Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa aina erityiskohtelua. Pitääkö väittämä mielestäsi paikkansa?
😊
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
204
6113
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
Ei tällaiseen kysymykseen voi kukaan vastata, sillä näin tehdessään tulisi väittäneeksi olevansa kaunis.
(naurua)- Anonyymi
Voihan sitä rumanakin kommentoida eikö? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi sillä silloin syytetään pahansuopuudesta. Ainoastaan hunksit voivat kommentoida saunailloissa kuinka oot mehukkaan näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ettei.Vain valta.julkisuus sekä raha ylittävät ulkoiset argumentit.
- Anonyymi
Saa parempaa palvelua 😂 Mulla on ilmoitus nussimua.fi verkkosivuilla ja miehet tarjoaa apujaan kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa parempaa palvelua 😂 Mulla on ilmoitus nussimua.fi verkkosivuilla ja miehet tarjoaa apujaan kyllä.
Se on totta!
.
..
.
- Anonyymi
Pitää siinä vaan on omat haittansa ulkoinen kauneus ei välttis riitä pirihuoran ammattia kummempaan
- Anonyymi
Minun juristi on todella kaunis nainen , siis ei ollenkaan sitä sorttia mitä sinä yrität typerillä nimityksilläsi selitellä. Kauniit naiset ovat usein korkeasti oppineita joten miten edes tuollaista nimitystä voi käyttää vuonna 2025 .
Niitä kuuli vielä 60 luvulla joiltain typeriltä äijiltä ,mutta tasarvoisessa yhteiskunnassa ei niitä tavallisesti sellaisia edes ajatella , sillä naisilla in sentään ihan samat oikeudet kun miehilläkin siis joka asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun juristi on todella kaunis nainen , siis ei ollenkaan sitä sorttia mitä sinä yrität typerillä nimityksilläsi selitellä. Kauniit naiset ovat usein korkeasti oppineita joten miten edes tuollaista nimitystä voi käyttää vuonna 2025 .
Niitä kuuli vielä 60 luvulla joiltain typeriltä äijiltä ,mutta tasarvoisessa yhteiskunnassa ei niitä tavallisesti sellaisia edes ajatella , sillä naisilla in sentään ihan samat oikeudet kun miehilläkin siis joka asiaan."Kauniit naiset,,, korkeasti oppineita",,,,, näköjään.
Korkeasti koulutetuista olen kuullut, mutta korkeasti oppinut on aivan uutta. Vai onko niin, ettei katsojan silmässä oleva kauneus ole tarttunut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kuuli vielä 60 luvulla joiltain typeriltä äijiltä ,mutta tasarvoisessa yhteiskunnassa ei niitä tavallisesti sellaisia edes ajatella , sillä naisilla in sentään ihan samat oikeudet kun miehilläkin siis joka asiaan."... samat oikeudet kun miehilläkin siis joka asiaan". Pakko heittää, provona tietenkin, että niin on, mutta ei samoja velvollisuuksia ja eletään kuitenkin vuotta 2025. Toinen sukupuoli on siis lähtökohtaisesti vähän enemmän "tasaarvoinen" kuin toinen. Kaikki ymmärtävät mihin viittaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kauniit naiset,,, korkeasti oppineita",,,,, näköjään.
Korkeasti koulutetuista olen kuullut, mutta korkeasti oppinut on aivan uutta. Vai onko niin, ettei katsojan silmässä oleva kauneus ole tarttunut?Meidän kaupungissa kaikki toiminnan johtajat jotka ovat naisia ivat todella hyvän näköisiä . Ja koulutusta heillä on kaikilla myös
, siis oppineita naisia
Siis et ole kuullut sanontaa, silloin on siitä huomautettava., siis ainoastaan se mikä sinulle on oikea sana. On sitten oikein Ei missään nimessä saa mitään muuta kirjoitella.
En edes viitsi ruveta selittämään. Se sama mulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"... samat oikeudet kun miehilläkin siis joka asiaan". Pakko heittää, provona tietenkin, että niin on, mutta ei samoja velvollisuuksia ja eletään kuitenkin vuotta 2025. Toinen sukupuoli on siis lähtökohtaisesti vähän enemmän "tasaarvoinen" kuin toinen. Kaikki ymmärtävät mihin viittaan?
Velvollisuudet on myös samat esim armeijassa tekee naiset ihan samat asiat kun miehet.minä en ainakaan ymmärrä mihin viittaat
Itse olen ollut tasarvoisessa suhteessa mieheni kanssa. Joskin tienasin enemmän kunhan , mutta se ei ollut mikään este kummallekkaan. kun vaihdoin autooni renkaat niin samalla vaihdoin miehenkin autoon . Kesälomilla ei ollut ainoastaan mies joka ajoi autoa vaan vaihdettiin paikkoja tarpeen tullen.
Joten en ymmärrä sinun kirjoitustasi siis mitä tarkoitat sillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kauniit naiset,,, korkeasti oppineita",,,,, näköjään.
Korkeasti koulutetuista olen kuullut, mutta korkeasti oppinut on aivan uutta. Vai onko niin, ettei katsojan silmässä oleva kauneus ole tarttunut?Sanna marinia ei ikinään olis nähty julkisuudessa jossai setämies gustaffson olis iskeny silmäänsä luuviulu sannaan..
Jos gustulla olis vähääkää erilainen naismaku, ei suomi olis ottanu takapakkia sannan muodossa. Sis eihä niis sannan touhuissa mitään järkeä ollu..
Esim..toi takaisin aktivointi kidutuksen joka jo kertaalleen oli todettu ihmisarvoja loukkaavaksi=tyylii sairaita työkyvyttömiä ihmisrepaleita pakotettiin/kiristettiin urheilusuorituksiin joihin eivät kyenneet..Otai tai jätä..josset kykene sun tuista leikataa 20 pinnaa. Hyvä suomi!
- Anonyymi
On siinä se hyvä puoli ettei tarvitse maksaa nenäleikkauksia
- Anonyymi
Mitä nenäleikkauksia . Ite olen tyytyväinen nenääni,vaikka olen ruma. Sekin toki riippuu näkeekö joku minut kauniina vai rumana.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, että olisi esimerkiksi enemmän tilaa aukoa päätä? Sitten täytyy mennä jo kosmetologille tai kampaajalle
- Anonyymi
No en kyllä ajatellut asiaa tuolta kantilta, vaan heitin vain asian ilmoille.
Uskon, että kauniimmalla ihmisellä voi olla monin tavoin helpompaa, mutta en ole pätevä sanomaan mitä kauneus on.
Kai siitä on tehty jotkin yleiset mittaukset ja standardit.
- Anonyymi
Saa ihan selkeästi ja tämä huomio tehtynä täysin sivusta :D kuun pimeältä puolelta, helppous on taas sitten eri juttu
- Anonyymi
Onhan näitä tutkimuksia miten ulkonäkö vaikuttaa mm. työelämässä menestymiseen.
Pitkät miehet saavat enemmän palkkaa, jne...- Anonyymi
Hetkinen missä saa pitkät miehet enemmän palkkaa. Meidän töissä ei kyl saa kukaan minkään ulkoisen avun avulla enempää palkkaa 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen missä saa pitkät miehet enemmän palkkaa. Meidän töissä ei kyl saa kukaan minkään ulkoisen avun avulla enempää palkkaa 🤣
Tuota on ihan tutkittu eli jotain perää siinä on. Naisten kohdalla paino on pituutta merkittävämmässä osassa eli käytännössä pitkät miehet ja hoikat naiset pärjäävät työelämässä muita paremmin.
Esim Ylen sivuilta löytyy brittitutkimuksesta kertova juttu, jossa sanotaan näin:
"Käytännössä tutkimus väittää, että 190 senttiä pitkä mies tienaisi 40 vuoden työuransa aikana yli 166 000 euroa enemmän kuin 175-senttinen mies.
Tutkimusryhmään kuuluneen Exterin yliopiston professori Tim Fraylingin kertoo The Telegraphille, että pituus ja paino vaikuttaisivat suoraan sosioekonomiseen statukseemme ja sen myötä muun muassa tuloihimme sekä menestymiseen työelämässä."- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tuota on ihan tutkittu eli jotain perää siinä on. Naisten kohdalla paino on pituutta merkittävämmässä osassa eli käytännössä pitkät miehet ja hoikat naiset pärjäävät työelämässä muita paremmin.
Esim Ylen sivuilta löytyy brittitutkimuksesta kertova juttu, jossa sanotaan näin:
"Käytännössä tutkimus väittää, että 190 senttiä pitkä mies tienaisi 40 vuoden työuransa aikana yli 166 000 euroa enemmän kuin 175-senttinen mies.
Tutkimusryhmään kuuluneen Exterin yliopiston professori Tim Fraylingin kertoo The Telegraphille, että pituus ja paino vaikuttaisivat suoraan sosioekonomiseen statukseemme ja sen myötä muun muassa tuloihimme sekä menestymiseen työelämässä."Ei ne pitkät miehdt ja naiset sen paremmin pärjää, kuin lyhyemmat, pyöreämmät kolleegansa. Johtuisiko vain siitä, että jälkimmäisten tekemisiä kytätään, mutta ekojen "kyllä ne osaa" vaikka oikeasti ovat huonompia.
