KYSYMYKSIÄ, VASTAUKSIA, MIELIPITEITÄ JA MAKUASIOITA.

Pattayan rakkaalla on oudoksuttavia mielipiteitä hänen kokien olevansa jotenkin ylitse muiden ja hänen näkemykset kaikesta on oikeita.
Kotikokkaaminen on miellyttävää, sitä harrastaessa ei tarvitse aina noudattaa kaikkea samaa ja samaa, ammattikokitkin kokeilevat uusia asioita ja löytävät mieluisia vaihtoehtoja.
Ei ole tarkoituskaan että minun kokkauksista joku internethörhö pitäisi, minä valmistan syötävät niitä nauttiville.
Vastaan kohteliaisuudesta rakkaalle, jolle on ongelmana minun kokkaukset.

Thairuoka on perusmakujen, suolaisen, makean, karvaan, tulisen ja happaman harmomiaa, tämä ensitietona, ole hyvä.

"Muistelen, että olet myös kirjoitellut, kuinka olet injektioruiskulla ruiskutellut hunajaa sisäfileen sisään."
Muistelet oikein, mutta en pihveiksi leikattuihin, vaan kokonaisen fileen sisään.
Varsinaisesti ruiskutan useammin paistin sisään, joka ei ole filee.
Myöskään se ei tarkoita että ruiskutan aina.

"Onko siellä sisäfilepihvissä jokin ontto tila jonne se hunaja menee? "
Kun esittää tuollaisen kysymyksen, niin voi päätellä, että rakas ei ole edes sisäfilepihviä nähnyt, eikä syönyt, joten en vaivaudu vastaamaan.
Suosittelen ostamaan yhden pihvin jostain ja tarkastamaan itse onko pihvi ontto.

"Hunaja kun ei ihan helpolla tule ulos injektioruiskusta ellei se ole ohennettu rajusti jollakin johon se liukenee eikä mikään paksu neste mene injektioruiskusta kiinteään lihakudokseen."
Rakas katsoo tietävänsä minun hunajasekoitukseni paksuuden ja ruiskun mallin, joten kerron, että juoksevan hunajan saa juoksevammaksi sekoittamalla siihen öljyä tai jalojuomaa, joskus kumpaakin.

"Minun ideani pihvistä on suolainen, eikä hyvän sisäfileen makua tule missään nimessä pilata makeudella."
Niin on minunkin ideani, pidän myös pippurisesta, sekä myös liekitettynä jalojuomalla jolloin ennen liekitystä pihvin päälle hieman valkopippuria.

"Makeaa voi olla siinä pihvin vieressä vastapainona, mutta erittäin harkitusti."
Kuten sanoin en käytä hunajaa pihviin, vaan lihakimpaleeseen.

"Se on vähän kuin rikos sitä pihviä kohtaan laittaa siihen vastakohtia, jolloin et enää tiedä onko se pannukakkua vai sisäfilettä."
Uudistan seuraavan: Thairuoka on perusmakujen, suolaisen, makean, karvaan, tulisen ja happaman harmoniaa.

Olen kertonut miten lihakimpaleen voi leikata levyn muotoon ja maustaa mieleisekseen, joita vaihtoehtoja on tuhansia luonnollisesti.
Sitten pyöräyttää se kääretortun tapaan ja valmistaa eri tavoin esimerkiksi savustaen, grillissä tai jopa uunissa, suosittelen oireilun sijaan kokeilemaan jotain omaa sen sijaan että alati arvostelee pihviravintoloista lukien kaiken mahdollisen.

Mitä tulee siihen että olet syönyt purukimaista ja kalvollista pihviä, niin katson että olet täysin väärä henkilö osallistumaan puheena olevaan aiheeseen tavallasi jonka teet.

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sisäfilepihvi hunajaruiskutettuna pannulla torikojussa valvonnan alaisena grillattuna kotona??? Thairuokaa?

      • Anonyymi

        Ankanrintaa hunaja-appelsiinikastikkeessa
        Gallian lammas
        Hunajainen lanttupossu
        Hunajainen lihawokki
        Hunajainen moskovanpata
        Hunajainen sinappipossu
        Hunajaiset grillipihvit
        Hunajaiset jauhelihakääryleet
        Hunajaiset karitsanpotkat
        Hunajaiset lihavartaat
        Hunajaiset pekonisienet
        Hunajaiset satay-vartaat
        Hunajalammas
        Hunajalla maustettu punajuuripata
        Hunajatilan uunilenkki
        Kaalijauhelihapata
        Mausteinen hunajakalkkuna
        Paistetut hunajapihvit
        Porsas-kasvispata
        Ribsit Pommac-hunajakastikkeessa
        Täytetyt lihataskut
        Yrtti-hunajalammas


      • Anonyymi

        Senssun sormet ...käynny sanonko kenen hanurin näppäimistöllä... jääköön sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssun sormet ...käynny sanonko kenen hanurin näppäimistöllä... jääköön sanomatta.

        55555


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nuo ohjeet menee helmiä sijoille sarjaan, parempi on kertoa että krillailee vaan halvinta makkaraa, kuppeina, lauantai käy hyvin, gotler on jo juhlapuolen safkaa, näille, lahkolaisille, näillä köyhillä mitään mahdollisuutta näihin isoihin lihakimpaleihin, kun tulonmodostus ja aika on pääosin palstalla, 24/7,

      • Anonyymi

        No pistäpäs framelle nyt sitten ne sinun sisäfileesi, saviruukkusi ja sisäfileesi niin tutkitaan yhdessä asiaa tarkemmin. Älä laita K-Raudan mainoksia äläkä youtube-videoita, vaan omia kuvia.
        En ole nähnyt yhtään pihviä enkä grilliä Pasasilta koskaan, vaikka niistä olette leiponeet tuhat tarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pistäpäs framelle nyt sitten ne sinun sisäfileesi, saviruukkusi ja sisäfileesi niin tutkitaan yhdessä asiaa tarkemmin. Älä laita K-Raudan mainoksia äläkä youtube-videoita, vaan omia kuvia.
        En ole nähnyt yhtään pihviä enkä grilliä Pasasilta koskaan, vaikka niistä olette leiponeet tuhat tarinaa.

        Hunajaruisku hunajapullon ja Suomen passin vieressä kun näen, olen nöyrä ihailijasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pistäpäs framelle nyt sitten ne sinun sisäfileesi, saviruukkusi ja sisäfileesi niin tutkitaan yhdessä asiaa tarkemmin. Älä laita K-Raudan mainoksia äläkä youtube-videoita, vaan omia kuvia.
        En ole nähnyt yhtään pihviä enkä grilliä Pasasilta koskaan, vaikka niistä olette leiponeet tuhat tarinaa.

        Pasasen ainoa pihvi muodostuu kun tulee savet housuun ja käy sitten istumaan sohvan laidalle hikisellä persauksellaan. Siitä tulee sellainen lätty sinne kannikan ja pömppähousun väliin. Lopulta on pakko nousta seisomaan kun ikean sohvan joiteri painaa ikävästi pyppyä ja on oikaistava karvaiset kanankoivet, vaikka se tekee kipeää. Samalla se beef putoaa lahkeesta lattialle jonka Pasanen fudaa pullistuneiden jätepussien sekaan muhimaan ja luomaan kotoisaa tunnelmaa.


    • Anonyymi

      Makuasioista ei kiistellä sanoi kissa kun persettään nuoli.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe