pullukan työterveystarkastus

Anonyymi-ap

No niin, tänään se pelätty tarkastus oli kun olin uudessa työpaikassa ollut vajaan viikon. Lääkäri oli varmaan mm pikajuoksija ainakin ulkoisesta habituksesta päätellen. No siinä minä 120kg 50v pulleriina seisoin ilman rihman kiertämää tän tuijotuksen kohteena, kuulemma työnantajan vakuutusyhtiö vaatii perusteellisen ruumiintarkastuksen. kumartelin ja pyllistelin siinä minkä ruho periksi antoi ja viisi kertaa hypittyäni tasajalkaa olin huomaavinani hymynkareen hänen naamalla kun isot tissini läiskyivät hallitsemattomina leuan ja navan väliä. melko nöyrä olo tuli siinä. ihme kun ei työntänyt sormiaan mihinkään reikiini jota jo kauhulla odottelin.

19

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä kyllä et edes itse kirjoittanut tuota vaan on todella vanha some kopio. Keski jotain itse jos osaat…😎

      • Anonyymi

        Kallen lukijakirjeet 70-luku.


      • Anonyymi

        todella ikävää, sitä on varmaan sun omakin tumputus maailmasi. häääääääääääääähähähähäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella ikävää, sitä on varmaan sun omakin tumputus maailmasi. häääääääääääääähähähähäh

        Häääääääääääähähähäähähähä.
        Satavuotiaan nettinauru.


    • Anonyymi

      Kuka lykkää sormensa paskavaunuun kun on ihmisiä jotka huolehtivat kunnostaan.

    • Anonyymi

      Ruumiintarkastus... siis kenen. Kremtoriossako olet tuuraajana vai kappelissa

    • Anonyymi

      Joo, ei viikossa työtarkastukseen pääse/joudu. Ainakin koeaika pitää ensin. Mulle tuli lääkärin tarkastus vasta kolmen vuoden jälkeen, eikä sekään ollu lääkärin vaan hoitajan.

      • Anonyymi

        olet varmaan töissä ns työhön valmennus kodissa. vituttaa nää kaikki tietävät yleistäjät täällä.
        kohta sää väität että palkkakin on sama kaikilla ensimmäiset 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet varmaan töissä ns työhön valmennus kodissa. vituttaa nää kaikki tietävät yleistäjät täällä.
        kohta sää väität että palkkakin on sama kaikilla ensimmäiset 10 vuotta.

        Kaikkitietävä ei tarvitse olla kun tietää millainen on terveystarkastus työterveyden toimesta. Ihan muuta kuin avaaja valheena esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkitietävä ei tarvitse olla kun tietää millainen on terveystarkastus työterveyden toimesta. Ihan muuta kuin avaaja valheena esittää.

        meillä ei ollut virallista työterveystarkastusta koskaan vaan toimari teki sen toisena työpäivänä varaston perähuoneessa, riisuin alastomaksi ja hän ensin tunnusteli rinnat ja kehui ne terveentuntuisiksi ja sitten alapää testattiin puolentunnin panolla ja sekin oli kuulemma aivan ok. paikka on teidän hän viimein sanoi ja lisäsi että tämä tarkastus tehdään kaikkitietävän työterveyslakituntijan suunnitelmien vastaisesti joka toinen päivä, samassa tutkimushuoneessa.


    • Anonyymi

      olin hoitajana tayssissä 10vuotta ja siellä näin paljon alastomia pullukoita joitten erikokoisia tissejä oli kiva vellata kun näki että näitä ihmisiä hävetti olla roppa paljaana tutkimuksessa. toinen kiinnostava potilasryhmä oli nuoret pojat jotka todella häpesivät seisovaa kaluaan jonka sai todella heti pystyyn kun työnsi sormen pyllyreikään. erektio tapahtui hetkessä. ja joillakin seisoi koko tutkimuksen ajan. eniten hävetti niitä jotka yrittivät pitää kätensä kalunsa päällä ja sitten käskin nostaa kädet pään päälle. se oli kiihottavaakin toisaalta. kalu sykki sydämen lyöntien tahdissa. ja joillakin pojilla oli todella isojakin vehkeitä. varmaan pisin jonka muistan oli yli 30cm

      • Anonyymi

        Korjaan pisin oli 55 senttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan pisin oli 55 senttiä.

        sori, muisti prakaa, pisin oli 75cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori, muisti prakaa, pisin oli 75cm

        Ottaako päähän olla noin vanha ja kuolla kohta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako päähän olla noin vanha ja kuolla kohta?

        piriukko täällä masennustaan purkaa


    • Anonyymi

      Enemmän ottaisi päähän, mikäli sairas fantasiasi olisi totta ja olisit sormea pehvaan työnnellyt

      • Anonyymi

        äiti työntää usein sormensa peppuuni ja nautin siitä. yleensä valkoinen lentää jo minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äiti työntää usein sormensa peppuuni ja nautin siitä. yleensä valkoinen lentää jo minuutissa.

        mää olin niin laiha työterv tarkastuksessa ettei lääkäri meinannut nähdä mua, määräsi lopuksi työnantajan maksamaan tuplapalkkaa että hieman pyöristyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mää olin niin laiha työterv tarkastuksessa ettei lääkäri meinannut nähdä mua, määräsi lopuksi työnantajan maksamaan tuplapalkkaa että hieman pyöristyisin.

        mun mies oli kanssa työterveydessä ottanut housut pois ja hoitaja oli pyörtynyt kun näki 60cm kullin pystyssä, oli vironnut sitten ja pahoitellut tilannetta ja pyytänyt siemenneste näytettä joka otetaan suuhun ja hän vie sen suussa labraan, mies teki työtä käskettyä ja ruuttasi litran mähmää ämmän suihin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe