Laitoin uuden aloituksen että asia tulee huomatuksi.
Huomentaaaaa. Hollola.
Täällä Kemissä häärää tälläinen matti ruotsalainen.
On oikea SETÄMIES.... ajaa väkisin erittäin kallista koulumallia.. eli saneeraa kemin toimivaa kouluverkkoa. Yrittää laittaa lapset maksamaan kemin miljoonien alijäämän. Saman aikaisesti syöttää rahaa esm. kemin matkailulle joka ei tuottanut mitään koskaan. Haluaa tehdä sisäpiirikaupat istua myymässä ja ostamassa yhtä aikaa. Lähinnä kiinnostaisi että onko tämä Ruotsalainen säätänyt sielä Hollolassa jotain kyseenalaista.
Täällä on niin kovassa vauhdissa että kohta pääsee johonkin tutkailuun.
Ruotsalainen Matti
1
395
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyvinvointi (pahoinvointi) johtaja Matti Ruotsalainen toimi diktaattorina kurjistamassa Hollolan koulujen ja varhaiskasvatuksen toimintaa ja henkilöstön hyvinvointia. Hyvinvointilautakunta ei saanut oikeaa tietoa tilanteesta - oli vain tieto, että hienosti menee, kun on rakennettu uudet ja hienot jättilaitokset avoimilla oppimisympäristöillä, jotka eivät todellakaan ole kenellekään hyvät. Erityistä tukea tarvitseville esim nepsyominaisuuksilla varustetuille koululaisille erityisen huonot. Ja kun lautakunta sai oikeaa tietoa - kielsi Ruotsalainen puhumasta ongelmista. Esimiehiä uhkailtiin sanktioilla. Henkilöstö alkoi saada tarpeekseen huonosta kohtelusta - työhyvinvoinnista ei ollut tietoakaan. Hollolasta lähti joukoittain erittäin päteviä erityisopettajia, opettajia, varhaiskasvatuksen väkeä ja esimiehiä Lahteen ja muihin kuntiin. Hollolan maine työnantajana koki suuren kolauksen ja sitä yritettiin kohentaa Hirveen ihana Hollola -kampanjalla. Onneksi ukko lähti Hollolasta. Osanotot Kemiläisille👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462398Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351362Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91232- 90972
- 47954
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293923Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140883- 40794
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70708Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30675