Sama kuin tupakoijat on "tuntitolkulla tupakalla", mutta mitään huomiota ei kiinnitetä näihin "tuntitolkulla lounaalla ja tuntitolkulla kahvilla" istujiin, jotka oikeastikkin kuluttaa enemmän aikaa syömiseen ja kahvitteluun. - Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tutkimusryhmään kuuluneen Exterin yliopiston professori Tim Fraylingin kertoo The Telegraphille, että pituus ja paino vaikuttaisivat suoraan sosioekonomiseen statukseemme ja sen myötä muun muassa tuloihimme sekä menestymiseen työelämässä."""Käytännössä tutkimus väittää, että 190 senttiä pitkä mies tienaisi 40 vuoden työuransa aikana yli 166 000 euroa enemmän kuin 175-senttinen mies."
Varmaa tietoa! Itse olen 189cm ja 56v ja tienannut valtavasti enemmän kuin naapurin puutarhatonttu 171cm jolla ongelmia myös naismaailmassa (ei minun ongelma ollut koskaan, aina ns, missityyppinen nainen kainalossa)
Pitkät miehet rulettaa! Anonyymi kirjoitti:
Ei ne pitkät miehdt ja naiset sen paremmin pärjää, kuin lyhyemmat, pyöreämmät kolleegansa. Johtuisiko vain siitä, että jälkimmäisten tekemisiä kytätään, mutta ekojen "kyllä ne osaa" vaikka oikeasti ovat huonompia.
Sama kuin tupakoijat on "tuntitolkulla tupakalla", mutta mitään huomiota ei kiinnitetä näihin "tuntitolkulla lounaalla ja tuntitolkulla kahvilla" istujiin, jotka oikeastikkin kuluttaa enemmän aikaa syömiseen ja kahvitteluun.No tämähän ei ole minun väitteeni. Kerroin vain, mitä tutkimukset väittävät ja tutkimusten mukaan pitkät miehet pärjäävät keskimääräistä paremmin työelämässä.
Anonyymi kirjoitti:
""Käytännössä tutkimus väittää, että 190 senttiä pitkä mies tienaisi 40 vuoden työuransa aikana yli 166 000 euroa enemmän kuin 175-senttinen mies."
Varmaa tietoa! Itse olen 189cm ja 56v ja tienannut valtavasti enemmän kuin naapurin puutarhatonttu 171cm jolla ongelmia myös naismaailmassa (ei minun ongelma ollut koskaan, aina ns, missityyppinen nainen kainalossa)
Pitkät miehet rulettaa!Tuskinpa pituus nyt kaikkea elämässä määrittää, mutta tutkimusten mukaan jotain vaikutusta sillä on työelämässä nimenomaan miesten kohdalla.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
No tämähän ei ole minun väitteeni. Kerroin vain, mitä tutkimukset väittävät ja tutkimusten mukaan pitkät miehet pärjäävät keskimääräistä paremmin työelämässä.
Kun tutkimus on tehty briteissä, ei sen tulos ole automaattisesti sovellettavissa tänne. Lisäksi pitäisi alkuperäinen tutkimus lukea läpi, jotta sitä voisi arviofa. Esim. Briteissä on vaikka paljon 2.-3.sukupolven maahanmuuttajia, jotka osa on peräisin maista, jossa keskipituus on lyhempi kuin vaikka korkeamman sosiaaliluokan nativilla briteillä yleensä on. Yleensä sosiaaliluokka ja siirtolaisuus näkyy keskimääräisessä koulutuksessa ja palkassa useamman sukupolven ajan. Jos tutkimus vertaa saman etnisen, sosiaalisen ja koulutustaustan omaavia keskenään ja laskee näille keskiarvon ja P-arvon, voidaan vasta sanoa, että tulos pätee paikallisesti. Käsittääkseni johtajaksi päätyy hieman useimmin pitkä, sosiaalinen, henkisesti vahva ja karismaattinen mies. Johtajien palkat nostaa helposti keskiarvoa pitkien ryhmässä, jos vaikutusta ei ole huomioitu. Johtajissa todennäköisesti on helppo todeta pituus vertaamalla johtajien keskiarvoa keskipituuteen ja sen hajontaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kun tutkimus on tehty briteissä, ei sen tulos ole automaattisesti sovellettavissa tänne. Lisäksi pitäisi alkuperäinen tutkimus lukea läpi, jotta sitä voisi arviofa. Esim. Briteissä on vaikka paljon 2.-3.sukupolven maahanmuuttajia, jotka osa on peräisin maista, jossa keskipituus on lyhempi kuin vaikka korkeamman sosiaaliluokan nativilla briteillä yleensä on. Yleensä sosiaaliluokka ja siirtolaisuus näkyy keskimääräisessä koulutuksessa ja palkassa useamman sukupolven ajan. Jos tutkimus vertaa saman etnisen, sosiaalisen ja koulutustaustan omaavia keskenään ja laskee näille keskiarvon ja P-arvon, voidaan vasta sanoa, että tulos pätee paikallisesti. Käsittääkseni johtajaksi päätyy hieman useimmin pitkä, sosiaalinen, henkisesti vahva ja karismaattinen mies. Johtajien palkat nostaa helposti keskiarvoa pitkien ryhmässä, jos vaikutusta ei ole huomioitu. Johtajissa todennäköisesti on helppo todeta pituus vertaamalla johtajien keskiarvoa keskipituuteen ja sen hajontaan.
Olet oikeassa siinä, ettei mitään tutkimusta voi suoraan soveltaa kaikkialle tietämättä ja tuntematta tarkemmin tutkimusmenetelmiä, joten en ota siihen sen enempää kantaa, mutta laadukkaan tutkimuksen olettaisi huomioivan mainitsemiesi seikkojen vaikutuksen tuloksiin.
Pikaisella haulla löysin selkokielisen kuvauksen tutkimusmenetelmistä ja näyttäisi siltä, että tutkimuksessa on huomioitu myös tutkittavien etninen tausta.
"In the largest study of its kind, the new research, published in the British Medical Journal, used an approach known Mendelian randomisation to explore the link. “It’s like doing a randomised control trial,” says Frayling. Using data from the UK Biobank, scientists looked at both measured observations and genetic variants relating to height and BMI in 119,669 white British men and women aged between 40 and 70, in order to tease apart the influence of the traits on five socio-economic markers: annual household income, job class, the chance of getting a degree, duration of education and a metric known as the Townsend deprivation index - a measure of the level of deprivation for a given postcode."- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tutkimusryhmään kuuluneen Exterin yliopiston professori Tim Fraylingin kertoo The Telegraphille, että pituus ja paino vaikuttaisivat suoraan sosioekonomiseen statukseemme ja sen myötä muun muassa tuloihimme sekä menestymiseen työelämässä."No ei tässä sitten huonosti mene, 110 000 taskussa enemmän kuin kuin peruspertillä 🤗🙂 ilman sen suurempia hikoiluja
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä sitten huonosti mene, 110 000 taskussa enemmän kuin kuin peruspertillä 🤗🙂 ilman sen suurempia hikoiluja
Minäkin voisin haluta 110 000€ taskuun hikoilematta sen enempiä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän työ ei ole koko maailma.
Komeat ja kauniit saavat enemmän palkkaa, nopeammin ylennyksiä, heidän väitetään olevan luotettavampia, osaavampia ja turvallisempia jne jne.
Tuota on tutkittu tuhansia kertoja ja heille ihmiset antaa ns halo efektin. Ja heille tuon efektin antavat nimenomaan ne typerät idiootit jotka väittävät ettei heidän työpaikassa kukaan komea tai kaunis ole saanut mitään erityiskohtelua, koska se halo efektin olemassaolo perustuu nimenomaan tyhmiin ihmisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne pitkät miehdt ja naiset sen paremmin pärjää, kuin lyhyemmat, pyöreämmät kolleegansa. Johtuisiko vain siitä, että jälkimmäisten tekemisiä kytätään, mutta ekojen "kyllä ne osaa" vaikka oikeasti ovat huonompia.
Sama kuin tupakoijat on "tuntitolkulla tupakalla", mutta mitään huomiota ei kiinnitetä näihin "tuntitolkulla lounaalla ja tuntitolkulla kahvilla" istujiin, jotka oikeastikkin kuluttaa enemmän aikaa syömiseen ja kahvitteluun.No sinun älynlahjoista ja sitä myöten sinun argumenttisi uskottavuudesta kertoo sinun kyvyttömyys muodostaa ymmärrettävää viestiä. Olet todella typerä kun väität että tuhannet tutkijat ympäri maailmaa ovat sinua typerämpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä tyhmä, ei voi muuta sanoa. Tuota on tutkittu jo vuosisadan ajan ympäri maailmaa. Siihen ei nykyinen maahanmuutto ja keskipituuden lasku maahanmuuttajien vuoksi ole vaikuttanut.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tutkimusryhmään kuuluneen Exterin yliopiston professori Tim Fraylingin kertoo The Telegraphille, että pituus ja paino vaikuttaisivat suoraan sosioekonomiseen statukseemme ja sen myötä muun muassa tuloihimme sekä menestymiseen työelämässä."Tutkimus on Englannista jossa erilainen kulttuuri kuin pohjoismaissa. Ja pelkästään Lontoossa enemmän asukkaita kuin on koko Suomessa.
Tutkimus ei oikein ole verrattavissa Suomen olosuhteisiin. Mukava tietää kuitenkin. Anonyymi kirjoitti:
Tutkimus on Englannista jossa erilainen kulttuuri kuin pohjoismaissa. Ja pelkästään Lontoossa enemmän asukkaita kuin on koko Suomessa.
Tutkimus ei oikein ole verrattavissa Suomen olosuhteisiin. Mukava tietää kuitenkin.Tämä ei suinkaan ole ainoa aiheesta tehty tutkimus. Nostin sen nyt vain esimerkiksi, että aiheesta löytyy ihan tutkimustietoa.
Tutkimustuloksia tulkittaessa on tietenkin huomioitava kulttuurin, olosuhteiden yms vaikutus, mutta pelkästään se, että tutkimus on tehty muualla kuin Suomessa, ei tarkoita, etteivätkö tulokset voisi päteä täällä meilläkin. En nyt sen tarkemmin ota juuri tähän kyseiseen tutkimukseen kantaa, koska en ole alkuperäiseen tutkimukseen juurikaan syventynyt.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät miehet saavat luonnostaan vastuunalaisempia tehtäviä, heidät valitaan helpommin johtajiksi. Muistan itsekin lukeneeni tällaisen tutkimuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Käytännössä tutkimus väittää, että 190 senttiä pitkä mies tienaisi 40 vuoden työuransa aikana yli 166 000 euroa enemmän kuin 175-senttinen mies."
Pitkät miehet rulettaa!Pitkät miehet eivät aikaan ole koskaan olleetminun makuni ja ne niiden kengät sitten kun kanootit. Tavallisen kokoinen mies on ihan yhtä hyvä kun se pitkäkin . Siis makuasia yksintykkää äidistä toinen tyttärestä
- Anonyymi
Miehet joilla on heikko itsetunto torjuvat vahvan itsetunnon omaavan naisen, etteivät tulisi itse torjutuksi. . Sitä pitää alistaa ja se pitää tuhota.
Kaunis näyttävä nainen on heille myrkkyä.- Anonyymi
Niin miehellähän pitäisi olla hyvä itsetunto jos kaunista naista yrittäis. Se taas ei ole suomalaisilla miehillä kovin korkealla. Ja jos kokee ettei omat mahkut riitä niin katkeruus näkyy solvaamisena ja haukkumisena. Varsinkin jos on yrittänyt tökerösti iskeä sitä naista ja saanut kieltävän vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miehellähän pitäisi olla hyvä itsetunto jos kaunista naista yrittäis. Se taas ei ole suomalaisilla miehillä kovin korkealla. Ja jos kokee ettei omat mahkut riitä niin katkeruus näkyy solvaamisena ja haukkumisena. Varsinkin jos on yrittänyt tökerösti iskeä sitä naista ja saanut kieltävän vastauksen.
Naiset ovat ERITTÄIN helppoja; ei tarvita muuta kuin houkuttelu ja viettely.
Mutta naisten LAADUT koeajo, onkin sitten sellainen prosessi, että siinä tippuu kyydistä +-100% ko. vaginallisista.
Isoisäni sanoi kerran, että "sen minkä voit vuokrata, jätä ostamatta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat ERITTÄIN helppoja; ei tarvita muuta kuin houkuttelu ja viettely.
Mutta naisten LAADUT koeajo, onkin sitten sellainen prosessi, että siinä tippuu kyydistä -100% ko. vaginallisista.
Isoisäni sanoi kerran, että "sen minkä voit vuokrata, jätä ostamatta".Ja ainahan sitä voi vaihtaa merkkiä ja pitää kivaa poikain kanssa. Ja naiset kiittää!
- Anonyymi
Täytyyks mun tommosen kans keskustella.
- Anonyymi
Minusta on: ja kyse ei ole pelkästään parisuhteen muodostamisesta vaan asia joka vaikutaa melkein joka elämän osa-alueella.
Tutkija sen paremmin kiteytti.
https://www.utu.fi/fi/ajankohtaista/uutinen/video-miten-ulkonako-vaikuttaa-menestykseen - Anonyymi
Katselin kerran englantilaisen dokumentin komeista, kauniista ja rumista(?) ihmisistä.
Oli liikkeessä avoin työpaikka ja tämä ihosairaudesta kärsivä mies meni kysymään sitä työpaikkaa (ilmoitus ikkunassa), vastaus "paikka on täytetty", lähettivät sen jälkeen komean nuoren miehen kysymään sitä muka täytettyä paikkaa, hän sai työpaikan vaikka rumalle sanottiin, että paikka on täytetty.
Että se siitä.
Sama koskee nuoruutta ja vanhuutta. - Anonyymi
Kyllä "pretty priviledge" ihan aito ilmiö on. Ei sitä voi kiistää. On monia tilanteita, joissa edes vähän ulkokuoreen panostamalla saa parempaa kohtelua. Toisaalta sillä on myös rajansa, jonka jälkeen ei enää saa lainkaan lisäetua, sillä ihmisillä on erilaisia makujakin. Lisäksi täytyy todeta, että ei ulkonäöllä varsinaisesti helpompaa elämää saa, vaan voi saada myös paskemman.
- Anonyymi
Tuo sinun loppuosa on täysin sinun omaa höpinää, jonka tutkimukset juuri kumoaa.
Koita nyt pelle jo tunnustaa itsellesi että olet väärässä ja kauniit ja komeat menestyvät, eikä jonkun tietyn pisteen jälkeen heidän elämä käänny huonommaksi vaikka kuinka itkisit.
Mihin perustuu se että instagram ja vastaavien saamat satojen tuhansien kuukausitulot? Se perustuu pelkästään siihen että juuri sinun kaltaiset ihmiset antaa heille ilmaiseksi rahaa vastineeksi siitä että nämä "mallit" laittoivat instagramiin pari kuvaa! Kerro nyt että missä kohdassa se kauneus tai komeus yhtäkkiä kääntyikin heitä vastaan?!
- Anonyymi
joskus on myös toisinpäin
- Anonyymi
Elämä ei ole välttämättä helpompaa, mutta tutkimusten mukaan erityiskohtelua saa. Ihminen on tylsä eläin, joka on viehtynyt yksinkertaisella logiikallaan symmetriaan, jota voi yrittää kohentaa.
Ja jos se alkaa ahdistamaan, voi aina poltaa rintaliivit ja kosmetiikan roviolla.- Anonyymi
Et taida ymmärtää mitä tarkoittaa symmetrinen.
- Anonyymi
Täytyy kaunistautua ja testata. Mutta missä? Kaikkihan on itsekästä itsepalvelua.
Se hänelle nyt kertokaa, missä testata.
Pubiloissa en käy.
Hmmm.
Vilma - Anonyymi
Joskus käy niin, että jos olet kauniimpi kuin henkilö, jonka palvelua tarvitset, niin hän voi olla sinulle niin kateellinen ja kohdella sitä henkilöä kuin sontaa.
Eräs hyvä ystäväni kävi silmäleikkauksessa, korjasi kaukonäköään ja hänellä on todella kauniit isot silmät ja tummat pitkät ripset.
Leikkauksen jälkeen sinun on oltava hetki pimeässä lepohuoneessa, jotta silmäsi voivat levätä, ja hoitaja tulee laittamaan tippoja silmiisi.
Sitten sinne tuli sairaanhoitaja, joka laittoi silmätippoja lepohuoneessa ja alkoi repiä ystäväni silmäluomia auki ja sanoi, nyt avaa silmät kun pitää laittaa tippoja (lääkäri sanoi ennen leikkausta ettei voi aukaista yhtään silmiä)
Hoitaja halusi vain, että ystäväni saisi vahinkoa silmiinsä.
kun tyttöystävä lupasi tehdä rikosilmoituksen, vasta sitten lopetti toimintansa.
Olin läsnä kun hän kertoi sille lääkärille ja sen hoitajan kuullen tapahtumasta, silloin lääkäri suuttui niin pahasti, oli kuulemma vuokra-työntekijä
Joten kauneudella ei saa aina hyvää kohtelua- Anonyymi
Katikontit ja kissanviikset.Perinteisillä sillmäleikkauksilla kohennetaan vain näkökykyä,.Ei niiden kokoa:) eikä ulkonäköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katikontit ja kissanviikset.Perinteisillä sillmäleikkauksilla kohennetaan vain näkökykyä,.Ei niiden kokoa:) eikä ulkonäköä.
Luomileikkaus?
Kenties?
Vilma
Kyllähän tuo on ymmärtääkseni ihan tutkittu juttu.
Nuorempana arkityylini oli hieman .. no.. rokimpi ja ronskimpi..
Jos menin vaatekauppaan, hyvä jos sain pyytämällä edes palvelua ja sama vaatekauppa kun olin laittautuneena oikein tyrkytti palvelua. Noin niinkuin käytännön kokemuksena.Tutkitusti kauniin ihmisen elämä on keskimäärin helpompaa. He saavat parempaa palkkaa, heillä on enemmän ystäviä ja he sairastavat vähemmän. Ihmiset liittävät hyvään ulkonäköön muitakin positiivisia ominaisuuksia, minä avittaa hyvännäköiset ihmisen elämää monella tavalla. Muistan lukeneeni tästä jotain sellaista, että ihmisen selviytymistä on palvellut evoluution näkökulmasta ns positiivisten ominaisuuksien suosiminen, minkä takia ihminen herkästi suosii ulkoisesti viehättäviä yksilöitä.
Ei se tietenkään tarkoita, että kauniin ihmisen elämä olisi aina pelkkää ruusuilla tanssimista. Kauneus saattaa joskus kääntyä itseään vastaankin ja esim henkilön pätevyyttä voidaan kyseenalaistaa eritoten naisten kohdalla vain sen takia, kun on kaunis. Kyse on aika monimutkaisesta ilmiöstä, mutta todellisesta sellaisesta.- Anonyymi
"Tutkitusti kauniin ihmisen elämä on keskimäärin helpompaa. He saavat parempaa palkkaa, heillä on enemmän ystäviä ja he sairastavat vähemmän.."
Okei, itse siis olen vain kaunistunut vanhetessani entisestään, jos tuo pitää paikkaansa.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
"Tutkitusti kauniin ihmisen elämä on keskimäärin helpompaa. He saavat parempaa palkkaa, heillä on enemmän ystäviä ja he sairastavat vähemmän.."
Okei, itse siis olen vain kaunistunut vanhetessani entisestään, jos tuo pitää paikkaansa.
- SheenaMinä taas olen tuon perusteella osittain kaunistunut, osittain rumentunut 😄
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Minä taas olen tuon perusteella osittain kaunistunut, osittain rumentunut 😄
Ehkei ihan luotettava määritelmä sitten kuitenkaan 🤣.
- Sheena - Anonyymi
Palkka vst sairastelu on ihan tutkittu juttu. On rahaa ostaa terveellisempää ruokaa, kuin mitä leipäjonoista saa. No tottahan se on. Tosin ei ole minuun pätettyn, onneksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei ihan luotettava määritelmä sitten kuitenkaan 🤣.
- SheenaJoo ei ehkä kannata tähän luottaa ainakaan kovin sokeasti 😅
Anonyymi kirjoitti:
Palkka vst sairastelu on ihan tutkittu juttu. On rahaa ostaa terveellisempää ruokaa, kuin mitä leipäjonoista saa. No tottahan se on. Tosin ei ole minuun pätettyn, onneksi.
Niin, kyllä hyvä terveys edesauttaa monia asioita. Kun on terve, pystyy käymään töissä ja tienaamaan rahaa terveelliseen ruokaan ja harrastuksiin, jotka taas ylläpitävät terveyttä. Tietenkin terveydestään voi huolehtia vähemmälläkin rahalla, mutta onhan se haasteellisempaa, jos kaikki energia menee laskuista murehtimiseen eikä riitä rahaa kunnolliseen ruokaan.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Niin, kyllä hyvä terveys edesauttaa monia asioita. Kun on terve, pystyy käymään töissä ja tienaamaan rahaa terveelliseen ruokaan ja harrastuksiin, jotka taas ylläpitävät terveyttä. Tietenkin terveydestään voi huolehtia vähemmälläkin rahalla, mutta onhan se haasteellisempaa, jos kaikki energia menee laskuista murehtimiseen eikä riitä rahaa kunnolliseen ruokaan.
Edullisesti saa terveellistä kunnon ruokaa, mutta usein kyse on viitsimisestä/jaksamisesta/ehtimisestä.
Anonyymi kirjoitti:
Edullisesti saa terveellistä kunnon ruokaa, mutta usein kyse on viitsimisestä/jaksamisesta/ehtimisestä.
Totta kyllä. Kasviksia ja hedelmiä saa edullisemmin, kun ostaa kausituotteita, kyttää tarjouksia, ostaa hävikkkihedelmiä jne, Proteiinia voi saada edullisesti tarjouksista, isoina määrinä, suoraan tuottajilta jne. Itse tekemällä säästää pitkän pennin. Metsästä saa marjoja ja sieniä, syksyisin usein saa omenoita jopa ilmaiseksi jne.
Kaikki tuo on toki mahdollista, mutta jos elämäntilanne on kovin kuormittava, saattaa olla, ettei energiaa enää riitä siihen, että suunnittelee, valmistaa ja hankkii ruoan aina sen halvimman mukaan.
- Anonyymi
Tuskinpa... on myös aika vaikea vetää rajaa minkä näköinen on "kaunis" ja minkä näköinen on "tavallinen".
- Sheena- Anonyymi
Aivan, jollekkin kaunis on ruma.
- Anonyymi
Kyllä saa
- Anonyymi
Kaunis ja hyvät käytöstavat yhdessä.Toimii hyvin!
- Anonyymi
Totta tuokin. Ihmiset suosivat ystävällisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Enpä tiedä. Ei ole suotu kaunetta millä testata.
Jasu- Anonyymi
Mulla sama juttu. Ei ole omakohtaista kokemusta tällä ei niin kauniilla ulkonäöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama juttu. Ei ole omakohtaista kokemusta tällä ei niin kauniilla ulkonäöllä.
Ehkä käänteisyys on testattu sitten. 😅
Ainakin arvostelijoita on riittänyt erityisesti nuorena, ei nyt enää ole kukaan ääneen tohtinut arvostella. Mielessään on toki voinut miettiä vaikka mitä.
Nuorena sitä on herkkä ottamaan arvostelut kipeämmin, ne tuntuu kurjemmilta vaikka ymmärtääkin ettei asialle voi mitään itse eikä toinen. On mimmonen on.
Näin jo aikuisena ei tuommoset pääse ihonalle, sitä on jo niin sinut ittensä kanssa ja oppinut menestymään käytöksen turvin, muut huomioiden. Eikä silloin monikaan mieti enää ulkonäköä, kun seurassa on helppo olla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä käänteisyys on testattu sitten. 😅
Ainakin arvostelijoita on riittänyt erityisesti nuorena, ei nyt enää ole kukaan ääneen tohtinut arvostella. Mielessään on toki voinut miettiä vaikka mitä.
Nuorena sitä on herkkä ottamaan arvostelut kipeämmin, ne tuntuu kurjemmilta vaikka ymmärtääkin ettei asialle voi mitään itse eikä toinen. On mimmonen on.
Näin jo aikuisena ei tuommoset pääse ihonalle, sitä on jo niin sinut ittensä kanssa ja oppinut menestymään käytöksen turvin, muut huomioiden. Eikä silloin monikaan mieti enää ulkonäköä, kun seurassa on helppo olla.
JasuKyllä niitä kommentteja omasta ulkonäöstä on saanut kuulla näin vanhempanakin, itseäni kymmenisen vuotta nuoremmalta n.40vuotiaalta, ihan päin naamaa tuli ett kuinka kamalalta hänen mielestään näytin😁. Yllätyin, toisaalta tuo henkilö käyttäytyi kuin 20v, ja kuvitteli itse näyttävänsä parikymppiseltä. No, kyllä hän jossain vaiheessa saa myös kuulla nuoremmiltaan totuuksia omasta ulkonäöstään, jos erehtyy pitämään itseään nuorekkaan näköisenä. Mä sanoin tälle henkilölle, ettei tuntunut ne haukkumiset hyvältä, varsinkin kun olin menettänyt läheiseni pari kuukautta aiemmin ja tuo entinen tuttava heti pitkästä aikaa tavattuamme ruotii kovin sanoin mun ulkonäköä, hän kyllä tiesi tuosta läheisen poismenosta, joten olis voinut vähän miettiä mitä puhuu ja milloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä kommentteja omasta ulkonäöstä on saanut kuulla näin vanhempanakin, itseäni kymmenisen vuotta nuoremmalta n.40vuotiaalta, ihan päin naamaa tuli ett kuinka kamalalta hänen mielestään näytin😁. Yllätyin, toisaalta tuo henkilö käyttäytyi kuin 20v, ja kuvitteli itse näyttävänsä parikymppiseltä. No, kyllä hän jossain vaiheessa saa myös kuulla nuoremmiltaan totuuksia omasta ulkonäöstään, jos erehtyy pitämään itseään nuorekkaan näköisenä. Mä sanoin tälle henkilölle, ettei tuntunut ne haukkumiset hyvältä, varsinkin kun olin menettänyt läheiseni pari kuukautta aiemmin ja tuo entinen tuttava heti pitkästä aikaa tavattuamme ruotii kovin sanoin mun ulkonäköä, hän kyllä tiesi tuosta läheisen poismenosta, joten olis voinut vähän miettiä mitä puhuu ja milloin.
Noniin, silloin kun on muutenkin väsynyt ja rikki pääseekin helpommin livahtamaan kipuhermoon ja vieläpä tuttujen sanomiset ne sattuukin, ei vieraitten puheet ainakaan mulla satu yhtään. Mutta tuttavat pystyy satittamaan kyllä. Ihan hyvä, että sanoit. Jos miettisi vähän oleellisempia kun sun ulkonäkösi.
Jasu
- Anonyymi
Kuuma nainen saa miehiltä huomiota ja naisilta lähes poikkeuksetta vinoja katseita ym kyräilyä.
- Anonyymi
Kaverini ainakin muistan saaneen aina miehiltä huomiota missä ikinä liikuttiin. Eikä he nyt tavallista naista kummempia silleen ollu näöltään. Tavanomaisia, mutta olemukseltaan estottomampia ja villimpiä kun minä. Suomeksi helpompia lähestyä.
Mä oon ollu aina hillitympi ja estoisempi olemukseltani, hymyilly ja jutellu, tanssinu mutta asialinjalla jo teininä. Niin ettei miehet minua varmaan kokeneet kuumaksi kuten ystäväni ja kaverini joilla olikin aina haku päällä. Varattunakin.
Luulen että naisen käytöskin vaikuttaa ketä lähestytään ja ketä ei, ettei vain ulkonäkö sanele.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverini ainakin muistan saaneen aina miehiltä huomiota missä ikinä liikuttiin. Eikä he nyt tavallista naista kummempia silleen ollu näöltään. Tavanomaisia, mutta olemukseltaan estottomampia ja villimpiä kun minä. Suomeksi helpompia lähestyä.
Mä oon ollu aina hillitympi ja estoisempi olemukseltani, hymyilly ja jutellu, tanssinu mutta asialinjalla jo teininä. Niin ettei miehet minua varmaan kokeneet kuumaksi kuten ystäväni ja kaverini joilla olikin aina haku päällä. Varattunakin.
Luulen että naisen käytöskin vaikuttaa ketä lähestytään ja ketä ei, ettei vain ulkonäkö sanele.
JasuToki sitten kun puin vartaloani nuolevan mekon päälle, niin että reidetkin näkyi ja kehoni oli kuin kankaalla nuoltu, niin sitten kyllä päät kääntyi ja miehet vislaili ja naama marrissa jututti. Mutta minulla on ollu kaunis vartalo nuorena, hyvin sopusuhtainen ja karseenkestävä, naama ei niinkään täytä kaunis kriteerejä perusnätti korkeintaan.
Jasu
- Anonyymi
pmlp mo,rdo Kddllp kiölodjp,p vdo Kddllp yjr ,prd,åiillp röo Kddllp yjr Toåårtr
- Anonyymi
kpli Kasasllpmo,omem åpöoodso moom kppj mip ev't pöe luöö' ,mort''m eolpööosos eolä ree lsolwemösosdos roerplpmekirrtiks ks moom
;iodtswm ere''m åeöom tipm CDp,,pdpre liidmeöpmem moom ödeyded,omrm vldedrtoötde lrdt'' v'j'm doldddlom---
Rliyttr-edvdruudpreli - Anonyymi
Ei mutta rahalla saa eli naiset tekee rahamiehille mitä vain eli rahamiehet saa seksiä suikkareita leipomuksia ym mut köyhä mies saa vain haistatteluu ja ilkeitä asioita
Olin nuorempana tosi komea. Sain paljon huomiota naisilta. Sitten rupsahdin ihan yhtäkkiä ja muutuin rumaksi vanhaksi ukoksi. En saa enää samanlaista huomita naisilta. Joten todellakin oli helpompaa.
- Anonyymi
Sain minäkin nuorempana. Tosin en ole rupsahtanut vielä.
- Anonyymi
Pitää. Laihat ja kauniit on ykkösiä. Me lihavat ja rumat ollaan vaan sivussa ja meille auotaan päätä:(
- Anonyymi
Monilla lihavilla on todella hyvä itsetunto ja se on se syy että ovat lihavia. He uskovat olevansa rakastetravia niin. Aukovat päätä ja ovat usein koulukiusaajia enkä puhu nyt sairaalloisesta lihavuudesta vaan pulleudesta.
Se kaunis laihduttaja ei ikinä usko olevansa tarpeeksi.
- Anonyymi
Ilman muuta kauniit lapset, tytöt ja kauniit naiset saavat huomattavasti helpommin kaiken mitä haluavat. Heitä ihaillaan, heitä rakastetaan, heitä kohdellaan hyvin ja he ovat aina etuoikeutetussa asemassa. Myös vanhemmat rakastavat enemmän kaunista jälkeläistä kuin rumaa.
He ovat tasavertaisia miesten kanssa. Rumat miehet saavat myös kaiken mitä haluavat kun taas rumat naiset eivät saa kuin huonoa, välinpitämätöntä kohtelua.
Ja kauniita naisia useimmat miehet myös kadehtivat ja jopa vihaavat. - Anonyymi
Bob dylan oli aina laiha. Kuitenkin aika harvoja hyviä biisejä. Luulen että hänestä osa on tykkäävinään vsin koska pääsi laihuudellaan kulttihahmoksi.
- Anonyymi
Luulen että monet snobit esittää että b d on mahtis.
- Anonyymi
Mun mielestä kyllä saa. Olen omasta mielestäni kaunis ja niin on monet miehet ja naisetkin sanonut. Saan helposti huomioo ja saan helposti seuraa sekä ystäviä että sitä toisenlaista seuraa, jos siis vaan ite haluun myös sitä.
- Anonyymi
Joten sitä kautta kyllä tää elämä on vaan helpompaa, kun on kaunis. Ja kauneushan on katsojan silmissä, mutta ei silti mitään ruusuilla tanssimista ole elämä itselläkään. Mutta palkka asiaan en osaa sanoa koska oon ollut niin vähän töissä. Yhesti keikkatyössä olleena mielestäni siellä palkkaan ei vaikuttanut kauneus. Toki en voi tietää, koska en tiedä muiden palkkoja, joten en osaa sanoa vaikuttaako palkan määrään.
- Anonyymi
Kylläpä vaatteillakin koreileva voi onnistua toimissaan paremmin.
Minulla oli takavuosina rotanvärinen villakangastakki. Sain huonoa kohtelua mm. Stockalla ja Postissa. Luovuin takista ja kas normikohtelu.
Vikahan ei koskaan ole 'm i n u s s a' 😇.
Vilma - Anonyymi
Mut on joskus omasta mielestään kaunis henkilö haukkunut rumaksi, katsoi etuoikeudekseen sanoa mitä ajattelee mun ulkonäöstä. Sitten tämä "kaunotar" suurinpiirtein märisi miten jotkut kehtaa kritisoida hänen ulkonäköä, katsoi oikeudekseen olla se joka sanoo toisille totuuksia, mutt itse ei kestänyt totuuksia itsestään kuulla.
- Anonyymi
Miehellä kaksi maisterin tutkintoa, mutta työpaikan saa hymyilevä tyttö.
- Anonyymi
Ja valinnan teki....?
Vilma
- Anonyymi
Huomenta Suomessa tänään sanottiin, että jokainen ihminen on arvokas, kun puhuttiin lihavuudesta.
- Anonyymi
Onko niin, että ihmiset jotka laihtuvat tekevät samaa kuin tupakkalakkolaiset?
He alkavat sättiä niitä, jotka vielä....
Vilma
Sana läski pitäisi rinnastaa sanaan v***u.
TV:ssa karenssiin ne, jotka kiroilevat.
Tyly linja.
Hyvät tavat kunniaan, kiitos.
Vilma - Anonyymi
Toiset vaan on vähemmän arvokkaita kun toiset....
- Anonyymi
Toinen vaan on arvokkaampi kuin toinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaan on arvokkaampi kuin toinen...
Riippuu arvottajasta. Rintalapsi arvostaa äitiään.
Vilma
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Samoin on luottamus ihmisiin heikoissa kantimissa.Epärehellisyys kukoistaa, useinkin toisten ihmisten kustannuksella. Jotkut luulevat olevansa parempia kuin toiset, muka Jumalasta seuraavia. Kuka meistä on se synnitön ja heittää sen ensimmäisen kiven?
- Anonyymi
Pitää, valitettavasti.
- Anonyymi
No tottakai saa se nyt vaan sattuu olemaan psykologinen ja biologinen tosiasia, että ihmiset haluavat paremmalta näyttävältä huomiota ja hyväksyntää sillä kun kohtelevat heitä hyvin.
- Anonyymi
Kyllä kaunis ja hymyilevä saa Aina parempaa palvelua kuin nyreä ladonseinästä reväisty.
- Anonyymi
Ap,kohteletko mielestäsi itse kauniimpia ihmisiä paremmin kuin mielestäsi epämiellyttäviä? Ja jos niin ,miksi?🤷♀️
- Anonyymi
Pidän itseäni aika avarakatseisena ihmisenä, joten en pysty allekirjoittamaan kuulemaani väitettä. Hyvä, että se on kuitenkin herättänyt keskustelua. Enkä ole mikään kedon kaunein kukkanen, ei mulla ole varaa tuomita toisia ja vaikka olisin kovin kaunis, niin olen enemmän sisäisen kauneuden kannattaja.
- Anonyymi
En tiedä mitä tuolla kauneudella tarkoitetaan mutta kyllä annan parempaa palvelua huomaamattani mukaville ja omasta mielestäni viehättäville naisille.
Tuo tulee luonnollisesti, joten jotain tekemistä sillä on luonnollisuuden kanssa.
Kyllä, teen siten viehättäville naisille heidän elämästään helpompaa.
Syvällisemmin en analysoi miksi niin tapahtuu.
AV - Anonyymi
Se on aivan sama vaikka olis kaunotar mutta kylmä ja paha ihminen,painukoon ..tuun läheltäni,ihmisen hyvyys voittaa kauneuden heittämällä,
- Anonyymi
Kyllä saa🙂↕️
- Anonyymi
Riippuu missä. Esim ravintoloissa kauniit saa enemmän huomiota. Onko se sitten parempi koska yleensä aiheuttaa myös enemmän ahdistelua. Huomiota ja seuraa sieltä monesti haetaan niin rumat jäävät yleisemmin ilman hakemaansa.
Palvelu ja edustus töiden saamisessa ulkonäkö merkitsee myös enemmän tai vähemmän. Etenkin jos kokemus on hakijoiden kanssa samaa tasoa, valituksi tulee ulkoisesti kauniimmat.- Anonyymi
Kyllä saa. Mutta itshänän sitä annatte.se on teidän mittapuu se.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa. Mutta itshänän sitä annatte.se on teidän mittapuu se.🤷♀️
Jos tällä telluksella arvostettaisiin luonnetta anemmän kuin ulkonäköä,niin eipä täällä botokseja piikitettäisi,somessa pyllistelyäisi jne. Ja sinäkö sitä luonnetta sitten arvostat?🤷♀️
- Anonyymi
On tavallaan. Tai tulee varmaankin paremmin kuulluksi. Olen ylipainoinen nainen, vastuullani on kahvilassa tilaukset ja tarjottavat vitriinissä. Eli voisi sanoa että esihenkilö keittiöpuolella joita teen ja suunnittelen uusia. Palaue on ollut todella hyvää..Meillähän käy eri firmoista usein henkilö esittelemässä uusia tuotteita. Näin kävi tässä kerran, tuli edustaja ja jota moikkasin ja sen jälkeen hän puhui vain esihenkilölle joka on kahvilanpuolella. Pieni, kaunis,laiha,silikonit ym oleva nainen. Minä en jälkeen enää ollutkaan koko keskustelussa. Mutta onneksi olen suustani rohkea ja sanoin suoraan herralle että korostan minun tekevän uusien tilausten päätökset. Se oli sen sedän tarina.
- Anonyymi
Kyllä saa. Luoja paratkoon, jos olet vielä vanha! Silloin on ruma jokatapauksessa. Palvelua et saa, ainakaan terveyskeskuksissa! Mietin usein, miksi olen näkymätön!?
- Anonyymi
Et ole näkymätön vaan sinut yritetään sellaiseksi tehdä. Ihan näkyvä olet. Täällä maanpäällä tallustelee miljoona vanhempaa trollaattoreineen tai muineen,ja jotku pahansuopaiset huonoitetuntoiset/itse inhoiset.,yrittää sinun iälläsi itse huomommuuttaan pänkittää. Ei tajuu että muutaman vuoden päästä on just saman ikäisiä ja koko elämä meni hukkaan muita arvostellessa/vihatessa/ja vaatiessa. Vaatimalla kun ei mitään saa,ainoastaan antamalla/rakastamalla. Ja se rakkaus ei ole parisuhteista riippuvainen. Se on universaalia jasiten paljon parempaa .mutta ei ne tajuu..🤷♀️
- Anonyymi
Mitä kauniimpi sitä todennäköisemmin on narsisti. Hyvin vähän erittäin kauniita ihmisiä jotka ei ole narsisteja, koska saavat niin paljon paljon huomiota joka nostaa pissin hattuun pahemman kerran jo hyvin nuorena.
Tämä on nähty etenkin parisuhde markkinoilla narskuille ominaisesta "vaihtamalla paranee" trendistä. Ei osata olla tyytyväinen hyvään, aina etsitään parempaa ja kauniimpaan.
Kauneus on katoavaista, ikä vie sen jokaiselta. Pitäkää hyvistä ihmisistä kiinni, pelkkää kauneuttta etsivä löytää itsensä monesti narsistien keskeltä ja muuttuu sellaiseksi myös itse. - Anonyymi
Ehkä kauniin on helpompi tehdä ensivaikutelma, mutta joutuu helposti myös kateellisten kiusaajien silmätikuksi.
- Anonyymi
No saako ap? Miten sinulla? Oletko tasa-arvoinen,vai suositko mielestäsi kauniita? kuin on🤷♀️
- Anonyymi
Pitää. Jos menee parta ajamatta L-markettiin, saa heti vartijan peräänsä.
- Anonyymi
Kauniilla /kohteliaalla käytöksellä saa parempaa kohtelua
- Anonyymi
Sitten kun et itse enää arvosta ylikaiken ulkonäköä,sitten voit vapaasti arvostella muita ulkonäkökeskeisiä.🤷♀️
- Anonyymi
Jostain syystä mun vastaus poistetettiin, mutta vastasin tuossa ylempänä ja en ole ketään arvostellut.
- Anonyymi
Kyllä kauneus on etuna monessa asioissa. Esim työnhaussa jos on mies pomona niin ottaa kahdesta naisesta sen kauniimman jos CV on suurin piirtein samanlainen.
Koulussa oli ne kauniit tytöt aina poikien ympäröimänä . Kenkäkaupassakin myyjä liitelee ensimmäisen palvelemaan sitä kaunista .muistan nuorena kesätyöpaikastaan kun siellä oli todella kaunis nainen , ja voi miten ihailin häntä nuori ja kokematon kun olin en nähnyt sitä miten itsekäs hän oli ja että sujutteli töitään usein muille jollain tekosyyllä . No se kesä opetti minulle paljon ihmisistä erityisesti sen että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Ja se ulkoinen kauneus ei aina ole sisäisen kauneuden kanssa tasapainossa .- Anonyymi
Niin,ja sinäkö et kauneutta palvo? Otatko mieluummin rusinan kuin luumun? Miksi vingut täällä muiden mielitekoja,kun itse ihan samaa pataa olet. Kauneutta palvot ja kun et itse arvoinesi kaunis ole niin johan itkettää.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,ja sinäkö et kauneutta palvo? Otatko mieluummin rusinan kuin luumun? Miksi vingut täällä muiden mielitekoja,kun itse ihan samaa pataa olet. Kauneutta palvot ja kun et itse arvoinesi kaunis ole niin johan itkettää.🤷♀️
Arvostelet ja arvotat mielestäsi kauniit ihmiset ilkeiksi omahyväisiksi ja itsekkäiksi. Millähän oikeukedella? Minkä ihminen sille voi jos syntyy kauniiksi,saa huomiota ja on kaikkien piirittämä? Sekö hänestä sinua huonomman tekee,että sinulla on varaa ja oikeus käydä päälle tai ruikuttaa omaa onnettomuuttasi? Kuule,risti se on kauneuskin.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelet ja arvotat mielestäsi kauniit ihmiset ilkeiksi omahyväisiksi ja itsekkäiksi. Millähän oikeukedella? Minkä ihminen sille voi jos syntyy kauniiksi,saa huomiota ja on kaikkien piirittämä? Sekö hänestä sinua huonomman tekee,että sinulla on varaa ja oikeus käydä päälle tai ruikuttaa omaa onnettomuuttasi? Kuule,risti se on kauneuskin.🤷♀️
"Kuule, risti se on kauneuskin".
Rumassa seurassa, kyllä.
Kuten on älykkyyskin, puhumattakaan viisaudesta, tyhmien ja typerien ympäröimänä jos on.
Minä en oikein kaunis ole, komeakin enintään keskiverto - mutta tyhmänä koen viisaat ja fiksut ihailtavina; kun taas ehkä toiset.. heitä kadehtivat.
Mut kateushan on arvostuksen korkein indikaattori, ettei siinä.. - Anonyymi
"Esim työnhaussa jos on mies pomona niin ottaa kahdesta naisesta sen kauniimman "
aina ei pidä paikkaansa.
mun isopomo valitsi "työ kirveellä tehdyn" ja sellaisen jolla on o-aukkoinen kaula-aukko. Myös punaiset huulet oli estolistalla.
Pomo sano että hän ottaa ihmisen työhön eikä katseltavaksi.
Hienosti meni, molemmilla ja pomon perheellä . Nyt ollaan jo eläkkeellä.
- Anonyymi
Minua on usein kauniiksi/hyvän näköiseksi sanottu, vaikka en itse niinkään tiedä olevani kaunis. Minulla ei ainakaan ole ollut mitään hyötyä ulkonäöstäni, paremminkin haittaa. Miehet jotka eivät koe olevansa komeita tai omaavat huonomman itsetunnon, eivät pyri puheilleni, mutta sellaiset ylikorostuneen egon omistavat typerät narsistit "pyörivät" ympärillä, ei se kovasti itsetuntoa ainakaan minulla kohota, enkä koe pääseväni helpommalla tai saavani parempaa kohtelua.
- Anonyymi
ei ole varsinkin miehellä rumat miehet vaa vittuilee
- Anonyymi
Mies kun laittaa kauluspaidan päälle heti ollaan palvelemassa.
- Anonyymi
Totta kai saa! Kysytkin tuollaisia itsestäänselvyyksiä. 😂
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa,ja usein kauniit ihmiset ovat itseensä täynnä kun tullut vietettyä vähän liikaa peilin edessä aikaa🙃
- Anonyymi
Kun ostan vaatteita tai huonekalun, astiat tai mitä tahansa kodin tavaraa, huomioin, miltä se näyttää, eli katson miellyttävää ulkonäköä ja valitsen sen, mikä näyttää hyvältä. Samoin jos ihastun ihmiseen, ihastun juuri siihen mielenkiintoiseen ulkonä-
köön, joka on yleensä kaunis tai komea. Jos tutustun ihmiseen, joka on ruma, pidän hänen miellyttävästä käytöksestään, jonka kautta opin tuntemaan häntä paremmin. Vasta ihmisen käytös ja ulkonäkö saa aikaiseksi kiintymyksen tunteen, josta alkaa kehittyä tunteet ihmistä kohtaan. Jos ihminen on ruma, en ajattele mitään avioliittoon perustuvaa suhdetta hänen kanssaan, vaan ainoastaan ystävyyssuhdetta, sillä tunnen sääliä häntä kohtaan. Rumuus on säälittävää, mutta missään tapauksessa en näytä sitä hänelle. En menisi ruman kanssa parisuhteeseen, koska olen itse ruma ja valinnut tämän vuoksi elämän ilman parisuhdetta. Yksin elämä ei ole "ruusuilla tanssimista", vaan rumuuden tuoma tila. Yritän kuluttaa vapaa-aikaani käsitöillä ja kaikella muulla, millä voi täyttää vapaa-aikaansa miellyttävästi. Olen ollut paljon tekemisissä jo työni puolesta ihmisten kanssa ja tuntenut henkilökohtaisesti myös kauniita ihmisiä. He pääsevät työpaikoilla ja kotona helpommalla kuin rumat. Syntymäkodissani "äitinä" toimiva henkilö palvoi
siskoani, joka oli hänen näköisensä. Sain siellä jo nähdä, miten kaunista kohdellaan kuin kuningatarta, mutta minä olin "lattiariepu" koko lapsuuteni. Työpaikoilla havaitsin myös, että kaunis ihminen sai itselleen etuoikeuksia ja vieritellä omia töitään muille, eikä siitä seurannut mitään korjausta asiaan, vaikka kuinka pyysin korjausta. Yhteenveto: kauniin ihmisen elämä on helpompaa, ellei itse omalla käytöksellään tee sitä huonommaksi. - Anonyymi
Eilen tuli uusintana tellusta Armanin Täällä Pohjantähden alla ja jakso, jossa oli aika kattavasti tutkimustuloksia kauneusihanteista ja t.tuloksia mm. miten eri ulkonäkönäköjutut korreloivat älykyyteen ja sitä kautta menestymiseen. Ja paljon, paljon muuta ulkonäköön liittyvää asiaa. Suosittelen!
Nimim. Kaunis, pitkä ja älykäs - Anonyymi
Ei saa
- Anonyymi
Ei ole helpompaa. Ei vaikuta työhön pääsemiseen. Ehkä jollain teinillä ekassa työpaikassa voi toimia.
- Anonyymi
Lyhyesti: kyllä saa
- Anonyymi
Onhan tuo nyt päivänselvä asia.
- Anonyymi
Tottakai saa ja kuuluukin saada. Kaunis ihminen tekee myös läheiset onnellisemmaksi.
- Anonyymi
Eks aiheesta ihan tutkimuksia et kauniimmat saa oikeudessa pienemmät tuomiot.
Enpä oikein tiedä, vaikuttaako se kauneus mihinkään. Ainakin siisti ja asiallinen ihminen saa kohteeliasta palvelua.
- Anonyymi
Ei saa, päinvastoin. Kaunista naista miehet pelkäävät ja toiset naiset kadehtivat. Ei ole helppoa olla kaunis paitsi jos on myös henkisesti vahva.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Kävin paskalla saunan takana. Tiput hyppeli iloisesti, kun saivat taas ruokaa.
Sinne mie paskon aina. Tiput siellä hyppii saunan takana.- Anonyymi
Miksi teit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teit sen?
No mihin sitten pitäsi paskoa.
TOTTA SE SAUNAN TAKUSTA JA TIPUT OVAT PASKOMISTA VARTEN LUOTU.
Tipu tipu tipu stsrp, tsip, tsirp....
- Anonyymi
Tuolla joku kirjoitti, että kaunista naista miehet pelkäävät ja naiset kadehtivat. En tiedä siitä naisten kateudesta, sitä en ole kohdannut, mutta miehet ovat minua pelänneet. Harrastin aikanaan aktiivisesti tanssia ja kävin kesälavoillakin aika ahkerasti monen monta vuotta. Ei ollut kerta tai kaksi kun minua tuli hakemaan herra joka kertoi, että on jopa useamman vuoden minua katsellut mutta ei ole uskaltanut hakea tanssimaan kun olen niin kaunis. Sitten he ihmettelivät kun olenkin ihan mukava nainen, en yhtään ylpeä tai ilkeä. En ymmärrä mistä miehillä on se käsitys että kaunis nainen olisi automaattisesti ylpeä ja ilkeä, meitä on moneksi, niin luonteen kuin ulkonäönkin suhteen.
Työmarkkinoilla tai kaupoissa ja muissa palvelupaikoissa en ole huomannut saavani mitenkään erilaista kohtelua, joten on turhaa luulla että hyvännäköinen jotenkin helpommalla pääsisi, päinvastoin on joskus epämukavaa olla silmätikkuna ulkonäkönsä vuoksi, sille kun ei mitään itse voi. Eri asia tietenkin tyrkyt ja rikkaat tyrkyt, mutta hehän etsivätkin huomiota itselleeen.- Anonyymi
Mietin tuota miesten lähestymisjuttua joku päivä sitten. Saattaa olla, että osa miesten lähestymisistä jää vain naisilta noteeraatta.
Yleensä huonon palvelun huomaa helpommin vasta sen jälkeen, kun ei saa enää hyvää.
- Anonyymi
Pekkapuskahan oli edelläkävijä alallaan. Tosin sillä oli siunaus joka toimii yhä.
Asiaa on tutkittu, ja kauniit ihmiset saavat muita parempaa kohtelua. He saavat koulussa parempia numeroita ja oikeudessa he saavat lievempiä tuomioita. Työurallaan he menestyvät rumia paremmin. Tätä kutsutaan haloefektiksi.
Nämä erot pysyvät vaikka tutkimuksessa otettaisiin muut tekijät huomioon, kuten älykkyys, terveys tai koulutus. Eli kun vertaillaan kahta yhtä älykästä ja tervettä ja saman koulutuksen saanutta henkilöä, niin kauniilla menee paremmin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-ulkonako-vaikuttaa-siihen-kuinka-sinua-kohdellaan-tyopaikalla/3314666?utm_source=chatgpt.com
https://www.sak.fi/ajankohtaista/uutiset/ulkonako-on-vaiettu-valintaperuste-tyoelamassa-ei-ole-olemassa-ammattia-jossa-ulkonaolla-ei-olisi-mitaan-merkitysta-sanoo-tutkija/- Anonyymi
On hauska lukea kun rumat yrittää joko ensin väittää että ovat samaa mieltä, mutta sitten väittävät että kauniilla ja komeilla menee kuitenkin huonosti. Tai sitten he väittävät ettei ainakaan heidän lähipiirissä tuollaista tapahdu.
Kateellisia ovat.
- Anonyymi
Saa.
- Anonyymi
Ovat joskus testanneet vaateliikkeessä, kuinka myyjättäret reagoi asiakkaaseen, joka on vähän epäsiistin näköinen.
Ei palvelua. Myyjättäret keskustelivat vain keskenään.
Sama asiakas oli mennyt seuraava päivä tyylikkäänä, samaan liikkeeseen.
Paikalla oli samat myyjät.
Palvelu oli ollut loistavaa.
Tuonkaltaisia testejä, on tehty aika ajoin.
Tulos on ollut pääpiirteittäin sama, kuin yllä mainittu. - Anonyymi
Myös mies hyötyy ulkonäöstä.
Sopusuhtaiseksi ja hyvin , hyvin kauniiksi luonnehdittuna olen saanut paljon naissuhteita, ystäviä ja työpaikkoja koko elämäni ajan. Kyseessä varmaankin psykologinen reaktio kuinka ihminen reagoi sopusuhtaisiin kasvoihin.
Eläkkeellä vasta tajusin miksi aina syrjäytin muut kilpailijat toki korkea tutkinto , todistetusti mitattu äo ja rekryfirmojen testeissä pärjääminen on varmatenkin auttanut, mutta koko ikäni olen vetänyt naisia puoleeni ilman mitään yritystä. - Anonyymi
Ei sitä voi kieltää kuinka paljon ulkoinen olemus vaikuttaa toiseen. Kuinka moni tietää ulkoisen olemuksen merkityksestä kun kaksi ihmistä kohtaavat toisensa ensimmäistä kertaa. Kuinka moni tietää kuinka vaikeaa käsitystä ekasta kohtaamisesta on muuttaa.
Omat kauppiksen markkinoinnista opitut vastaukset. Ensivaikutelma 70-80%, käsityksen/asenteen muutoksen muutos, valtavan vaikeaa.
Pahinta tässä on se, että huonoimmassa tilanteessa koko loppuikä menee pilalle. - Anonyymi
Se on se haju.
Feronomit jne. - Anonyymi
Seksuaaliferomonien avulla houkutellaan vastakkaisen sukupuolen edustaja paritteluun. Näistä sukupuolihormoneista käytetään joskus harvoin myös nimitystä gamoni (engl. gamones). Koostumukseltaan nämä feromonit voivat toisinaan olla verrattain yksinkertaisiakin yhdisteitä kuten asetaatteja, estereitä, aldehydejä, ketoneita ja sekundäärisia alkoholeja. Tavallisesti niiden kemiallinen rakenne on kuitenkin paljon monimutkaisempi.
Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä. - Anonyymi
Hyvä ulkonäkö ei auta jos haju ei miellytä.
- Anonyymi
SAA.
- Anonyymi
Pidän itseäni melkoisen miellyttävän näköisenä naisena ja ainakin minä saan miehiltä hyvää palvelua ja huomiota. Toisinaan esiintyy miesten taholta jopa kilpailua.
Kyllä aivan samoin naiset pitävät hyvin pukeutunutta pukumiestä kiinnostavana ja myös osoittavat tämän. Virttyneet t-paidat ja lökäpöksyt eivät vakuuta. Ei vaatisi paljon miehiltä tässä suhteessa vähän ryhdistäytyä. - Anonyymi
Aika karu esimerkki mutta täysin totta. Kun parisuhteessa toinen tappaa toisen niin nainen saa aina pienemmän tuomion.
Vaikka tappaa toisen niin nainen on aina jotenkin uhri asiassa.- Anonyymi
Tappajanaiset on AINA seksuaalisen hyväksikäytön uhreja. Siinä on selvä kaava,naisesta ei tule tuosta noin vain tappajaa. Taustalla on aina jotain todella pahaa ja nainen on siinä mielessä myös uhri. Voi olla kaukaa haettua ja pelkkä tekosyy, mutta siinä on vähän totta mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappajanaiset on AINA seksuaalisen hyväksikäytön uhreja. Siinä on selvä kaava,naisesta ei tule tuosta noin vain tappajaa. Taustalla on aina jotain todella pahaa ja nainen on siinä mielessä myös uhri. Voi olla kaukaa haettua ja pelkkä tekosyy, mutta siinä on vähän totta mukana.
Ne ei nyt sentään aina.
- Anonyymi
Eri standardi. Etuuksia tarjotaan, mutta myös viedään. Molempia täysin perusteetta. Kuulostaako enemmän edusta vai haitasta? Makuasia.
Kaunotar (nuori, kaunis, hoikka neitokainen) saa minulta aina paljon parempaa kohtelua kuin wanha tai rumapainoinen nainen.
- Anonyymi
Minä lyhyt lentää mies 1980 luvulla vuosipalkka 158000 markkaa ruma pärstä rujo
- Anonyymi
Kauniita neitokaisia on mukava naurattaa, niin, että ne nauraa kujertavat palkinnoksi
- Anonyymi
Tarjoilija kalastajatorpalta: -kauniit ja rikkaannäköiset saa meillä hyvää palvelua rumat tavikset ei jätä edes kilahtelevaa naurua tipiksi meillä on suotavaa, että myös nuoret näyttävät menestyksensä. Suomessa on myös hyvin menestyviä kansalaisia. Kaikki ei oo pa.
- Anonyymi
Kaikki ei ole elähtäneitä rasvaisia kossullelemahtavia irstaita merilehmiä. Ne hoikat, menestyvännäköiset kikottelevat nuoret neidit osaa myös käyttäytyä.
- Anonyymi
yleisesti vastaus on positiivinen, eli joo
mietin usein kuitenkin demokratian olemusta
että voiko olla sitä demokratiaa, mutta emme ymmärrä sen
että elämän epärationaalinen puoli on yhtä vahva kuin rationaalinen
ja tasa-arvo ei kulje aina järjellisen, loogisen puolen matkassa
mutta poikkea yhtä paljon ymmärtämättömälle alueelle
toisin sanoen aitoa demokratiaa ei järjellä ymmärrä
vaikka järki usein yrittää luoda demokratian itse ja oikeastaan köyhdyttää sen- Anonyymi
toisin sanoen kaunis saa kyllä kaikkea ilmaiseksi, helposti, mutta mitä se todellisuudessa maksaa ihmiselle, että mikä kannattaa loppujen lopuksi, että jotakin saa, mutta toisia asioita ei saa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisin sanoen kaunis saa kyllä kaikkea ilmaiseksi, helposti, mutta mitä se todellisuudessa maksaa ihmiselle, että mikä kannattaa loppujen lopuksi, että jotakin saa, mutta toisia asioita ei saa...
Ei ole ihmisen vika se että syntyy kauniiksi,kuin ei sekään ettei synny. Antakaa kaikkien kukkien kukkia älkääkä kadehtiko tai halveksiko. Älkää itsekkäästi itsellenne vaatiko vaan antakaa,jakakaa ja lahjoittakaa hyvää oloa ja mieltä,ulkonäöstä riippumatta. Siten elämästä tulee moninverroin mielekkäämpää/antoisampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihmisen vika se että syntyy kauniiksi,kuin ei sekään ettei synny. Antakaa kaikkien kukkien kukkia älkääkä kadehtiko tai halveksiko. Älkää itsekkäästi itsellenne vaatiko vaan antakaa,jakakaa ja lahjoittakaa hyvää oloa ja mieltä,ulkonäöstä riippumatta. Siten elämästä tulee moninverroin mielekkäämpää/antoisampaa.
Juuri näin, hyvä kirjoitus!
- Sheena
- Anonyymi
Ikävä kyllä saa
- Anonyymi
Sanoisin jotta todellakin. Myös asianmukainen ja siisti pukeutuminen auttaa. Lisäksi jos käyttäytyy muita kohtaan ystävällisesti ja ennakkoluulottomasti saa tod.näk. hyvää kohtelua myös takaisinpäin.
- Anonyymi
Näytän pyllynreiälle ja saan aina ala arvoista kohtelua . Tosin haisen aika pahalle joten ymmärrän osin asian
- Anonyymi
Kaupassa saa, baarissa ei koska on hiplaajia eli huonoa käytöstä. Summa: ei saa parempaa.
- Anonyymi
Toki noin on .
Tänään, esimerkiksi, avasin kauppakeskuksessa kahdelle nuorella hoikalle kaunottarelle oven ja pidin sitä heille auki niin että pääsivät vaivatta menemään. Ja sain kaksi hymyä sekä kaksi vilkaisua. Ja annoin parkkiluolassa ajaessani tietä yhdelle kaunottarelle joka oli menossa autolleen, sain vilkaisun.
- Anonyymi
"Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen"
"Kauniin" vastakohta ei ole "tavallisen näköinen". - Anonyymi
Ehdottomasti totta - tasan ei käy lahjat.
- Anonyymi
Kyllä saa on omaa kokemusta elämäntaparempan jäljiltä
- Anonyymi
Ei.Kateellisia saa.
- Anonyymi
Kyllä saa. Jokainen joka väittää muuta, elää valheessa. Mikään ei vaikuta ihmisen saamaan kohteluun yhtä paljon kuin ulkonäkö. Se on tärkein asia elämässä.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Joskus tulee kinkkisiäkin tilanteita kun myyjät esim kaupoissa mielistelee sitten ja ollaan heti niin kohteliaita. Ja toinen on sit se kun ukot roikkuu perässä. Pussi päässä olisi helpompaa.
- Anonyymi
Kauneus katsojan ailmissä. Toinen saattaa pitää kauniina ja toinen taas rumana.
Mutta ulkoinen kauneus ei paranna sisäistä rumuutta. Ellei sitten ole kerta hoidosta kyse. - Anonyymi
https://youtu.be/4T6kV7c8L94?si=wqdarcZMtE1qf5M_
Katsokaa tää video niin ei saa ja kohta 0.35 voi vittu olette kait te melko pihalla
jos teidän arvon mitta on kauneus, onnea 10 v kuluttua
- Anonyymi
Tämän takia säbä on niin pieni laji. Tuossa ottelussakin on enemmän faneja ja meidän lajissa on erilaisia faneja ympäri maailmaa kuin joissain ne on töniviä kiusaavia rasisti Nilssoneita sivareita
Mitä teette sitten, se on huomenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Älä ota kaunista joku sen vie ota ruma saat pitää
- Anonyymi
Hoikkuus naisissa nyt ainakin on todistetusti positiivinen asia työnhaussa. Lihavuusstereotypia on, että lihavat eivät ole niin fiksuja, älykkäitä, korkeasti koulutettuja ja saattavat jopa olla laiskanpuoleisia.
- Anonyymi
"Moni on kakku päältä kaunis, kuorelta kovin sileä, vaan on silkkoa sisässä, akanoita alla kuore. Useimmin pätee tuo mitä elämä on opettanut kulkuni vaiheissa.
En usko, että ulkonäkö vaikuttaa elämän helppouteen, ainakaan kovin monessa asiassa. - Jos kaunis ihminen vaikkapa sairastuu syöpään, niin ei hänen elämänsä ole yhtään sen helpompaa kuin vähemmän kauniilla, joka sairastuu. - Toki esimerkiksi työpaikkahaastattelussa kaunis ihminen voi jäädä paremmin haastattelijan mieleen, mutta toisaalta, kauneus on katsojan silmässä ja jotkut ihmiset pitävät eri kasvonpiirteitä tai vartalon muotoja kauniimpana kuin toiset. - Myös jokin persoonallinen piirre, kuten leveä rako etuhampaiden välissä voi olla viehättävä, kiinnostava ja mieleen jäävä, vaikka ei kuuluisi klassiseen kauneusihanteeseen.
Klassisesti kauniilla/komealla ihmisellä voi olla parisuhdemielessä enemmän tarjontaa, kuin vähemmän kauniilla henkilöllä, mutta loppuviimeksi parisuhteen onnistumiseen vaikuttavat monet muut asiat kuin ulkonäkö, joten hänellä voi olla myös useampi mahdollisuus epäonnistua parinvalinnassa.
Eli ei, en usko, että heillä olisi helpompaa.- Anonyymi
ei todellakaan..jos jotain niin kateellisen mustamaalausta, maalittamsta,disauttelua ym..
Eriarvoista kohtelua saa kaikki työväenluokan yläpuolella.
Lääkäreitä,kansanedustajia,rikkaitten kakaroita ei koske samat lait ja rikosvastuu mitä persaukisia.. Tää on faktaa. - Anonyymi
Kyllä pitää täysin paikkans
- Anonyymi
legit
- Anonyymi
Riippuu siitä miten ihmiset ajattelevat. Itse en ainakaan anna erityiskohtelua ulkonäön perusteella. Luonne ratkaisee joka tilanteessa millaista kohtelua saa. Jos on paska muille niin ei kyllä tarvitse odottaa mukavaa käytöstä... Jos taas mukava niin sitten varmasti annan kaikkea hyvää.
- Anonyymi
...kaikkea hyvää 😋, no sehän sopii
- Anonyymi
samaa elämistä se on ku muilla rumilla.
käyttäydy paskasti niin saat paskaa kohtelua, ei se niin erikoista ole - Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä. Sitten on ihmisen sisäinen kauneus ja itseluottamus.
- Anonyymi
Itse olen iloinen aina kun näen oikean pariskunnan, enkä mitään sopimus-loukku-viritelmää.
- Anonyymi
Kyllä, tottakai. Se on luonnollista instinktiivisesti ajatella paremmin hyvännäköisestä ihmisestä koska se signaloi terveyttä
- Anonyymi
Kyllä ,mitä kauniimpi nainen sitä todennäköisemmin hän saa isoa kullia.
- Anonyymi
Kaunis tai ruma sen ihmisen sisäinen puoli eli käyttäytyminen olemus tavat ym arvokkain.
Itse tulkitsen asian näin. - Anonyymi
Aluksi voi saadakin mutta jos kaunis ihminen on tyhmä kuin saapas niin siinä menettää sen edun. Kukaan ei jaksa yksinkertaisia ihmisiä kovin kauaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430