Jos saisin käsiini tuon aivottoman juntin

Anonyymi-ap

Kokenut metsästäjä ampui karhua viidesti ja ihmetteli, miksi peto yhä murisee – Sitten totuus paljastui.

Toivottavasti joskus joku karhu repii sentin viipaleiksi tuon turhan hapenkuluttajan. Itse tekisin sen välittömästi jos saisin sen käsiini.
Toivottavasti näihin eläinten tappajiin iskee joku sellainen virus, että tukehtuvat hiljaa kuoliaiksi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2727c75b-7709-4030-b3b4-ba7c23635924

93

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      <Jos saisin käsiini tuon aivottoman juntin.
      En kuitenkaan tekisi mitään, kunhan vain räyhään täällä.

      • Anonyymi

        Aivan. Kunhan uhoaa.


    • Anonyymi

      Kuollutta karhua ei saa ampua. Se on törkeää luonnonlakien rikkomista ja patruunoiden haaskaamista.

    • Anonyymi

      Vaihdoit sitten hirvijahdin ja tutkien trollaamisen normaaliin metsästäjien maalittamisiin.🤣 Kirjoita vaan vastustaja analyytikko sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi.

      • Anonyymi

        Luulotautinen iski taas luullen aloittajatrollia minuksi, joka ei hyväksy hirvimiehenä ajavaa hirvikoiraa. No asiaan: Karhujahdissa, jossa ko tapaus sattui, niin ei voi ennakolta varautua. Oikeus olisi voinut vapauttaa myös sakoista. Itse olin kerran kevätmetsästyksen aikana ampua muös emokarhun, vaikka se silloin olisi mennyt kyllä läpi. Sain ammuttua viikon päästä suoraan pesältä lähteneen erauspojan.


    • Anonyymi

      Karhukantaa täytyy harventaa, paikoin nallet ovat jo liiankin tuttavallisia mm. tulemalla pihoihin, mutta osata pitää ampua kuolettavasti, eikä olla yksin liikkeellä.

      • Anonyymi

        Sun tyylisiä täällä pitää harventaa. Ehkä viides luoti on kuolettava, hups ei kuollu vieläkään.


    • Anonyymi

      Metsästäjät ovat evoluutioprosessin sivuhaarake josta ei ole paluuta.

      • Anonyymi

        Siinä evoluution toisessa haarassa ovat karhut ja sudet ja hirvet.


    • Anonyymi

      Tekisi mieli laittaa tuollainen karhuemon ampuja käsiraudoilla puuhun kiinni ja valella sian verellä. Valokuvauskojusta voisi katsella lämpimän kahvin ja donitsin kera kameran kanssa kun karhut kävisivät aterioimassa.

      • Anonyymi

        Jaha, susianalyytikon piirteet alkaa nousemaan tutkatrollimme kommenteista. xD Joko hirvenmetsästyksen päivittäinen trollaamisesi alkaa jo puuduttaa ja palaat pikkuhiljaa omaan elementtiisi avoimeen metsästyksen vastustamiseen ja metsästäjäin maalittamiseen? xD


      • Anonyymi

        Taidat olla sen tutkapellen kaveri, joka jahtaa hirvet autosta käsin känny kourassa? Se on kuule mahdoton karhujahdissa kaikkeen varautua ja nähdä montako karhua siellä on. Lähdeppäs pelkuri joskus mukaani karhu tai hirvijahtiin syvälle erämaahan, niin paskat menis housuun, etkä räkyttäs täällä kunnon karhumiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sen tutkapellen kaveri, joka jahtaa hirvet autosta käsin känny kourassa? Se on kuule mahdoton karhujahdissa kaikkeen varautua ja nähdä montako karhua siellä on. Lähdeppäs pelkuri joskus mukaani karhu tai hirvijahtiin syvälle erämaahan, niin paskat menis housuun, etkä räkyttäs täällä kunnon karhumiehille.

        Ei tutkapellet jouda vastaamaan, kun koirat on ajattamassa hirviä ja pitäs ennen aamua hakea naapuripitäjästä, jonka jälkeen vielä töihin. Päivä meni teboililla muutenkin puhelinta tuijottaessa, missä se koira menee ja uudenyön juhlatkin takana. Me vanhan kansan hirvimiehet on aseet puhdistettuna ja koira ruokittuna levolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tutkapellet jouda vastaamaan, kun koirat on ajattamassa hirviä ja pitäs ennen aamua hakea naapuripitäjästä, jonka jälkeen vielä töihin. Päivä meni teboililla muutenkin puhelinta tuijottaessa, missä se koira menee ja uudenyön juhlatkin takana. Me vanhan kansan hirvimiehet on aseet puhdistettuna ja koira ruokittuna levolla.

        Niin millä teboililla sinulle on "hirvivarusteiset möhömahat" esittäneet kännykästään hirviajoa, kun et suostu vastaamaan vaikka olen sitä sinulta kymmenkuntakertaa kysellyt?😅 Te metsästyksen vastustajathan ette vantaata pitemmälle teboilille ole koskaan lähteneet.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tutkapellet jouda vastaamaan, kun koirat on ajattamassa hirviä ja pitäs ennen aamua hakea naapuripitäjästä, jonka jälkeen vielä töihin. Päivä meni teboililla muutenkin puhelinta tuijottaessa, missä se koira menee ja uudenyön juhlatkin takana. Me vanhan kansan hirvimiehet on aseet puhdistettuna ja koira ruokittuna levolla.

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin millä teboililla sinulle on "hirvivarusteiset möhömahat" esittäneet kännykästään hirviajoa, kun et suostu vastaamaan vaikka olen sitä sinulta kymmenkuntakertaa kysellyt?😅 Te metsästyksen vastustajathan ette vantaata pitemmälle teboilille ole koskaan lähteneet.🤣

        Pelkäätkö paljastuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö paljastuvasi?

        Sinähän tässä peittelet omia keksittyjä öyhötyksiäsi, kun et kykene todistelemaan yhtään väitettä todeksi mitä täällä esität/trollaat. xD
        Ainoa mitä herra metsästyksen vastustaja näkyy kykenevän tekemään on itselleen vastaileminen. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tässä peittelet omia keksittyjä öyhötyksiäsi, kun et kykene todistelemaan yhtään väitettä todeksi mitä täällä esität/trollaat. xD
        Ainoa mitä herra metsästyksen vastustaja näkyy kykenevän tekemään on itselleen vastaileminen. xD

        Oletko varma että täällä on muitakin keskustelijoita kuin sinä? Epäilen ettei vaan hakkaat näppäimiä milloin metsästäjänä, milloin vastustajana 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että täällä on muitakin keskustelijoita kuin sinä? Epäilen ettei vaan hakkaat näppäimiä milloin metsästäjänä, milloin vastustajana 😉

        Sinähän täällä olet metsästäjiä trollaamassa päivät pitkät. xD Suotta projisoit omaa toimintatapaasi muihin. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä olet metsästäjiä trollaamassa päivät pitkät. xD Suotta projisoit omaa toimintatapaasi muihin. xD

        Olen ehkä sittenkin sun sivupersoona? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehkä sittenkin sun sivupersoona? 😁

        Noniin, työni alkaa tuottamaan tulosta. Lopetat kaikkien metsästäjien maalittamisen ja syyttelyn ja alat hyökkäämään henkilöä vastaan.🤣 Jatka samaan malliin, niin saadaan teidät metsästyksen vastustajat savustettua täältä kokonaan ulos👍😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, työni alkaa tuottamaan tulosta. Lopetat kaikkien metsästäjien maalittamisen ja syyttelyn ja alat hyökkäämään henkilöä vastaan.🤣 Jatka samaan malliin, niin saadaan teidät metsästyksen vastustajat savustettua täältä kokonaan ulos👍😅

        Nyt riitelet jo useamman tyypin kanssa, pitäen heitä yhtenä. Kukaan muu metsästäjä ei ole ajavista hirvikoirista samaa mieltä kanssasi, mutta tunnut saavan lisää vastaväittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, työni alkaa tuottamaan tulosta. Lopetat kaikkien metsästäjien maalittamisen ja syyttelyn ja alat hyökkäämään henkilöä vastaan.🤣 Jatka samaan malliin, niin saadaan teidät metsästyksen vastustajat savustettua täältä kokonaan ulos👍😅

        Sinähän et ole hyökännyt ketään vastaan esim. väittämällä autistiksi ym.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän et ole hyökännyt ketään vastaan esim. väittämällä autistiksi ym.?

        Projisoit jälleen🤣 Sitä saat mitä tilaat tasan niin kauan, kun metsästyksen vastustajana tänne tulet maalittamaan metsästäjiä. Kestä kuin mies äläkä ole mikki hiiri, kun itse kerran aloitat.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projisoit jälleen🤣 Sitä saat mitä tilaat tasan niin kauan, kun metsästyksen vastustajana tänne tulet maalittamaan metsästäjiä. Kestä kuin mies äläkä ole mikki hiiri, kun itse kerran aloitat.😅

        Millä lauseella olen ilmaissut vastustavani metsästystä? Höpötät omiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lauseella olen ilmaissut vastustavani metsästystä? Höpötät omiasi.

        Montakos sataa lausetta täällä onkaan laske itse. 🤣 Sitähän olen sinulta monta kertaa kysynyt montako tutka trollia olet tänne esim joulukuun aikana laittanut metsästystä vastustaessasi. Etpä ole vastannut, kuten et mihinkään missä sinulta pyydetään faktaa.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos sataa lausetta täällä onkaan laske itse. 🤣 Sitähän olen sinulta monta kertaa kysynyt montako tutka trollia olet tänne esim joulukuun aikana laittanut metsästystä vastustaessasi. Etpä ole vastannut, kuten et mihinkään missä sinulta pyydetään faktaa.😅

        En yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sen tutkapellen kaveri, joka jahtaa hirvet autosta käsin känny kourassa? Se on kuule mahdoton karhujahdissa kaikkeen varautua ja nähdä montako karhua siellä on. Lähdeppäs pelkuri joskus mukaani karhu tai hirvijahtiin syvälle erämaahan, niin paskat menis housuun, etkä räkyttäs täällä kunnon karhumiehille.

        Et oo kunnon karhu miestä nähnytkään,pitäis ainakin osua pelle ekasta luodista


    • Anonyymi

      Kyllä siinä joskus voi käydä niinkin, vaikka on kuinka kokenut karhustaja.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi että teitä varten on oma palsta, joten kirjoittele jatkossa metsästyksen vastustajat palstalle.

      Muille annan neuvon että älkää vastatko näihin metsästyksen vastustajien aloituksiin mitään.

      • Anonyymi

        Jaha, metsästyksen vastustaja poistatti viestini. No uudelleen. On täällä siis fiksujakin ja kuten tiedämme tämä palstan metsästystä trollaava henkilö on arvon susinikki joka tällä kertaa on anonyyminä trollannut ja hyökännyt pääasiassa hirvenmetsästäjiä vastaan viimeisen kuukauden aikana. Erikoista, että kun hän saapuu rekisteröidyn nimimerkkinsä kanssa anonyymi trollaus loppuu. Vieläkö paljastat susianalyytikko itsesi tämänkin viestin poistamalla? xD Säälittävää. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, metsästyksen vastustaja poistatti viestini. No uudelleen. On täällä siis fiksujakin ja kuten tiedämme tämä palstan metsästystä trollaava henkilö on arvon susinikki joka tällä kertaa on anonyyminä trollannut ja hyökännyt pääasiassa hirvenmetsästäjiä vastaan viimeisen kuukauden aikana. Erikoista, että kun hän saapuu rekisteröidyn nimimerkkinsä kanssa anonyymi trollaus loppuu. Vieläkö paljastat susianalyytikko itsesi tämänkin viestin poistamalla? xD Säälittävää. xD

        Miten joku kehtaa syytellä monista mielipiteistä vain yhtä. Eikö se mene kaaliin, että minä en ole metsästyksen vastustaja ja minä en poistattele viestejä ja minä olen maanomistaj hirvestäjä, joka ei hyväksy ajavien hirvikoirien toimintaa isäntiensä kera. Ihme tyyppi olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku kehtaa syytellä monista mielipiteistä vain yhtä. Eikö se mene kaaliin, että minä en ole metsästyksen vastustaja ja minä en poistattele viestejä ja minä olen maanomistaj hirvestäjä, joka ei hyväksy ajavien hirvikoirien toimintaa isäntiensä kera. Ihme tyyppi olet!

        Joopajoo onhan tämä nähty missä muutaman minuutin välein nostelet eri ketjuja esiintyen aina eri persoonissa ja pääasiassa on metsästäjien maalittaminen. Mutta jos saat siitä sisältöä elämääsi niin sitten saat, mutta varaudu siihen että moderoinnin puuttuessa minä huolehdin siitä, että tämän palstan metsästäjät saavat tietoon sinun jokaisen metsästyksen vastaisen trollisi. Elämä olisi siis helppoa mikäli lopettaisit metsästäjien maalittamisen ja keskittyisit omalla vastustajat palstallasi asian ruotimiseen etkä täällä esiintyen muka metsästäjänä.


    • Anonyymi

      "Henkilö joka vuodesta toiseen jankkaa yhtä ja samaa asiaa on mieleltään sairas"

      😆😅🤣😂

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Jankkaaminen jää normaali kehityksessä uhmaikään ja lapsuuteen jossa odotettiin äidin ja isän antavan erinäisiä asioita (karkkeja, leluja) kun yhtenään jankkas. Jos aikuiselle ihmiselle jää jankkaus tila päälle on henkisesti silloin jäänyt lapsen tasolle joka kertoo mielen ongelmista. Näinhän se on kuten täällä on hyvin todistettavissa sinun metsästyksen vastaisista samaa toistavista trolleistasi.
        Normaali aikuinen ihminen ymmärtää, että mihinkään asiaan ei voi vaikuttaa samaa lausetta hokemalla kuukausi ja vuosikausia. Olkoonkin, että sinun tarkoituksesi onkin vain metsästyksen julkinen maalittaminen mikä on vihreillä muutenkin agendalla kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Jankkaaminen jää normaali kehityksessä uhmaikään ja lapsuuteen jossa odotettiin äidin ja isän antavan erinäisiä asioita (karkkeja, leluja) kun yhtenään jankkas. Jos aikuiselle ihmiselle jää jankkaus tila päälle on henkisesti silloin jäänyt lapsen tasolle joka kertoo mielen ongelmista. Näinhän se on kuten täällä on hyvin todistettavissa sinun metsästyksen vastaisista samaa toistavista trolleistasi.
        Normaali aikuinen ihminen ymmärtää, että mihinkään asiaan ei voi vaikuttaa samaa lausetta hokemalla kuukausi ja vuosikausia. Olkoonkin, että sinun tarkoituksesi onkin vain metsästyksen julkinen maalittaminen mikä on vihreillä muutenkin agendalla kokoajan.

        Onneksi sinun virtesi on aina ja joka päivä erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinun virtesi on aina ja joka päivä erilainen.

        No näytä minulle ne tekstit missä olisin päivästä ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistanut samaa lausetta kuin idiootti metsästäjiä jatkuvasti syytellen? Et taida sellaisia tekstejä löytää. xD
        En käytä elämääni sellaisten harrastusten ja asioiden trollaamiseen mistä en mitään ymmärrä/tiedä tai ne eivät kiinnosta muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näytä minulle ne tekstit missä olisin päivästä ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistanut samaa lausetta kuin idiootti metsästäjiä jatkuvasti syytellen? Et taida sellaisia tekstejä löytää. xD
        En käytä elämääni sellaisten harrastusten ja asioiden trollaamiseen mistä en mitään ymmärrä/tiedä tai ne eivät kiinnosta muutenkaan.

        Täällähän on useita erämiehiä, jotka haluaisivat keskustella miten välttää koiran sitkeyttä joka johtaa varsin yleiseen hirven ajattamiseen. Itse olet ilmeisesti yksi niistä, jotka harrastavat hirven ajattamista koiralla. Ei se muuta tilannetta ainakaan meille metsästäjille edullisemmaksi, jos trollaat joka päivä puolustelemalla ko metsästystä ja nimittelet metsästyksen vastustajaksi,mitä itse todellisuudessa ruokit hyökkäilemällä ja kertomalla valheita ip osoitteista. Todisteita löytyy jo liikaakin siitä, että pidät muka monia yhtenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on useita erämiehiä, jotka haluaisivat keskustella miten välttää koiran sitkeyttä joka johtaa varsin yleiseen hirven ajattamiseen. Itse olet ilmeisesti yksi niistä, jotka harrastavat hirven ajattamista koiralla. Ei se muuta tilannetta ainakaan meille metsästäjille edullisemmaksi, jos trollaat joka päivä puolustelemalla ko metsästystä ja nimittelet metsästyksen vastustajaksi,mitä itse todellisuudessa ruokit hyökkäilemällä ja kertomalla valheita ip osoitteista. Todisteita löytyy jo liikaakin siitä, että pidät muka monia yhtenä.

        Sinähän voit sitten kertoa mitä yrität saavuttaa tällä iänikuisella metsästäjien maalittamisella? Metsästäjäkunta ei julkisesti halua muita harrastajia maalittaa, mutta sinähän et tunnetusti metsästä herra metsästyksen vastustaja🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän voit sitten kertoa mitä yrität saavuttaa tällä iänikuisella metsästäjien maalittamisella? Metsästäjäkunta ei julkisesti halua muita harrastajia maalittaa, mutta sinähän et tunnetusti metsästä herra metsästyksen vastustaja🤣

        En hyväksy laittomuuksia pyynteihin. Ongelmaahan tässä yritetään korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy laittomuuksia pyynteihin. Ongelmaahan tässä yritetään korjata.

        Julkisesti maalitat metsästäjiä yleistämällä asioita. Jos näet laittomuuksia, niin teet niistä suoraan ilmoituksen viranomaisille. Täällä itkeminen olemattomista asioista on sinun vihreän metsästyksen vastustajan öyhöttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisesti maalitat metsästäjiä yleistämällä asioita. Jos näet laittomuuksia, niin teet niistä suoraan ilmoituksen viranomaisille. Täällä itkeminen olemattomista asioista on sinun vihreän metsästyksen vastustajan öyhöttämistä.

        Ongelmaahan on jo tiedostettu ylemmilläkin tahoilla. Metsästysseuroissa ollaan jo jouduttu käsittelemään ko. asioita. Monelle "hirvestäjälle" tämä on arka asia, joilla on tapana harrastaa tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmaahan on jo tiedostettu ylemmilläkin tahoilla. Metsästysseuroissa ollaan jo jouduttu käsittelemään ko. asioita. Monelle "hirvestäjälle" tämä on arka asia, joilla on tapana harrastaa tätä.

        Mitään ongelmaa täällä ei ole missään muussa kuin sinun 24/7 tekemissä vuodesta toiseen samaa toistavissa metsästys palstan trollaamisessa.
        Alkaako metsästyksen vastustajaa kiukuttamaan, kun sinun kaikki metsästäjiin kohdistamat maalitus yritykset tuodaan nyt esiin?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ongelmaa täällä ei ole missään muussa kuin sinun 24/7 tekemissä vuodesta toiseen samaa toistavissa metsästys palstan trollaamisessa.
        Alkaako metsästyksen vastustajaa kiukuttamaan, kun sinun kaikki metsästäjiin kohdistamat maalitus yritykset tuodaan nyt esiin?🤣

        Päinvastoin sinä tuot hyvin esille ajavien hirvikoirien käytön hirvenpyynnissä ja paljastan metsästäjien eduksi tuon laittomuuden ja eläinrääkkäyksen. Toistetaan vain, kyllä se minulle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin sinä tuot hyvin esille ajavien hirvikoirien käytön hirvenpyynnissä ja paljastan metsästäjien eduksi tuon laittomuuden ja eläinrääkkäyksen. Toistetaan vain, kyllä se minulle sopii.

        Eilen vaadin sinulta kuusi kertaa, että tuo linkkeinä minulle ne sellaiset kirjoitukseni missä väität minun puolustavan laitonta metsästystä saati eläinrääkkäystä. Kertaakaan et sellaisia tekstejä ole osoittanut täältä pyynnöistäni huolimatta. Jolukuussa kysyin samaa faktaa väitteidesi pohjalle varmaan sen 50 kertaa ja kertaakaan et todistanut uhoasi ja metsästäjien maalittamistasi.
        Kuten sanoin ette te metsästyksen vastustajat sellaista mistään löydä, mutta perusteeton uho ja maalittaminen, sekä solvaus on nyky lain mukaan jo rikos.
        Vaikka koko vuoden jatkaisit samaa metsästäjien maalittamista ja trollaamistasi, niin takaan että saat samaa niin kauan takaisin kunnes lopetat tuon perusteettoman maalittamisesi. Teitä varten on metsästyksen vastustajat palsta, mutta ethän sinä siellä pysy kun joudut itkemään monologejasi yksinään. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen vaadin sinulta kuusi kertaa, että tuo linkkeinä minulle ne sellaiset kirjoitukseni missä väität minun puolustavan laitonta metsästystä saati eläinrääkkäystä. Kertaakaan et sellaisia tekstejä ole osoittanut täältä pyynnöistäni huolimatta. Jolukuussa kysyin samaa faktaa väitteidesi pohjalle varmaan sen 50 kertaa ja kertaakaan et todistanut uhoasi ja metsästäjien maalittamistasi.
        Kuten sanoin ette te metsästyksen vastustajat sellaista mistään löydä, mutta perusteeton uho ja maalittaminen, sekä solvaus on nyky lain mukaan jo rikos.
        Vaikka koko vuoden jatkaisit samaa metsästäjien maalittamista ja trollaamistasi, niin takaan että saat samaa niin kauan takaisin kunnes lopetat tuon perusteettoman maalittamisesi. Teitä varten on metsästyksen vastustajat palsta, mutta ethän sinä siellä pysy kun joudut itkemään monologejasi yksinään. xD

        Jos hyökkäilet noin kovasti minua ja muita kohtaan, jotka vastustavat ajavien hirvikoirien käyttöä, niin puolustat laitonta tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hyökkäilet noin kovasti minua ja muita kohtaan, jotka vastustavat ajavien hirvikoirien käyttöä, niin puolustat laitonta tapaa.

        Ja jälleen projektio. Yllätys. xD
        Se että projisoit jatkuvasti omaa toimintatapaasi ideologisiin vihollisiisi metsästäjiin ei oikeuta sinua julkisesti heitä maalittamaan olkoonkin se teille vihreille anarkisteille kuinka tiedostettu toimintamalli hyvänsä. Edelleen julki maalitat ihmisryhmää eli noin 300 000 metsästäjää, niin se on nykyään rikos.
        Vaikka kuinka vastustat metsästystä, niin julkiseen maalittamiseen ei laki anna sinulle oikeutta.
        Ideologinen metsästyksen vastustaminen ei myöskään ole sitä että ollaan näkevinään rikoksia kaikkialla. Ei etenkään sieltä helsingin kerrostaloyksiön ikkunasta öyhöttämällä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen projektio. Yllätys. xD
        Se että projisoit jatkuvasti omaa toimintatapaasi ideologisiin vihollisiisi metsästäjiin ei oikeuta sinua julkisesti heitä maalittamaan olkoonkin se teille vihreille anarkisteille kuinka tiedostettu toimintamalli hyvänsä. Edelleen julki maalitat ihmisryhmää eli noin 300 000 metsästäjää, niin se on nykyään rikos.
        Vaikka kuinka vastustat metsästystä, niin julkiseen maalittamiseen ei laki anna sinulle oikeutta.
        Ideologinen metsästyksen vastustaminen ei myöskään ole sitä että ollaan näkevinään rikoksia kaikkialla. Ei etenkään sieltä helsingin kerrostaloyksiön ikkunasta öyhöttämällä. xD

        Edelleenkään en ole vihreä ja en ole kerrostalo asukas, vaan asun kairan keskellä ja hirvimies. Tahallaanko provosoit kunnon eränkävijöitä, jotka eivät hyväksy laitonta ajavan koiran käyttöä hirvenpyynnissä. Kyllä tämmöinen ralli pitää loppua ja ennenpitkää loppuukin, sillä yhä enemmän on metsästäjiä, jotka vastustavat tätä vahingollista tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen projektio. Yllätys. xD
        Se että projisoit jatkuvasti omaa toimintatapaasi ideologisiin vihollisiisi metsästäjiin ei oikeuta sinua julkisesti heitä maalittamaan olkoonkin se teille vihreille anarkisteille kuinka tiedostettu toimintamalli hyvänsä. Edelleen julki maalitat ihmisryhmää eli noin 300 000 metsästäjää, niin se on nykyään rikos.
        Vaikka kuinka vastustat metsästystä, niin julkiseen maalittamiseen ei laki anna sinulle oikeutta.
        Ideologinen metsästyksen vastustaminen ei myöskään ole sitä että ollaan näkevinään rikoksia kaikkialla. Ei etenkään sieltä helsingin kerrostaloyksiön ikkunasta öyhöttämällä. xD

        Meillä 300 000 metsästäjää, joilla on ajava tutkakoira käytössä, on todella pieni määrä, mutta kuitenkin saavat metsästykseen kielteisiä vaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä 300 000 metsästäjää, joilla on ajava tutkakoira käytössä, on todella pieni määrä, mutta kuitenkin saavat metsästykseen kielteisiä vaikutuksia.

        Kukaan muu täällä ei saa eikä yritä saada kielteisiä vaikutuksia aikaan kuin sinä joka olet ottanut elämän tehtäväksesi tällä palstalla maalittaa metsästäjiä ja syytellä heitä olemattomista asioista. Olet saanut täällä vapaat kädet trollata vuosikausia, mutta nyt se on loppu. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu täällä ei saa eikä yritä saada kielteisiä vaikutuksia aikaan kuin sinä joka olet ottanut elämän tehtäväksesi tällä palstalla maalittaa metsästäjiä ja syytellä heitä olemattomista asioista. Olet saanut täällä vapaat kädet trollata vuosikausia, mutta nyt se on loppu. xD

        Totuus ei pala tulessakaan. Kyllä metsästäjät ja muutkin ovat ilmaisseet huolensa kun koirat laukottavat hirviä pitkin kairoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan. Kyllä metsästäjät ja muutkin ovat ilmaisseet huolensa kun koirat laukottavat hirviä pitkin kairoja.

        Totuus ei pala ei joten anna puheillesi vastinetta ja näytä sellaiset kirjoitukseni missä syytät minua laittoman metsästyksen puolustamisesta yms?
        Ei taida metsästyksen vastustajalle se totuus kelvata puheista huolimatta edelleenkään ja faktaa ei tule. xD


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei lienee ymmärrystä metsästämisestä, niinkuin täällä trollaavalle ajokoira miehelläkään.

      • Anonyymi

        Vastasit sitten omaan avaukseesi ja nostit jälleen öyhötyksesi esille. On se jännää olla itselleen vastaileva metsästyksen vastustaja trolli eikö?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit sitten omaan avaukseesi ja nostit jälleen öyhötyksesi esille. On se jännää olla itselleen vastaileva metsästyksen vastustaja trolli eikö?🤣

        Ei muuten ollut minun avaus. Vainoharhasi on jo pahalla mallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ollut minun avaus. Vainoharhasi on jo pahalla mallilla.

        Juu ei varmaan. Ihan muuten vaan trollaat täällä metsästäjiä eri persoonassasi esiintyen.🤣
        Sellaista se näkyy metsästyksen vastustajan arki olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei varmaan. Ihan muuten vaan trollaat täällä metsästäjiä eri persoonassasi esiintyen.🤣
        Sellaista se näkyy metsästyksen vastustajan arki olevan.

        Tuskinpa trollaan ja sinä taidat itse olla täällä haastamassa riitaa, kun vaikenet ajavista hirvikoirista. Aloitus taitaakin olla siis sinun tekemä? Nyt ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa trollaan ja sinä taidat itse olla täällä haastamassa riitaa, kun vaikenet ajavista hirvikoirista. Aloitus taitaakin olla siis sinun tekemä? Nyt ymmärrän.

        Turhaan projisoit omaa käytösmalliasi muihin. 😅 Kuten edellisen ketjun itkussasi sinulle kerroin myös en osallistu metsästyksen vastustajien kanssa minkäänlaisiin metsästystä koskeviin keskusteluihin.
        Mitä sinä kuvittelet saavasi aikaan tuolla perusteettomalla metsästäjien maalittamisella? Vastaan puolestasi, et mitään muuta kun teet teidät vastustajat naurunalaisiksi.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan projisoit omaa käytösmalliasi muihin. 😅 Kuten edellisen ketjun itkussasi sinulle kerroin myös en osallistu metsästyksen vastustajien kanssa minkäänlaisiin metsästystä koskeviin keskusteluihin.
        Mitä sinä kuvittelet saavasi aikaan tuolla perusteettomalla metsästäjien maalittamisella? Vastaan puolestasi, et mitään muuta kun teet teidät vastustajat naurunalaisiksi.🤣

        Olet naurettava metsästyksen pilaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet naurettava metsästyksen pilaaja.

        Metsästyksen vastustaja se vaan jatkaa itkemistään, kun trollisi paljastetaan. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsästyksen vastustaja se vaan jatkaa itkemistään, kun trollisi paljastetaan. xD

        Ajavien koirien suosija saa yhä koomisempia piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajavien koirien suosija saa yhä koomisempia piirteitä.

        Et edelleenkään tuo linkkeinä ensimmäistäkään todistetta öyhötyksiisi missä syytät minua laittomuuksista. xD
        Tuo nyt metsästyksen vastustaja joskus todisteitakin uhollesi, vaikka ymmärrän että öyhötys on helpompaa kuin olemattomien todisteiden kerääminen. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edelleenkään tuo linkkeinä ensimmäistäkään todistetta öyhötyksiisi missä syytät minua laittomuuksista. xD
        Tuo nyt metsästyksen vastustaja joskus todisteitakin uhollesi, vaikka ymmärrän että öyhötys on helpompaa kuin olemattomien todisteiden kerääminen. xD

        Oletko metsästyksen vastustaja? Minä en ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko metsästyksen vastustaja? Minä en ole!

        Niin että ihan muuten vaan sitten täällä päivät pitkät maalitat ja syytät metsästäjiä kaikesta. Juu et tietenkään ole metsästyksen vastustaja. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ihan muuten vaan sitten täällä päivät pitkät maalitat ja syytät metsästäjiä kaikesta. Juu et tietenkään ole metsästyksen vastustaja. xD

        Minä enimmäkseen puolustan rehellistä metsästystä. Karhujahdissa voi pentukarhu olla joskus näkymättömissä ja vahinko sattua. Ajavan hirvikoiran käyttö sen sijaan aiheuttaa muutenkin vaarallisia tilanteita, johon pitää puuttua. Tämähän koskee tietenkin pientä osaa metsästäjiä, toisin kuin trolli puhuu metsästäjien maalittamisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä enimmäkseen puolustan rehellistä metsästystä. Karhujahdissa voi pentukarhu olla joskus näkymättömissä ja vahinko sattua. Ajavan hirvikoiran käyttö sen sijaan aiheuttaa muutenkin vaarallisia tilanteita, johon pitää puuttua. Tämähän koskee tietenkin pientä osaa metsästäjiä, toisin kuin trolli puhuu metsästäjien maalittamisista.

        Hah🤣 Sinun metsästäjien perusteettomia maalituksia on tämä koko palsta täynnä. Paljonko siis vihreät maksaa sinulle, että esiinnyt täällä muka metsästäjänä ja yrität saada täällä näyttämään siltä, että ikäänkuin metsästäjät riitelisivät keskenään tai tekisivät laittomuuksia?
        Touhusi on ollut jo vuosikaudet niin läpinäkyvää kuin olla ja voi ja pakosti sinulle trollaamisestasi maksetaan, koska muuten kukaan ei tuota tekisi vuosikausia päivittäin kuin täydellisen henkisesti vajavainen idiootti mikä kyllä sopii viherideologisti vihreän kuvaukseen täydellisesti.


    • Anonyymi

      Katso peiliin!

      Aivoton juntti löytyy sieltä.

      Ja nyt, kun tiedät kohteesi, voit sitten tehdä hänelle, mitä tahdot.

    • Anonyymi

      Tästä ajavan koiran käytöstä hirvenmetsästyksessä alkaa muodostua tällä palstalla pakkomielle. Itse en näe ongelmaa, että ajokoiraa käytettäisiin hirvenpyynnissä. Täytyy ehkä ryhtyä lainsäädännöllisiin toimiin niin päästään tästä iankaikkisesta jankuttamisesta😜! Kelpaisiko lainsäädännön muutos asiasta lähes kaikissa ketjuissa jankkaavalle henkilölle, oli hän sitten oikea metsästäjä, vihreiden ”soluttautuja” tai trolli😁?

      • Anonyymi

        Siitä tekee ongelman ja pakkomielteen vain yksi ja sama palstaa trollaava metsästyksen vastainen häirikkö.🥱😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tekee ongelman ja pakkomielteen vain yksi ja sama palstaa trollaava metsästyksen vastainen häirikkö.🥱😅

        Näin hän se on joten muutetaan lakia hänen mielikseen siten, että hirviä saa jatkossa metsästää ajavalla koiralla. Kun se on lakiin kirjattu loppuu itkeminen tällä palstalla😜😜!

        (Trollille pieni huomautus, edellä oleva oli sarkasmia!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hän se on joten muutetaan lakia hänen mielikseen siten, että hirviä saa jatkossa metsästää ajavalla koiralla. Kun se on lakiin kirjattu loppuu itkeminen tällä palstalla😜😜!

        (Trollille pieni huomautus, edellä oleva oli sarkasmia!)

        Totuushan on se, että koirat ajattavat hirvet ns. Passiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan on se, että koirat ajattavat hirvet ns. Passiin.

        Passiketjussa hirville annetaan kiväärit ja sitten jäädään odottelemaan kossupullon korkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passiketjussa hirville annetaan kiväärit ja sitten jäädään odottelemaan kossupullon korkkaamista.

        Palsta trollin metsästyksen vastustajan "viisauksia".😅


    • Anonyymi

      En helvetti voi käsittää miks esim .hirvimetsälle saa mennä kakaroita ammuskeleen,samoin kaikenlaisia äijiä joista monet aika vähälahjaisia,eläimet kärsii kun nää räiskii miten sattuu. Ei ole lapset ihan täyspäisiä , jos ampuvat eläimiä tosta vaan ,sillä verukkeella että isi opettaa metsästään. Isi joka tuskin kerrasta osuu itsekkään. Pitäis lailla kieltää näitä kehveleitä ettei mitään asiaa kiusaan elukoita.

      • Anonyymi

        Noniin, metsästyspalstaa trollaavan saman toistajan todellisuus alkaa jälleen paljastumaan ja nuo kymmenet eri persoonat mikä edellä olevien muutaman minuutin välein kirjoitettujen trollien aikana menevät laidasta laitaan, mutta yksi ja sama ajatus pysyy eli metsästäjien julkinen perusteeton kuten myös lain vastainen maalittaminen.
        Alkaa kymmenet eri äänet taas puhumaan herra metsästyksen vastustajalle.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, metsästyspalstaa trollaavan saman toistajan todellisuus alkaa jälleen paljastumaan ja nuo kymmenet eri persoonat mikä edellä olevien muutaman minuutin välein kirjoitettujen trollien aikana menevät laidasta laitaan, mutta yksi ja sama ajatus pysyy eli metsästäjien julkinen perusteeton kuten myös lain vastainen maalittaminen.
        Alkaa kymmenet eri äänet taas puhumaan herra metsästyksen vastustajalle.🤣

        Pösilöhän sie olet kun et erota jo asioitakaan. Otappa jo järkesi käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösilöhän sie olet kun et erota jo asioitakaan. Otappa jo järkesi käyttöön.

        Kun katsoo näitä sinun parikymmentä vuotta palstalle oksentamiasi metsästäjien maalituksia, syyttelyä, öyhötystä ja jankkaamista, niin ei ole epäselvääkään kuka se täällä pösilö on herra metsästyksen vastustaja.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo näitä sinun parikymmentä vuotta palstalle oksentamiasi metsästäjien maalituksia, syyttelyä, öyhötystä ja jankkaamista, niin ei ole epäselvääkään kuka se täällä pösilö on herra metsästyksen vastustaja.🤣

        Kumma ”oikeusvaltio” Suomi kun tämä kirjoitusketju saa päivästä toiseen olla esillä vaikka aloittaja selkeästi syyllistyy laittomaan uhkaukseen. Valitettava tosiasia on se, että tarvitsemme ennakkotapauksia:
        •Kun joku mieleltään häiriintynyt saa viimeisen laukaisevansa trikkeroinnin tästä kirjoitusketjusta väkivaltaisille teoilleen on palstan valvojien vastuu nostettava esiin. Missähän lienee kaikki nettipoliisit jotka kyttäävät vihapuhetta. Oheinen palsta suorastaan pursuaa metsästäjiin kohdistunutta vihapuheeksi juridisesti tulkittavaa kirjoitusmateriaalia.
        •Ennemmin tai myöhemmin kun suurpeto tappaa ihmisen, suurpetopolitiikasta vastuussa olevat henkilöt saavat myöskin kantaa juridisen vastuun. VAROITETTU ON JA MONTA KERTAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma ”oikeusvaltio” Suomi kun tämä kirjoitusketju saa päivästä toiseen olla esillä vaikka aloittaja selkeästi syyllistyy laittomaan uhkaukseen. Valitettava tosiasia on se, että tarvitsemme ennakkotapauksia:
        •Kun joku mieleltään häiriintynyt saa viimeisen laukaisevansa trikkeroinnin tästä kirjoitusketjusta väkivaltaisille teoilleen on palstan valvojien vastuu nostettava esiin. Missähän lienee kaikki nettipoliisit jotka kyttäävät vihapuhetta. Oheinen palsta suorastaan pursuaa metsästäjiin kohdistunutta vihapuheeksi juridisesti tulkittavaa kirjoitusmateriaalia.
        •Ennemmin tai myöhemmin kun suurpeto tappaa ihmisen, suurpetopolitiikasta vastuussa olevat henkilöt saavat myöskin kantaa juridisen vastuun. VAROITETTU ON JA MONTA KERTAA!

        Olen kanssasi samaa mieltä! Täällä palstoilla keikkuu jos jonninlaista sakkia. Pahinta on se että vähänkin erimieltä olevat saavat vihoja niskaansa, vaikka eivät ole ko. asiasta kirjoittaneetkaan. Aloittaja ei ymmärrä metsästyksestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo näitä sinun parikymmentä vuotta palstalle oksentamiasi metsästäjien maalituksia, syyttelyä, öyhötystä ja jankkaamista, niin ei ole epäselvääkään kuka se täällä pösilö on herra metsästyksen vastustaja.🤣

        Yrität jotain tällä perättömällä valheella mitä toistat toistamiseen. Metsästyksen vastustajana yrität provosoida kaikkia mets.aiheisia ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität jotain tällä perättömällä valheella mitä toistat toistamiseen. Metsästyksen vastustajana yrität provosoida kaikkia mets.aiheisia ketjuja.

        Joo onhan tämä merkilliseksi mennyt, mutta ihminen erämaissa toimii järjen mukaan. Urbanisoitunut ihminen on kaiken pahan alku ja juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität jotain tällä perättömällä valheella mitä toistat toistamiseen. Metsästyksen vastustajana yrität provosoida kaikkia mets.aiheisia ketjuja.

        Et edelleenkään näytä sellaista kommenttiani missä todistaisit minun valehtelevan etkä sellaista missä todistaisit minun olevan metsästyksen vastustaja. Paremminkin projisoinnillasi todistat itse olevasi sellainen mistä muita syytät. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität jotain tällä perättömällä valheella mitä toistat toistamiseen. Metsästyksen vastustajana yrität provosoida kaikkia mets.aiheisia ketjuja.

        Minäpä olen se metsästyksen vastustaja joka täällä trollaa jokaisessa viestissä.
        Lällätilää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä olen se metsästyksen vastustaja joka täällä trollaa jokaisessa viestissä.
        Lällätilää.

        En ole vielä huomannut mitään selvää eroa metsästäjien ja vastustajien viesteissä joten trollaan tasapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä huomannut mitään selvää eroa metsästäjien ja vastustajien viesteissä joten trollaan tasapuolisesti.

        Ajavia koiria puolustava trolli hyökkää jokaisella palstalla niitä metsästäjiä kohtaan, jotka tietävät ongelmat nykyään. Hänen tyypillisimpiä hyökkäyksiä on; Vastasit siis itsellesi ja metsästyksen vastustaja. Hän on kuitenkin itse terrorisoimassa palstoja ja ei anna mitään muuta todistetta, kuin maalittaa rehellisyyttä vaativia metsästäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajavia koiria puolustava trolli hyökkää jokaisella palstalla niitä metsästäjiä kohtaan, jotka tietävät ongelmat nykyään. Hänen tyypillisimpiä hyökkäyksiä on; Vastasit siis itsellesi ja metsästyksen vastustaja. Hän on kuitenkin itse terrorisoimassa palstoja ja ei anna mitään muuta todistetta, kuin maalittaa rehellisyyttä vaativia metsästäjiä.

        Hah🤣 Työni siis tuottaa tulosta, kun palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja alkaa lainailemaan sanojani yhtenään.🤭
        Yhtään todistettahan sinä et ole koskaan vihapuheesta ja maalittamisesta minua kohtaan antanut, vaan tuota samaa mielenvikaisuutta hoet päivä toisensa jälkeen.
        Kuinka moni on sinulle sanonut, että olet mieleltäsi vajaa?😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah🤣 Työni siis tuottaa tulosta, kun palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja alkaa lainailemaan sanojani yhtenään.🤭
        Yhtään todistettahan sinä et ole koskaan vihapuheesta ja maalittamisesta minua kohtaan antanut, vaan tuota samaa mielenvikaisuutta hoet päivä toisensa jälkeen.
        Kuinka moni on sinulle sanonut, että olet mieleltäsi vajaa?😅

        Hah itsellesi, joka yrität trolleillasi muuttaa aihetta kunnon hirvimiehiä ärsyttävään ajavien koirien/tutka/auto yhdistelmän käyttämiseen hirven pyynnissä. xD ja hymiöt kertookin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajavia koiria puolustava trolli hyökkää jokaisella palstalla niitä metsästäjiä kohtaan, jotka tietävät ongelmat nykyään. Hänen tyypillisimpiä hyökkäyksiä on; Vastasit siis itsellesi ja metsästyksen vastustaja. Hän on kuitenkin itse terrorisoimassa palstoja ja ei anna mitään muuta todistetta, kuin maalittaa rehellisyyttä vaativia metsästäjiä.

        Just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin!

        Metsästyksen vastustaja täällä siis jälleen käy itsensä kanssa keskusteluja. xD
        Oletko todella noin yksinäinen? xD


    • Anonyymi

      Aloittaja toimi niinkuin siinä tilanteessa moni muukin toimisi. Ja hänen turvanaan omi vain kivääri ja oma koira. Edes auto ei ollut vieressä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe