Oisko hienoo nainen

Anonyymi-ap

Olisit eka kertaa käymässä ihastuksesi maalaishemmon kotona ja istuisit kahvipöydässä ja hemmo kaataisi lasikannusta sinulle kahvia.
Katselisit keittiön ikkunasta ulos ja näkisit silmänkantamattoman peltoaukean, jossa olisi kullankeltainen sänki, kun ohrat olisi pellolta puitu.
Katselisit, kun pellolle alkaisi kertymään usvaa ja ulkona olisi selvät syksyn merkit.
Sitten maalaishemmo sanoisi, menepä akka laittamaan pannuun lisää puuta.
Olisko hienoa tällainen, jota tulsii jatkumaan niin kauan, kunnes mummoontuisit ja sinut siirrettäsiin maalaiskaupungin hoitokotiin ja kun katsoisit sieltä ikkunasta, niin olisi samanlainen silmänkantamattomiin ulottuva pelto, tulisitko peltohulluksi?

36

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ihastuisi maalaishemmoon. En tule ikinä suostumaan muuttamaan uudestaan maalle, joten kierrän maalaishemmot varmuudenvuoksi kaukaa.

      • Anonyymi

        Oho :(


      • Anonyymi

        Maalaishemmoilla on yleensä paljon rahulia,1000 hehtaaria mehtäää, parin kalliin sähköauton arvoinen traktooori, satoja hehtaareja peltoa ja yksi peltohehtaari maksaa 10-30 000€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaishemmoilla on yleensä paljon rahulia,1000 hehtaaria mehtäää, parin kalliin sähköauton arvoinen traktooori, satoja hehtaareja peltoa ja yksi peltohehtaari maksaa 10-30 000€.

        Olkoon. Mitäpä ne minuun kuuluvat ja jos kuuluisivat niin myisin koko roskan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon. Mitäpä ne minuun kuuluvat ja jos kuuluisivat niin myisin koko roskan pois.

        Et sinä mitään myy vaan olisit maalaistalon emäntä ja maanviljelijän vaimo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään myy vaan olisit maalaistalon emäntä ja maanviljelijän vaimo

        Juurikin!näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään myy vaan olisit maalaistalon emäntä ja maanviljelijän vaimo

        Mä myin omatkin perintömetsäni pois, että en todellakaan olisi. ei voisi paksan vertaa kiinnostaa yksikään maalaistalo, sori nyt vaan. Mua ei saa maalle asumaan vaikka lykkäisi useamman miljoonan kouraan. Se on nähty tälle elämälle, ei kiitos enää koskaan.


    • Meilläpäin ei sanota ensimmäistä kertaa kylään tulevaa naista / naisystävää akaksi.
      Maisemakuvaus on muuten hieno. 👍

      • Anonyymi

        No maalla ollaan ronskimpia, kuin siellä kaupungissa, jossa kahvikin juodaan kruusatusta porsliini kupista pikkurilli sivulle sojottaen ja puhutaan hienostuneesti vaikkapa, auton väristä, että kyllä minä havaitsin auton katon värin hieman haalistuneen auringon paisteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No maalla ollaan ronskimpia, kuin siellä kaupungissa, jossa kahvikin juodaan kruusatusta porsliini kupista pikkurilli sivulle sojottaen ja puhutaan hienostuneesti vaikkapa, auton väristä, että kyllä minä havaitsin auton katon värin hieman haalistuneen auringon paisteessa.

        Minä olen juonut nimenomaan maaseudulla kahvia hienoista kupeista. Kaupungissa käytetään lähinnä eripari mukeja. 🙂


    • Anonyymi

      Tapahan se on tuokin kosia 😂

    • Jos mulle joku sanois, että mees akka laittamaan lisää puita uuniin, niin ottaisin sen a)huumorilla, koska ajattelisin sen olevan huumoria ja nauraisin tai b) sanoisin: mee ite laittamaan.

    • Tai mee ukko ite laittamaan, sunhan se uuni on =D

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta!

        Vastako heräsit? Nukuitpa pitkään =D =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta!

        Heräs pikku epäilys. Ootko se sama tyyppi, joka mulle eilen laittoi samaan kellon aikaan (yheksältä illalla), että huomenta?


      • Anonyymi

        No onhan se sinunkin olet tuleva sen talon emäntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se sinunkin olet tuleva sen talon emäntä

        Ai mustako se talon emäntä tuleekin? Onhan täällä kirjoittelijoissa muitakin naisia tai ainakin oletettavasti naisia. Mutta kiitos kunniasta, olen imarreltu =D =D


    • Minussa on tänään joku vika. Luin tuon aloituksen tekstin aivan pieleen. Hahhaa!

      "Olisit eka kertaa käymässä ihastuksesi maalaishomon kotona ..." 😂😂😂

      On ehkä aika pitää taukoa. Olen palstaillut liikaa.
      Naurattaa, en pysty vastaamaan tähän ketjuun .... 😃

      Kjäähhh!

      • Anonyymi

        😂🤣😂🤣🤣🤣😆


      • No nyt pompahti!


      • Norppa83 kirjoitti:

        No nyt pompahti!

        Kyllähän tämä palstailu on hieman haastavaa, kun en ilmeisesti kykene lukemaan, enkä kirjoittamaan kunnolla. Ehkä joku päivä opin sen(kin) taidon? 😂

        Jatketaan harjoituksia. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kyllähän tämä palstailu on hieman haastavaa, kun en ilmeisesti kykene lukemaan, enkä kirjoittamaan kunnolla. Ehkä joku päivä opin sen(kin) taidon? 😂

        Jatketaan harjoituksia. 😊

        Jep. Jatketaan paremmalla ajalla =D Itsekin taidan nyt poistua täälätä. Öitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Jatketaan paremmalla ajalla =D Itsekin taidan nyt poistua täälätä. Öitä.

        Kauniita unia.

        Öitä! 😴


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Jatketaan paremmalla ajalla =D Itsekin taidan nyt poistua täälätä. Öitä.

        Hyvääääää huomenta torstai-aamuun!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvääääää huomenta torstai-aamuun!

        Nyt nää vitsit jo riittää =D =D


    • Anonyymi

      Ukko hoitakoot omat tulipesänsä ja tonttinsa.

    • Anonyymi

      Hulluutta muuttaa maalle.

      • Anonyymi

        Juu, maalla on pitkät välimatkat, työsiirtola ja talvella ankea paikka....
        Liian romanttisen kuvan antaa tv maaseudusta, kun näitä maalais romantiikka kesäsarjoa tv:ssä esittää, ei se todellisuus ole sellaista.


    • Anonyymi

      En tulisi. Ihmettelisin mihin se kylähullu joutunut ja kiittäisin luojaani hyristen virren etten häneen mukaansa lähtenyt. Phyi #@!.. anteeksi jeesus ja jumala 🤭

    • Anonyymi

      Välis kuvittelee olevansa kaikkien sinkkunaisten ylijumala mielikuvituksellisilla itsekeksityillä seikkailuilla naisten maailmassa. Harvakuvitelmat on jo sitä luokkaa, että miten häntä olisi mielenterveydellisesti heräteltävissä todellisuuteen?. Vai onko tähän tarvetta?

    • Anonyymi

      Saisinko lehmukin, possuja ja jotain muita elukoita?
      Entä kasvaako pelloilla vaan viljaa?
      vai mahdollisesti muutakin.

      • Anonyymi

        Höpöheinää siellä nykyisin kasvaa ja taikasieniä!


    • Anonyymi

      Maalla viihtyvät kaikki! Sinne tulisi 100-päinen sukukin!

    • Anonyymi

      Eiköhän se ukkorukka ensin sinne hoitokotiin joutuis, sellainen puolituettu mummoparan kanssa. Mummo sanois että meeppä mies hakee kirkolta suolalihaa ja ohraleipää pöytään. Ukkorukka raahais rollaattorilla kaupuntin kauppaan ja kattelis tyytyväisenä kevään tuloa ja ettei pienellä oraalla lakealle riittävää ohraista peltoa olis enää tarvetta kääntää

    • Anonyymi

      Miettisin enempi vain sitä, et miksi sinne kahvipannuun pitää puita laittaa? Mielummin kahvi pannusta ja puut lasikannusta? Kuin toisin päin? Vaikeita asioita nähdä ne toisin päin? Siksi oisin enempi ihmeissäni vain tilanteesta, miksi näemme asiat niin eri tavoin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe