Taksikuskin työ on valtava häpeä

Anonyymi-ap

Häpeän ja jatkuvan riittämättömyyden tunteen takia taksikuskit käyttävät runsaasti päihteitä. Se vääjäämättä aiheuttaa sen, että moni suhari on enemmän tai vähemmän päihtynyt työvuoronsa aikana.

Suharit yrittivät jotain selittämätöntä muutosta ajaessaan väkisin läpi vuoden 2018 taksiuudistuksen. Jokainen täysijärkinen tiesi, että uudistus tuo vain ongelmia. Taksikuskit eivät kuitenkaan ole älykkäitä, joten siksi he puolsivat sitä hampaat irvessä.

Nyt olisikin korkea aika lakkauttaa koko taksiala.

31

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      juuri näin

    • Anonyymi

      Veronmaksajien kuppaaminen Kelan tukia nostamalla, kuten ketjun aloittaja, on sen sijaan suuri kunnia ja uroteko.

      • Anonyymi

        Ilmoitat siis tuntevasi ketjun aloittajan.


      • Anonyymi

        Älä lässytä, suhari. Sinä ja kollegasi niitä tukia nostelette häikäilemättä kuukaudesta toiseen. Syynä on se, että olette pilanneet taksialan maineen täydellisesti ja siksi kukaan täysijärkinen ei enää käytä taksipalveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä, suhari. Sinä ja kollegasi niitä tukia nostelette häikäilemättä kuukaudesta toiseen. Syynä on se, että olette pilanneet taksialan maineen täydellisesti ja siksi kukaan täysijärkinen ei enää käytä taksipalveluita.

        Mitä Westsendiin kuuluu? Ootko käynyt Dubaissa vai olitko hoidossa kun taas olet täällä älytyömyyksiäsi laukomassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Westsendiin kuuluu? Ootko käynyt Dubaissa vai olitko hoidossa kun taas olet täällä älytyömyyksiäsi laukomassa?

        Olen lomaillut juurikin Westendissä sekä Dubaissa, mutta myös muun muassa Las Vegasissa. En ole kuitenkaan vain laiskotellut, sillä olen tehnyt empiirisiä lisätutkimuksia taksikuskien käyttäytymisestä sekä elämäntavoista heidän asuinalueillaan (mm. Jakomäessä). Tulokset ovat olleet mielenkiintoisia, mutta suhareiden kannalta ei niin mairittelevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lomaillut juurikin Westendissä sekä Dubaissa, mutta myös muun muassa Las Vegasissa. En ole kuitenkaan vain laiskotellut, sillä olen tehnyt empiirisiä lisätutkimuksia taksikuskien käyttäytymisestä sekä elämäntavoista heidän asuinalueillaan (mm. Jakomäessä). Tulokset ovat olleet mielenkiintoisia, mutta suhareiden kannalta ei niin mairittelevia.

        Nimenomaan Jakomäessä, siellähän sinä asustat kaupungin vuokraluukussa äitisi kanssa. Kauanko tahdonvastainen hoitosi kesti muuten viimeksi? Olit jonkinaikaa pois mitta valitettavasti palasit munkki ja suhari juttuinesi. Toivomme sinulle pikaista paluuta hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan Jakomäessä, siellähän sinä asustat kaupungin vuokraluukussa äitisi kanssa. Kauanko tahdonvastainen hoitosi kesti muuten viimeksi? Olit jonkinaikaa pois mitta valitettavasti palasit munkki ja suhari juttuinesi. Toivomme sinulle pikaista paluuta hoitoon.

        Heh! Varakkuuteni ja älyni ansiosta minun ei tarvitse alentua asumaan Jakomäen kaltaisessa slummissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Varakkuuteni ja älyni ansiosta minun ei tarvitse alentua asumaan Jakomäen kaltaisessa slummissa.

        Jos älykkyytesi on kastemadot luokkaa, kuten sinulla, ei kannattaisi retostella….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Varakkuuteni ja älyni ansiosta minun ei tarvitse alentua asumaan Jakomäen kaltaisessa slummissa.

        Äitisi luona asut Jakomäessä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos älykkyytesi on kastemadot luokkaa, kuten sinulla, ei kannattaisi retostella….

        Kirjoitusasusta päätellen päivittäinen kiljun juonti ja munkkien mussuttaminen on tehnyt peruuttamatonta vahinkoa aivoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi luona asut Jakomäessä .

        Miksi eläkeiässä oleva äitini kiinnostaa sinua noin kovasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä, suhari. Sinä ja kollegasi niitä tukia nostelette häikäilemättä kuukaudesta toiseen. Syynä on se, että olette pilanneet taksialan maineen täydellisesti ja siksi kukaan täysijärkinen ei enää käytä taksipalveluita.

        Onko sulla kaikki hyvin? Julkaisun perusteella ei. Oletko hakenut apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin? Julkaisun perusteella ei. Oletko hakenut apua?

        Sinun kannattaisi rohkeasti hakeutua päihdekuntoutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi luona asut Jakomäessä .

        Kyllä, tässä ostarin vieressä. Ikkunasta näen Jakomäen taksiaseman. Katson kateellisena takseja. Haluaisin ajaa taksia mutta en saa ajokorttia. Olen kateellinen suhareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tässä ostarin vieressä. Ikkunasta näen Jakomäen taksiaseman. Katson kateellisena takseja. Haluaisin ajaa taksia mutta en saa ajokorttia. Olen kateellinen suhareille.

        Tutkimusteni mukaan keskimäärin 50:llä prosentilla suhareista ei ole voimassa olevaa ajo-oikeutta. Heistä noin 15:llä prosentilla sellaista ei ole koskaan ollutkaan, loput on asetettu ajokieltoon päihtyneenä ajon tai muun liikenteessä "perseilyn" takia.

        Keskimääräisesti siis 50:llä prosentilla ei ole ajo-oikeutta. Ajo-oikeushan yleensä palautuu vaikka kuinka sekoilisi, mutta noin joka toisella suharilla ei ole voimassa olevaa ajo-oikeutta tarkastushetkestä riippumatta. Olet siis oivaa ainesta taksikuskiksi - tyhmä, päihdeongelmainen ja vailla ajo-oikeutta.

        Huomenna lähden käymään Kaliforniassa mutta palaan pian takaisin. Minun on pakko pitää teidän kurissa ja nuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusteni mukaan keskimäärin 50:llä prosentilla suhareista ei ole voimassa olevaa ajo-oikeutta. Heistä noin 15:llä prosentilla sellaista ei ole koskaan ollutkaan, loput on asetettu ajokieltoon päihtyneenä ajon tai muun liikenteessä "perseilyn" takia.

        Keskimääräisesti siis 50:llä prosentilla ei ole ajo-oikeutta. Ajo-oikeushan yleensä palautuu vaikka kuinka sekoilisi, mutta noin joka toisella suharilla ei ole voimassa olevaa ajo-oikeutta tarkastushetkestä riippumatta. Olet siis oivaa ainesta taksikuskiksi - tyhmä, päihdeongelmainen ja vailla ajo-oikeutta.

        Huomenna lähden käymään Kaliforniassa mutta palaan pian takaisin. Minun on pakko pitää teidän kurissa ja nuhteessa.

        Käymään Kaliforniassa = tahdonvastaiseen hoitoon.


    • Anonyymi

      Voi kulta pieni, jos sinä häpeät ja olet päissäsi pitkin päivää, se ei tarkoita että muut olisivat

      • Anonyymi

        Miksi olet suhari? Miksi et hakeudu oikeisiin ja vähemmän häpeällisiin töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet suhari? Miksi et hakeudu oikeisiin ja vähemmän häpeällisiin töihin?

        Miksi olet työtön, tuilla elävä mielenterveyspotilas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet työtön, tuilla elävä mielenterveyspotilas?

        Vaikka sinä oletkin tyypillinen tuilla elävä suhari, niin ei se tarkoita sitä että kaikki muutkin olisivat. Minä olen varakas ja menestynyt, toisin kuin te suharit.


    • Anonyymi

      Martti- Leena SDP täällä taas mongertamassa älyttömyyksiä. Mara ei tietty ole ikinä ollut töissä. Eikä naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Suomessa on syntyvyyden laskun ja väestön ikääntymisen takia huutava tarve ulkomaisesta työvoimasta:
      Suomeen tarvitaan ulkomailta jopa 200 000 uutta työntekijää

      https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009027114.html?share=9a459b4628e5f6d52d6a2e726985776e

      Onnksi v. 2018 taksiuudistuksen myötä saatiin uusia, innovatiivisia yrittäjiä taksialalle. Vähäisin ei ole heidän merkityksensä viriileinä parantamassa huoltosuhdetta luodessaan taksityössä suhteita eri-ikäisiin suomalaisiin naisiin myös saattaen heitä siunattuun tilaan. Kantasuomalaisilta ruuniltahan tuo ei onnistu:
      Sperman romahdus https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/76177bb8-08c3-422d-a3d6-0fafae261688
      Kiitos, J. Sipilä ja A. Berner välttämättömästä taksiuudistuksesta hallituskaudellanne!

      T. Väestönsuunnitteluviraston Keskuslaboratorion Siitosasiainosasto VKS

    • Anonyymi

      On mukava lähteä taksilla kotiin kun on ensin syönyt itsensä aivan ähkyyn Itiksen Raxissa. Kela maksaa kyydit ja sinä proletariaatti itket itsesi iltaisin uneen.

    • Anonyymi

      Sun syntymä on valtava häpeä. Aloituksesi kertoo sen.

      • Anonyymi

        Lapsellisesta uhostasi päätellen häpeät "työtäsi" niin suunnattomasti, ettet ole nähnyt selvää päivää viikkokausiin. Tosin ainahan te suharit olette päihdeongelmaisia munkinmussuttajia.


    • Anonyymi

      En häpeä ajaa taksia, sillä se on rehellistä työtä. Olen pienituloinen sairaseläkeläinen jonka täytyy tinkiä ruuastakin ja lisätulot tulevat tarpeeseen. Tiedän että minua kutsutaan selkäni takana luuseriksi, mutta vanhan tien tallaajana olen aina ollut sitä mieltä että suomessa arvostetaan rehellisyyttä ja ahkeruutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe