitu, se on sitten jo yksi kysymys, onko täällä myytävä maito, enää maitoa lainkaan, kun mulla jäi mopoon 800ml pullo muutamaksi päiväksi, aurinkoon... ja säiden armoille, ja se oli vielä juotavaa, voit varmasti aikasi kuluksi selvittää mikä siitä saa noin kestävää, ja onko se vielä maitoa, vai mitä se tarkalleen ottaen on, mitä siitä on poistettu ja mitä lisätty... olisin kiitollinen tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin sanoin olen asunut täällä 10 vuotta enkä ole koskaan kiinnittänyt huomiota, siihen että mistä maito on tänne tuotettu, ja kuten myös totesin tiedostan että maitotuotteita tulee todennäköisesti monestakin maasta, mutta raakamaitoa ei tule, sen kuljettaminen on liian kallista, juustot, jugurtit ja muut maitotuotteet eivät vahingoitu, se on sitten jo yksi kysymys, onko täällä myytävä maito, enää maitoa lainkaan, kun mulla jäi mopoon 800ml pullo muutamaksi päiväksi, aurinkoon... ja säiden armoille, ja se oli vielä juotavaa, voit varmasti aikasi kuluksi selvittää mikä siitä saa noin kestävää, ja onko se vielä maitoa, vai mitä se tarkalleen ottaen on, mitä siitä on poistettu ja mitä lisätty... olisin kiitollinen tiedosta.

        Et ole asunut kymmentä vuotta, vaan muutit Thaimaahan vuodenvaihtuessa 2015, eli olet asunut kahdeksan vuotta ja viisi kuukautta. Ei sinun tarvitse tietää eikä sinun tarvitse nähdä maidon tuontia Thaimaahan, mutta silloin sinun ei myöskään tarvitse alkaa väittämään ettei maitoa tuoda Thaimaahan kun tuossa Kympin laittamassa linkissähän se selvästi lukee että sekä maitoa että maitotuotteita tuodaan Thaimaahan.

        "Maidon ja maitotuotteiden tuontimäärän Thaimaassa vuonna 2021 arvioitiin olevan noin 1,7 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia. Myös tällaisten tuotteiden tuontimäärän ennustettiin olevan noin 1,8 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia vuonna 2022"

        Joten se siitä "varmuudestasi" tällä kertaa taas. Näytäpäs millaisen leiman sait tänään passiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole asunut kymmentä vuotta, vaan muutit Thaimaahan vuodenvaihtuessa 2015, eli olet asunut kahdeksan vuotta ja viisi kuukautta. Ei sinun tarvitse tietää eikä sinun tarvitse nähdä maidon tuontia Thaimaahan, mutta silloin sinun ei myöskään tarvitse alkaa väittämään ettei maitoa tuoda Thaimaahan kun tuossa Kympin laittamassa linkissähän se selvästi lukee että sekä maitoa että maitotuotteita tuodaan Thaimaahan.

        "Maidon ja maitotuotteiden tuontimäärän Thaimaassa vuonna 2021 arvioitiin olevan noin 1,7 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia. Myös tällaisten tuotteiden tuontimäärän ennustettiin olevan noin 1,8 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia vuonna 2022"

        Joten se siitä "varmuudestasi" tällä kertaa taas. Näytäpäs millaisen leiman sait tänään passiin?

        En ole väittänyt yhtään mitään, totesin vain yöllä että join lasin maitoa, ja söin pari ruisleipäpalaa... Katsoin meiji purkin kyljestä maito on tuotettu täällä thaimaassa,luuletko ihan oikeasti että en tiennyt että meiji on japsi lafla, joka on yksi maailman suurimmista maitotuotteiden tuottajista, tiesin jo ensimmäiseen maitokyselyyn vastatessani, että riitaa tässäkin asiassa vain yritetään saada aikaiseksi, ja jos viitsit tehdä muuta kuin jauhaa paskaa, tietäsit että mieji ei edes myy maitoa thaimaassa vaan sen nimen on ostanut cp-group käytttöönsä thaimaassa, olet sinä tuon pellenaama nikin ihan oikeasti ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt yhtään mitään, totesin vain yöllä että join lasin maitoa, ja söin pari ruisleipäpalaa... Katsoin meiji purkin kyljestä maito on tuotettu täällä thaimaassa,luuletko ihan oikeasti että en tiennyt että meiji on japsi lafla, joka on yksi maailman suurimmista maitotuotteiden tuottajista, tiesin jo ensimmäiseen maitokyselyyn vastatessani, että riitaa tässäkin asiassa vain yritetään saada aikaiseksi, ja jos viitsit tehdä muuta kuin jauhaa paskaa, tietäsit että mieji ei edes myy maitoa thaimaassa vaan sen nimen on ostanut cp-group käytttöönsä thaimaassa, olet sinä tuon pellenaama nikin ihan oikeasti ansainnut.

        ja jos et tiedä mikä on cp-group niin ota selvää, aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos et tiedä mikä on cp-group niin ota selvää, aasi.

        Minä jopa tiesin että meiji maito tehdään täällä, kuten tiedät olen asunut vuonna 2014 saraburissa, siinä korkeassa talossa joita siellä on vain yksi, saraburissa on cp-meijin meijeri, ajoin siitä ainakin muutaman kerran, muistan jopa sen hemmetin suuren muovisen lehmän joka on siinä meijerin vieressä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt yhtään mitään, totesin vain yöllä että join lasin maitoa, ja söin pari ruisleipäpalaa... Katsoin meiji purkin kyljestä maito on tuotettu täällä thaimaassa,luuletko ihan oikeasti että en tiennyt että meiji on japsi lafla, joka on yksi maailman suurimmista maitotuotteiden tuottajista, tiesin jo ensimmäiseen maitokyselyyn vastatessani, että riitaa tässäkin asiassa vain yritetään saada aikaiseksi, ja jos viitsit tehdä muuta kuin jauhaa paskaa, tietäsit että mieji ei edes myy maitoa thaimaassa vaan sen nimen on ostanut cp-group käytttöönsä thaimaassa, olet sinä tuon pellenaama nikin ihan oikeasti ansainnut.

        Älä muunna tarinaa. Väitit juoneesi thaimaalaista maitoa. Seuraavaksi väitit että maitoa ei tuoda Thaimaahan. Sitten tarina jo muuttui ja vain puoli tuntia sitten sanoit ettet ole koskaan kiinnittänyt huomiota, siihen että mistä maito on tänne tuotettu ja nyt sitten purkin kyljestä katsoit mistä maito on tuotettu.

        Et sinä umpiluu tiedä mistä se maito on tullut, vaikka se olisi jalostettu ja pakattu Thaimaassa.
        Kuten tuolla edelleenkin lukee, Thaimaan maidosta ja maitotuotteista suurin osa tulee ulkomailta, joten sinut on taas jälleen kerran taputeltu syvälle tatamin alle.

        Lopuksi ryhdytit googleviisastelijaksi kun ensin sanoit ettet ole kiinnittänyt koskaan asiaan huomiota, eli kumosit samassa kirjoituksessasi omat puheesi.
        Olet historiallisen tyhmä patologinen valehtelija ja satusetä vailla vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt yhtään mitään, totesin vain yöllä että join lasin maitoa, ja söin pari ruisleipäpalaa... Katsoin meiji purkin kyljestä maito on tuotettu täällä thaimaassa,luuletko ihan oikeasti että en tiennyt että meiji on japsi lafla, joka on yksi maailman suurimmista maitotuotteiden tuottajista, tiesin jo ensimmäiseen maitokyselyyn vastatessani, että riitaa tässäkin asiassa vain yritetään saada aikaiseksi, ja jos viitsit tehdä muuta kuin jauhaa paskaa, tietäsit että mieji ei edes myy maitoa thaimaassa vaan sen nimen on ostanut cp-group käytttöönsä thaimaassa, olet sinä tuon pellenaama nikin ihan oikeasti ansainnut.

        Väitit ettei maitoa tuoda thaimaahan.

        "Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä, jossain olen jopa nähnyt tuon dutch meijerin täällä."

        Näin väitit aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jopa tiesin että meiji maito tehdään täällä, kuten tiedät olen asunut vuonna 2014 saraburissa, siinä korkeassa talossa joita siellä on vain yksi, saraburissa on cp-meijin meijeri, ajoin siitä ainakin muutaman kerran, muistan jopa sen hemmetin suuren muovisen lehmän joka on siinä meijerin vieressä,

        Ajamalla meijerin ohi siis opit tietämään että siellä on thaimaalaisen lehmän maitoa.
        Melkoinen Sherlock. Kas kun et kerro nähneesi meijerin takapihalla thaimaalaisia lehmiä ja jututtaneesi niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit ettei maitoa tuoda thaimaahan.

        "Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä, jossain olen jopa nähnyt tuon dutch meijerin täällä."

        Näin väitit aiemmin.

        No tuodaanko resu maidot japanista thaimaahan, lyön vetoa että ei tuoda, maidosta jalostettuja tuotteita varmasti tuodaan, mitä luulet resu mitä lukee maitopurkissa, valmistusmaana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuodaanko resu maidot japanista thaimaahan, lyön vetoa että ei tuoda, maidosta jalostettuja tuotteita varmasti tuodaan, mitä luulet resu mitä lukee maitopurkissa, valmistusmaana,

        Opi lukemaan:

        "Maidon ja maitotuotteiden tuontimäärän Thaimaassa vuonna 2021 arvioitiin olevan noin 1,7 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia. Myös tällaisten tuotteiden tuontimäärän ennustettiin olevan noin 1,8 miljoonaa maitoekvivalenttitonnia vuonna 2022"

        Eikä kyse alunperin ollut että missä muodossa, vaan väitit "varmasti" ettei maitoa tuoda.
        Sanoit näin tuolla ylempänä:

        "Meinaatko ihan oikeasti että Thaimaassa myytävät maidot roudataan japanista ja euroopasta tänne myyntiin, aivan varmasti ne tuotetaan täällä"

        Nyt vaihdoit sen siihen että vain valmiita tuotteita tuodaan kun ensin sanoit ettei tuoda mitään. Koeta seuraavalla kerralla hieman tutustua aiheeseen, josta alat varmana puhumaan, kun aina menee pieleen.

        Vaikka Toyotaa tehdään Thaimaassa eli se on Made in Thailand mutta se on japanilainen auto, joka on valmistettu Thaimaassa. Toyota is a Japanese manufacturer founded by Toyoda Sakichi. Siasta ei tule hevosta, vaikka se kasvaisi hevosen karsinassa.


    • Anonyymi

      Zim tuo Australiasta kylmäkonteissa maitoa ihan perinteisissä 60 litran pääläreissä. Sellaisissa kuin ne Suomestakin lähtee karjatiloilta https://aijaa.com/yFZ7wI

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1854
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1437
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1416
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1379
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      145
      1334
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1267
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1078
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1077
    Aihe