Kuule kun ei maha mittää

Anonyymi-ap

Pyysin että soittoriffi poistetaan Mielenterveyden keskusliiton it'sHeavy collabsvideolta
Päin vastoin tuli arvostelu sähköpostissa
Että on Eddie Van Halen Steve Vai Joe Satriani Al di Meolaan verrattavaa soittoa
Soinnutus ilmava ja tästä on hyvä alkaa tekemään biisiä että
Turha täällä kirjoittaa tai Warkauden lehdessä
Ei mahda mitään

9

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valittaja päättäjät ja tukijat sinne mielenterveyden keskusliitolle ja Erkka Korhoselle mulle ei tarvitse ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Siellä Erkka Korhosen podcastissa on Marko Hietala,Tuple Tarotista että menkää valittaa niille jos kanttia löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä Erkka Korhosen podcastissa on Marko Hietala,Tuple Tarotista että menkää valittaa niille jos kanttia löytyy

        Helppo se on täällä aukoa
        Tuple seuraa Instagramissa minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo se on täällä aukoa
        Tuple seuraa Instagramissa minua

        Kohta alkaa Raskasta joulua kiertue ja Marko Hietala Tuple on siellä ja Erkka Korhonen jonka videolla olen jota te täällä ja Warkauden lehdessä haukutte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta alkaa Raskasta joulua kiertue ja Marko Hietala Tuple on siellä ja Erkka Korhonen jonka videolla olen jota te täällä ja Warkauden lehdessä haukutte

        Jammaillaan no ei todellakaan jammailla


      • Anonyymi

        Osasin Axel Roset ja Gillanit vuonna1987-1997


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasin Axel Roset ja Gillanit vuonna1987-1997

        Welcome to The Jungle dorka


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181135909

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ne mielenterveyspotilaiden soittoa ala haukkumaan vaikka se sinun yritys oli ihan skeida. Mieti nyt itekki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe