Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
30
1503
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Viikkoja 😥
- AnonyymiUUSI
Muta muista se, että minä odotan sinua. Milloin vaan saat maittaa minulle viestiä. Vaikka keskellä yötä. Minä annan sinulle aina, kun haluttaa. Muista se.
Yt. Mies
- AnonyymiUUSI
Joo, mun pitäis mennä hakee jostain mun kalenteri. Kyllä siellä jossain lukee hänen nimi.
- AnonyymiUUSI
51 vuotta, se on pitkä aika.
- AnonyymiUUSI
Joitain tunteja.
- AnonyymiUUSI
Vuosia.
- AnonyymiUUSI
Reilu vuorokausi.
- AnonyymiUUSI
Päiviä.
- AnonyymiUUSI
Kuukausia on siitä kun ohimennen nähtiin viimeksi.
- AnonyymiUUSI
Yli puolivuotta.
- AnonyymiUUSI
Tunteja. Minulla on häntä koko ajan ikävä, kun ei olla samassa tilassa. Ja silloinkin haluaisin lähemmäs.
- AnonyymiUUSI
Sama fiilis minulla. Oletko nainen vai mies? -sivusta
- AnonyymiUUSI
Olit komea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit komea
Tykkäsin takistasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama fiilis minulla. Oletko nainen vai mies? -sivusta
Mä oon nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon nainen.
E?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
E?
Eeiii. En oo E.
- AnonyymiUUSI
Aika tasan vuorokausi.
- AnonyymiUUSI
Kohta nelisen kuukautta, nelisen kuukautta liikaa. Hiipumaan päin jo pikkuhiljaa, en edes muista tarkalleen miltä näyttää...
- AnonyymiUUSI
Yli kolme vuotta. Tänään on vaihdettu viestejä kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
10 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Jotakuinkin.
- AnonyymiUUSI
5,5 vuotta
- AnonyymiUUSI
Ei olla nähty
- AnonyymiUUSI
eli osa kärsii täällä tuomiota ja maineen vuoksi ja muun elämän takia, teette lisää rikoksia ha hakkaatte lisää niille elämää, voimia ja tietoisuutta, tai vältääksenne kuolemaa tai kiinni jäämistä, siksi raivoa pitää kokea kaikkien? että ette jää kiinni, sehän on kuolemaa eli osa on yritetty tappaa tai tapettu?
- AnonyymiUUSI
Reilu viikko.
- AnonyymiUUSI
Ehkä perjantaina nähnyt viimeksi.
- AnonyymiUUSI
ja sitä lääkettä psyloodilåkettä haette että kukaan ei usko ja pitää raivoa pois, tai ne tungetaan sille ja sehän pilaa aivoja mutta ei tunne mitään?
- AnonyymiUUSI
Vuosia jo.
- AnonyymiUUSI
Pian tulee vuosi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181