METSÄSTÄJÄLLÄ paskat housuissa,löysät sellaiset!

Anonyymi-ap

en ole nauranut pitkään aikaan niin makeasti ,kun joku muukin ampui metsässä,kuin itse metsästäjä.tais mennä joku latva puista jos oikein muistan .ei vahinkoja onneksi.MUTTA harmittaa se pyykin pesu joka siitä tuli.

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstatrolli metsästyksen vastustaja taas pilvipäissään sönköttää lähes ymmärrettävää tekstiä.😅 Vähemmän päihteitä jatkossa 😂

      • Anonyymi

        sitä se kirjoitukseni oli mitä oli?paskajuttu. MUTTA minä pistän omat rahat vaikka moneeseen tai johonkin vaan mutten ainakaan yhteenkään helvetin aseeseen!"lainattua tekstiä osin" menköön sitten vaikka sönköttäen.ENPÄHÄN ainakaan ole eläimiä tappamassa laittomasti tai laillisesti metsissä.kysy niiltä joutsenien tappajilta ,oliko sitä pilveä kuinka paljon nupissa.ja oliko ymmärrettävä teko???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä se kirjoitukseni oli mitä oli?paskajuttu. MUTTA minä pistän omat rahat vaikka moneeseen tai johonkin vaan mutten ainakaan yhteenkään helvetin aseeseen!"lainattua tekstiä osin" menköön sitten vaikka sönköttäen.ENPÄHÄN ainakaan ole eläimiä tappamassa laittomasti tai laillisesti metsissä.kysy niiltä joutsenien tappajilta ,oliko sitä pilveä kuinka paljon nupissa.ja oliko ymmärrettävä teko???

        Kommenttisi taso on sitä luokkaa, että et edes olisi sovelias aseen kantoon ja armeijaakaan tuolla ajatus maailmalla ei ainakaan ole käyty tai on jääty jo pällitestiin.😂
        Minua ei rikollisten mielipiteet kiinnosta, joten kysele itse. Tosin teidän metsästyksen vastustajien onnenpäivät on aina silloin, kun vihervasurimedia mässäilee metsästysrikoksilla niin pääsette syyllistämään samaan syssyyn kaikki.
        Miltä tuntuu olla yksinkertainen olemattomalla artikuloinnilla?😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi taso on sitä luokkaa, että et edes olisi sovelias aseen kantoon ja armeijaakaan tuolla ajatus maailmalla ei ainakaan ole käyty tai on jääty jo pällitestiin.😂
        Minua ei rikollisten mielipiteet kiinnosta, joten kysele itse. Tosin teidän metsästyksen vastustajien onnenpäivät on aina silloin, kun vihervasurimedia mässäilee metsästysrikoksilla niin pääsette syyllistämään samaan syssyyn kaikki.
        Miltä tuntuu olla yksinkertainen olemattomalla artikuloinnilla?😅

        OLETKO jo nyt pilvipäissässi itsekin.siltä tuo alkaa nyt sinun juttusikin perusteella kuulostaa.armeija on käyty ja sotilaspassissa lukee kiittettävä.kyllä siellä tappamisen taito opetettiin.jep siinä menin kyllä vikaan kun sanoin laitoin sanat laittomasti tai laillisesti,ei ollut tarkoitus yleistää.ja se että kun en ole edes vihervasuri enkä sinne päinkään.kaikkea muuta.tavallinen tallaaja vain.ELÄ ota tänään enemmin.menee muuten se yksinkertainen artikuloinnilta sinultakin!terv mahdoton tapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO jo nyt pilvipäissässi itsekin.siltä tuo alkaa nyt sinun juttusikin perusteella kuulostaa.armeija on käyty ja sotilaspassissa lukee kiittettävä.kyllä siellä tappamisen taito opetettiin.jep siinä menin kyllä vikaan kun sanoin laitoin sanat laittomasti tai laillisesti,ei ollut tarkoitus yleistää.ja se että kun en ole edes vihervasuri enkä sinne päinkään.kaikkea muuta.tavallinen tallaaja vain.ELÄ ota tänään enemmin.menee muuten se yksinkertainen artikuloinnilta sinultakin!terv mahdoton tapaus!

        Se suattaapi olla käräjillä vasta käynynnä, kun riepoo immeisten mielipitteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO jo nyt pilvipäissässi itsekin.siltä tuo alkaa nyt sinun juttusikin perusteella kuulostaa.armeija on käyty ja sotilaspassissa lukee kiittettävä.kyllä siellä tappamisen taito opetettiin.jep siinä menin kyllä vikaan kun sanoin laitoin sanat laittomasti tai laillisesti,ei ollut tarkoitus yleistää.ja se että kun en ole edes vihervasuri enkä sinne päinkään.kaikkea muuta.tavallinen tallaaja vain.ELÄ ota tänään enemmin.menee muuten se yksinkertainen artikuloinnilta sinultakin!terv mahdoton tapaus!

        Käy nyt ensin äidinkielen tunnilla, että oksennuksestasi saisi edes auttavasti selvää.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suattaapi olla käräjillä vasta käynynnä, kun riepoo immeisten mielipitteet.

        Tutkatrolli sai metsästyksen vastustaja kaverin.😅 Et tunne oloasi niin yksinäiseksi täällä trollatessasi, kun mukana on toinenkin huuhaaöyhöttäjä.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkatrolli sai metsästyksen vastustaja kaverin.😅 Et tunne oloasi niin yksinäiseksi täällä trollatessasi, kun mukana on toinenkin huuhaaöyhöttäjä.😂

        JUTUN aloittajana. ehdotan jonkinlaista välirauhaa ainakin sinne lokakuun lopulle.ellette mene taas töpeksimään sitä ennen.metsätyöt tältä talvelta tehty,mutta kevät tulee kohta ja pitää alkaa koneita kunnostamaan että on kunnossa kun lähden peltohommiin.ja mopokin reistaili syksyllä,sekin vielä .en jouda nyt känäämään kanssasi.syksyllä uusiksi jos on tarvetta.ET SINÄ nyt tutkatrolli metsästäjä yhtään hullumpi vastus ole ollut on sitä lokaa tullut joskus pahemminkin.olet vaan liian HAUKKUHERKKÄ. jos minä kiillottelen kesän aikana tuota mopon tankkia niin kiillota sinä sitä 308:n piippua sillä aikaa.sitä saa mitä tilaa.TERV:mahdoton ja toivoton tapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUTUN aloittajana. ehdotan jonkinlaista välirauhaa ainakin sinne lokakuun lopulle.ellette mene taas töpeksimään sitä ennen.metsätyöt tältä talvelta tehty,mutta kevät tulee kohta ja pitää alkaa koneita kunnostamaan että on kunnossa kun lähden peltohommiin.ja mopokin reistaili syksyllä,sekin vielä .en jouda nyt känäämään kanssasi.syksyllä uusiksi jos on tarvetta.ET SINÄ nyt tutkatrolli metsästäjä yhtään hullumpi vastus ole ollut on sitä lokaa tullut joskus pahemminkin.olet vaan liian HAUKKUHERKKÄ. jos minä kiillottelen kesän aikana tuota mopon tankkia niin kiillota sinä sitä 308:n piippua sillä aikaa.sitä saa mitä tilaa.TERV:mahdoton ja toivoton tapaus!

        Niin, syksyllä voit mennä ja pysyä metsästyksen vastustajissa ja jättää metsästyspalstan trollaamisen, koska tälle puolen ei metsästyksen vastustus kuulu.
        Toisekseen itselläni on vuosimallin 1986 Honda Monkey ollut jo 1990 luvun alusta saakka joka on kiillotettuna liiterissä ja varmasti kaivan laitteen lumien sulattua esille, kiillotan ja puunaan joka sylinterin välinkin ja ajelen kauniimpina kesäpäivinä tuolla mökillä.
        308 en omista, joten sellaisen kiillottamiselle ei itselläni ole edes tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suattaapi olla käräjillä vasta käynynnä, kun riepoo immeisten mielipitteet.

        kiitos sanoista ,hyvä .hitto kun taisit osua oikeeseen.se koira se ÄLÄHTÄÄ mihin kalikka kolahtaa ja ihan vielä sillä hienolla savon murteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos sanoista ,hyvä .hitto kun taisit osua oikeeseen.se koira se ÄLÄHTÄÄ mihin kalikka kolahtaa ja ihan vielä sillä hienolla savon murteella.

        Kiitosta kiitoksista! Minä olen se lapin ukkeli, jolla lienee niitä tietäjän lahjoja. Tunnen toki savolaisiakin ja muitakin murre alueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitosta kiitoksista! Minä olen se lapin ukkeli, jolla lienee niitä tietäjän lahjoja. Tunnen toki savolaisiakin ja muitakin murre alueita.

        On se hyvä, että metsästyksen vastustajat löytävät toisensa metsästäjiä maalittavissa avauksissa.😂
        Joko on palstamiitti suunnitteilla?😉


    • Anonyymi

      Käräjillä käräjillähän niitä

      • Anonyymi

        Tutkatrolli se aloitti massatrollaamisen jälleen.😂 Missäs ne todisteet jossa väität minun keskustelevan itseni kanssa? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkatrolli se aloitti massatrollaamisen jälleen.😂 Missäs ne todisteet jossa väität minun keskustelevan itseni kanssa? 🤭

        Sinähän puhut aina itsesi kanssa. Eihän täällä sinun juttujasi kukaan puolusta. Tai puolustaa: Sinä itse.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän puhut aina itsesi kanssa. Eihän täällä sinun juttujasi kukaan puolusta. Tai puolustaa: Sinä itse.😂

        Päätit sitten metsästys vastaisuutesi tehostamiseksi massatrollata 20 metsästys vastaista öyhötystäsi etusivulle 😂 Alkaa näemmä yläkerta hirttämään lopullisesti kiinni.😂


    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 ­V­i­­­t­­­t­­­u­­ ­­t­ä­­­m­ä­­ ­­­k­­­u­u­­m­­a­­ ­­n­­a­­r­­­t­­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe