Huumehörhöt

Anonyymi-ap

Saatanan apinat, teistä on annettu vinkki poliisille netin kautta. Häätö ja pidätys lähestyy, vituttaako?

28

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko kotona? Tullaan illalla.

      • Anonyymi

        Toki olen, tuutte vain kuolleen ruumiini yli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki olen, tuutte vain kuolleen ruumiini yli!

        Imet munan


    • Anonyymi

      Onko kyseessä nainen ja mies

      • Anonyymi

        Näkyi olevan molempaa sukupuolta, voi rassukoita, elämä jo valmiiksi piloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyi olevan molempaa sukupuolta, voi rassukoita, elämä jo valmiiksi piloilla.

        Et voi tehdä noin, älä oleta sukupuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyi olevan molempaa sukupuolta, voi rassukoita, elämä jo valmiiksi piloilla.

        Asuvatko kenties kerimäellä tämä pariskunta?


    • Anonyymi

      Kytät ajeli äsken tästä ohi eli vinkki meni perille paskahousuille tuli noutajat 😂

    • Anonyymi

      Huumehörhöt ja erityisesti diilerit pitäisi eliminoida, samoin kaupungin pultsarit.

      • Anonyymi

        Harmi, kun deekuja näkee enää harvoin. Niistä ei ollut pahemmin harmia, mutta nuo huumehörhöt on arvaamattomia.


    • Anonyymi

      Missä päin?

    • Anonyymi

      Olen haistanut usein kannadiksen hajua kaupungilla. Saattaa joku oikeastikin käyttää. Surullista jos näin on, just say no

      • Anonyymi

        Olen nähnyt monesti kaupungilla nuoria ja vanhoja alkoholin kanssa, hirveää myrkkyä tuo aine. Aiheuttaa moninverroin enemmän sairauksia, työkyvyttömyyttä ja kuolemia kuin kannabis. Alkoholin käyttöä ei edes säännöstellä mitenkään, hirvittää katsoa kun nuoret pilaavat elämänsä, toivottavasti saadaan alkoholi pois ja kannabis tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt monesti kaupungilla nuoria ja vanhoja alkoholin kanssa, hirveää myrkkyä tuo aine. Aiheuttaa moninverroin enemmän sairauksia, työkyvyttömyyttä ja kuolemia kuin kannabis. Alkoholin käyttöä ei edes säännöstellä mitenkään, hirvittää katsoa kun nuoret pilaavat elämänsä, toivottavasti saadaan alkoholi pois ja kannabis tilalle.

        Tai miten olisi molemmat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt monesti kaupungilla nuoria ja vanhoja alkoholin kanssa, hirveää myrkkyä tuo aine. Aiheuttaa moninverroin enemmän sairauksia, työkyvyttömyyttä ja kuolemia kuin kannabis. Alkoholin käyttöä ei edes säännöstellä mitenkään, hirvittää katsoa kun nuoret pilaavat elämänsä, toivottavasti saadaan alkoholi pois ja kannabis tilalle.

        Enemmän kuin kannabis??? Kannbiskin aiheuttaa siis noita mainitsemiasi ei toivottuja lieveilmiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt monesti kaupungilla nuoria ja vanhoja alkoholin kanssa, hirveää myrkkyä tuo aine. Aiheuttaa moninverroin enemmän sairauksia, työkyvyttömyyttä ja kuolemia kuin kannabis. Alkoholin käyttöä ei edes säännöstellä mitenkään, hirvittää katsoa kun nuoret pilaavat elämänsä, toivottavasti saadaan alkoholi pois ja kannabis tilalle.

        Kaikki huumeet ovat täyttä p...kaa. Viina on hieno viisasten juoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt monesti kaupungilla nuoria ja vanhoja alkoholin kanssa, hirveää myrkkyä tuo aine. Aiheuttaa moninverroin enemmän sairauksia, työkyvyttömyyttä ja kuolemia kuin kannabis. Alkoholin käyttöä ei edes säännöstellä mitenkään, hirvittää katsoa kun nuoret pilaavat elämänsä, toivottavasti saadaan alkoholi pois ja kannabis tilalle.

        Montako puukotusta on tehty huumekauppojen yhteydessä?
        Montako kertaa puukko on heilunut alkoholia ostettaessa?


    • Diilerien osoitteet pitää aina ilmiantaa poliisille, jäävät rysän päältä kiinni.

    • Anonyymi

      Kerkesivät muutamaan ennen kun kärähtivät poliisille mutta uusi osote on jo kuulemma ilmi annettu

    • Anonyymi

      Nojanmaanlahdessa taas touhutaan,samat tyypit vuosia touhunnu siellä.

    • Anonyymi

      Miekkoniemen diilerille tulee kohta liukas lähtö

      • Anonyymi

        Kuka on Miekkoniemen diileri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Miekkoniemen diileri?

        Se, joka diilaa siellä!


    • Anonyymi

      Jätkää lähti kenossa ambulanssiin Miekkoniemeltä äsken, toivottavasti delaavat.

      • Anonyymi

        Taitaa kylillä pyöriä tupakat myrkyt, kun henki meinaa hävitä


    • Anonyymi

      Ykää samalla roekolla ja kangastiel.

    • Anonyymi

      Kuolema korjasi satoa hörhöjen piireissä, diileristä taisi tulla vihannes

      • Anonyymi

        Hyvässä kunnossahan lakan myyjät kerimäellä on!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe