Pedarihintti ei ole tervetullut Hämeenlinnaan

Anonyymi-ap

Kiitos Hämeenlinna 👃

28

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi jotkut alkavat tajuta, etteivät ota Sillanpäätä esiintymään.

    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa lapsilla on siis turvallista.

    • Anonyymi

      Puolivillaiset anteeksipyynnöt ei vaan tehoa.
      Eihän Siltsu muuta kadu kuin kiinnijäämistään.
      Käsi pystyyn kuka uskoo, että viinan ja kaman veto on loppunut, habitus kertoo kyllä aivan muusta.
      Muut perversiot on selittämättä ja katumatta, kun ne on vain ” elettyä elämää”.
      Niinkö se pitäisi ajatella myös näiden hyväksi käytettyjen lasten kohdalla?

    • Anonyymi

      Huumeongelmakaan ei tässä ole pahinta. Mutta se kaikki muu oksetus on. Onneksi Maikkarin valkopesuhaastattelu viikonloppuna ei aiheuttanutkaan asian villaisella painamista, jota toi ällöttävä ukko toivoi. Päinvastoin. Totuutta ei Jartsa pääse ikinä pakoon.

    • Anonyymi

      Media on niin ilkeä Jarille. Sehän oli valkopesuhaastattelun ja moraalittoman dokumentin viesti. Olikohan Maikkari jo ostanut joulukonsertin tv-oikeudet? Hyi helvetti.

    • Anonyymi

      Katso pöljä peiliin mitä näät?

    • Anonyymi

      Vahva pyllistys

    • Anonyymi

      Raimo Myllis

    • Anonyymi

      Hyvä ja oikea päätös.

      • Anonyymi

        Ja myös täysin odotettu.
        Siltsu elää edelleen aivan omaa todellisuuttaan tajuamatta miten vakavista rikoksista on ollut tilillä.
        Naamasta näkyy että mitään parannusta ei ole tehty, mutta vastenmielisempää on täysi katumattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös täysin odotettu.
        Siltsu elää edelleen aivan omaa todellisuuttaan tajuamatta miten vakavista rikoksista on ollut tilillä.
        Naamasta näkyy että mitään parannusta ei ole tehty, mutta vastenmielisempää on täysi katumattomuus.

        Koskaan en ole tajunnut miten tämä lässykkä on kuuluisaksi päässyt, mun mielestä jos homo laulaa rakkaudesta naisiin niin se on ällöä. Tästä kaverista on aina tiennyt mikä tyyppi on. Sen sijaan lapsiin kohdistuvat jutut on anteeksiantamatonta . Harmi että ei jäänyt kiinni huumeista pattayan kämpässään, oli varmaan lahjusmaksut poliisille hoidettu ?


    • Anonyymi

      Tuo on jo kamalaa. Ei pitäisi tilata, jos ei halua paikalle.

      En hyväksy tekoja, mutta en hyväksy myöskään julkista nolaamista.

      • Anonyymi

        Päätäkö pitäis mielestäsi silitellä?
        Ei asioista puhumattomuuskaan yleensä johda mihinkään.
        Sillanpää näyttää olevan harvinaisen luupäistä laatua eikä vieläkään tajua tekojensa moraalittomuutta ja iljettävyyttä.
        Ainoa mikä näyttää mieheen tehoavan on tulovirran ehtyminen, nyt on ruvennut löytymään pientä katumuksen teeskentelyä kun konsertteja on ruvettu perumaan.
        Liian vähän liian myöhään Jari.


      • Anonyymi

        Oletko tutustunut kaikkeen siihen mihin hän on syyllistynyt?


      • Anonyymi

        Jari itse on nolannut itsensä pahemman kerran.


      • Anonyymi

        Miten nolattiin se 12-vuotias joka otti kuvia pyynnöstä miesparin touhuista. Traumatusoitui. Ja sun mielestä tota petoa pitäisi sääliä?


    • Anonyymi

      Minä en halua, että tappaa itsensä. Jatkuva itkeminen kertoo, että ihan lopussa koko ihminen.

      Jarille voimia ja hyvää Joulua ⭐️⭐️

      • Anonyymi

        Itkee, kun ällöttävät teot paljastuivat ihmisille. Ei se sitä itke, mitä paskaa on tehnyt.


      • Anonyymi

        Oletko lukenut mistä kaikesta häntä syytettiin ja mitä kaikkea hän on tehnyt? Jos et, niin lue ja mieti uudestaan mitä mieltä vielä olet.
        Sillanpää on aikuinen ihminen, ojnka järjen mukaan pitäisi tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
        Jarihan voi jatkossa laulaa ja esiintyä saman henkisille ihmisille ja ystävilleen milloin vain.
        Kukapa sitä estää.


      • Anonyymi

        Itsesääli-itkua!
        Ei kuulemma ymmärrä keneltä täytyy pyytää anteeksi, no da, maksavalta yleisöltä, joka on hänelle rahavirtaa tuonut monet vuodet.
        Yksikään vannoutuneimmastakaan Ihailijasta ei voi puhtain sydämin sanoa hyväksyvänsä nämä perverssimmät toilailut.
        Siltsulle se on vain elämää- mitä se on hyväksikäytetyille lapsille?


      • Anonyymi

        Alkoholistilla ja kaman käyttäjällä mielialat heittelee.
        Mitä näyttöä on siitä, että Siltsu on lopettanut kaiken vetämisen?
        Kyllä täytyy olla ihmisessä jotain perustavan laatuista vikana , jos ulisee ettei saa rauhassa elää elämäänsä, johon laittomuudet todistettavasti kuuluu.
        Uuteen nousuun ei usko enää kukaan ja se on artistin ihan oma vika.


    • Anonyymi

      Olen. Tiedän kaiken. Älä väheksy minua. Eiköhän tämä ollut tässä.

      • Anonyymi

        Et tiedä mitään jos tota puolustat.


    • Anonyymi

      Luin Seiskan Näkökulman. Eihän tuosta ota hullukaan selvää, mitä on tapahtunut. Todella vakavia syytöksiä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kasvaa pian horsmaa.

    • Anonyymi

      Karsean näköinen syöttösika.

      • Anonyymi

        Siinäpä esimerkkiä niille, jotka vielä jotain tajuavat, mitä päihteet saa aikaan!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe