Seliseli kattilapää

Anonyymi-ap

Hei rakas, kyllä sinä minun puolestani voit vääristellä asioita mieleiseksesi, kun siitä kovasti tyydytystä saat.

Tosin jos tahdot tukea väitteillesi kuten lausut, että löytyy palstahistoriasta, niin lataappa palstahistoriaa väitteittesi tueksi.

Olen kertonut omaisuuteni siirrosta vaimolleni ja pojalleni, sekä tänne thaimaahan perusteella aikanaan, jolla ei ole ollut mitään tekemistä ulosoton kanssa.

Olen sanonut toimineeni ennen kuin edes syntyy tilannetta, että tulisi ns. neuvotella verottajan kanssa, jos sen koet olevan ulosoton pakoilua, niin sun juttus.

Ai ettäkö vallan olen oikeusmurhan uhri, kerro lisää niin minäkin tulen tietoiseksi.

En ole katkera suomelle, vaan en tahdo asua suomessa monesta eri syystä, joita en enään sinulle rakas ryhdy erittelemään.

Palstahistorian julkaisua odotellessa, kiitos muuten että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi 24/7.

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstahistoriasta ei löydy mitään joka kertoisi Chiang Main tai Phuketin sensukan olemassaolosta. Silakkalaatikko Helkaman uunissa ei ole Chiang Maissa sen enempää kuin nuudelipussi, kalapuikkosushit tai kuksa kuvattuna hesassa makkaratalon edustalla. Vain aito kylähullu kulkee Stadissa puumuki mukanaan kuvaamassa sitä ja asialla ei ole mitään tekemistä Thaimaan kanssa.
      Ei kuvan kuvaa, ei dokumentin dokumenttia, ei tietämystä ei tuntemusta, pelkkää nettipelleilyä vuosikaupalla jokapäiväisellä ja jokatuntisella päivystyksellä.

      • Anonyymi

        No ei sinustakaan löydy mitään todellista palsta historiasta, etsintä kannattaa keskittää savoon, tiettyyn laitokseen,edes silakkalaatikoa saatikka helkama uunia ei ole näkynyt.


      • Anonyymi

        Kovasti kuitenkin tämä Senssu on kiinnostuksen kohteena, eikä liene tuhat sanaa aiheesta riittävän, joten varsin tehokas on Senssun mainitsema aivopesu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti kuitenkin tämä Senssu on kiinnostuksen kohteena, eikä liene tuhat sanaa aiheesta riittävän, joten varsin tehokas on Senssun mainitsema aivopesu.

        Selkeä skitsofrenian oire huahinin yksinäisellä tuo jumalkompleksi, joka sisältää kuvitelman hallinnasta. Jakaantunut DID-persoonallisuushäiriö on vakavimpia mielen sairauksia mitä on olemassa. Pasanen ei tiedä edes itse kuka on ja keitä kaikkia hän on.
        Vähäpoika traumatisoitunut menettäessään elämänsä hallinnan silloin kun sairaseläkkeelle pyrki ja koki että yhteiskunta kiusaa. Perusluonteeltaan kiltti mies hajosi ja loi itselleen sivuhahmoja pitämään puoliaan.
        Unettomuus, lääkkeet ja yksinäisyys loivat kaverikseen sensein, joka on kaikkea sitä mitä Pasanen olisi halunnut olla.

        Tuon mielikuvituskaverin ylläpito ei ole helppoa, koska häntä ei voi mitenkään todistaa todelliseksi hahmoksi ja hän on täsmälleen yhtä yksinkertainen kuin isäntänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeä skitsofrenian oire huahinin yksinäisellä tuo jumalkompleksi, joka sisältää kuvitelman hallinnasta. Jakaantunut DID-persoonallisuushäiriö on vakavimpia mielen sairauksia mitä on olemassa. Pasanen ei tiedä edes itse kuka on ja keitä kaikkia hän on.
        Vähäpoika traumatisoitunut menettäessään elämänsä hallinnan silloin kun sairaseläkkeelle pyrki ja koki että yhteiskunta kiusaa. Perusluonteeltaan kiltti mies hajosi ja loi itselleen sivuhahmoja pitämään puoliaan.
        Unettomuus, lääkkeet ja yksinäisyys loivat kaverikseen sensein, joka on kaikkea sitä mitä Pasanen olisi halunnut olla.

        Tuon mielikuvituskaverin ylläpito ei ole helppoa, koska häntä ei voi mitenkään todistaa todelliseksi hahmoksi ja hän on täsmälleen yhtä yksinkertainen kuin isäntänsä.

        Elokuvien ystävänä suosittelen Pasaselle "Me Kaksi ja Irene" leffaa. Siinä kiltti poliisi loi "Hank" hahmon puolustamaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeä skitsofrenian oire huahinin yksinäisellä tuo jumalkompleksi, joka sisältää kuvitelman hallinnasta. Jakaantunut DID-persoonallisuushäiriö on vakavimpia mielen sairauksia mitä on olemassa. Pasanen ei tiedä edes itse kuka on ja keitä kaikkia hän on.
        Vähäpoika traumatisoitunut menettäessään elämänsä hallinnan silloin kun sairaseläkkeelle pyrki ja koki että yhteiskunta kiusaa. Perusluonteeltaan kiltti mies hajosi ja loi itselleen sivuhahmoja pitämään puoliaan.
        Unettomuus, lääkkeet ja yksinäisyys loivat kaverikseen sensein, joka on kaikkea sitä mitä Pasanen olisi halunnut olla.

        Tuon mielikuvituskaverin ylläpito ei ole helppoa, koska häntä ei voi mitenkään todistaa todelliseksi hahmoksi ja hän on täsmälleen yhtä yksinkertainen kuin isäntänsä.

        Just just luehan omaa sairauskertomustasi, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just luehan omaa sairauskertomustasi, reppana.

        Sairaudet on sellainen asia, Saarisaurus, että niitä sinä et voi ulkoistaa kenellekään toiselle.
        Ne on sinun ja ne on huonoa pääomaa eikä kelpaa valuuttana missään.

        Huomion siirtäminen pois itsestäsi ei poista sairauksiasi, eikä kenenkään toisenkaan sairaudet poista omiasi.

        2010


    • Anonyymi

      Viimeiset hetket palata Finlandiaan edullisesti.
      Yhä useampi lentofirma alkaa punnita ja hinta sen mukaan.
      Normaalipainoiset samaan kuin nyt. Läskit 10-90% korotuksella ja ehkä viereinen jakkarakin on pakko ostaa jos perse on leveä.

      Oli jo aikakin!

      • Anonyymi

        Ei voi vielä sanoa että "yhä useampi", kun niitä on kokeellisesti tällä hetkellä kaksi ja punnituksesta voi kieltäytyä.

        Se tehdään huomaamatta, eikä sen tarkoitus ole nostaa lipun hintaa, vaan saada selville koneen kokonaispaino ja arvioida polttoaineen tarve paremmin ja parantaa lentoturvallisuutta.

        Minun mielestä se saisi nostaa lipun hintaa, koska se on epäreilua että normaalipainoinen maksaa lipustaan saman verran kuin kaksi kertaa painavampi. Se kannustaisi myös laihduttamaan ja olisi kansanterveydellisesti hyvä asia.

        2010


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe