Koutsina hermoheikko.

Anonyymi-ap

Urheiluvalmentajan käyttäytyminen tarttuu helposti valmennettaviin.

Valmentaja on aina, tavalla tai toisella, vastuussa valmennettavan tulevaisuudesta.

Sama pätee isyyteen, lapsien esikuva on isukki, eli käytös, kielenkäyttö ja tapa elää, tarttuu helposti.

Kun isä / koutsi on väkivaltainen myös kehän ulkopuolella, alkoholin suurkuluttaja, sekä hermoheikko sanavaraston ollen mitä lukea saattaa, niin tarjolla on ainoastaan negatiivista esikuvaa.

21

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mitä esikuvaa... ei tuosta ukosta saa esikuvaa yhtään mihinkään, vahvasti häiriintynyt narsistinen persoona, joka kuvittelee olevansa tervepäinen.

• Anonyymi

Onhan se esikuva omille klooneilleen kuten hukkapalalle joka lomailee juuri thaimaassa perheineen ja totuustarkkailijalle joka nyt vapaavuorolla 44:n kanssa klooneiluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se esikuva omille klooneilleen kuten hukkapalalle joka lomailee juuri thaimaassa perheineen ja totuustarkkailijalle joka nyt vapaavuorolla 44:n kanssa klooneiluista.

Miten itse itselleen voi olla Senssukka esikuva, voitko tarkentaa... kloonit on vain 2010 harhaisten aivojen tuotetta, katselen muuten tässä leffaa missä päähenkilöllä on useita persoonia päänsä sisällä, https://en.wikipedia.org/wiki/Shelter_(2010_film) tämä päivä on mennyt rauhallisesti kun tuo flimmeri laskee vereenpaineen varsin alas...
        By NumBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten itse itselleen voi olla Senssukka esikuva, voitko tarkentaa... kloonit on vain 2010 harhaisten aivojen tuotetta, katselen muuten tässä leffaa missä päähenkilöllä on useita persoonia päänsä sisällä, https://en.wikipedia.org/wiki/Shelter_(2010_film) tämä päivä on mennyt rauhallisesti kun tuo flimmeri laskee vereenpaineen varsin alas...
        By NumBall

Mihin se kova kunto taas katosi ja se ettei sinulla ole mitään lääkitystä?

Kysy iskältä jos haluat tietää jotakin noista vaivoistasi.

Flimmerin taustalla on ylipaino ja kohonnut verenpaine, eikä se verenpaine suinkaan laske verenpainetta ilman lääkitystä ja jos se laskee liian alas, älä hyvä mies ota verenpainelääkettä.

Sisäinen rasva ja venynyt mahalaukku ahdistavat sydäntä eikä se mahdu lyömään normaalisti, vasen kammio venyy ja sinne kertyy flimmerissä hyytymiä ja siksi sähköistä kääntämistä ei voida tehdä ilman liuotushoitoa esim Eliquis- lääkkeellä.

Altistavia tekijöitä on etenkin kuivuminen, joka on taas yhteydessä diabetekseen. Toinen on ahmiminen ja huonosti sulavan ruoan syöminen.

Rasvat vähemmälle, sipsit ja karkit pois kokonaan, vaalea leipä pois kokonaan, brenkkuun sokeritonta blandista ja se kaikkein tärkein: SÄÄNNÖLLINEN LIIKKUMINEN joista yksinkertaisin ja paras on kävely.

2010

PS: Klooneista puheen ollen on erikoista, että sinulla ja Senssulla on samat sydänviat ja korkea verenpaine, sekä runsaasti "rauhallisia päiviä".

PPS: Flimmeri menee parhaiten ohi liikkumalla, eikä suinkaan makoilemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flimmerin taustalla on ylipaino ja kohonnut verenpaine, eikä se verenpaine suinkaan laske verenpainetta ilman lääkitystä ja jos se laskee liian alas, älä hyvä mies ota verenpainelääkettä.

Sisäinen rasva ja venynyt mahalaukku ahdistavat sydäntä eikä se mahdu lyömään normaalisti, vasen kammio venyy ja sinne kertyy flimmerissä hyytymiä ja siksi sähköistä kääntämistä ei voida tehdä ilman liuotushoitoa esim Eliquis- lääkkeellä.

Altistavia tekijöitä on etenkin kuivuminen, joka on taas yhteydessä diabetekseen. Toinen on ahmiminen ja huonosti sulavan ruoan syöminen.

Rasvat vähemmälle, sipsit ja karkit pois kokonaan, vaalea leipä pois kokonaan, brenkkuun sokeritonta blandista ja se kaikkein tärkein: SÄÄNNÖLLINEN LIIKKUMINEN joista yksinkertaisin ja paras on kävely.

2010

PS: Klooneista puheen ollen on erikoista, että sinulla ja Senssulla on samat sydänviat ja korkea verenpaine, sekä runsaasti "rauhallisia päiviä".

flimmeri rajoittaa liikkumista, ja paljon extrat eivät rajoita, faija kuoli marevaniin, kun jotain jalkaa leikattiin eikä se verenvuoto lakannut, nyt on onneksi uudet lääkkeet tuohon, kyllä flimmeri laskee verenpainetta hyvin rajusti, salpaajat tietysti laskevat myös, mutta eivät haittaa koska se lasku on vähäinen, pääosin sillä rajoitetaan pulssia, flimmerissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Nyt tulee taas sellaista tuubaa, minulla on nimenomaan tuo eliquis lääke joka päivä kaksi tablettia, sitä käytetään estämään tukkeutumia aivoissa, kun veri viihtyy eteisissä liian pitkään ja voi tehdä sinne tukoksia tuo on yleisin lääke antigulaatiohoidoissa, täällä on siitä jopa kaksi geneeristä versiota myynnissä... faija käytti 2000 luvulla marevania, mutta täällä sitä on harvemmin käytössä wliquis lääkeen ongelma on korkea hinta noin 120 euroa kuukaudessa, mutta täällä siitä on jo kaksi geneeristäversiota.

Flimmerin syy on ns, kiertoderivaatio, katso netistä mitä tarkoittaa... sen latinankielinen nimi on tai lyhene on AF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tulee taas sellaista tuubaa, minulla on nimenomaan tuo eliquis lääke joka päivä kaksi tablettia, sitä käytetään estämään tukkeutumia aivoissa, kun veri viihtyy eteisissä liian pitkään ja voi tehdä sinne tukoksia tuo on yleisin lääke antigulaatiohoidoissa, täällä on siitä jopa kaksi geneeristä versiota myynnissä... faija käytti 2000 luvulla marevania, mutta täällä sitä on harvemmin käytössä wliquis lääkeen ongelma on korkea hinta noin 120 euroa kuukaudessa, mutta täällä siitä on jo kaksi geneeristäversiota.

Flimmerin syy on ns, kiertoderivaatio, katso netistä mitä tarkoittaa... sen latinankielinen nimi on tai lyhene on AF

Hetkinen.. olet kertonut ettei sinulla ole Buranaa kummempaa lääkityksiä ja nyt ilmestyy yhtäkkiä verenohennuslääkkeetkin peliin, sekä diabetes, uniapneamaski, happisaturaation mittaukset, jatkuvat flimmerit jne.

Sinähän olet jumankauta ukkeli saattohoidossa noilla tiedoilla, etkä usko vieläkään mitä lääkärit sanoo ja suosittelee!

Flimmeriin on monia syitä, seurauksia ja altistavia tekijöitä. Mainitsin ne tärkeimmät ja se tärkein on ylipaino.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen.. olet kertonut ettei sinulla ole Buranaa kummempaa lääkityksiä ja nyt ilmestyy yhtäkkiä verenohennuslääkkeetkin peliin, sekä diabetes, uniapneamaski, happisaturaation mittaukset, jatkuvat flimmerit jne.

Sinähän olet jumankauta ukkeli saattohoidossa noilla tiedoilla, etkä usko vieläkään mitä lääkärit sanoo ja suosittelee!

Flimmeriin on monia syitä, seurauksia ja altistavia tekijöitä. Mainitsin ne tärkeimmät ja se tärkein on ylipaino.

2010

en ole, taas keksit, kerroin jo vuosia sitten että minulla on sokerit lievästi koholla, betasalpaajaa extroja estämään, sekä kihtilääkitys, nyt on vielä lisätty antigualanttilääke, flimmerin takia, siksi kolmen kuukauden kontrollit, tietysti vielä ajoittain reumalääkitys joita on ollut pahimmillaan 6-8 tbl päivässä lisäksi biologisia lääkkeitä injektiona mutta harvoin, ja kipulääkeitä jos tarvitaan... mutta niitä en tarvitse usein, olen aika kaukana saattohoidosta, sorry vaan...ja reuma on hyvin balanssissa... ainakin nyt kukaan ei tiedä mitä sen ensivuonna tai edes kuukauden päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole, taas keksit, kerroin jo vuosia sitten että minulla on sokerit lievästi koholla, betasalpaajaa extroja estämään, sekä kihtilääkitys, nyt on vielä lisätty antigualanttilääke, flimmerin takia, siksi kolmen kuukauden kontrollit, tietysti vielä ajoittain reumalääkitys joita on ollut pahimmillaan 6-8 tbl päivässä lisäksi biologisia lääkkeitä injektiona mutta harvoin, ja kipulääkeitä jos tarvitaan... mutta niitä en tarvitse usein, olen aika kaukana saattohoidosta, sorry vaan...ja reuma on hyvin balanssissa... ainakin nyt kukaan ei tiedä mitä sen ensivuonna tai edes kuukauden päästä.

Jos sinulla on ollut yksikin flimmeri kohtaus, sinun pitää ehdottomasti aloittaa verenohennus lääkitys,mitä sinä et ymmärrä teen juuri kuten lääkäri on määrännyt, ja kontrollit kolmen kuukauden välein... jo kolme vuotta koko täällä asumisajan kerran vuodessa kontrollit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on ollut yksikin flimmeri kohtaus, sinun pitää ehdottomasti aloittaa verenohennus lääkitys,mitä sinä et ymmärrä teen juuri kuten lääkäri on määrännyt, ja kontrollit kolmen kuukauden välein... jo kolme vuotta koko täällä asumisajan kerran vuodessa kontrollit.

Edelleen ja vielä kerran: -Ala liikkumaan, hoida 30 kiloa pois ja sinulta katoaa flimmerit, diabetekset, uniapneat, päiväunet ja laiskuus.

2010, ystävällisesti. Suomalaiset pitää toisistaan huolta ulkomaillakin.

• Anonyymi

Tämä kuva Pasasen pojasta kertoo enemmän kuin tuhat sanaa siitä, millainen "koutsi" on Pasanen ollut isänä: https://aijaa.com/P60Vr1

Pasanen epäonnistui isänä täysin ja pojasta tuli jo nuorena pysyvästi työkyvytön narkomaani-reppana.

• Anonyymi

Nyt tulia asiaa 2010'ltä. Ja kaikki totta!

No, ehkä kaikki ei ole 100% hyvin. Taisi tulla eka uhri Vantaan slummi talon vuoksi?

"tytär on vaihteeksi sinkku ja palaa lääkikseen syksyllä välivuoden jälkeen."

• Anonyymi

Vantaan pikku sijoitus tuottaa edelleen noin 16000 euroa kuukaudessa, mutta ne sijoitetaan vielä jonkin aikaa kohteen kunnostukseen ja sitten vasta aletaan nauttia hedelmistä. Se on minun eläkeprojekti ja sen jälkeen en tee mitään.

Konkurssistani (2003) sen verran että hain itse firmaani konkurssiin. Velat miinus saatavat jäi mainitun verran plussalle.

Suurin syy konkurssiin oli se että olin liian lojaali ja kiltti sekä duunareilleni että asiakkailleni. Sellainen ei toimi. Mutta ei tuo harmita laisinkaan jälkikäteen, oli niin raskasvetoinen duuni, että sellaista ei rahalla mitata eikä sitä olisi jaksanut enää kauaa vaikka olisi ollut voitolla.

Voitolle jäi juuri siksi, että älysi lopettaa ajoissa. Suurin pelastus tuli toimitiloista, josta sain 300 tuhatta euroa enemmän kuin hankintakustannukset.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vantaan pikku sijoitus tuottaa edelleen noin 16000 euroa kuukaudessa, mutta ne sijoitetaan vielä jonkin aikaa kohteen kunnostukseen ja sitten vasta aletaan nauttia hedelmistä. Se on minun eläkeprojekti ja sen jälkeen en tee mitään.

Konkurssistani (2003) sen verran että hain itse firmaani konkurssiin. Velat miinus saatavat jäi mainitun verran plussalle.

Suurin syy konkurssiin oli se että olin liian lojaali ja kiltti sekä duunareilleni että asiakkailleni. Sellainen ei toimi. Mutta ei tuo harmita laisinkaan jälkikäteen, oli niin raskasvetoinen duuni, että sellaista ei rahalla mitata eikä sitä olisi jaksanut enää kauaa vaikka olisi ollut voitolla.

Voitolle jäi juuri siksi, että älysi lopettaa ajoissa. Suurin pelastus tuli toimitiloista, josta sain 300 tuhatta euroa enemmän kuin hankintakustannukset.

2010

Rakas ❤ päiväkirjani Suomi forkka, kiitos sinulle että suot minulle mahdollisuuden avautua kaikille jotka kovasti ovat minusta kiinnostuneita.
        Mitä olisikaan elämäni ilman tätä mahdollisuutta omanapanarssuilla.
        2010.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas ❤ päiväkirjani Suomi forkka, kiitos sinulle että suot minulle mahdollisuuden avautua kaikille jotka kovasti ovat minusta kiinnostuneita.
        Mitä olisikaan elämäni ilman tätä mahdollisuutta omanapanarssuilla.
        2010.

Sinä kysyit, sinä vääristelit, puhuit paskaa ja minä vaan vastasin ja oikaisin.

2010

• Anonyymi

"Konkurssistani (2003) sen verran että hain itse firmaani konkurssiin. Velat miinus saatavat jäi mainitun verran plussalle. "

Sun "sympatian kalastus" konkka juttua ei kukaan usko.
      Ei firmaa voi ajaa konkkaan jos pesässä on rahaa yli velkojen! Satusetä olet.
      Ja jos on konkassa ei sieltä irtoa penniäkään antaa kenellekään!
      Saati että sinä, omistaja, saisit rahoista määrätä. Lukotkin vaihdetaan ja annetaan kielto astua tontile.

• Anonyymi

Konkurssin edellytys on yrityksen maksukyvyttömyys, eli toisin sanoen velat on suuremmat kuin yrityksen käytössä olevat varat, tämä johtaa konkurssiin... lieneeköhän 2010 ymmärtävän että jos yritys menee konkaan sille valitaan pesänhoitaja, yleensä asianajaja, valtaosa suomalaisista yrityksestä konkurssi raukeaa varojen puutteeseen...
        By NumBall HHN 62v.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8692
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1267
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      936
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe