Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

No kerros nyt nainen

Anonyymi-ap

Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.

104

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsitit väärin.

      • Anonyymi

        Ihminen kuka sanoo näin. Ei koskaan myönnä omia virheitään. Toisen vika, kun käsitti väärin.


      • Anonyymi

        Väärinkäsityksen vastakohta on oikeinkäsitys.
        Väärinkäsitykset voi oikaista niin sitten on oikeinkäsitys.
        Edellyttää yhteydenottoa. Perusteellista keskustelua.
        Pitää vaan varoa syyttelyä .


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nättiä.

    • Anonyymi

      Nämä samat jauhamiset pilaa tämänkin palstan!! Ei voi suoraan puhua jos kerta tollanen yhteys on hrlvetin kuustoista!?!!

      • Anonyymi

        Älä nyt, ei tuo aloittaja ymmärrä että tuskin hänen nainen niihin vastailee. Ilman kahdenvälisiä varmoja tunnisteita syntyvä palstaharha on pirullinen tauti...


      • Anonyymi

        Ei yhteyttä ole enää. Pienet rääpiäiset enää palstalla jos sitäkään.
        Joten ota rauhallisesti ei varmasti sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhteyttä ole enää. Pienet rääpiäiset enää palstalla jos sitäkään.
        Joten ota rauhallisesti ei varmasti sinulle.

        Jos luet tarkkaan niin täällä on asiallisia ihmisiä. Kävin Tinderissä: Mitä pidät Putinista. En pahemmin välitä mutta Gorbatchov oli kunnon mies. Eipä Irasta ole kuulunut mitään.


    • Anonyymi

      Eräs olisi silloin voinut pyytää mukaansa,mutta ei ,ei kiinnostanut häntä?
      -sivusta-

    • Anonyymi

      Molemmat ymmärsi jotain väärin.
      Ihmiset voi myös erehtyä
      Mä jäin ite kaipaamaan yhteyttä mitä joskus oli.
      Vaikka sen itse katkasinkin .
      Naiselta

      • Anonyymi

        Tämä lähimpänä totuutta.
        Yhteys oli kyllä hyvää ja vetovoimaista.
        En tiedä kuka katkaisi lopulta ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lähimpänä totuutta.
        Yhteys oli kyllä hyvää ja vetovoimaista.
        En tiedä kuka katkaisi lopulta ja mitä.

        Olet se ”en ole rakstunut sinuun, mutta haluan, että sinä tykkäät minusta” -mies? Vaikuttaa siltä, että olet naisessasi edelleen kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet se ”en ole rakstunut sinuun, mutta haluan, että sinä tykkäät minusta” -mies? Vaikuttaa siltä, että olet naisessasi edelleen kiinni.

        On,sama A.p ja kieltämättä osaa kyllä asiansa.
        Ei huono ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet se ”en ole rakstunut sinuun, mutta haluan, että sinä tykkäät minusta” -mies? Vaikuttaa siltä, että olet naisessasi edelleen kiinni.

        Äläpä vastastaile minuna ketjussa kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä vastastaile minuna ketjussa kiitos

        En ole vastaillutkaan. Huomaatko, kommentissani on kysymysmerkki? Se tarkoittaa, että siinä on kysymys oletko sama mies, joka itki tuon naisensa perään täällä. Vakuutti, ettei rakasta naista, on ahdistunut, mutta jostain syystä on tärkeää, että nainen pitäisi hänestä.

        Mikä sun agenda on tässä jutussa? Omatunto edelleen soimaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vastaillutkaan. Huomaatko, kommentissani on kysymysmerkki? Se tarkoittaa, että siinä on kysymys oletko sama mies, joka itki tuon naisensa perään täällä. Vakuutti, ettei rakasta naista, on ahdistunut, mutta jostain syystä on tärkeää, että nainen pitäisi hänestä.

        Mikä sun agenda on tässä jutussa? Omatunto edelleen soimaa?

        Palstasuhteesta vaan kyse, ei irl-suhtesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstasuhteesta vaan kyse, ei irl-suhtesta.

        Mutta et ole ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet se ”en ole rakstunut sinuun, mutta haluan, että sinä tykkäät minusta” -mies? Vaikuttaa siltä, että olet naisessasi edelleen kiinni.

        Arvasin että tämä on joku huijaus. Ira oli missityyppinen häen ei tarvitse alentua Tinderiin


    • Anonyymi

      Eipä sillä ole oikeastaan enää väliä, vai mitä?

      • Anonyymi

        Hetken jotkut asiat vaivaa pitempään. Väliä on sillä että hän nainen voi hyvin ja uskon että asia on näin.


      • Anonyymi

        No ei todella olekaan, mut peen jauhanta on tärkeintä. ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken jotkut asiat vaivaa pitempään. Väliä on sillä että hän nainen voi hyvin ja uskon että asia on näin.

        Kuvittelet.


      • Anonyymi

        Haluan miestä vieläkin kovasti .
        Muutakin miettinyt
        Mutta muu tilanne ei salli näkemistä .
        Ja tulevasuus on hyvin epävarma kun
        Sitä arvio rehellisellä järjellä.
        Eikä mee tunteen ja halujen mukaan
        Naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miestä vieläkin kovasti .
        Muutakin miettinyt
        Mutta muu tilanne ei salli näkemistä .
        Ja tulevasuus on hyvin epävarma kun
        Sitä arvio rehellisellä järjellä.
        Eikä mee tunteen ja halujen mukaan
        Naiselta.

        Pidä huolta omasta miehestäsi!
        -sivusta


    • Anonyymi

      Jätähän ne naiset rauhaan🙊, kukaa eisua pahoinpitelijää huoli!

    • Anonyymi

      ei tainnut suunnitelma toimia?

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta vatvoa asiaa. Täysin turhaa ja hyödytöntä.

      • Anonyymi

        On joo.


    • Anonyymi

      Ihan pikkusen.voisi olla aloituksessa lisätietoja, ettei turhaan avaudu..

    • Onko sillä enää mitään merkitystä asiaan? Itse luulen olevani sen verran hyvä ihmistuntija, että tiedän milloin toinen valehtelee, piilottaa totuutta kertoo vain osan tai heittäytyy mykäksi. Se on hyvin epätervettä käytöstä eikä sitä voi todellakaan kutsua väärinkäsitykseksi. Omia käytösmalleja tulee pystyä tarkistelemaan aikuisen tavoin. Ja jos jokin väärinkäsitys kuitenkin syntyy, se kannattaa oikaista. Rehellisyys ja totuuden puhuminen vapauttaa elämään.

      Jos ei ole totuudellinen, elää kulissia eikä se ole oikeaa elämää mun mielestä.

      Mä rakastuin ja kerroin siitä ko. henkilölle. Siinä ei tapahtunut mitään väärinkäsitystä ä, hän ei vain ollut valmis ottamaan rakkautta vastaan. Ja tämä siitä syystä kun hän ei osannut rakastaa itseään. Toivon, että kaivattuni (mies) on nyt löytänyt itsensä ja siten sisäisen rauhan. Näin hän uskaltaa rakastaa täydestä sydämestä jatkossa jotakin toista 🩷. Sitä mä toivon.

    • Anonyymi

      Mä käsitin väärin, kun kuvittelin vaikka ja mitä. - sivusta-

      • Anonyymi

        Aina saa kuvitella ja ymmärtää väärin. Joskus se helpottaa harmaata arkea.
        Ei mitään väärää ole tapahtunut kenenkään puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kuvitella ja ymmärtää väärin. Joskus se helpottaa harmaata arkea.
        Ei mitään väärää ole tapahtunut kenenkään puolelta.

        Tartut vain näihin, joissa joku myöntää, että on käsittänyt väärin. Itse olet ap aina oikessa ja toimit kuten oletetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartut vain näihin, joissa joku myöntää, että on käsittänyt väärin. Itse olet ap aina oikessa ja toimit kuten oletetaan?

        En tartu. Tarkoitin yleisesti ottaen.


    • Anonyymi

      Riitelyssä on jotain mieltä jos se johtaa johonkin joku epäkohta selviää ja sen pystyy sopimaan. Mutta riitelystä vai riitelyn ilosta ei ole mitään iloa. Eli jätän vastaamatta.

    • Anonyymi

      Sinä. Luulit ja luulottelit ja vonkasit ja kun et saanut mitä valheillasi halusit äidyit vielä ilkeäksikin.

    • Anonyymi

      En mä mielestäni kaikkea käsittänyt väärin, mutta luulin sua avoimemmaksi keskustelijaksi.

      • Anonyymi

        Muista että oot keskustelupalstalla että keskustele juuri hänelle kun ehkä 10% varmuudella.
        Olisi parempi jutella suoraa hänelle jossain .
        Eikä palstan mukaan voi mitää isoja johtopäätöksiäkään kyllä tehdä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että oot keskustelupalstalla että keskustele juuri hänelle kun ehkä 10% varmuudella.
        Olisi parempi jutella suoraa hänelle jossain .
        Eikä palstan mukaan voi mitää isoja johtopäätöksiäkään kyllä tehdä .

        Vastasin vain aloituksen kysymykseen omasta näkökulmastani. Ei mulla ole sellaista odotusta, että mikään enää selviäisi, mutta saahan sitä purkaa ajatuksiaan.


    • Anonyymi

      Jos olen rehellinen niin en todella muista niin vanhoja asioita enää. Joten jospa vaan annetaan olla.
      En tiedä miksi tämä vaivaisi häntä ylipäänsä edes.
      Onko joku lapsellinen " minä olin oikeassa" päähänpinttymä nyt vai mikä lie ..?!
      Toivottavasti ei minulle ollut kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Jos olet mies, niin tietysti sinä.

      • Anonyymi

        Vielä.. en jaksaisi enää palstaa täällä on liikaa hämminkiä plus värityskynäilijät


    • Anonyymi

      Turha odotella mitään viestejä tänne eikä muuallekkaan. Pärjäillään.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään tarvi laittaa mitään ja en ole odottanutkaan. Parempi että täältä vetäytyy pois.
        Pärjäillään.


      • Anonyymi

        Palsta harha havaittu !


    • Anonyymi

      Harhaanjohtaminen ei ole oikein.

      • Anonyymi

        Niin tässäkin vastasi ties kuinka monta minua esittäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tässäkin vastasi ties kuinka monta minua esittäen.

        Jos olet ap, niin laita se ”ap” kirjoitustesi perään. Tiedät sen varmaankin, kun olet vuosia palstalla jo kirjoitellut.


    • Anonyymi

      Eli aloittaja,haluaa vielä vähän,tunnustella palstan mentaliteettia. Hiuksen hienovaraisesti,huokaisee helpotuksesta kun huomaa,että asia on loppunut!

      • Anonyymi

        Vaan kylmä rinkula jää vielä, sillä onko oikea nainen sittenkään lukenut aloitusta. Eli homma jatkuu.


    • Anonyymi

      Jos tilanne on jo haihtunut, niin mitäpä sitä enää ruotimaan. Muutako etiäppäin….

    • Anonyymi

      Et se voinut olla tänään hän jonka näin. Olitko se sinä.

    • Anonyymi

      Mä en kyllä käsitä yhtään mitään ennekun kuulen sen häneltä itseltään. Jos vielä nähdään. Toivottavasti nähdään, koska sä oot ollut mun mielessä jo pitkään.
      Sä oot nainen vienyt mun sydämen, sä oot ihana.

      -Sun oma, jos vain huolit.

      • Anonyymi

        Milloin nähään kultaseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähään kultaseni

        Tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään?

        Sopii mutta illemmalla vasta? Mihin tulen :)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähään kultaseni

        Jos mä nyt vastaisin kuitenkin, jonkun muun sijaan.
        Ens viikolla toivoisin näkeväni, ellei sulla oo mun yhteystietoja. Mulla nimittäin ei ole sun. Enkä kirjoittelisi tässä nyt jo olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä nyt vastaisin kuitenkin, jonkun muun sijaan.
        Ens viikolla toivoisin näkeväni, ellei sulla oo mun yhteystietoja. Mulla nimittäin ei ole sun. Enkä kirjoittelisi tässä nyt jo olisi.

        Väärälle. Hänellä on aivan todella varmasti minun numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärälle. Hänellä on aivan todella varmasti minun numero

        Miten sen voit tietää varmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen voit tietää varmaksi?

        Ei sitä voikaan tietää. Sitä voi luulla numeron olevan tallella, vaikka toinen olisi sen jossain kohtaa poistanut tai kadottanut. Eri


    • Anonyymi

      En ole häntä unohtanut. Hän on edelleen lämmin paikka sydämessä.
      Ihmettelen hänen avoimuuttaan. Sitä, miten tarkastelee maailmaa. Se samalla kiehtoo ja järkyttää minua Olen tottunut siihen, ettei tiettyjä asioita sanota ääneen. En ole siten perisuomalaisesti kasvatettu. Loukkaannuin häneen aikanaan. Ajattelin, että hän on tahallisesti röyhkeä. En voinut käsittää häntä.

      En tiedä, miten käsitti minut. Hänen käytöksensä sai minut vetäytymään kuoreeni.

      • Anonyymi

        Asiat on mitä on.


    • Anonyymi

      Mietin vieläkin, että jos asiat olisikin mennyt toisin.
      Kuitenkin ne meni niin.

    • Anonyymi

      Muistan kuten Behm laulussaan auringon suutelema… vaikka ei mennytkään pois. Niin eihän hän mennyt.

    • Anonyymi

      Minä käsitin väärin luulin että olit kiinnostunut, halusit vain leikkiä. Onnittelut olet saanut pakkanen sekaisin. Osta iso talo ja tee lisää muksuja. Sinähän se tiedät mitä haluat. Valittepa vielä joku muu ilmansuunta niin kaikki on hyvin. Minä oon saanut tarpeekseni sinun kootuista selityksistä. Mene sen virran mukana.

    • Anonyymi

      Toinen voihan toki ol jot oli joku kolmas tausta vaikuttaja mistä vitusta noita tietää ja ketä kiinnostaa ette tulleet keskenänne toimeen ettekä luottaneet toinen toisiinne eikö olisi syytä ymmärtää jatkaa elämänsää vai oletko niin idiootti että jäät roikkumaan mahdottomaan suhteeseen

      • Anonyymi

        Kyllä on syytä ymmärtää. Yritän olla olematta idiootti.


    • Anonyymi

      Molemmat flirttailimme kyllä, mutta minulla ei tietyistä syistä (jotka kyllä tiedät hyvin) ollut ajatustakaan edetä sen pidemmälle, niin siinä suhteessa sinä ymmärsit väärin..

      • Anonyymi

        Naiselle vai?


      • Anonyymi

        Tuollainen on itsekästä ja vastuutonta toimintaa. Miten on mahdollista ettei omatuntosi soimannut sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle vai?

        Miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen on itsekästä ja vastuutonta toimintaa. Miten on mahdollista ettei omatuntosi soimannut sinua?

        No sanotaanko näin asiaa täällä sen enempää avaamatta, että kokonaistilanne huomioon ottaen vielä itsekkäämpää ja vastuuttomampaa toimintaa sen oli tämän miehen osalta tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaanko näin asiaa täällä sen enempää avaamatta, että kokonaistilanne huomioon ottaen vielä itsekkäämpää ja vastuuttomampaa toimintaa sen oli tämän miehen osalta tilanteessa.

        Mies syyllinnen kaikkeen,,,ei yllätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies syyllinnen kaikkeen,,,ei yllätä

        no ei ihan kaikkeen, itse olin osasyyllinen myös


    • Anonyymi

      Mun mielestä ei pidä hakea syyllisiä sormea osoittaen. Ei kai tässä voittajaa etsitä? Tärkeintä kai olisi että kumpikin voisi kertoa kuinka asian on kokenut. Mutta ristiriitatilanteet ei synny yksin vaan kaksin

      • Anonyymi

        Mitään voittajia ei ollut eikä haettu. Olisin voittanut hänent helposti itselleni jos näin olisin halunnut. Joo kuulostaa itsekkäältä ja typerältä mutta en ole mikään rippikoulupoika enää.
        Syyllisiä ei ole olemassa tässä tapauksessa myöskään!
        Ristiriitoja saattoi tulla jne.. mutta suurin asia mitä ajan eteenpäin on vakuutta hänelle että hän ei ole tehnyt mitään väärin ja hän pysyy oikeasti hyvänä ihmisenä silmissäni vaikka haukkuisi minut miten tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään voittajia ei ollut eikä haettu. Olisin voittanut hänent helposti itselleni jos näin olisin halunnut. Joo kuulostaa itsekkäältä ja typerältä mutta en ole mikään rippikoulupoika enää.
        Syyllisiä ei ole olemassa tässä tapauksessa myöskään!
        Ristiriitoja saattoi tulla jne.. mutta suurin asia mitä ajan eteenpäin on vakuutta hänelle että hän ei ole tehnyt mitään väärin ja hän pysyy oikeasti hyvänä ihmisenä silmissäni vaikka haukkuisi minut miten tahansa.

        Onko siis syytä haukkua?


    • Anonyymi

      Hienoa, että voit nyt olla jo rehellinen, kun tilanne on ohi. Mulle se ei tuottanut sitä ennenkään ongelmia...mitä tulee itse kysymykseen, en usko, että sillä on merkitystä.

      • Anonyymi

        Et sä sitä miestä pysty huijaamaan vaikka miten yrittäisit,mies on liian kokenut. Se huomaa sinusta kaiken ja lukee sinua miten haluaa. Sinä tiedostat tämän ja siksi sinua ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä sitä miestä pysty huijaamaan vaikka miten yrittäisit,mies on liian kokenut. Se huomaa sinusta kaiken ja lukee sinua miten haluaa. Sinä tiedostat tämän ja siksi sinua ahdistaa.

        No, heillä ehkä näin. Minua hän ei näe. Olen aika lailla sinut tapahtuneen kanssa. Ei syytä peitellä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, heillä ehkä näin. Minua hän ei näe. Olen aika lailla sinut tapahtuneen kanssa. Ei syytä peitellä mitään.

        Miksi sitten olet täällä ja kirjoitit nämäkin viestit. Jokin sua painaa. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet täällä ja kirjoitit nämäkin viestit. Jokin sua painaa. Sivusta tämä.

        Huomautin vain ettei rehellisyys tätä ennenkään tuottanut ongelmaa. Voin kuvitella, että joillakin toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä sitä miestä pysty huijaamaan vaikka miten yrittäisit,mies on liian kokenut. Se huomaa sinusta kaiken ja lukee sinua miten haluaa. Sinä tiedostat tämän ja siksi sinua ahdistaa.

        Pari muutakin tietää, tämän miehen...antaa tyhmän vaikutelman itsestään,mutta todellisuudessa pystyy hallitsemaan pelkällä olemuksellaan,jos näin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomautin vain ettei rehellisyys tätä ennenkään tuottanut ongelmaa. Voin kuvitella, että joillakin toisin.

        Arvostan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomautin vain ettei rehellisyys tätä ennenkään tuottanut ongelmaa. Voin kuvitella, että joillakin toisin.

        Miehet harvoin on rehellisiä naisten kanssa pelaillessaan, elätkö jossain fantasiamaailmassa. It's all game


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet harvoin on rehellisiä naisten kanssa pelaillessaan, elätkö jossain fantasiamaailmassa. It's all game

        En tiedä. Mutta allekirjoitan tämän: you can't build a kingdom with someone who still wants attention from the village.
        Parempia aikoja odotellessa. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet harvoin on rehellisiä naisten kanssa pelaillessaan, elätkö jossain fantasiamaailmassa. It's all game

        Tosi miehet jättää tilaa kuitenkin "miehille" ja pojille. Jos nainen on varattu niin hettasmies ei alkaa pyöveliksi siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi miehet jättää tilaa kuitenkin "miehille" ja pojille. Jos nainen on varattu niin hettasmies ei alkaa pyöveliksi siinä vaiheessa.

        Lyhkäisesti:Hettasmies (heedeman)tarkoittaa armahtajaa joka toimi muinaisessa teutonilaisessa armeijassa päällikkönä.
        Kyseinen päällikkö olisi saanut naiset viereensä mutta ohjasi naiset silti nuorten sotilaiden syliin koska halusi olla oikeudenmukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Mutta allekirjoitan tämän: you can't build a kingdom with someone who still wants attention from the village.
        Parempia aikoja odotellessa. Hyvää yötä.

        Allekirjoitan saman.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä sitä miestä pysty huijaamaan vaikka miten yrittäisit,mies on liian kokenut. Se huomaa sinusta kaiken ja lukee sinua miten haluaa. Sinä tiedostat tämän ja siksi sinua ahdistaa.

        Ei ahdista siksi. Jos noin on, niin ei ole peiteltävää. Haluan hänelle vain hyvää. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhkäisesti:Hettasmies (heedeman)tarkoittaa armahtajaa joka toimi muinaisessa teutonilaisessa armeijassa päällikkönä.
        Kyseinen päällikkö olisi saanut naiset viereensä mutta ohjasi naiset silti nuorten sotilaiden syliin koska halusi olla oikeudenmukainen.

        Eihän tuo ole oikeudenmukaista rakastuneelle naiselle. "Ohjata" jonkun toisen kenen tahansa syliin. Ilkeää. Hävytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole oikeudenmukaista rakastuneelle naiselle. "Ohjata" jonkun toisen kenen tahansa syliin. Ilkeää. Hävytöntä.

        Päälliköt tunnetusti on julmia!


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää, sori.

      • Anonyymi

        Mikä kiinnostaisi sitten?


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle aloitus on, mutta minä ainakin myönnän väärinkäsittäneeni kaiken. En jaksa olla katkera ja huijaamisenkin annan anteeksi. Kaikkea hyvää heille kahdelle. 🤗

      • Anonyymi

        Juu minä kanssa uskon että hänellä miehellä on joku nainen jossakin päin maailmaa. Kauan siinä menikin mutta en ole katkera.. Olen monessakin mielessä hyvin kiitollinen hänelle ja siis onhan hän nyt ihana. Siitä ei pääse minnekään.


    • Anonyymi

      En koe, että kumpikaan olisi väärinkäsittänyt kaikkea. Sitä en tiedä, näitkö minua samojen rakastavien lasien läpi kuin minä sinut.

    • Anonyymi

      Älä syytä itseäsi etten ymmärtänyt. Ja omasta puolestani voin vain sanoa että on parempi tulla väärinymmärretyksi kuin tehdä virhe. Tämän tarkoitus taisi olla oppia kumpaa pelkää enemmän, väärinymmärrystä vai pettämistä.

    • Anonyymi

      Nyt sää tiedät miten sulle käy😂

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaan minä. Montakin kertaa.

      • Anonyymi

        Kumpikin.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe