Raha ei ole tärkeää enkä ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota

Anonyymi-ap

Totesi Majuri Saarihenkäys ja suuntasi tämän ilmeisesti minulle:

"Sinä olet täällä vuosia kertonut miten tärkeää on se että talous on kunnossa, minä en ole koskaan kiinnittänyt asiaan mitään huomiota sillä ei ole mitään merkitystä minun elämässä"

Tuota tuota.. Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta uuninpankkopojista jotka säästää äidin eläkkeestä 11 kuukautta ja 2 viikkoa vuodessa, jotta pääsevät leikkimään kahden viikon miljonääriä?

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta miten vaikeaa / suorastaan mahdotonta on "Pattayan rakkaiden" muuttaa Thaimaahan, kun tarvitaan mahtavat 22000 euron vuositulot tai säästöt?

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta uskottelee olevansa Senssun lisäksi ainoa suomalainen mies joka täyttää oleskeluluvan ehdot ja voi asua Thaimaassa? Kertoilee että "Minä olen jo täällä".

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta siitä kuinka suomalaiset Pattayan lahkolaiset häädetään Thaimaasta ja tulee kusiset paikat?

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta miten köyhiä suomalaiset ovat ja eivät pääse Suomesta minnekään?

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertonut vuosia suomalaisten onnettomista keskieläkkeistä jotka eivät riitä "hesassa" edes vuokraan? Tuota stooria on tullut miltei päivittäin.

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo että kellään ei ole muita tuloja eikä omaisuutta kuin pikkuruinen eläke? Takuueläke, kelaeläke tai keskieläke.

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo että kaikki suomalaiset yrittäjät elää nälkärajalla koska heillä on niin pieni eläke? Yrittäjillä kun ei mielestästi ole laisinkaan omaisuutta tai muita tuloja kuin pikkuinen eläke.

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta että Thaimaassa ei asu laisinkaan varakkaita tai hyvin toimeentulevia suomalaisia, vaan että kaikki ovat karkoitusta odottavia resupekkoja?

Kukas se on sitten se mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta että ainoa syy suomalaismiehelle matkustaa Thaimaahan on halpa pipari ja ihokosketuksen puute? Käytännössä olet hokenut tuota joka päivä kymmenettä vuotta. Joskus kymmeniä kertoja päivässä.

Kuka se on tuo mies Hua Hinista, joka kertoo kymmenettä vuotta että ainoa syy on halpa pipari ja se kun ei Suomesta saa ja se on muualla kalliimpaa?

Kuka on tuo mies Hua Hinista, joka epäilee kymmenettä vuotta että kellään suomalaisella voisi olla oma talo, auto, moottoripyörä, vaimo ja lapsia?

Entäs kukas on se mies Chiang Maista, joka uskoo kaikki juttusi ja myötäelää kanssasi elämääsi ja taistelee kiivaasti kuin uljas ritari rinnallasi kaikkia muita vastaan, joista olet leiponut vihollisiasi. Hän kiiruhtaa aina paikalle, kun olet pulassa. Kuka hän on?

Jos sattumoisin satut tunnistamaan tuon miehen Hua Hinista, josta puhuin, niin kerrotko hänelle että kyllä raha on hänelle varsin tärkeää ja hän on kiinnittänyt siihen erittäin paljon huomiota.

Oikeastaan kaikki mitä hän puhuu liittyy aina rahaan, sen olemattomuuteen tai sen puutteeseen, väärinkäyttöön tai sillä saamiseen / oletettuun elvistelyyn.

2010

14

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mainitsen oman näkökantani ja sen mitä olen asiasta kertonut.

      Olen ollut aivan eri mieltä. Olen sitä mieltä että kahdenviikonmiljonäärejä ei ole olemassakaan, ja jos joku kuluttaa kahdessa viikossa säästönsä, niin hienosti toimittu, Thaimaa kiittää!

      Olen myös sitä mieltä että persaukiset, pieneläkeläiset, takuueläkeläiset ja muut Kelan varassa elävät eivät matkustele kaukomaihin.

      Olen myös sitä mieltä että matkan kustannukset eivät suinkaan kenelläkään rajoitu "halpaan pipariin", vaan siihen päälle tulee kaikki muu ja silloin se halpa pipari ei voi olla kenenkään matkustamisen syt, varsinkaan kun se piparikaan ei ole enää Thaimaassa halpaa.

      Olen myös yritysmaailmassa yrittäjien keskellä 30 vuotta eläneenä sitä mieltä että Suomessa on paljon erittäin hyvin toimeentulevia yrittäjiä. Henk koht en tunne ketään joka eläisi nälkärajalla, paitsi ne muutamat, jotka ovat alkoholin vuoksi joutuneet hunningolle ja menettäneet kaiken.

      Olen myös aina ollut sitä mieltä, että jos tahtotilaa piisaa eikä lutraa sen viinan kanssa liikaa, niin jokaisella suht terveellä suomalaisella on mahdollisuus muuttaa Thaimaahan, mutta korostan sitä että JOS TAHTOO.

      Useimmat ei tahdo ja kuten olen sanonut, en minäkään täällä enää olisi ilman perhettä. Talo on perheen koti ja sitä ei olisi ilman perhettä minulla. Asuisin Suomessa jossakin kaksiossa stadissa, en tarvitse itselleni taloja.

      Stadilaisen kaksion hintainen se tämäkin talo on, ei mitään sen kummempaa.

      2010

      • Anonyymi

        Rentouttavaa lukemista ja sopivan pehmyttä pohdittavaa laittaa Kymppi, jälleen, kiitos.
        Rasittavan työpäivän jälkeen tykkään, siis.

        Annan itseni huomata, että kritiikki ei kohdistu suoraan minuun, mutta osuu osanen siitä silti.

        Duunejani en ole valinnut raha edellä, enkä koulutusta niihin. Oikeastaan tuo edellinen pitäisi kirjoittaa päinvastaisessa järjestyksessä, mutta olen monipuolisen kykenevänä valintaan valinnut usein duunin tai projektin siten, että rahassa olen hävinnyt huomattavasti.

        Raha ei siis ole ollut tärkeintä minulle, mutta myönnän nyt, Kympin kirjoittaman innoittamana, että ehkä olisin voinut ansaitsemani rahat paremminkin sijoittaa.

        "Olen myös aina ollut sitä mieltä, että jos tahtotilaa piisaa eikä lutraa sen viinan kanssa liikaa, niin jokaisella suht terveellä suomalaisella on mahdollisuus muuttaa Thaimaahan, mutta korostan sitä että JOS TAHTOO."

        Tuossa nuo Kympin kaksi viimeistä sanaa ovat tärkeimmät, siis jos tahtoo.

        Meillä vaimo (thai) tahtoo vähemmin kuin minä. Tykkäämme viettää Thaimaassa pitkiä ajanjaksoja, mutta pidempiä Suomessa. Meillä on tähän, rahaa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­­­m­­f­o­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No mutta voi voi sentään, on se niin väärin että oikein Majuri Saarihenkäys on pieneen sieluusi aiheuttanut särön joka kirvelee sun mieltäsi joka päivä, joka ikinen yö ja päivä, on se niin todella harmillista ja väärin, miten sä nyt pääsisit tuon valtaisan ongelmasi ylitse?

      • Anonyymi

        Saarihekkäys?
        Sotilasarvo, vai onko trolli- merkkinen.


    • Anonyymi

      no heh heh, mies Shaghaista,

    • Hei Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt.

      Tuohon seuraavaan ... Entäs kukas on se mies Chiang Maista, joka uskoo kaikki juttusi ja myötäelää kanssasi elämääsi ja taistelee kiivaasti kuin uljas ritari rinnallasi kaikkia muita vastaan, joista olet leiponut vihollisiasi. Hän kiiruhtaa aina paikalle, kun olet pulassa. Kuka hän on?

      ..... Totean että eipä sitten muuta kuin pari räpsäytystä sun iphonellasi ja tervetuloa selvittämään kuka minä olen.

      • Anonyymi

        Paraisilla on yhteensä seitsemän palvelutaloa ja hoivakotia. Kerro missä niistä pidät majaa, kun kesällä käydään Turussa niin voidaan matkalla tulla moikkaamaan! Ei tarvi yksin pamista netissä!
        Aloitukseen liittyen Vietnamin Kampotin mies tietää oluen hinnan, keskieläkkeen määrän, bussilippujen hinnan, alushousujen hinnat, vuokrahinnat ja parturin hinnat. Häneltä kannattaa kysellä hintapolitiikasta, jos kuuluu vajakeiksi kutsumaansa joukkoon.


    • Anonyymi

      Toistele sinä tuota varattomuus teemaasi 24/7 vuodesta toiseen omaasi tai toisten, voisit jo keskittyä johonkin olennaisempaa, tuo alkaa olla aika kulunutta, tai ainakin kauhtunutta, pieneen sieluusi ottaa selvästi kun asiasta huomautetaan, ihan sama testohoidoistasi, alkaa kuhista muurhaispesässä oikein kunnolla, joka kerta...

      Jonkinlaista avohoitoa kaiketi, tai ainakin, halua saada arvostusta, tuntemattomilta, tukemaan heikkoa itsetuntoa ja tulevaisuuden pelkoa, ei kerran päivässä poikarukka tarvitse kertoa että olen massimies, sen voi osoittaa muutenkin kuin itsekertomalla. ja samaa teemaa hokea vuodesta toiseen. Se on kornia.

      • Anonyymi

        ja kun sitä arvoitusta pitää kerätä tällaisella palstalla, ei ole lapsena montaa lelua ollut itsellä leikittävänä, jos leluja lainkaan, varsinkin sotien jälkeen suomi oli köyhämaa, kaikki tehtiin itse olen syntynyt vuonna 1960 joten ei ole kokemusta, mutta isäni ja äitini jossain vaiheessa asiasta kertoi.

        Minä olen aina saanut sen mitä olen tarvinnut, mutta lapsesta lähtien siihen on liittynyt työnteko, äitini kertoi että löysin mainoksen roskiksen vierestä neljä tai viisi vuotiaana, kuin olin ulkona, otin sen ja myin toiseen kauppaan, sain vähän rahaa, en muista mitä olin ostanut, eikä edes äitini, todennäköisesti pullon cocista, suomeenhan se tuli olympia vuonna monta junavaunullisia mutta sitten tuli vuosien katkos. Muistuu se mieleen että 1960 luku ei ole kovinkaan vaurasta aikaa, ne vähäiset muistikuvat mitä minulla siitä ajasta on, nekin valokuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kun sitä arvoitusta pitää kerätä tällaisella palstalla, ei ole lapsena montaa lelua ollut itsellä leikittävänä, jos leluja lainkaan, varsinkin sotien jälkeen suomi oli köyhämaa, kaikki tehtiin itse olen syntynyt vuonna 1960 joten ei ole kokemusta, mutta isäni ja äitini jossain vaiheessa asiasta kertoi.

        Minä olen aina saanut sen mitä olen tarvinnut, mutta lapsesta lähtien siihen on liittynyt työnteko, äitini kertoi että löysin mainoksen roskiksen vierestä neljä tai viisi vuotiaana, kuin olin ulkona, otin sen ja myin toiseen kauppaan, sain vähän rahaa, en muista mitä olin ostanut, eikä edes äitini, todennäköisesti pullon cocista, suomeenhan se tuli olympia vuonna monta junavaunullisia mutta sitten tuli vuosien katkos. Muistuu se mieleen että 1960 luku ei ole kovinkaan vaurasta aikaa, ne vähäiset muistikuvat mitä minulla siitä ajasta on, nekin valokuvista.

        Muuten tuossa sinun avauksessa ei ole yhtään järkevää lausetta... siitä se muurhaiskeko kuhina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuossa sinun avauksessa ei ole yhtään järkevää lausetta... siitä se muurhaiskeko kuhina.

        Enkä ole yhtäkään noista avauksen lauseista edes kertonut, mutta sinä olet, nuokin, eli sama varattomuus kaava toistuu vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Jos on rahaa niin paljkon ettei paskalle taivu niin tulee hauhallinen olo.

    • Anonyymi

      Rahasta ei tule koskaan riitaa, ainoastaan sen puuttuessa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe