Juttuja viinaa juovien miesten kanssa ja menin sänkyynkin. Esimerkiksi luokkaretkellä tykkäsin yhdestä samalla luokalla olevasta pojasta ja ja mentiin sänkyyn tukholmalaisessa hotellissa luokkaretken aikana. Juotiin alkoholia luokkaretkellä laivalla ja tukholmassa ja mentiin sitten seksiä harrastamaan hotelliin.
Seurustelin pojan kanssa sitten 9 luokan loppuun asti ja se oli ensirakkauteni.
T: nainen 45
Nuorena naisena minulla kyllä oli
12
268
Vastaukset
Oli ainakin hauska ja ikimuistoinen luokkaretki varmaan. Meidän kanssa ei kukaan suostunut lähtee luokkaretkelle kun aiheutettiin jo niin paljon häiriöö muutenkin. No klinikalla tai siis erityisluokalla mä olinkin sitten puolet yläasteesta kun eivät suostuneet laittaan mua tarkkikselle kun siellä oli jo suurin osa kavereista ja mä olisin ite halunnut sinne.🙂.
- Anonyymi
Niin onhan sitä nuorena tullut harrastettua juttuja poikien kanssa. Alkoholilla olikin usein osuus siinä. Olen nyt avioliitossa muuten miehen kanssa jonka kanssa nuorena harrastin seksiä. Se oli baari ilta joskus v 2002 kun pyysin miestä baarissa mukaani. Siitä ei tullut muuta kuin yhden yön juttu. Sitten tavattiin festareilla työn merkeissä koska olimme molemmat siellä töissä ja sitten vaan jotenkin päätin että haluan siitä elämäni miehen. Näinpä se elämä yllättää..
- Anonyymi
Viinamies joi viinaa jo nuorena ja tapasi naisia. Siellä sitä kylillä juodessa opittiin tulemaan naisten kanssa toimeen ja sen ansiosta nyt vahemmalla iälläkin juttu sujuu naisväen kanssa.
Raitis mies oli nuorena yksin kotona ilman kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Eipä hän koskaan oppinut naisten kanssa tulemaan toimeen ja on edelleen yksin.
t. viinamies - Anonyymi
Ätmin aloitus.
- Anonyymi
Vaikka olisikin niin minä olen tavannut mieheni baarissa. Kyllä kännissä oltiin molemmat ja yhteen päädyttiin.
- Anonyymi
Huoraaminen on kuulemma suosittu harrastus eräissä piireissä.
- Anonyymi
Viinan juonti kannatti nuorena sillä sain kyllä tyttöystävän ja vaimon siitä lopulta. Olisin varmaan nyt 45 vuotiaana sinkku jos en olisi käynyt baareissa.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos kumppanin haluaa löytää ja perheen perustaa.
Kun nuorena juo viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankiin.
t. viinamies
Jaa että luokkaretkelläkin seksiä harrastettu. huh huh noita teidän juttuja. Kas kun ei päiväkodissa.
- Anonyymi
No jos ei uskalla selvinpäin ihmisiin tutustua...
- Anonyymi
Höpönpöpön
- Anonyymi
en tiedä kuka hullu palkkaa jotain yli 27-vuotiaita osaajia #dmentikkoja" yliopistoista töihin kun ältr jo mennut heillä he
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261763- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori461343Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731291Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131197- 51994
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_190948Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284902- 26872
- 64856