Kyllä jokaisen iäkkään naisen pitää ymmärtää

Anonyymi-ap

Että me tuoksutaan haistaan eltaantuneelle sillille.

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllk

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18263465

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      menette suihkuun ja puhdistaudutte niin hajusta pääsee. ikinä ei liian myöhäistä kääntyä hyväksi ja lopettaa pahan tekeminen. tärkeintä ymmärtää että pahalla ei oikeasti tehdä mitään hyvää. rakkaus, rukoilu, normaali hyvä elämä, itse tekeminen tai ryhmässä vapaasta tahdosta ja antaa elämän yllättää hyvällä. ne tuovat hyvää, mutta tuo teidän toiminta on hirveää. te tuotte pahaa jokaisen elämään. ei kenenkään tarvitse tuntea väkivaltaa, tuota "hakkaamista" ja muiden raivoja ja tunteita saadakseen hyvää. ei. eikä kenenkään ajatukset kuuluu muille jos niitä ei halua jakaa, ja jos ei niissä mitään pahaa ole. terve haaveilu on hyväksi.

      • Anonyymi

        Minä säästän luontoa ja käyn harvoin pesulla koskaan ei ole ollut vatsavaivoja tai tauteja.Ei ollut nuorena edes finnejä.
        Käyn pesulla jos olen ihmisten kanssa tekemisissä.Kotona yksin ei tarvitse hinkkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä säästän luontoa ja käyn harvoin pesulla koskaan ei ole ollut vatsavaivoja tai tauteja.Ei ollut nuorena edes finnejä.
        Käyn pesulla jos olen ihmisten kanssa tekemisissä.Kotona yksin ei tarvitse hinkkailla.

        Korjaan virtsavaivoja ei ole ikinä ollut.


    • Anonyymi

      No voi V

    • Anonyymi

      Kaiken ikäiset Miehet ja Naiset osaa hoitaa puhtautaan,eivätkä tuoksu haise kuten sinä sepostat. Olisiko nenässäsi omat hajut. Harvoinhan miehet vaihtaa kalsareja ikäntyessä jos ei ole vaimoa pykkiä pesemässä.Sama koskee käsien pesu wc käyntien jälkeen miehillä.Kuin ulkona pissitään pensaikoihin ,tai lenkki polulla Missä on käsi desi, tai puhdistus pyhket käsien.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe