Sopimuksia Hua Hinin suuntaan

Anonyymi-ap

Nyt on yhdeksän vuoden jälkeen kiinni jääty ja on korkea aika sopia asiat korkeimmassa oikeuvessa Pasasen kanssa tai napsahtaa 100% tuomiot.
Voin vakuuttaa että se on aivan varmaa.
Vaikka kyseinen henkilö on ilmoittanut täällä passinumeron, sen etusivun kuvineen, avioliittotodistuksen, asuinkaupungin, henkilötunnuksen loppuosan passikuvansa yhteydessä, puhelinnumeronsa, belgialaisen pankkitilinsä numeron...

...vakuutusyhtiönsä nimen, kotikuntansa, asuinkaupunkinsa Suomessa, puhelimensa merkin, skootterinsa merkin, autonsa tiedot, useita ammattejaan, koiriensa kuvat ja nimet, vaimonsa kuvat, lukemattomat kuvat itsestään, ruokailutottumuksensa, terveystietonsa, terveydentilansa, rokotuksensa todistuksineen, käyttämänsä sairaalat Bangkok hospital Hua Hin ja Mehiläinen Suomessa...

...siskon osoitteen ja ammatin, kuvia vuokra-asunnostaan, tiedot asunnon sijainnista, kuvat huoneesta ja sen vakuumipusseista ja olohuoneen pöydästä, kirpputorihankinnoistaan, kuiteistaan, kuvia maksuvälineistään, tiedot Kasikorn pankista, kertonut poliittisen suhtautumisensa, kuvia vaimon veljestä ja kavereista, kuvia käyttämistään hotelleista ja airbnb asunnoista...

...kertonut koelentäjän urastaan, vaatevalinnoistaan, lääkityksensä, tapaamishistorian vaimonsa kanssa, eläkkeensä määrän ja maksajan, oman ja vaimonsa pituuden ja painon, kertonut avioliitostaan, mielipiteensä sukupuoliasioista, parisuhteista ja Thaimaasta nimitellen tuntemattomia kaikilla mahdollisilla nimillä yhdessä oikein hyvän ja läheisen ystävänsä kanssa...

...Niin eihän se nyt hyvänen aika sitä tarkoita että hän haluaa näitä hänen tietojaan käsitellään täällä matkailupalstalla tai muussa sosiaalisessa mediassa, saati sitten että hänelle asennetaan pilakuviin kattila hatuksi tai luodaan hassuja kuvia miesten välisistä kiintymyksen osoituksista.

Sitä se ei tosiaankaan tarkoita, vaan tarkoitus on olla yksityishenkilö ja majuri ilman sen kummempaa näkyvyyttä. Voin vakuuttaa että kiipelissä on nyt kaikki Pattayalla käyneet ja se on 100% aivan varmaa.

31

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vakuutat vain mielenterveysongelmiasi ja oikein urakalla.

    • Anonyymi

      Ei tuo sinun avauksesi mitenkään vapauta sinua siitä vastuusta mikä sinun pitää kantaa, olisi vaan helpompaa että ottaisit yhteyttä että voimme sopia asian, sitten kun asia on syyttäjälle en puutu enää asiaa, se juna menee 100% varmasti maaliinsa... kuten sanoit aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Tietysti jos sinussa on miestä hoitaa asiasi, toki voit odottaa pakkotoimiakin, mutta nalkissa olet varmasti.


      • Anonyymi

        Tiedät paviaani aivan varmasti itsekin että itse olet kaiken julkaissut ITSE alkaen nimestäsi, jonka julkaisuun itse vielä yllytit räksytettyäsi valheitasi ja hoorittelujasi vuosikausia ennenkuin mokasit.
        Tuollaiset kattilapääkuvat eivät etene mihinkään esitutkinnan jälkeen, vaan tyssää siihen ettei Thaimaasta ketään kukaan lähde etsimään kenen tekemiä kattilapääkuvat ovat, koska pelkkä IP-osoite ei riitä mihinkään. Suomessa edes omaisuusrikoksia ei tutkita joiden jäljet johtaa jonnekin ulkomaille varsinkin EU:n ulkopuolelle. Ne on mahdottomia tutkia eikä kukaan viranomainen ota tuollaista pilaa tosissaan, vaikka se kohdistuisi valtionpäämiehiin.

        Sinun tapauksesi onkin sitten aivan eri, koska olet tiedossa aloituksessa mainituilla kaikilla mahdollisilla tavoilla, jotka olet kaikki ihan ITSE kertonut. On todella helppoa yhdistää sinut ja senssunikkisi kaikkiin satoihin jopa tuhansiin herjoihin ja kunnianloukkauksiin, sekä valheellisen tiedon levittämiseen Thaimaasta, joiden vuoksi et voi koskaan milloinkaan palata Thaimaahan sillä siellä sinut otetaan jo lentoasemalla kiikkiin.
        Päästän sinut rauhaassa Suomeen, mutta Thaimaahan sinulla ei enää koskaan ole mitään asiaa. Sinne lähtee sinusta tiedot lähetystön kautta. Thaimaan suurlähetystön kautta.


      • Anonyymi

        Heheheheee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät paviaani aivan varmasti itsekin että itse olet kaiken julkaissut ITSE alkaen nimestäsi, jonka julkaisuun itse vielä yllytit räksytettyäsi valheitasi ja hoorittelujasi vuosikausia ennenkuin mokasit.
        Tuollaiset kattilapääkuvat eivät etene mihinkään esitutkinnan jälkeen, vaan tyssää siihen ettei Thaimaasta ketään kukaan lähde etsimään kenen tekemiä kattilapääkuvat ovat, koska pelkkä IP-osoite ei riitä mihinkään. Suomessa edes omaisuusrikoksia ei tutkita joiden jäljet johtaa jonnekin ulkomaille varsinkin EU:n ulkopuolelle. Ne on mahdottomia tutkia eikä kukaan viranomainen ota tuollaista pilaa tosissaan, vaikka se kohdistuisi valtionpäämiehiin.

        Sinun tapauksesi onkin sitten aivan eri, koska olet tiedossa aloituksessa mainituilla kaikilla mahdollisilla tavoilla, jotka olet kaikki ihan ITSE kertonut. On todella helppoa yhdistää sinut ja senssunikkisi kaikkiin satoihin jopa tuhansiin herjoihin ja kunnianloukkauksiin, sekä valheellisen tiedon levittämiseen Thaimaasta, joiden vuoksi et voi koskaan milloinkaan palata Thaimaahan sillä siellä sinut otetaan jo lentoasemalla kiikkiin.
        Päästän sinut rauhaassa Suomeen, mutta Thaimaahan sinulla ei enää koskaan ole mitään asiaa. Sinne lähtee sinusta tiedot lähetystön kautta. Thaimaan suurlähetystön kautta.

        Olen kantani asiaan ilmoittanut pallo on nyt sinulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kantani asiaan ilmoittanut pallo on nyt sinulla...

        Mitä luulet senssu, millainen on verkkoalustan ylläpitäjän vastuu ja mahdollinen tuomio tässä NumBallin keississä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kantani asiaan ilmoittanut pallo on nyt sinulla...

        Sinulla on pallo, mahassasi, resuperseinen kattilapää...


    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla tuleva tuomio?

      • Anonyymi

        Puol tuntii nurkassa, kädet selän takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puol tuntii nurkassa, kädet selän takana?

        Päiväsakkoja ja tuomio julkiseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväsakkoja ja tuomio julkiseksi...

        Mitä luulet tapaukseen vaikkutavan sen, jos raastuvassa paljastuu, että tämän palstan mode on Sennsu NumBall?

        Korostan sanaa jos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet tapaukseen vaikkutavan sen, jos raastuvassa paljastuu, että tämän palstan mode on Sennsu NumBall?

        Korostan sanaa jos.

        Yritä jo vihdoin palata reaalimaailmaan sieltä harhaisesta mielikuvitusmaailmastas.


    • Anonyymi

      Löytyy suomi24 säännöistä.: "Älä anna henkilötietojasi. Älä koskaan kerro oikeaa nimeäsi, osoitettasi, puhelinnumeroasi, sähköpostiosoitettasi, salasanojasi tai muita tärkeitä henkilötietoja julkisesti"

      Jos joku tekee jotain muuta, on melkoinen pöllö.

      • Anonyymi

        En ole antanut ne tänne laittoi 2010, totta ei saa laittaa... minun laittoi ei tietysti omiaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole antanut ne tänne laittoi 2010, totta ei saa laittaa... minun laittoi ei tietysti omiaan...

        No mitenhän 2010 on sitten osannut alkaa tietojasi etsiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole antanut ne tänne laittoi 2010, totta ei saa laittaa... minun laittoi ei tietysti omiaan...

        Ei kai kukaan ole niin tyhmä että tänne omia tietojaan laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitenhän 2010 on sitten osannut alkaa tietojasi etsiä?

        Tämä pölvästihän laittoi tänne passinnumeronsa vasten suomi24 sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole antanut ne tänne laittoi 2010, totta ei saa laittaa... minun laittoi ei tietysti omiaan...

        Kyllä sinä olet tietojasi tänne laittanut monen monta kertaa ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pölvästihän laittoi tänne passinnumeronsa vasten suomi24 sääntöjä.

        Kyllä, näin teki.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Posso Läskipää-Kyrvånsyylån kattila kilahtanut 5 kertaa.

    • Anonyymi

      Tämä homma kajahtaa vielä moneen kattilaan, hyvin ikävästi...

      • Anonyymi

        Etenkin jos ilmenee, että NumBalli ja tai Senssukka ovat palstan mode(ja).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin jos ilmenee, että NumBalli ja tai Senssukka ovat palstan mode(ja).

        Korostaisin huomioimaan tämän "Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä" faktan... jostakin jollekin aika ikävästä asiastahan tämäkin kertoo kai?


    • Anonyymi

      Ei tuosta julkaisemansa informaation määrästä puutu enää kuin syntymätodistus kirkkoherranvirastosta ja valokuva veitikasta edestä ja sivulta. Kaikki muu on jo julkaistu.

      • Anonyymi

        Myös alta ja päältä?


    • Anonyymi

      Aloitus ei ensinnäkään ole minun.

      Saarituhnukka se täällä uneksii taas olevansa suuri asianomistaja kattila päässä ujeltaen. Saaripoju on saanut mitä tilannut, vuosien herjojen jälkeen.

      Thaimaassa sai maassa asuva saksalaisnainen kaksi vuotta vankeutta, kun kertoi sosiaalisessa mediassa kuningashuoneen kavaltavan kansalta rahat.

      Paljonko napsahtaisi Saaritörpölle vuosikausia kestäneestä Thaimaan mustamaalauksesta ja valheista?

      Se mitä näihin "kiikki"- hommiin tulee minun osaltani niin ei ole pienintäkään mahdollisuutta kellään sanoa mitä teen koneellani ja mitä en. Käytän aina VPN- palveluita ja se on aina päällä.

      Yhdessä koneessani on Thai VPN jossa voin valita sijainnikseni myös Thaimaan.
      Muissa koneissa on kotimainen valinta, jossa sijaintini on tällä hetkellä Japani.

      Vaihtelen sitä tarpeen mukaan. Esimerkiksi tänään etsin parhaan Youtube- postituksen ottelusta Joshua vs Ngannou ja se ei löytynyt Euroopasta, vaan löytyi Aasiasta. https://ibb.co/Dk0mbkh

      Minun osaltani Saariköyhyys voi unohtaa kiipelit ja hänen kannattaa keskittyä oman toimintansa tarkkailuun ja käytökseensä, sillä jos minut suututtaa, niin toimenpiteenä ei ole itkeminen äidille eikä vallesmannille.

      On täydellistä höperön lapsen mielikuvitusta että kukaan alkaisi tutkimaan jonkun häiriintyneen kattilapään seikkailuita internetissä, joka itse on julkaissut itsestään kaikki mahdolliset tiedot mitä voi julkaista.

      Tiedossa on aivan kaikki tosiaan pankkitilin numerosta alkaen aina täydelliseen hetuun saakka ja on kannustettu huutamalla isoilla kirjaimilla ne julkistamaan, joten se siitä.

      Sen verran lakia Hölmöhuhdalle että alle kahden vuoden tuomioiden vankeustuomioista ei saa julkaista kenenkään nimeä missään ja että tällaiset syytökset eivät johda mihinkään muutamasta syystä:

      -Kunniaasi ei voi loukata koska olet itse kerjännyt verta nenästäsi.
      -Tietojasi ei ole paljastanut muut kuin sinä itse ja kannustit siihen.
      -Olet syyllistynyt satakertaisesti herjauksiin kuin muut yhteensä.
      -Haukut väärää puuta.
      -Minun koneelleni sinulla, eikä viranomaisilla ole mitään oikeutta eikä mitään keinoa päästä. Tietourkinta syytöntä kohtaan on vakava rikos myös viranomaisilta.
      -Ketään ei kiinnosta kattilapään poikarakkaus- pilakuvat.

      Sinun kannattaa lopettaa ajoissa nämä lapsellisen ämmämäiset uhittelut, ja muista että sinun ei kannata ihan kaikkia maailman ihmisiä suututtaa, vielä jos ajattelit täällä hengailla muutenkin kuin koiranputken kasvualustana.

      2010

      PS: Poikani on morsiamensa kanssa kylässä (saunassa paraikaa) niin en ehdi nyt lueskella paljoa älyttömyyksiäsi. Palaan tuossa ensi viikon puolivälissä asiaan tarvittaessa.

      • Anonyymi

        Esitutkinta on jo suoritettu, mielipiteilläsi ei ole mitään vaikutusta asiaan, joudut vastaamaan joka tapauksessa, enemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitutkinta on jo suoritettu, mielipiteilläsi ei ole mitään vaikutusta asiaan, joudut vastaamaan joka tapauksessa, enemmin tai myöhemmin.

        Majuri Possoa se jaksaa aina vaan lapsettaa. Äly hoi on jättänyt lullinkutkuttajan jo kauan aikaa sitten nyt paksukainen on kuin jorma jolla on korvat https://aijaa.com/Y1M9xY
        Kannattaa tutkia IP-osoite tarkkaan ja muistathan lähettää tämänkin tutkittavaksi.


    • Anonyymi

      Virallinen sopimus rotista on tehty. Pattayalaiset pitävät rotat pattayalla eivätkä tuo niitä Hua Hiniin asukkaiden riesaksi.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe