Kirjautumaton pl

Anonyymi-ap

Pohdiskeli palstan muuttumista tylsäksi. Täytyy olla samaa mieltä. Viinamiehen horinat, harmiksen putinismi sun muut on ihan dööd-aiheita.

Jäin siitä miettimään, että ketä palstalla silloin oli kun tää oli mielenkiintoinen?

22

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perus turinatiimistä ei ole vuosiin irronnut mitään tuoretta näkökulmaa. Komppaaminen on kyllä lisääntynyt.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­m­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001455G

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      täällä ei varmaan ole ikinä tylsää, ellet ole FBI tai CIA,

    • Anonyymi

      Aika luonnollista, että laatukirjoittajat eivät täällä kauaa jaksa.

    • Anonyymi

      mikai saatranan isäsi on lesbo nainen?
      vastaa miksi on isäsi sellainen?

    • Anonyymi

      onkohan aloittaja saanut ikinä pillua ja mikä on suosikki kondomik hänelle?

    • Anonyymi

      miksi isoäirtiasi on onneton huora jora kaikki karsastava?

    • Minkä nimen mainitseminen tekisi sinut iloiseksi? 😉

      • Anonyymi

        Naisasialooser <3


      • Anonyymi

        Olet osaltasi vastuussa palstan alennustilasta 🫡


    • Minusta on turha valittaa, että palsta on tylsä ja aiheet on peestä. Valittamisen sijasta voi tehdä itse mielenkiintoisia aloituksia. Ei palsta mikään täysihoitola ole, jos haluaa saada on pakko itse antaa!

      Vaikka allekirjoitan ap:n asian, keskusteluissa on ollut vaisuutta. Viime aikoina Rande taitaa olla ainoita useammin kuin kerran innostavan aiheen aloittaneita kirjoittajia. Siitä hatun nosto! Silti en valita, jos haluan aiheita, johon haluan osallistua, pitää itse kääriä hihat eikä odottaa ilmaista lounasta.

      Provosoimisaloituksia ei jaksa kovin montaa viikossa eikä elämä on *askaa-virsiä. Siis niihin ei kannata omakohtaisesti osallistua. Sitten taas kun aihe puhuttaa ja keskustelijoilla on vielä taito keskustella (=kyky perustella miksi on sitä mieltä kuin ovat ja kyky kuunnella vastapuolen argumentit) eikä vain toistella ’mutku mä oon oikeassa ja sä olet tyhmä ja ilkeä kun et ole mun kanssa samaa mieltä’-mantraa tai huonoimmat keskustelijat alkaa huutaa ja haukkua ja mennä henkilökohtaisuuksiin kun näkökanta on eri. Siinä ei paljon keskustelu etene.

      • Anonyymi

        kurpat ei ole syyttömiä palstan tylsyyteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        kurpat ei ole syyttömiä palstan tylsyyteen

        Ei kurpilla ole velvoitetta olla ätmin viihdykkeitä, ätmi viihdyttäköön itse itseään (jos osaa).

        Itse olen oman osuuteni aloituksista tehnyt kirjautuneena ja kirjautumatta. Aikansa kutakin.


    • Anonyymi

      Ole hiljaa lezvp

    • Q elements oli silti parempi keskustelusivu. Muistatteko kun karvamato ja pikimusta siellä kirjoitteli. Oli kuulemma avopari. (Ei ne nimimerkit ihan noin ollut, mutta kuka tietää niin arvaa). Ja sitten oli se 14 v vapaapalokuntalainen, jolle vähän nauresleltiin. Eihän noin pieni sinne ois ees saanu kirjoittaa. Siellä oli myös niin, että rekisteröityneille aukes uusia keskustelu sivuja. Että se oli vähän harmi, kun en ite ollu aluks rekisteröiny, niin en sitten mihinkään miitteihin päässy. Vaikka olihan sinne poliisikin tullu kerran. Ja yks osallistuja oli menny paniikkiin kun poliisi oli tullu. Ja yritti piiloutua. Ja alkoi sanoo yhdelle, että pistä nyt valo pois, että poliisi on paikalla. Niin tää valon kantaja olikin sitten se poliisi.

    • Anonyymi

      oledtko ikinä saanut pilluaz?

    • Anonyymi

      olixi jeroP:lle että sain hyviä kumitustyypisiä kuvia, videoitakin, aikaikkun< oli todella< pieni

    • Anonyymi

      citrinellasta tuli tavuihin nimi, hassuista noisa mitä tein

    • Yhtä tylsää kun sun henkilökohtainen elämäsikin.

    • Anonyymi

      Teillä dilleillä riittää mielikuvitus valittamisen mutta ei tekemään parempaa sisältöä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Venäjä-propaganda on paskinta sisältöä .


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2932
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1584
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      142
      1500
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      362
      1379
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      119
      1360
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1185
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      911
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe