Orimattilan yrittäjät

Anonyymi-ap

Nyt sitten voikin irtisanoa pitkän jäsenyyden yrittäjissä tähän kauteen, koska tämä uusi puheenjohtaja valittiin. Villikkalan kylästä oleva maatilan rouva vie yrittäjät takaisin sanelupolitiikkaan, mitä oli Virtasen ollessa puheenjohtaja. Jos ei mene joku hänen mielensä mukaan niin mököttää.

Lisäksi tämä kaupungin brändi-lähettiläs on tunnettu juorukello, joka levittää asiat pitkin kyliä. Saatikka että kaupungintalolla käy kaupunginjohtaja Kallea vikittelemässä minkä ehtii. Onkohan niillä suhde? Ainakin tämä Outi niin katselee Kalleä rakastuneena ja käy makoilemassa Kallen toimiston sohvalla. Somessa tyrkyttää itseään kaupungin joka postauksessa. Onko hän edes yrittäjä vai maatilan emäntä?

Säästyyhän tuokin reilu kolmesatanen, kun ei tuu omalle firmalle Yrittäjien jäsenmaksua.

T: Tympääntynyt yrittäjä ja sen yrittäjäkaverit

26

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas taas myrkyllistä teksti. Eikös ole hyvä juttu, että yrittäjien pj on näkyvä ja tuo asioita esille ja on hyvissä väleissä myös kaupungin johdon kanssa?
      Emäntä? MaatalousYRITTÄJÄ se on emäntäkin. Maataloudessa on ihan samanlaiset riskit kuin muussakin yritystoiminnassa ja sitä pitää kehittää ja uudistaa pysyäkseen mukana markkinoilla.
      Vaikea uskoa, että Outi vetäisi mitään sanelupolitiikkaa, sen verran olen ihmistä nähnyt. Olisitte sitten valinneet jonkun muun, jos ei kelpaa. Taisit jäädä yksin mielipiteinesi kanssa, kateellinen hapannaama.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo aloitus pitkälle paikkansa pitää. En ole itse aktiivi, mutta aloituksen jutut on kuulunut jo usealta suunnalta.

        Orimattilan yrittäjät on jakanut pitkään jo mielipiteitä, ja näköjään sama jatkuu...


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18065632h

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kuulin kylillä ettei ollut muita ehdokkaita puheen johtajaksi.

      • Anonyymi

        Kuulit väärin, puheenjohtaja on yhdyssana.


    • Anonyymi

      No nythän se Outi sitten jo irvisteli olan sanomissa et on Virtasen käturi. Tuki ja ohjeet tulee Pirjo-Liisalta. Ihan oikean liikkeen aloittaja tekee.

    • Anonyymi

      Orimattilassa on n. 900 yrittäjää. Kuinkahan monta kuuluu tähän puljuun? Ehkä 20 prosenttia?

      • Anonyymi

        Aikanaan yrittäjäyhdistyksen kuului enemmän yrittäjiä. Porukat ovat turhautuneet kun yhdistys ei lopulta tee mitään konkreettista yritysten hyväksi. Lähinnä se on seurustelukerho ja yhteistyö kaupungin kanssa enemän kosmeettista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan yrittäjäyhdistyksen kuului enemmän yrittäjiä. Porukat ovat turhautuneet kun yhdistys ei lopulta tee mitään konkreettista yritysten hyväksi. Lähinnä se on seurustelukerho ja yhteistyö kaupungin kanssa enemän kosmeettista.

        Huomasin ulkopuolisena saman itsekin. Tuntui että kaiken maailman hemmottelupäivät ja viininmaistajaiset on se yhdistyksen juttu. Hyvä on pitää yllä vapaa-ajan ohjelmiakin, mutta kun koko touhu on yhtä ja samaa, niin ei herranen aika!!


    • Anonyymi

      Nyt tarvitaan entistä enemmän yrittäjien ja kaupungin välistä yhteistyötä kun kaupunki tarvitsee uutta potkua. Kehräämöstä ei tule mitään apua joten sinne ei ole syytä kumartaa.

    • Anonyymi

      Jos juorukelloista puhutaan, niin taksitero on kylän pahin. Hallituksenkin jutut kuulet kun hetken seuraat kylillä.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Empä paljon puhu taksi miehille asijoista.


      • Anonyymi

        Joo. Mies ei ole luottamuksen arvoinen. Juoruakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Mies ei ole luottamuksen arvoinen. Juoruakka.

        Osaa hyvin soittaa huilua


    • Anonyymi

      Saas nähdä mitä uusi yrittäjien pj saa aikaan sillä tarmokkuutta on vaikka muille jakaa.

      • Anonyymi

        Juu, tarmoo juoruta...


    • Anonyymi

      Haistatan pitkät paskat olan ns yrittäjille. Lahdesta saa kaiken tarvittavan. Säästöä syntyy että kannattaa ajaa asioimaan.

      • Anonyymi

        Tosi hieno kirjotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hieno kirjotus.

        Vastuunkanto omista virheistä mitätön joillakin ns yrittäjillä. Painostan sanaa ns yrittäjillä. Siksipä Lahesta saa edelleen kaiken tarvittavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuunkanto omista virheistä mitätön joillakin ns yrittäjillä. Painostan sanaa ns yrittäjillä. Siksipä Lahesta saa edelleen kaiken tarvittavan.

        Painotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painotan

        Päätä pian mitä haluat sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuunkanto omista virheistä mitätön joillakin ns yrittäjillä. Painostan sanaa ns yrittäjillä. Siksipä Lahesta saa edelleen kaiken tarvittavan.

        Lakia täällä ei noudateta. Jos ne tietävät ettei heitä voida tuomita, niin ne eivät edes yritä. Jos ne tajuavat että tästä voi tulla jotain, he yrittävät lahjoa. Nihilistejä ovat.

        Kaikki ovat sakeana laittomuuksista, joten he myös suojelevat toinen toisiaan, koska kaikki ovat vaarassa, jos joku siellä alkaa ilmiantamaan toisia. Käytännössä tämän olen huomannut. Puhutaan yhteenvetämisestä ja muutoin kauniisti kuten yhteiskemioista, muttei täällä ole iloisia naamoja. Ei täällä kivaa ole.

        Kaikki yritetään vain lahjoa ja se oksettaa minua. Varsinkin kun ymmärrän että nämä likaiset lahjat on ainoa mitä näiltä saastoilta olisi saatavia takaisin. Kaikki pitäisi vain haastaa oikeuteen. Kun toiset täällä ovat omistautuneet elämään rikollisesti, niin tavankansalaisen on vaikea sotia sitä vastaan. Nämä elää ja hengittää sääntöjen kiertämistä, joten varmasti he löytävät keinon (tai lahjotun asiantuntijan) auttamaan heidät pois ongelmistaan.

        Minua oikeasti oksettaa tämä kaupunki. Oli aihe kuin aihe, niin aina joku pihistää välistää, uhkailee, lahjoo tai vain ilmiselvästi valehtelee. Orimattila aina epäonnistuu. Kaikki on mätää, koska yksikin mätä omena pilaisi sen.

        Ps. Liian moni yrittäjä (tai poliitikko) ei edes asu Orimattilassa. Ihmisellä on liikkumisen vapaus, mutta hiljalleen voisi alkaa järjestää niin että nämä toimijat ja päättäjät oikeasti olisivat itse täällä paskassaan, jonka ovat aiheuttaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakia täällä ei noudateta. Jos ne tietävät ettei heitä voida tuomita, niin ne eivät edes yritä. Jos ne tajuavat että tästä voi tulla jotain, he yrittävät lahjoa. Nihilistejä ovat.

        Kaikki ovat sakeana laittomuuksista, joten he myös suojelevat toinen toisiaan, koska kaikki ovat vaarassa, jos joku siellä alkaa ilmiantamaan toisia. Käytännössä tämän olen huomannut. Puhutaan yhteenvetämisestä ja muutoin kauniisti kuten yhteiskemioista, muttei täällä ole iloisia naamoja. Ei täällä kivaa ole.

        Kaikki yritetään vain lahjoa ja se oksettaa minua. Varsinkin kun ymmärrän että nämä likaiset lahjat on ainoa mitä näiltä saastoilta olisi saatavia takaisin. Kaikki pitäisi vain haastaa oikeuteen. Kun toiset täällä ovat omistautuneet elämään rikollisesti, niin tavankansalaisen on vaikea sotia sitä vastaan. Nämä elää ja hengittää sääntöjen kiertämistä, joten varmasti he löytävät keinon (tai lahjotun asiantuntijan) auttamaan heidät pois ongelmistaan.

        Minua oikeasti oksettaa tämä kaupunki. Oli aihe kuin aihe, niin aina joku pihistää välistää, uhkailee, lahjoo tai vain ilmiselvästi valehtelee. Orimattila aina epäonnistuu. Kaikki on mätää, koska yksikin mätä omena pilaisi sen.

        Ps. Liian moni yrittäjä (tai poliitikko) ei edes asu Orimattilassa. Ihmisellä on liikkumisen vapaus, mutta hiljalleen voisi alkaa järjestää niin että nämä toimijat ja päättäjät oikeasti olisivat itse täällä paskassaan, jonka ovat aiheuttaneet.

        Eri tavalla ilmaistuna...
        En usko olevani ainoa ihminen, joka on laitettu boikottiin ja ilman syytä häädetty kaikista Orimattilan firmoista. Minulle ei ikinä ole kerrottu miksi minua simputetaan ja vainotaan, mutta koska en väärinkään ole tehnyt, niin syy täytyy olla siinä ETTEN tee väärin.

        Jos ongelma on siinä että vaadin asioiden tehtävän laillisesti ja ärsytettynä olen ilmiantanut teitä poliisille ja tehnyt valituksia, niin sellaisesta johtaa lopulta se että olette siellä KAIKKI rikollisia keskenänne. Minua naurattaa ajatus. Mahtaa olla siellä leppoisa tunnelma, kun TIEDÄTTE ettei siellä kukaan tee asioita ohjekirjojen mukaan. Levotonta sanoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri tavalla ilmaistuna...
        En usko olevani ainoa ihminen, joka on laitettu boikottiin ja ilman syytä häädetty kaikista Orimattilan firmoista. Minulle ei ikinä ole kerrottu miksi minua simputetaan ja vainotaan, mutta koska en väärinkään ole tehnyt, niin syy täytyy olla siinä ETTEN tee väärin.

        Jos ongelma on siinä että vaadin asioiden tehtävän laillisesti ja ärsytettynä olen ilmiantanut teitä poliisille ja tehnyt valituksia, niin sellaisesta johtaa lopulta se että olette siellä KAIKKI rikollisia keskenänne. Minua naurattaa ajatus. Mahtaa olla siellä leppoisa tunnelma, kun TIEDÄTTE ettei siellä kukaan tee asioita ohjekirjojen mukaan. Levotonta sanoisin.

        Tosi hyvä kirjotus.


    • Anonyymi

      Hiipuu hiipuu Orimattilan yritysten toiminta. Monet isotkin yritykset ovat nyt vaikeuksissa kun rakennuspuolella on lähes nolla tilanne. Orimattilassa rakentaminen on ollut heikkoa jo muutenkin useita vuosia ja nyt tulee lisää lunta tupaan.

    • Anonyymi

      Kuka nykysin on yrittäjien puheenjohtaja? Joskus oli Virtanen mutta en nyt muista sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe