Pohkeet ja pohkeet Thaimaassa

Anonyymi-ap

Olen saanut tusinan kertaa kuulla kuvistani, kuinka niissä on jotakin sairasta. Edes naamani ei kelvannut. Käytän kuulema liikaa suolaa ja minulla on sydänongelmia.
Samainen tohtori outolempi Hua Hinista on kertonut jollakin olevan jalkasilsaa, kynsisieniä ja paiseita, rumat peukalot ja kynsivallin tulehdus.
Taisi käyttää termiä "zombiejalat".

Tuolla oli tämän Hua Hinin tohtoritasoisen jalkahoitajan oma kuva itsestään, jossa hän nojaa banaanipensaaseen ja siinä on koira häntä vasten. Kuvassa näkyy rajattuna hänen omat jalkansa. Rinnalle laitoin oman tuoreen rajatun kuvan omista sääristäni. Minun jalat siis ovat oikealla. https://aijaa.com/E30Skp

En ole mies joka virnuilee kenenkään terveysongelmille, mutta nuo vasemmalla olevat jalat ovat invalidisoituneen vaikea-asteisen diabeetikon jalat, joka ei ulkosalla Thaimaan auringossa viihdy. Maksaläiskiä, verenpurkaumia ja oikea jalka on surkastunut verrattuna vasempaan. Jaloissaan on reikiä myös. Onko ollut kipsissä tuo oikea jalka vai muuten vaan käyttämättömänä?

Pointtini tässä on se että onkohan hän sittenkään aivan oikea henkilö heittämään herjaa toisten jaloista ja peukaloista? Samassa kuvassa miehen hiukset on ajeltu huiskimalla rajaajalla sinne tänne, ja tukka on kuin sänkipelto jossa on ajettu vanhalla Fiatilla lokakuun kurakeleillä.

12

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia rimppakinttuja, molemmat.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­­y­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      voitko hieman tarkentaa , "jalat ovat invalidisoituneen vaikea-asteisen diabeetikon jalat, joka ei ulkosalla Thaimaan auringossa viihdy. Maksaläiskiä, verenpurkaumia ja oikea jalka on surkastunut verrattuna vasempaan. Jaloissaan on reikiä myös. Onko ollut kipsissä tuo oikea jalka vai muuten vaan käyttämättömänä?" mikäs noissa nyt sitten on vikana... kerro vaan rohkeasti https://ibb.co/yRX1rmW

      Mutta noissa sinun ns. jaloista on kadonneet kaikki ihokarvat, oletko ajellut karvasi kuten akkani, vai oletko vain homo, en ole koskaan niitä vaivautunut ajelemaan, vai olet sinä tämä 2010 / Laiffila, jolle tämä karvattomuus on ihan joka päiväistä, ja ihan eunuukin jalat...

      Taas tuota vainoharhaista lätinää, tällä kertaa jaloista, joihin en ole ennen tätä koskaan edes puuttunut...

      By NumBall HHN 63v.

      • Anonyymi

        Voi ihan oikeasti suurentaa kuvaa, niin näet paremmin ne maksaläiskät, reiät, ja verenpurkautumat, tuolla nilkan kohdalla on muutama ötökän purema, kun niille mitään voi, voi olla vielä edellisestä rantareissusta beach bugin tekeleitä, en muista enää milloin tulivat...

        Luulempa että minulla on hieman oikeus arvostella ns. "sääriäsi" ihan akkojen sääret hän nuo, vai oletko kalju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihan oikeasti suurentaa kuvaa, niin näet paremmin ne maksaläiskät, reiät, ja verenpurkautumat, tuolla nilkan kohdalla on muutama ötökän purema, kun niille mitään voi, voi olla vielä edellisestä rantareissusta beach bugin tekeleitä, en muista enää milloin tulivat...

        Luulempa että minulla on hieman oikeus arvostella ns. "sääriäsi" ihan akkojen sääret hän nuo, vai oletko kalju.

        Olen sinua huomattavasti vanhempi.


    • Anonyymi

      "Taas tuota vainoharhaista lätinää, tällä kertaa jaloista, joihin en ole ennen tätä koskaan edes puuttunut... "

      Etpä ole et puuttunut. Aiemmin kuultua:

      "Mene lääkäriin, jalkoihisi on kertynyt nestettä, sydämesi ei jaksa pumpata ja kiinnitä huomiota suolan kättöön"

      "Olet epämuodostunut ja hormonien käyttö näkyy et tule olemaan pitkä ikäinen"

      "Baletti tanssija nojailee pesukoneeseen pohkeilla joissa on muhkuroita väärissä paikoissa"

      ja nyt sitten kumoat alkuperäisen lausuntosi vielä uudelleen:

      "Luulempa että minulla on hieman oikeus arvostella ns. "sääriäsi" ihan akkojen sääret hän nuo, vai oletko kalju"

      "Mutta noissa sinun ns. jaloista on kadonneet kaikki ihokarvat, oletko ajellut karvasi kuten akkani, vai oletko vain homo"

      "vai olet sinä tämä 2010 / Laiffila, jolle tämä karvattomuus on ihan joka päiväistä, ja ihan eunuukin jalat..."

      63 vuotiaalla ei pitäisi olla vielä maksaläiskiä eikä laikkuja. Sinun kannattaisi aloittaa ulkoilu ja lenkkeily välittömästi, nuo on sairaan vanhuksen jalat jolla on diabetes ja lääkitys.

      Minä olen blondi, ihokarvat palaa jaloissa ja käsivarsissa auringossa aina muutamassa kuukaudessa olemattomiin, tukka ja rintakarvat kasvaa kyllä hyvin ja jos olen talvella Suomessa, karvaa piisaa. Erikoiset käsitykset sinulla että karvoitus liittyy jotenkin homouteen tai naiseuteen. Kuva hämää mittasuhteita, sillä pohkeeni ympärysmitta on 54 senttiä, sama kuin hauikseni eikä niissä ole grammaakaan rasvaa. Suomesta ei löydy montaa liki kuuyskymppistä, jotka kiskoo edelleen rautaa maasta yli kolmesataa kiloa. Sinä et nosta maasta kuin maksimissaan 30 kiloa. Olen sinua yli tuhat prosenttia vahvempi.

      Sairaspohkeinen mies.

      • Anonyymi

        Mikä ongelma sinussa tarkalleen ottaen on, en ole noita kirjoittanut kohdista herjasi sille joka ne on kirjoittanut, toki tänään olen kirjoittanut tähän ketjuun, minulla ei ole maksaläiskiä yhtään missään, ollut koskaan, minä kanssa olen blondi päästäni, tai no en mutta kaikki pigmentti on kadonnut jo vuosia sitten eli hiukseni on täysin vaaleat, eikä ne ole 10 vuoden aikana mihinkään kadonneet, eikä palanneet... lisäksi yhdellä kaverilla on atyyppinen iho ja hän on myös blondi aito ja alkuperäinen,se on aivan sama paljonko sinun ns. pohkeittesi ympärysmitta on jos pääsi on täysin tyhjä, aloita vaikka siitä että minä en ole kaikkien herjojen takana, en todellakaan...

        By Numball HHN 63v.
        Sinäkö vai silkkiuikkuko sen bemarin vuokrasi, minulla olisi asiasta muutama kyysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma sinussa tarkalleen ottaen on, en ole noita kirjoittanut kohdista herjasi sille joka ne on kirjoittanut, toki tänään olen kirjoittanut tähän ketjuun, minulla ei ole maksaläiskiä yhtään missään, ollut koskaan, minä kanssa olen blondi päästäni, tai no en mutta kaikki pigmentti on kadonnut jo vuosia sitten eli hiukseni on täysin vaaleat, eikä ne ole 10 vuoden aikana mihinkään kadonneet, eikä palanneet... lisäksi yhdellä kaverilla on atyyppinen iho ja hän on myös blondi aito ja alkuperäinen,se on aivan sama paljonko sinun ns. pohkeittesi ympärysmitta on jos pääsi on täysin tyhjä, aloita vaikka siitä että minä en ole kaikkien herjojen takana, en todellakaan...

        By Numball HHN 63v.
        Sinäkö vai silkkiuikkuko sen bemarin vuokrasi, minulla olisi asiasta muutama kyysymys.

        Eikä minua kiinnosta se pätkääkään vaikka olisit minua 100.000 kertaa vahvempi, tähän pitäisi vastata että minun äitini voittaa sinun isäsi, mutta antaa olla pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma sinussa tarkalleen ottaen on, en ole noita kirjoittanut kohdista herjasi sille joka ne on kirjoittanut, toki tänään olen kirjoittanut tähän ketjuun, minulla ei ole maksaläiskiä yhtään missään, ollut koskaan, minä kanssa olen blondi päästäni, tai no en mutta kaikki pigmentti on kadonnut jo vuosia sitten eli hiukseni on täysin vaaleat, eikä ne ole 10 vuoden aikana mihinkään kadonneet, eikä palanneet... lisäksi yhdellä kaverilla on atyyppinen iho ja hän on myös blondi aito ja alkuperäinen,se on aivan sama paljonko sinun ns. pohkeittesi ympärysmitta on jos pääsi on täysin tyhjä, aloita vaikka siitä että minä en ole kaikkien herjojen takana, en todellakaan...

        By Numball HHN 63v.
        Sinäkö vai silkkiuikkuko sen bemarin vuokrasi, minulla olisi asiasta muutama kyysymys.

        Minä vuokrasin Bemarin neljäksi päiväksi. On mukavaa joskus leikkiä leluilla näin aikuisenakin. Tulee playboy fiilis ja korvatulehdus. Suomessa en tarvitse urheiluautoja, ajelen uudehkolla Volkkarin lataushybridi citymaasturilla. Laitanpa tuolle joka rimpulaksi sanoi niin samasta kuvasarjasta vertailukuvan. Ne on niin kaukaa zoomatti että sikälikään ei karvat erotu.
        https://aijaa.com/U3nS6p Vierelläni seisoo 25 vuotias 90 kiloinen kiekkomies, joka on lajin parissa edelleen ja treenaa myös salilla. Siinä on aikamoinen ero jalkojen paksuudessa meikäläiseen. Aloitin voimailun varsinaisesti vasta nelikymppisenä ja kisaillut ikämiessarjoissa. Yleisurheilutaustaa seitsenottelusta sitä ennen. Kansallisella tasolla joitakin kärkipään saavutuksia. Mainitsen vielä että kiekkomiehellä on reidet kuin sammakolla, mutta sääret sirot verrattuna meikäläiseen.
        Lähden hakemaan bussiasemalta nyt kisumisua, joten en ole tänään maisemissa.

        Sairaspohkeinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuokrasin Bemarin neljäksi päiväksi. On mukavaa joskus leikkiä leluilla näin aikuisenakin. Tulee playboy fiilis ja korvatulehdus. Suomessa en tarvitse urheiluautoja, ajelen uudehkolla Volkkarin lataushybridi citymaasturilla. Laitanpa tuolle joka rimpulaksi sanoi niin samasta kuvasarjasta vertailukuvan. Ne on niin kaukaa zoomatti että sikälikään ei karvat erotu.
        https://aijaa.com/U3nS6p Vierelläni seisoo 25 vuotias 90 kiloinen kiekkomies, joka on lajin parissa edelleen ja treenaa myös salilla. Siinä on aikamoinen ero jalkojen paksuudessa meikäläiseen. Aloitin voimailun varsinaisesti vasta nelikymppisenä ja kisaillut ikämiessarjoissa. Yleisurheilutaustaa seitsenottelusta sitä ennen. Kansallisella tasolla joitakin kärkipään saavutuksia. Mainitsen vielä että kiekkomiehellä on reidet kuin sammakolla, mutta sääret sirot verrattuna meikäläiseen.
        Lähden hakemaan bussiasemalta nyt kisumisua, joten en ole tänään maisemissa.

        Sairaspohkeinen mies

        Nostat kolmesataakiloisen lyylin jalat olkapäillesi ja laitat menemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuokrasin Bemarin neljäksi päiväksi. On mukavaa joskus leikkiä leluilla näin aikuisenakin. Tulee playboy fiilis ja korvatulehdus. Suomessa en tarvitse urheiluautoja, ajelen uudehkolla Volkkarin lataushybridi citymaasturilla. Laitanpa tuolle joka rimpulaksi sanoi niin samasta kuvasarjasta vertailukuvan. Ne on niin kaukaa zoomatti että sikälikään ei karvat erotu.
        https://aijaa.com/U3nS6p Vierelläni seisoo 25 vuotias 90 kiloinen kiekkomies, joka on lajin parissa edelleen ja treenaa myös salilla. Siinä on aikamoinen ero jalkojen paksuudessa meikäläiseen. Aloitin voimailun varsinaisesti vasta nelikymppisenä ja kisaillut ikämiessarjoissa. Yleisurheilutaustaa seitsenottelusta sitä ennen. Kansallisella tasolla joitakin kärkipään saavutuksia. Mainitsen vielä että kiekkomiehellä on reidet kuin sammakolla, mutta sääret sirot verrattuna meikäläiseen.
        Lähden hakemaan bussiasemalta nyt kisumisua, joten en ole tänään maisemissa.

        Sairaspohkeinen mies

        Kiitos, niinpä tietenkin mutta kun olit sinne laittanut puhelinnumerosi... sinulla on rekisteröity kaksi yritystä tuolle puhelinnumerolla, kumpikin lopetettu... sijaitsee jyväskylässä kangaslammelta, yhdessä kerrostalosta jossa olen jopa joskus käynytkin, yksi kaverini asui siinä, samassa talossa, oletko tietoinen asiasta, siinä on yksi pieni ihmetyksen asia... mutta ei siitä sen enempää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe