Psykiatit toimivat ihmissuhde myrkkynä

Anonyymi-ap

meillä oli äärimmäisen rakastavat välit ihanan lapseni kanssa 27 vuotta,
tyttäreni profetoi 3 krt:" jos meitä katkeaa joskus välit, niin muista saatana on sen tehnyt" (älä syytä itseäsi)
yo vuosuinaan hän oli käynyt jonkun myrkky psykiatrin luona.
tyttäreni alkoi pilkata minua, hänen käytös muuttui ivalliseksi,
mitätöiväksi ja alkoi käsitellä minua arvottomana, tyhmänä ali-ihmisenä, jota en ole.
hän muuttui täysin jääkylmäksi minua kohtaan kuin manttu, hypnotisoitu. noiduttu.
hän ei kiittänyt enää edes kahdesta lahjoittamastani asunto-osakkeesta eikä autosta jonka ostin pitkän opiskelun valmistujaisiksi.
kaikkea mitä tein tai olin työlläni hankkinut oli nauretaavaa.
hän nimitteli eka kertaa minua tyhmäksi arvottomaksi "roskaksi" hän ei ilmoioittanut lastensa syntymästä, ei kutsunut ristiäisiin. yritys jossa hän oli nimellinen osakas, piti purkaa koska en pystynyt tekemeään tilinpäätöksksiä, koska piti puoli vuotta soitella hänen miehelle, että tyttäreni allekirjoittaa tilinpäätöstä varten prokuratiivna pöytäkirjan.
minä luulin että hänen ihanan tuntuinen mies oli akitoinut hänet vihaan minua kohtaan? olin ymmällä..
lopulta soitin miehelle ja kysyin kuka on akitaattori ja ihmis suhde myrkky? oletko se sinä?
hän sanoi: psykiatri jonka luona tyttäresi on käynyt yo vuosinaan on akitoinut lapsesi sinua vastaan!
kysyin tietääkö hän myrkky psykiatrin nimeä? (olisin laittanut myrkylle kirjeen.
vävyni vastasi: en tiedä, mutta käy siellä yhä silloin kun vierailemme hänen opiskelu paikkakunnalla (viron tartossa) ja jatkoi painokkaasti
olen sanonut tyttärellesi että selvittää valit sinuun, mutta hän ei reagoi.
10 vuotta en ole saanut tavata lastani enkä lapsen lapsiani, olen kirjoittanut pyytänyt kakki anteeksi, jos olen sanoillani loukannut ja rakastan häntä. (ei reaktioita) lahjakortit kyllä kelpasi,, jotka postitin hänen syntymä päivinään. mutta hän ei kiittänyt niistä, kuten olisi tehnyt ilman myrkky psykiatrin akitaatiota.

kerran menin hänen kotiin ja sanoin:
rakastan sinua ja minä en nyt lähde pois vaikka käskisit ennen kunnes välit selvitetään, riidellään hampaankolot tyhjiksi, riita on vain sanojen helinää, minä en peräänny nyt kunnes välit on selvitetty.
tyttäreni meni ulos ja soitti jollekin: ehkä myrkylle?
sisään tultuaan hän sanoi: "äiti, ellet poistu välittömästi, soitan poliisin" (tämän neuvon hän sai ehkä puhelimessa myrkyltään, jota en ole koskaan tavanut,
mitään muuta hän ei puhunut. en siis ollut välien selvittämisen arvoinen, olin roska hänen silmissään.
poistuin.
,

olen miettinyt kirjoitanko testamenttiini; tyttäreni perii kaiken mitä ihmis-suhde myrkky akitaattori psykiatri testamenttaa hänelle.

tyttäteni on kuin hypnositu mitätömään minua ali-ihmiseksi.
varoitan kaikkia menemästä psykiatreille "ihmis suhde myrkyille"

he siis ovat tuskan tuottajia, harjoittavat okkultismia eli hypnoosia ja voivat hypnotisoda kun AUERIN LAPSET vihaan ja valehteluun äitiään vastaan.
hypniosissa psykiatri siirtää omia syntejään hypnotisoitavaan.

psykiatreista tulee koko sukupolvien välinen kuilu.
he syyttää vanhempia siitä jos aikuinen lapsi tekee syntiä,
se on vanhempien vika ja akitoivat että älä ole yhteydessä vanhempiisi,

ei ole ihme että siitä päivästä kun psykiatria alkoi, yksinäisyys on räjähtänyt ja kuoltuaan vanhukset viruu mökeissään viikkoja, kuten lehdistä luemme, ehkä myös niissä tapauksissa psykiatrit ovat vaatineet että lapset ei saa tavata vanhempiaan.
myös psykolokit akitoi katkomaan välit koska näin evoluutio valheesta tehdyt psyykke teoriat kehittää uutta ulajasta synnitöntä täydellstä onnen sukupolvea, katkomalla kaikki sukulas suhteet. " kaikesta vanhempien syyttäminen ilman muuta alentaa vanhempien ihmisarvoa ja katkoo välit.

olen päättänyt tyttäreni saa tasan sen määrän perintöä mitä tuo tuntematon myrkky akitaattori psykiatri hänelle testamenttaa, koska hän on nyt tyttäteni hengellinen myrkky "äiti".
en voi jättää perintöä tuntemattomille lapsen lapsille, en tiedä tuleeko heistä juoppoja, jotka kuolee viinaan jos saa perintöä.
tuleeko heistä saatanan palvelijoita vai kunnon kansalaisia,
vai tuleeko jostakin heistä psykiatri eli haitallinen vieras laji ihmis-suhde myrkky.
ei tuntemattomille pidä jättää perintöä.
maksoin tyttärelleni parhaat koulut, ostin pianoa, maksoin ratsastuksia ja rakastin kunnioitin häntä yli kaiken, syleilimme jatkuvasti ja hän kunnioitti minua.
nyt hänen käytös on vain tuskaa tuovaa. hän on kova kylmä kuin jäämeri.
tarttuiko psykiatrista sadistinen käytös tyttäreeni?

tyttären profetia toteutuii; "äiti jos joskus meiltä menee välit, muista saatana on sen tehnyt" tuo saatana oli psykiatri.
on täysin käsittämötöntä että valtiot kouluttaa sukupilvien välit katkaisevia myrkkyjä/ psykiatreja ja psykolokeja, jotka ei muka tiedä mistä sukupolvien välinen kuilu tulee, se tulee heidän sairaista vaarallisista myrkky teorioistaan,

kertokaa avautukaa kuinka psykiatrit myrkyttää ihmis suhteet?
vaikka se tekee kipeää ja häpeää.

.

1

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 176
        5209
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        127
        4686
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        2986
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1961
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1794
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1747
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        109
        1735
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1730
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1633
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1571
      Aihe