Moikka, olet TaikaElina ja olen tehnyt tulkintoja noin 10-v. Voisin vastailla teidän kysymyksiin ,

Anonyymi-ap

Eli laita alle kysymyksesi, vastailen mistä saan helposti tässä ketjussa kiinni.

Jos oma tulkinta kiinnostaa, käy katsomassa mun uusia sivuja taikaelina.online ja tik tokkaajat:taikaelinalla

Siellä pidän livejä, missä katselen myls ilmaiseksi

68

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hän ajattelee minusta, tullaanko me koskaan olemaan yhdessä oikeasti?

      • Mielestäni tähän liittyy kolmas ? Teillä on ehdottomasti tunteita paljon välissä, mutta tämä toimen ei pääse irti tilanteestaan❤️
        Sinulle näkyy tulevassa toinen ihminen.


      • Anonyymi
        Taikaelina kirjoitti:

        Mielestäni tähän liittyy kolmas ? Teillä on ehdottomasti tunteita paljon välissä, mutta tämä toimen ei pääse irti tilanteestaan❤️
        Sinulle näkyy tulevassa toinen ihminen.

        Kyllä, hän on naimisissa ollut jo pitkään, kylmä suhde. Ja minä olen sinkku,
        Kiitos sinulle.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut on/off suhde viisi vuotta yhden kundin kanssa. Aina palataan toistemme luo, välissä kummallakin ollut suhteita.
      Nyt taas ollaan erossa ja ikävöin ja mietin samalla voiko meistä tulla jotain oikeesti?

      • Teille kyllä tuleva näkyy yhdessä, vaikka vielä noin pari vuotta tämänkaltaista menoa. Tulee tapahtumia, mitkä muuttaa tilannetta ( ei vakavia ) ja silloin päätätte muuttaa yhteen.
        Pitkä suhde tulee olemaan teillä.


      • Anonyymi
        Taikaelina kirjoitti:

        Teille kyllä tuleva näkyy yhdessä, vaikka vielä noin pari vuotta tämänkaltaista menoa. Tulee tapahtumia, mitkä muuttaa tilannetta ( ei vakavia ) ja silloin päätätte muuttaa yhteen.
        Pitkä suhde tulee olemaan teillä.

        Kiitos paljon!


    • Anonyymi

      Rahatilanne???

      • Saat asiat maksettua, vaikka on tiukkaa. Suurempi muutos hyvään tulossa vuoden päähän, liittyy työhön ja siinä tapahtuviin muutoksiin.


    • Anonyymi

      Saanko koskaan kumppania elämään

      • Saat, vaikka et oikein siihen taida uskoa. Olet ollut pitkään yksin? Ja hetki sinun täytyy odotella ihmistä, koka tulee siihen ja jäädäkseen.
        Voimia❤️


    • Anonyymi

      Mitä meidän suhteelle käy?

      • Vaikka nyt olette aivan selät toisianne vasten ja kylmää varsinkin puolisosi puolelta. Niin eroa ei teille tule . Saatte asiat järjestymään ja mitä pidemmälle katson, sen parempi teidän on olla.


    • Anonyymi

      Saadaanko talo myytyä tänä vuonna? Näkyykö muuttoa?
      Entä jäädäänkö näille seudulle missä asutaan

      • Vuoden loppua, syksyä kuitenkin vielä.
        Muutto tulee melko lähelle, lapsilla sama koulu.


    • Anonyymi

      Saadaanko lisää lapsia

      • Teille näkyy kolmen lasta.
        Yksi vielä siis tulossa tänne😊


    • Anonyymi

      Palaako mun ex vielä kotiin. Viestittelee mulle kokoajan

    • Anonyymi

      Onko M minua kohtaan mitään tunteita ?
      Näinkö sitä koskaan enää ?

      • Hän on jo kyllä tosi etääntynyt sinusta. Älä silti huolestu, selviät kyllä.


    • Anonyymi

      Saanko työn mitä hain?

    • Hei jatkan illemmalla ❤️
      Laittakaa tänne kysymyksiä, niin katselen niitä sitten.0

    • Anonyymi

      Erottiin vuosi sitten lasten isän kanssa ja löysin tässä välissä uuden tosi kivan ihmisen. Nyt ex-kuitenkin haikailee takaisin, minullakin noussut tunteet takaisin.

      Mistä tiedän tehdä oikean päätöksen ? Uusi on tosi kiva, mutta ex myös ja perhe..

    • Anonyymi

      Paraneeko mun rahatilanne koskaaan?
      Löydönkö uuden työn ?

    • Anonyymi

      Onnistuuko häät kesällä? Ollaan kumpikin alettu kipuilla suhdetta ja naimisiinmenoa.
      Niin raskas tilanne, nolottaa kun kaikki panostanut niin paljon,

    • Anonyymi

      Pääsenkö hakemaani kouluun

    • Anonyymi

      Saadaanko vanhempien tila myytyä pian?

    • Anonyymi

      Milloin löydön sen oikean?

    • Anonyymi

      Tapahtuuko rakkausasioissa mitään edistystä nyt keväällä? Olen todella surullinen tästä tilanteesta.

    • Anonyymi

      Herääkö vanhat tunteet vielä molemmin puolin -vai löydänkö uuden rakkauden ja millaisen

    • Anonyymi

      Olen tutustumassa kivaan naiseen hänestä en vielä paljoa tiedä mutta tuleeko tästä jotain?

    • Anonyymi

      Hei!
      Voisinkohan minä mummeli vielä piiit-kän, pitkän yksinolon jälkeen löytää miesystävän? Toteutuuko tälle keväälle suunnittelemani rakentelu mökillä?
      Entä terveys? Vähän huolettaa.

      Kiitos! :)

    • Anonyymi

      Rakastaako hän minua? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

    • Anonyymi

      Olen huolissani exän terveydentilasta sekä varsin sekavasta elämäntilanteestaan joka vaikuttaa lapsiin. Pääseekö vielä omille jaloilleen?

    • Anonyymi

      Lämmin suositus TaikaElinalle❤️🙏 Suosittelen. Moni pitää hänestä ja hänen tulkinnoistaan.

      Terv. Se jota täällä jatkuvasti haukutaan😉

      • Anonyymi

        Onko sitten vallan sama kysymyksessä? Eri nimellä vaan?


      • Anonyymi

        Mistä sä hänen näkemisensä tason tiedät. Avaapas vähän.


    • Anonyymi

      Mistä saan elämäiloa/toivoa elämääni? En enää jaksa väkisin yrittää. En löydä enää mitään hyvää tästä maailmasta Tiedä mitä hsluan mutta en sitä miten saisin sen. Eikö kohtalo auta mua ollenkaan?

      • Anonyymi

        Ei jaksa, ei se oikein taida jaksaa.


    • Anonyymi

      Minulla on taistelua eri viranomaisten kanssa, saanko itselleni eduksi olevia päätöksiä vielä tämän kevään aikana? Kiitos jos katsot 🤗

    • Anonyymi

      Eteneekö J ja minun suhde? MIllaisia tunteita hänellä on minua kohtaan?

      • Anonyymi

        Ei etene.
        Hänen tarkoitusperänsä on vain hyötyä sinusta.
        Tämä tumma mies on äkkipikainen ja alistava.
        Esittää muuta mitä on todellisuudessa.
        Elää yli varojensa ja taitaa olla märkää sorttia.
        Älä turhaan roiku tässä suhteessa.


      • Anonyymi

        Hyvin kimurantteja tunteita. Etenee mutta minne eteeneekin se jää nähtäväksi, ennen joulua ei etene edes ruokakauppaa kauemmaksi. Juhannuksena voi detä johonkin mutta voi olla etenemättä. Tunteet vaihtelee laidasta laitaan, hämmästyksestä suueen ihmetykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei etene.
        Hänen tarkoitusperänsä on vain hyötyä sinusta.
        Tämä tumma mies on äkkipikainen ja alistava.
        Esittää muuta mitä on todellisuudessa.
        Elää yli varojensa ja taitaa olla märkää sorttia.
        Älä turhaan roiku tässä suhteessa.

        Tumma ja äkkipikainen mies? J on kyllä erittäin vaalea mies, rauhallinen, kiltti, säästäväinen..et siis nähnyt mitään.


    • Anonyymi

      Toivottavasti jatkat vielä. Näetkö ajatuksissani olevan tunnepuolta, kohtaammeko romanttisesti ja ottaako yhteyttä. Jos tulee joku muu, voitko kertoa mitä hänestä näkyy.

    • Anonyymi

      Olen taistellut ylipainon kanssa 17 vuotiaasta asti. Saanko aineenvaihduntani koskaan kuntoon? Laihdunko vasta haudassa?

    • Anonyymi

      Minulla on miespuolinen kaveri, jonka kanssa ollaan läheisiä vaikkei seurustelusuhde ole kummankaan toiveissa. Säilyykö ystävyytemme jatkossakin? Miten mies tämän kokee?

      • Anonyymi

        Säilyy, säilyy, hyvin säilyy ja hyvin kokee. Ei epäilystäkään. Toiveita niitä on monenlaisia, hiukan nyt epäselvää mihin liittyy, olisiko lottovoitto, ei ihan ei nyt selvänä nouse, mutta ei niin epäselvänäkään. Hiukan kun odotellaan, eikö tuo tuosta selkenisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säilyy, säilyy, hyvin säilyy ja hyvin kokee. Ei epäilystäkään. Toiveita niitä on monenlaisia, hiukan nyt epäselvää mihin liittyy, olisiko lottovoitto, ei ihan ei nyt selvänä nouse, mutta ei niin epäselvänäkään. Hiukan kun odotellaan, eikö tuo tuosta selkenisi.

        Kiitos paljon. Osuit asian ytimeen ja vahvistit ajatuksiani.


    • Anonyymi

      Aikoi viikko sitten jatkaa, mutta ei ole palannut. Voisi kyllä käydä kertomassa, jos ei aio enää katsoa, niin tässä ketjussa vastausta toivovat eivät turhaan odottele.

      • Anonyymi

        Vastailee kuitenkin fb ryhmässä, ehkä sieltä löytyy enemmän maksavia asiakkaita🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailee kuitenkin fb ryhmässä, ehkä sieltä löytyy enemmän maksavia asiakkaita🤷‍♂️

        Kukaan oikee vastaile missään ilmaseks. Onko jotkut niin kujalla että kluulee että oikeet näkijät tekisi ilman. Niillä on maksaviakin asiakkaita ja kain ne nyt sen aikaa kunnei ole, haluaa pitää taukoo eikä täälläö kattele jollekin ilmatteeks. Voi töötit mitä sakkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan oikee vastaile missään ilmaseks. Onko jotkut niin kujalla että kluulee että oikeet näkijät tekisi ilman. Niillä on maksaviakin asiakkaita ja kain ne nyt sen aikaa kunnei ole, haluaa pitää taukoo eikä täälläö kattele jollekin ilmatteeks. Voi töötit mitä sakkia!

        Ootko joku kaiku? Keksi uudet jutut!


      • Anonyymi

        Hänellä voi hyvin olla niitä asiakkaita jotka maksavat jonoksi asti. Koska on hyvä näkijä. Olen näkijä itsekkin ja pitää kyllä sanoa että suosittelut hänelle.

        Mutta nämä kysymykset..löydänkö ketään,tuo vai tuo. Onko rakkautta vielä.
        Itse näiden eteen pitää asioita tehdä. Menkää sinne taikaelinan sivuille kysymään tulkintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi hyvin olla niitä asiakkaita jotka maksavat jonoksi asti. Koska on hyvä näkijä. Olen näkijä itsekkin ja pitää kyllä sanoa että suosittelut hänelle.

        Mutta nämä kysymykset..löydänkö ketään,tuo vai tuo. Onko rakkautta vielä.
        Itse näiden eteen pitää asioita tehdä. Menkää sinne taikaelinan sivuille kysymään tulkintaa.

        En mä sulta maksullista tulkintaa halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sulta maksullista tulkintaa halua.

        No eihän tuo sellaista tarjonnutkkaan. Kannattais opetella lukemaan Ja YMMÄRTÄMÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sulta maksullista tulkintaa halua.

        Ja turha tulla skitsoamaan tänne kuinka Taika-Elina mainostaa itseään blabla, sun vursi on jo joka ketjussa kuultu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi hyvin olla niitä asiakkaita jotka maksavat jonoksi asti. Koska on hyvä näkijä. Olen näkijä itsekkin ja pitää kyllä sanoa että suosittelut hänelle.

        Mutta nämä kysymykset..löydänkö ketään,tuo vai tuo. Onko rakkautta vielä.
        Itse näiden eteen pitää asioita tehdä. Menkää sinne taikaelinan sivuille kysymään tulkintaa.

        Olet. Ko. Näkijä. Kirjoitustyyli sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja turha tulla skitsoamaan tänne kuinka Taika-Elina mainostaa itseään blabla, sun vursi on jo joka ketjussa kuultu!

        Erikoisen henkilökohtaisesti otat asian. Kävin sivuillasi, opettele kirjoittamaan, virheesi paljastavat sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi hyvin olla niitä asiakkaita jotka maksavat jonoksi asti. Koska on hyvä näkijä. Olen näkijä itsekkin ja pitää kyllä sanoa että suosittelut hänelle.

        Mutta nämä kysymykset..löydänkö ketään,tuo vai tuo. Onko rakkautta vielä.
        Itse näiden eteen pitää asioita tehdä. Menkää sinne taikaelinan sivuille kysymään tulkintaa.

        Kiitos taikaviitta mutta ei me mennä
        Ei vaikka kuinka täällä onkisit ja itteäsi mainostaisit.


    • Anonyymi

      Siis pyöritkö sä täälläkin puhumassa höpöjä hälmöille ihmisille?

      • Anonyymi

        Missä muualla pyörii? Näitä muka vuosikymmenien kokemuksella olevia ilmaantuu yllättäen, joista kukaan ei ole kuullut aiemmin. Katsellut aiemmin missä ja millä nimellä. Jo nimien vaihtelu tekee näistä epäluotettavia, sama asiakas saattaa erehtyä molempiin. Joku ryntää kehumaan, että näkee kaikesta kaiken. Onko näillä sivuilla nykyään mainostus ok, aiemmin ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla pyörii? Näitä muka vuosikymmenien kokemuksella olevia ilmaantuu yllättäen, joista kukaan ei ole kuullut aiemmin. Katsellut aiemmin missä ja millä nimellä. Jo nimien vaihtelu tekee näistä epäluotettavia, sama asiakas saattaa erehtyä molempiin. Joku ryntää kehumaan, että näkee kaikesta kaiken. Onko näillä sivuilla nykyään mainostus ok, aiemmin ei ollut.

        Tämä koko ketju on ainakin tuon taikatyypin ihan oma mainosketju. Aika säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla pyörii? Näitä muka vuosikymmenien kokemuksella olevia ilmaantuu yllättäen, joista kukaan ei ole kuullut aiemmin. Katsellut aiemmin missä ja millä nimellä. Jo nimien vaihtelu tekee näistä epäluotettavia, sama asiakas saattaa erehtyä molempiin. Joku ryntää kehumaan, että näkee kaikesta kaiken. Onko näillä sivuilla nykyään mainostus ok, aiemmin ei ollut.

        No Facebookissa on niin näkijää että!
        Mulle katsoi ja mikään ei pitänyt paikkaansa.
        On niitä hyviäkin näkijöitä.
        Ja eivät rahasta.Nimellisen korvauksen ottaa.
        Onneks mulla on yks luottotyyppi joka on nähnyt erittäin hyvin.
        Eikä pidä suurempaa meteliä itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Facebookissa on niin näkijää että!
        Mulle katsoi ja mikään ei pitänyt paikkaansa.
        On niitä hyviäkin näkijöitä.
        Ja eivät rahasta.Nimellisen korvauksen ottaa.
        Onneks mulla on yks luottotyyppi joka on nähnyt erittäin hyvin.
        Eikä pidä suurempaa meteliä itsestään.

        Kyllä oman aika laajankin kokemuksen pohjalta on todettava, että mistään Facebookin ilmais- tai halpanäkijöistä ei pidot parane.
        Eikä mistään palvelulinjojen ennustajista myöskään.
        Hyviä näkijöitä on, mutta ei niin kovin monia. Siitä ne juuri tunnistaa että on pitkään tehneet ja ottavat hinnan palveluistaan.
        Sunkas kukaan joka sillä työllä elantonsa tienaa, viitsi enää huvikseen ja ilmaiseksi tai puoli-ilman kenellekään katsoa, sanoohan sen nyt jo järkikin.
        Oma luottonäkijäni on vuosikausia ollut yksi nimekkäimmistä ja tunnetuimmista, enkä ole enää muilla käynyt. Hinnat hänelläkin hyvin kohtuulliset, ja mielelläni maksan kun on todella lahjan saanut eikä mikään feikki. Sellaisistakin kun valitettavasti, on takavuosilta riittämiin kokemusta.
        Sieltä on vanhan Vammalan, nykyisen Sastamalan suunnalta, ihan historian pohjaltakin monia näkijänaisia tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oman aika laajankin kokemuksen pohjalta on todettava, että mistään Facebookin ilmais- tai halpanäkijöistä ei pidot parane.
        Eikä mistään palvelulinjojen ennustajista myöskään.
        Hyviä näkijöitä on, mutta ei niin kovin monia. Siitä ne juuri tunnistaa että on pitkään tehneet ja ottavat hinnan palveluistaan.
        Sunkas kukaan joka sillä työllä elantonsa tienaa, viitsi enää huvikseen ja ilmaiseksi tai puoli-ilman kenellekään katsoa, sanoohan sen nyt jo järkikin.
        Oma luottonäkijäni on vuosikausia ollut yksi nimekkäimmistä ja tunnetuimmista, enkä ole enää muilla käynyt. Hinnat hänelläkin hyvin kohtuulliset, ja mielelläni maksan kun on todella lahjan saanut eikä mikään feikki. Sellaisistakin kun valitettavasti, on takavuosilta riittämiin kokemusta.
        Sieltä on vanhan Vammalan, nykyisen Sastamalan suunnalta, ihan historian pohjaltakin monia näkijänaisia tullut.

        Taidamme käydä samalla näkijällä :)

        Jos noitanaiset on aina myös näkijöitä, niin pitänee paikkansa. Jos vain näkijä - nimellä, niin en tiedä muita, ainakaan yhtä nimekkäitä, mutta voi ollakin.....

        Tuon tämän nykyisen "Sastamalan noitanaisen" tietoja kun joskus googletin, niin sieltähän löytyy historiasta niille alueille aika hurjaa kerrontaa, jostain noitavainojen ajoilta.
        Aika hurjalta tuntuu, kun ajattelee, ettei tuo ajallisestikaan niin hirveän kaukana kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidamme käydä samalla näkijällä :)

        Jos noitanaiset on aina myös näkijöitä, niin pitänee paikkansa. Jos vain näkijä - nimellä, niin en tiedä muita, ainakaan yhtä nimekkäitä, mutta voi ollakin.....

        Tuon tämän nykyisen "Sastamalan noitanaisen" tietoja kun joskus googletin, niin sieltähän löytyy historiasta niille alueille aika hurjaa kerrontaa, jostain noitavainojen ajoilta.
        Aika hurjalta tuntuu, kun ajattelee, ettei tuo ajallisestikaan niin hirveän kaukana kuitenkaan.

        Angelicakirjat ovat fiktiota.


    • Anonyymi

      Näetkö miestä minulle

      • Anonyymi

        Voi voi niin monta miestä! Miten noista nyt edes valita.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe