mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen, joka tuntuu olevan mieleltään niin samanlainen, että sen aistii ilmassa. Eikä silti onnistu tutustumaan häneen, niin se jää kyllä kaivelemaan.
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
16
1185
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Puhu suoraan, jos haluat jotain! Tiedät, että tykkään sinusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi huuto anonyymilla palstalla. Kaikki voi olla vain omaa mielikuvitusta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä varmaan on ap tuttu🤭
- AnonyymiUUSI
Ehkä se ei tajunnut että me täällä jutellaan!
- AnonyymiUUSI
Jos kerta ootte samanlaisia niin tiedät että suhunkin on vaikee tutustua...
- AnonyymiUUSI
Älä luovuta vielä mies❤️
- AnonyymiUUSI
♥️♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Älä rakas luovuta, luovu meistä. Olimme oikealla tiellä. Minä en ainakaan voi enää kääntyä takaisin lähtöpisteeseen. Miten saamme tämän toimimaan? Mitä minun pitää tehdä? Ok mut jos et tunne mua kohtaan mitään, niin eihän sitä voi kuin yrittää luopua tästä tunteesta ja unelmasta. Minun sydän särkyy. Mut mä selviän. : )💓miehelle H
- AnonyymiUUSI
H-naiselta? Vai H-mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
H-naiselta? Vai H-mieheltä?
Naiselta miehelle H
- AnonyymiUUSI
Minä vain suoritan tätä elämää ja kuolen yksinäisyyteen,köyhyyteen ja sairauksiin mitä olen itse itselleni kehitellyt. Sitä tämä on…ei sen kummempaa.
Toki aina voi unelmoida lottovoitosta. Sinut minä muistan kuolinvuoteellanikin on tämä ollut matka kyllä. Ei kukaan saa minua tuntemaan näin. En haluaisi lopettaa meidän matkaa.- AnonyymiUUSI
Kenelle? Jokin tunniste ois kiva🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle? Jokin tunniste ois kiva🥺
M m
- AnonyymiUUSI
Usko, toivo ja rakkaus palasivat takaisin mun elämään tänään. Oon yhden miehen nainen eikä mitkään anonyymit palstalla enää merkitse mitään. Ovat pelkkiä kirjaimia ruudulla. Rakastan vain yhtä miestä, sydämeni valittua jota tänne tulin ylistämään alun alkaen. Ympyrä on nyt sulkeutumassa palstan suhteen
Onnea ja menestystä kaikille täällä kävijöille. ❤️- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Rakas...olen taas palstalla muutaman tunnin päästä. Olet ajatuksissani koko ajan joka paikassa! Pidä huolta itsestäsi! Love 💓 naiselta miehelle H
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?512186Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6932144- 1242048
- 1061954
- 491716
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411580- 311341
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171185Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381117