SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oy)

Anonyymi-ap

SECPOL OY - SECPOL LTD. Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

Toimialakuvaus:

Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

Toimiala:

Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

101

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

      • Anonyymi

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta

        Peliteollisuus on tuonut Suomen yhteiskunnalle satoja miljoonia euroja pelkästään verotuloina ja pääomasijoituksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliteollisuus on tuonut Suomen yhteiskunnalle satoja miljoonia euroja pelkästään verotuloina ja pääomasijoituksina.

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        A video game walkthrough is a guide aimed towards improving a player's skill within a particular video game and often designed to assist players in completing either an entire video game or specific elements.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A video game walkthrough is a guide aimed towards improving a player's skill within a particular video game and often designed to assist players in completing either an entire video game or specific elements.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Esiopetus, perusopetus ja toisen asteen koulutus on maksutonta, ja myös sen jälkeen koulutus on suurimmaksi osaksi maksutonta.

        Tavoite on, että kaikilla on mahdollisuus saada laadukasta koulutusta perheen tuloista riippumatta ja kasvaa aktiivisiksi kansalaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiopetus, perusopetus ja toisen asteen koulutus on maksutonta, ja myös sen jälkeen koulutus on suurimmaksi osaksi maksutonta.

        Tavoite on, että kaikilla on mahdollisuus saada laadukasta koulutusta perheen tuloista riippumatta ja kasvaa aktiivisiksi kansalaisiksi.

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.

        secpol oy, Secpol Oy, SECPOL OY, SeCpOl Oy, sEcPol oY, seCpOl oy, secPol oy, secpoL oy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol oy, Secpol Oy, SECPOL OY, SeCpOl Oy, sEcPol oY, seCpOl oy, secPol oy, secpoL oy.

        Abracadabra is a magic word, historically used as an incantation on amulets and common today in stage magic.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abracadabra is a magic word, historically used as an incantation on amulets and common today in stage magic.

        Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.

        Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.

        Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksia

        Haluatko miljonääriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko miljonääriksi?

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Osakeyhtiö (lyhenne suomen kielessä oy) on monissa maissa esiintyvä yhtiömuoto, jossa omistus jakautuu siirtokelpoisiin määräosiin (osakkeisiin).

        Osakeyhtiö on omistajistaan (osakkaista) erillinen oikeushenkilö, jonka toiminnasta omistajilla on vain rajoitettu vastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö (lyhenne suomen kielessä oy) on monissa maissa esiintyvä yhtiömuoto, jossa omistus jakautuu siirtokelpoisiin määräosiin (osakkeisiin).

        Osakeyhtiö on omistajistaan (osakkaista) erillinen oikeushenkilö, jonka toiminnasta omistajilla on vain rajoitettu vastuu.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer

        Valitse sinua kiinnostava ammatti tai ammattiala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitse sinua kiinnostava ammatti tai ammattiala.

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IT- ja Pelialan yritys

        Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.

        Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.

        Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.

        Laillistettu ammattinimike on suojattu ammattinimike, jota käyttävä henkilö on oikeutettu toimimaan asianomaisessa ammatissa ja käyttämään asianomaista lailla tai asetuksella suojattua ammattihenkilön ammattinimikettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laillistettu ammattinimike on suojattu ammattinimike, jota käyttävä henkilö on oikeutettu toimimaan asianomaisessa ammatissa ja käyttämään asianomaista lailla tai asetuksella suojattua ammattihenkilön ammattinimikettä.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.

        Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.

        Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        Ammatti on säännelty ja siihen vaaditaan lain perusteella tietty koulutus, tutkinto ja ammatinharjoittamisoikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti on säännelty ja siihen vaaditaan lain perusteella tietty koulutus, tutkinto ja ammatinharjoittamisoikeus.

        Standardi on kirjallinen julkaisu, jossa määritetään esimerkiksi tuotteiden ja palvelujen ominaisuuksia ja vaatimuksia tai järjestelmien toimintaa.

        Standardointi on yhteisten toimintatapojen – hyvien käytäntöjen, ratkaisujen ja vaatimusten – laatimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Standardi on kirjallinen julkaisu, jossa määritetään esimerkiksi tuotteiden ja palvelujen ominaisuuksia ja vaatimuksia tai järjestelmien toimintaa.

        Standardointi on yhteisten toimintatapojen – hyvien käytäntöjen, ratkaisujen ja vaatimusten – laatimista.

        Standardit varmistavat laatua, turvallisuutta ja yhteensopivuutta.

        Ne myös edistävät markkinoille pääsyä ja innovointien skaalautuvuutta, yhteiskunnan sujuvuutta ja yhteisten pelisääntöjen noudattamista.

        Hyödyt tuovat etuja yrityksille, toimialoille, yhteiskunnalle ja myös kuluttajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Standardit varmistavat laatua, turvallisuutta ja yhteensopivuutta.

        Ne myös edistävät markkinoille pääsyä ja innovointien skaalautuvuutta, yhteiskunnan sujuvuutta ja yhteisten pelisääntöjen noudattamista.

        Hyödyt tuovat etuja yrityksille, toimialoille, yhteiskunnalle ja myös kuluttajalle.

        Standardisointi on yhteisten toimintatapojen laatimista ja se on luotu helpottamaan viranomaisten, elinkeinoelämän ja kuluttajien elämää.

        Standardisoinnilla lisätään tuotteiden yhteensopivuutta ja turvallisuutta, suojellaan kuluttajaa ja ympäristöä sekä helpotetaan kotimaista ja kansainväistä kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Standardisointi on yhteisten toimintatapojen laatimista ja se on luotu helpottamaan viranomaisten, elinkeinoelämän ja kuluttajien elämää.

        Standardisoinnilla lisätään tuotteiden yhteensopivuutta ja turvallisuutta, suojellaan kuluttajaa ja ympäristöä sekä helpotetaan kotimaista ja kansainväistä kauppaa.

        secpol oy, Secpol Oy, SECPOL OY, SeCpOl Oy, sEcPol oY, seCpOl oy, secPol oy, secpoL oy. sEcpol oy, secpOl oy

        secpol oy
        Secpol oy
        SEcpol oy
        SECpol oy
        SECPol oy
        SECPOl oy
        SECPOL oy
        SECPOL Oy
        SECPOL OY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol oy, Secpol Oy, SECPOL OY, SeCpOl Oy, sEcPol oY, seCpOl oy, secPol oy, secpoL oy. sEcpol oy, secpOl oy

        secpol oy
        Secpol oy
        SEcpol oy
        SECpol oy
        SECPol oy
        SECPOl oy
        SECPOL oy
        SECPOL Oy
        SECPOL OY

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.

        Jos yrityksellä on kaupparekisteriin rekisteröitynä niin sanottu yleistoimiala tai ilmaus ”kaikki laillinen liiketoiminta”

        Sitten se meni ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yrityksellä on kaupparekisteriin rekisteröitynä niin sanottu yleistoimiala tai ilmaus ”kaikki laillinen liiketoiminta”

        Sitten se meni ihan oikein.

        Toimiala voidaan myös ilmoittaa kattamaan kaikki laillinen liiketoiminta, mitä nimitetään yleistoimialaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiala voidaan myös ilmoittaa kattamaan kaikki laillinen liiketoiminta, mitä nimitetään yleistoimialaksi.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        SECPOL OY - SECPOL LTD. Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oy)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SECPOL OY - SECPOL LTD. Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oy)

        Osakeyhtiö (lyhenne suomen kielessä oy) on monissa maissa esiintyvä yhtiömuoto, jossa omistus jakautuu siirtokelpoisiin määräosiin (osakkeisiin).

        Osakeyhtiö on omistajistaan (osakkaista) erillinen oikeushenkilö, jonka toiminnasta omistajilla on vain rajoitettu vastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö (lyhenne suomen kielessä oy) on monissa maissa esiintyvä yhtiömuoto, jossa omistus jakautuu siirtokelpoisiin määräosiin (osakkeisiin).

        Osakeyhtiö on omistajistaan (osakkaista) erillinen oikeushenkilö, jonka toiminnasta omistajilla on vain rajoitettu vastuu.

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).

        Toimitusjohtaja tittelin ostaminen (240€)

        Ja saa Oman (Oy:n) jee jee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimitusjohtaja tittelin ostaminen (240€)

        Ja saa Oman (Oy:n) jee jee.

        Muista nyt merkata toimialat oikein edes kerran maksat 240€ hupi maksua firmastasi.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nyt merkata toimialat oikein edes kerran maksat 240€ hupi maksua firmastasi.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        (Jos perustat julkisen osakeyhtiön, osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.) (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        (Jos perustat julkisen osakeyhtiön, osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.) (Oyj)

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oyj)

        Hupi firmat (Oy) ja oikeat firmat (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firmat (Oy) ja oikeat firmat (Oyj)

        (Jos perustat julkisen osakeyhtiön, osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.) (Oyj)

        Hupi firmat yms..

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa. (Oy)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Jos perustat julkisen osakeyhtiön, osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.) (Oyj)

        Hupi firmat yms..

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa. (Oy)

        Hupi firma (Oy)

        Oikea firma (Oyj)

        Erona osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa. (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firma (Oy)

        Oikea firma (Oyj)

        Erona osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa. (Oyj)

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Oikean firman Johtaja

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean firman Johtaja

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        Jos ei vaan ole paalua tarpeeksi aika unelmoinniksi menee (Oyj) perustaminen.

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaan ole paalua tarpeeksi aika unelmoinniksi menee (Oyj) perustaminen.

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        Jos ei vaan ole paalua tarpeeksi aika unelmoinniksi menee (Oyj) perustaminen.

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        Jos ei vaan ole paalua tarpeeksi aika unelmoinniksi menee (Oyj) perustaminen.

        Osakepääoman määrä on vähintään 80 000 euroa.

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        SECPOL OY - SECPOL LTD. Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oy)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        SECPOL OY - SECPOL LTD. Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.

        Toimialakuvaus:

        Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

        Toimiala:

        Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

        SECPOL OY IT- ja pelialan yritys (Oy)

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?

        Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.

        Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.

        Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.

        secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .

        secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl

        secpol
        Secpol
        SEcpol
        SECpol
        SECPol
        SECPOl
        SECPOL
        SECPOL
        SECPOL

        secpol.exe
        secpol.fi
        secpol.com
        secpol.oy
        secpol.oyj
        secpol.secpol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        secpol.exe
        secpol.fi
        secpol.com
        secpol.oy
        secpol.oyj
        secpol.secpol

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.

        Menin 15 vuotiaana Koodari kouluun.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin 15 vuotiaana Koodari kouluun.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer

        Menin 18 vuotiaana korkeakouluun.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin 18 vuotiaana korkeakouluun.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer

        Menin 15 vuotiaana Koodari kouluun.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Hauskat leikki koulu paperit sain kuitenkin.


      • Anonyymi

        Huh huh ja morjens.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh ja morjens.

        Hauskat leikki koulu paperit ennen oikeaa korkeakoulua.

        Leikki koulut

        Menin 15 vuotiaana Koodari kouluun.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Hauskat leikki koulu paperit sain kuitenkin.

        Sitten oikea korkeakoulu

        Menin 18 vuotiaana korkeakouluun.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi

        Tottakai vitsi tasoa leikki koulun paperit ja helpot hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai vitsi tasoa leikki koulun paperit ja helpot hankkia.

        Jee jee minulla on huuhaa tradenomi ylempi AMK tutkinto. Ja sinulla ei ole edes tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee jee minulla on huuhaa tradenomi ylempi AMK tutkinto. Ja sinulla ei ole edes tuota.

        Yksi iso vitsi Koko huuhaa Tradenomi ylempi AMK tutkinto. Helppo hankkia itselleen. Miksi ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso vitsi Koko huuhaa Tradenomi ylempi AMK tutkinto. Helppo hankkia itselleen. Miksi ei olisi.

        Jokainen sen tiesi huvikseen suoritetaan omaa hauskuuttaan noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sen tiesi huvikseen suoritetaan omaa hauskuuttaan noita.

        Hupi koulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi koulut.

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        Onko Jo oma hupi firma ja hupi ylempi AMK tutkinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 240€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        Onko Jo oma hupi firma ja hupi ylempi AMK tutkinto.

        Yksi iso vitsi Koko suomen valtio ja sen puuhatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi iso vitsi Koko suomen valtio ja sen puuhatkin.

        secpol (tmi)

        60€

        Secpol (Oy)

        240€

        SECPOL (Oyj)

        80 000€


      • Anonyymi

        1€
        1t€
        1m€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1€
        1t€
        1m€

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 0,24t€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        (OYJ) maksaa 80t€

        Onko Jo oma hupi firma ja hupi ylempi AMK tutkinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi firman toimitusjohtaja.

        Osakepääoman määrä 0€

        Hinta tosiaan 0,24t€

        SAA Oman hupi firman (Oy) ei (Oyj)

        (OYJ) maksaa 80t€

        Onko Jo oma hupi firma ja hupi ylempi AMK tutkinto.

        100€ = 0,1t€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100€ = 0,1t€

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        Joko on ala-asteen matikka suoritettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on ala-asteen matikka suoritettu.

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        Yrittäjän ammattitutkinto (YAT)

        Yritystoiminnan suunnittelun ja käynnistämisen osaamisala on tarkoitettu yritystoimintaa harkitseville ja tutkinnon suorittaminen edellyttää kahden pakollisen ja yhden valinnaisen tutkinnon osan hyväksyttävää suorittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjän ammattitutkinto (YAT)

        Yritystoiminnan suunnittelun ja käynnistämisen osaamisala on tarkoitettu yritystoimintaa harkitseville ja tutkinnon suorittaminen edellyttää kahden pakollisen ja yhden valinnaisen tutkinnon osan hyväksyttävää suorittamista.

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Lasten haalarit netistä! Tyylikkäät haalarit, jotka suojaavat sääolosuhteilta ja istuvat mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten haalarit netistä! Tyylikkäät haalarit, jotka suojaavat sääolosuhteilta ja istuvat mukavasti.

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        IT- ja Pelialan Eskari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seikkailujen eskari on OPSin mukainen eheyttävä esiopetuksen oppimateriaali, joka sisältää mm. ilmaisua, ympäristökasvatusta, matematiikkaa, liikuntaa, tunnetaitoja ja mediakasvatusta.

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        IT- ja Pelialan Eskari

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        1t€ = 1000€
        0,1t€ = 100€
        0,01t€ = 10€
        0,001t€ = 1€

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        1m€ = 1 000 000€
        0,1m€ = 100 000€
        0,01m€ = 10 000€
        0,001m€ = 1000€

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Melkein sama Asia 1m€ tai 1t€ ei kauheasti eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein sama Asia 1m€ tai 1t€ ei kauheasti eroa.

        https://www.taloustutka.fi/company/2339251-0

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/yleiskuva

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol/23392510

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/leht0nen/23392510

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/lechtonen/23392510

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/rekisteritiedot

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.

        Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.taloustutka.fi/company/2339251-0

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/yleiskuva

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol/23392510

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/leht0nen/23392510

        https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/lechtonen/23392510

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/rekisteritiedot

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.

        Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Insinöörimatematiikka 2

        Opintojakson kuvaus

        Vektorit ja matriisit

        Erikoismatriiseja, matriisikuvaukset

        Käänteismatriisi

        Lineaarinen yhtälöryhmä

        Ominaisarvot, diagonalisointi

        Fourier-muunnos

        Laplace-muunnos

        Z-muunnos

        Insinöörimatematiikka 1

        Opintojakson kuvaus

        Polynomifunktiot ja -yhtälöt

        Geometria

        Vektorit

        Analyyttinen geometria

        Derivaatta

        Trigonometriset funktiot

        Juuri- ja logaritmifunktiot

        Integraalilaskenta

        Todennäköisyydet ja tilastot

        Lukuteoria ja todistaminen

        Algoritmit matematiikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinöörimatematiikka 2

        Opintojakson kuvaus

        Vektorit ja matriisit

        Erikoismatriiseja, matriisikuvaukset

        Käänteismatriisi

        Lineaarinen yhtälöryhmä

        Ominaisarvot, diagonalisointi

        Fourier-muunnos

        Laplace-muunnos

        Z-muunnos

        Insinöörimatematiikka 1

        Opintojakson kuvaus

        Polynomifunktiot ja -yhtälöt

        Geometria

        Vektorit

        Analyyttinen geometria

        Derivaatta

        Trigonometriset funktiot

        Juuri- ja logaritmifunktiot

        Integraalilaskenta

        Todennäköisyydet ja tilastot

        Lukuteoria ja todistaminen

        Algoritmit matematiikassa

        Insinöörifysiikka 2

        Opintojakson kuvaus

        Kurssin suoritettuaan opiskelija osaa:

        selittää modernin fysiikan käsitteitä sekä ilmiöitä ja ratkaista näihin ilmiöihin liittyviä ongelmia

        tunnistaa klassisen fysiikan ja modernin fysiikan välisiä eroja ja ymmärtää klassisen fysiikan puutteita

        ymmärtää perusteita

        suhteellisuusteoriasta

        kvanttifysiikasta

        atomifysiikasta

        tilastollisesta fysiikasta

        kiinteän olomuodon fysiikasta

        ydinfysiikasta

        hiukkasfysiikasta ja kosmologiasta

        Insinöörifysiikka 1

        Opintojakson kuvaus

        Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa perusteet insinöörifysiikasta. Mukaan lukien käsitteet

        lämpö

        sähkö

        voima ja liike

        jaksollinen liike ja aallot

        sähkömagnetismi

        aine ja säteily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinöörifysiikka 2

        Opintojakson kuvaus

        Kurssin suoritettuaan opiskelija osaa:

        selittää modernin fysiikan käsitteitä sekä ilmiöitä ja ratkaista näihin ilmiöihin liittyviä ongelmia

        tunnistaa klassisen fysiikan ja modernin fysiikan välisiä eroja ja ymmärtää klassisen fysiikan puutteita

        ymmärtää perusteita

        suhteellisuusteoriasta

        kvanttifysiikasta

        atomifysiikasta

        tilastollisesta fysiikasta

        kiinteän olomuodon fysiikasta

        ydinfysiikasta

        hiukkasfysiikasta ja kosmologiasta

        Insinöörifysiikka 1

        Opintojakson kuvaus

        Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa perusteet insinöörifysiikasta. Mukaan lukien käsitteet

        lämpö

        sähkö

        voima ja liike

        jaksollinen liike ja aallot

        sähkömagnetismi

        aine ja säteily.

        Pelkällä onnella harvemmin pääsee hyviin tuottoihin käsiksi, vaan jonkin verran on osattava lukea kurssien vaihtelua ja kehitystä.

        Kun osaa tehdä liikkeensä oikeisiin aikoihin, voi tienata todella mukavasti.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka(240op) Ylioppilastutkinto (YO) (5 koetta)

        IT- ja Pelialan Firma (y-tunnus) (60€)

        2010 - 2040

        Yrittäjäristin timanttiristi
        30 vuoden yrittäjätoiminta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkällä onnella harvemmin pääsee hyviin tuottoihin käsiksi, vaan jonkin verran on osattava lukea kurssien vaihtelua ja kehitystä.

        Kun osaa tehdä liikkeensä oikeisiin aikoihin, voi tienata todella mukavasti.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka(240op) Ylioppilastutkinto (YO) (5 koetta)

        IT- ja Pelialan Firma (y-tunnus) (60€)

        2010 - 2040

        Yrittäjäristin timanttiristi
        30 vuoden yrittäjätoiminta

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Insinöörikoulutus, joka pohjautuu matemaattisluonnontieteelliseen osaamiseen.

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C++, C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.

        Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Insinöörikoulutus, joka pohjautuu matemaattisluonnontieteelliseen osaamiseen.

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.

        Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

        Menin 15 vuotiaana Koodari kouluun.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä) Software Developer

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Menin 18 vuotiaana korkeakouluun.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) Software Engineer


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe