Lose to night

Anonyymi-ap

And all the time we spent together
United as one on the same side
And despite the chink in the armour
We fought a good fight, we had our time
And its a shame we let all precious
Gather rust, brittle and decay
Shame we had to kill all the graceful
To grasp what we really had there
No more tears from me
These rivers run dry
No more fear in me
This heart's stone inside
And as the shadows give way to light
Grow and thrive
Every day must lose to night
To fade and die

28

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan palstalainen vietä toisen kanssa aikaa.

      • Anonyymi

        Määrittele ajanviettäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele ajanviettäminen?

        Ihmiset näkee irl se on ajanviettoa.


      • Anonyymi

        Tämä palstaparalleeli taitaa olla sinulle hyvin merkityksellinen, eikö näin? Kaikki järjestyy, ei o mitään hätää


    • Anonyymi

      Tämä soi yöllä päässäni. Tosin itkin silti ja on itku herkässä koko ajan.

      • Anonyymi

        Minkä viisun mies laitoit tyhmänuteliaille? Oisko myös hot girls ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä viisun mies laitoit tyhmänuteliaille? Oisko myös hot girls ym?

        Koodisana sexy girls?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koodisana sexy girls?

        Damn, they all over the place


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä viisun mies laitoit tyhmänuteliaille? Oisko myös hot girls ym?

        Älä jaksa pilata näin kaunista aloitusta. On tunteet aika herkässä muutenkin 😔


    • Anonyymi

      Kaunis melodia.
      Ystävät pystyy halutessaan korjaamaan välinsä. Ei se ole myöhäistä niin kauan kuin täällä eletään.

      • Anonyymi

        Mutta olen ihan idiootti ja pska ystävä ollut toiselle. Sanonut pahasti ja loukannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen ihan idiootti ja pska ystävä ollut toiselle. Sanonut pahasti ja loukannut.

        Pahat sanat tietysti satuttavat, mutta voit pyytää anteeksi ja yrittää selittää, mikä sai sinut toimimaan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahat sanat tietysti satuttavat, mutta voit pyytää anteeksi ja yrittää selittää, mikä sai sinut toimimaan noin.

        Olen ollut tunteiden ajelehtivana. En oikein tiennyt miten käsitellä noita tunteita. Pettymys sai sanomaan kaikkea väärää kun rakastaa toista ja ei voi sitä rakkautta toiselle antaa. Ehkä se ajatus oli minulle liikaa kun ajattelin että oltaisiin aina vain palstalla ja mitään muuta ei tapahdu. Lisäksi tunnistan niin väärin täällä aloituksia toisen kirjoittamaksi mikä sitten ruokki sitä tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut tunteiden ajelehtivana. En oikein tiennyt miten käsitellä noita tunteita. Pettymys sai sanomaan kaikkea väärää kun rakastaa toista ja ei voi sitä rakkautta toiselle antaa. Ehkä se ajatus oli minulle liikaa kun ajattelin että oltaisiin aina vain palstalla ja mitään muuta ei tapahdu. Lisäksi tunnistan niin väärin täällä aloituksia toisen kirjoittamaksi mikä sitten ruokki sitä tunnetta.

        Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka on palstalla harhaillut. Tiedän sen pettymyksen tunteen, kun itse oli kuvitellut asioiden menevän toisella tavalla. Sitä odottaa mm., että mieluisan ihmisen kanssa voisi vaikka joskus jutella kasvotustenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka on palstalla harhaillut. Tiedän sen pettymyksen tunteen, kun itse oli kuvitellut asioiden menevän toisella tavalla. Sitä odottaa mm., että mieluisan ihmisen kanssa voisi vaikka joskus jutella kasvotustenkin.

        En kai ole ensimmäinen mutta hän on minun tärkeä paras ystäväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai ole ensimmäinen mutta hän on minun tärkeä paras ystäväni.

        Ystäviähän ei yleensä ole liikaa. Kannattaa yrittää selvittää asiat ja olla armelias itselleen, jos se ei syystä tai toisesta onnistu.

        Tuli mieleen tällainen kappale, jota juuri kuuntelin. Sopii varmaan sinunkin tunnelmiisi.

        Amaranthe - Stay a little while
        https://youtu.be/DLaraqn3_E8?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviähän ei yleensä ole liikaa. Kannattaa yrittää selvittää asiat ja olla armelias itselleen, jos se ei syystä tai toisesta onnistu.

        Tuli mieleen tällainen kappale, jota juuri kuuntelin. Sopii varmaan sinunkin tunnelmiisi.

        Amaranthe - Stay a little while
        https://youtu.be/DLaraqn3_E8?feature=shared

        En tiedä haluaako hän enää olla ystäväni kun olen tämmöinen paska vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä haluaako hän enää olla ystäväni kun olen tämmöinen paska vaan.

        Susta tuntuu nyt siltä, mutta tunteita tulee ja menee. Et voi tietää, ellet kysy tuota asiaa häneltä suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta tuntuu nyt siltä, mutta tunteita tulee ja menee. Et voi tietää, ellet kysy tuota asiaa häneltä suoraan.

        Mutta en tunnista onko hän täällä joten aika vaikea kysyä suoraan 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en tunnista onko hän täällä joten aika vaikea kysyä suoraan 😔

        Käytät niitä reittejä, joita sulla on. Jätät vaikka palstalle sopivan rauhalliseen paikkaan. Tsemppiä, ei oo mukava tilanne, mutta selviät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät niitä reittejä, joita sulla on. Jätät vaikka palstalle sopivan rauhalliseen paikkaan. Tsemppiä, ei oo mukava tilanne, mutta selviät kyllä.

        No kun tämä on ainoa reitti mitä minulla on.😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tämä on ainoa reitti mitä minulla on.😞

        Eikös siellä "ystävyys" otsikon alla ole tarpeeksi rauhallista, jatka vaikka siellä huhuilua. Leuka pystyyn vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä "ystävyys" otsikon alla ole tarpeeksi rauhallista, jatka vaikka siellä huhuilua. Leuka pystyyn vaan.

        Siis kun tämäkin on ystävyys otsikon alla. Hän ei ole enää täällä😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun tämäkin on ystävyys otsikon alla. Hän ei ole enää täällä😞

        Menetin parhaan rakkaan ystäväni kun olin niin tyhmä😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetin parhaan rakkaan ystäväni kun olin niin tyhmä😞

        Olisihan se toinenkin voinut olla hiukan ymmärtäväisempi, jos olitte jo jonkin aikaa tutustuneet.

        No joo, sama otsikko tosiaan. Tämä aloitus ei mun mielestä ollut kovin tunnisteellinen, kun itsekin siihen vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se toinenkin voinut olla hiukan ymmärtäväisempi, jos olitte jo jonkin aikaa tutustuneet.

        No joo, sama otsikko tosiaan. Tämä aloitus ei mun mielestä ollut kovin tunnisteellinen, kun itsekin siihen vastasin.

        Tämä aloitus on hänen tekemä. Tunnistan noista sanoista. 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus on hänen tekemä. Tunnistan noista sanoista. 🙁

        Voin vaan niin huonosti juuri nyt. On kaikkea elämässä ollut ja olen satuttanut kaikkein ihaninta ihmistä minulle😔😭


    • Anonyymi

      Kiitos löysin noiden sanojen ansiosta uuden mieli yhtyeen ☺️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe