Alusvaatteet vai ei ?

Anonyymi-ap

56

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "VASTAANOTTOHUONEESSA espoolainen Celina Laaksonen alkoi riisuutua neurologista tutkimusta varten.

      Lääkäri ei ollut uskoa silmiään: Laaksosella ei ollut vaatteidensa alla rintaliivejä eikä alushousuja. Eihän vastaanotolle noin sovi tulla, Laaksonen kertoo lääkärin taivastelleen."

      Miten niin ei voi ?

    • Anonyymi

      On pimperolle hyväksi tuuletus, josta on tutkittua tietoo.

    • Anonyymi

      Historia toistuu. Eihän joskus kauan sitten ollut liivejä eikä alushousuja. Miettiny miten ihmeessä silloin "pärjättiin". Siis naiset. Ehkä se on vaan tottumisasia.

      • Anonyymi

        Kyllä alusvaatteita pn käytetty iät ja ajat, eivät ne mitään uusia keksintöjä ole. Jopa kuninkaan hovissa Ranskassa on käytetty, perehdy muodin ja vaatteiden historiaan niin tiedät mistä puhut. Keskiajalla parkittiin nahkoja ja vaatteita silloinkin käytettiin, eivät ihmiset alastomina kulkeneet, ja alusvaatteet ovat aina olleet osa ihmisen pukeutumiskulttuuria.
        Kivikaudella tuskin oli mitään muutakuin vyötäröllä eläimen nahka mutta sen jälkeen, kun kankaankudonta ja muu keksittiin , on alusvaatteita käytetty.


      • Anonyymi

        Olisko liivit tulleet siitä että moni jolla oli isot rinnat halusivat jotenkin tukea ettei rinnat roiku omalla painollaan ilman mitään tukea. Pieni rintainen ei edes kaipaa tukea rintoihinsa silti on liivejä olemassa kaikille naistyypeille .ja alushousujaan on nähty historiallisissa maalauksissa pitsireunoilla , niin että kai niilläkin joku tarkoituksensa on ollut aikoinaan koska niitä on alettu pitämään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko liivit tulleet siitä että moni jolla oli isot rinnat halusivat jotenkin tukea ettei rinnat roiku omalla painollaan ilman mitään tukea. Pieni rintainen ei edes kaipaa tukea rintoihinsa silti on liivejä olemassa kaikille naistyypeille .ja alushousujaan on nähty historiallisissa maalauksissa pitsireunoilla , niin että kai niilläkin joku tarkoituksensa on ollut aikoinaan koska niitä on alettu pitämään .

        Aivan. Mun entinen työkaveri oli isorintainen ja taivasteli aina sitä kun niska ja hartiat on jatkuvasti kipeänä. Kerran oli sitten tehnyt niin että istunut pöydän ääreen ja nostanut toisen rintansa pöydällä olevaan talousvaakaan joka oli näyttänyt yli 3 kilon lukemaa. Ei ole ihme jos niska ja hartiat kipeänä kun yli 6 kilon paino jatkuvasti roikkuu. Pitää olla helkutin hyvät ja tukevat liivit että ei paina. Hän pääsikin myöhemmin pienennysleikkaukseen.

        Itse olen aina ollut aika pienirintainen ja yleensä kotona ja lenkillä en liivejä pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mun entinen työkaveri oli isorintainen ja taivasteli aina sitä kun niska ja hartiat on jatkuvasti kipeänä. Kerran oli sitten tehnyt niin että istunut pöydän ääreen ja nostanut toisen rintansa pöydällä olevaan talousvaakaan joka oli näyttänyt yli 3 kilon lukemaa. Ei ole ihme jos niska ja hartiat kipeänä kun yli 6 kilon paino jatkuvasti roikkuu. Pitää olla helkutin hyvät ja tukevat liivit että ei paina. Hän pääsikin myöhemmin pienennysleikkaukseen.

        Itse olen aina ollut aika pienirintainen ja yleensä kotona ja lenkillä en liivejä pidä.

        Minun yhdellä ystävällä oli sama juttu ja hän sai pienennysleikkauksen ja voi paremmin sen jälkeen. Myös anoppi teki saman leikkauksen ja siltikin vielä leikkauksen jälkeen olivat rinnat aika suuret. Joten voi hyvin ymmärtää naisia joilla on tämä ongelma alituinen särky seurana.


    • Anonyymi

      Sanna on luennossaan kertonut että alus vaatteita ei tarvita jajos kulkee läpi näkyvissä ne haittaavat

    • Anonyymi

      Ilman alusvaatteita on mukava olla.

    • Anonyymi

      Kotiin tullessa heitän rintsikat kattoon.
      Beng

      • Anonyymi

        Kuppikoko kannu!?


      • Anonyymi

        Kotona ei itelläkään ole. Paljon mukavanpi ja löysät pökät jalas. Ulos mennes, vaikka vaan roskikselle niin silloin "pitää" pukea ja olla niinkuin muutkin ihmiset. Hih.


      • Anonyymi

        Sama täällä heti lentää rintsikat kun tulee kotiin ja oikein hyvältä tuntuu olo kun mikään ei kiristä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona ei itelläkään ole. Paljon mukavanpi ja löysät pökät jalas. Ulos mennes, vaikka vaan roskikselle niin silloin "pitää" pukea ja olla niinkuin muutkin ihmiset. Hih.

        No en vaivaudu roskien viemisenkään ajaksi ritsikoita laittamaan ylleni ainoastaan väljän villatakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuppikoko kannu!?

        11:21
        Ei tietenkään, vaan ...... sopivat.
        Beng


    • Anonyymi

      Rintsikat todella ahdistaa, varsinkin, jos on isot rinnat.
      Töistä tullessa vaatteet (kaikki) vaihtuu olomekkoon, pois rintsikat ja kalsarit.
      Vapauttavaa.

      • Anonyymi

        Isot rinnat juuri tarvitsevat liivejä tuekseen. Ilman liivejä rinnat painavat ja rinnanaluset hautuvat hikisiksi , punaisiksi, näppyläisiksi, on epähygieenistä ja aiheuttaa iho- oireilua, koska eiväthän rintojen alaosa, taive mihinkään tuuletu, ainoastaan liivien avulla myös rintojen alla oleva iho pääsee tuulettumaan. Myös rintojen alta ihon pesu , kuivaus ja jopa talkin käyttö on suositeltavaa.


      • Anonyymi

        Itse en edes huomaa, että minulla on rintsikat päällä.

        Pitää osata ostaa oikeanlaiset ja siksi menen aina myymälään. En koskaan osta mistään
        tavarataloista, vaan ns. erikoisliikkeitä, jossa on osaavat myyjät palvelemassa.


      • Anonyymi

        Oli rinnat minkä kokoiset hyvänsä niin puristavat aina etekkin iltapäivällä alkaa tuntua että liiveistä on päästävä eroon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en edes huomaa, että minulla on rintsikat päällä.

        Pitää osata ostaa oikeanlaiset ja siksi menen aina myymälään. En koskaan osta mistään
        tavarataloista, vaan ns. erikoisliikkeitä, jossa on osaavat myyjät palvelemassa.

        Minulla on sekä että.
        Huonoissa liivi painaa rintalastan päältä ja melkein närästää. Painaako ihan syäntä?
        Ai kun hymyilytti 12:19. Mutta teksti on täyttä asiaa.
        Vikaks oli niin kummallinen myyjä rintsikkakaupassa.
        Beng
        Mitenkähän paljon nuorille tulee selkävaivoja, kun ovat suurentaneet extralargoiksi?
        Mojovat melonit nimittäin painavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot rinnat juuri tarvitsevat liivejä tuekseen. Ilman liivejä rinnat painavat ja rinnanaluset hautuvat hikisiksi , punaisiksi, näppyläisiksi, on epähygieenistä ja aiheuttaa iho- oireilua, koska eiväthän rintojen alaosa, taive mihinkään tuuletu, ainoastaan liivien avulla myös rintojen alla oleva iho pääsee tuulettumaan. Myös rintojen alta ihon pesu , kuivaus ja jopa talkin käyttö on suositeltavaa.

        Miksi tukea tarvitsee kohta 70kymppinen?

        Raskaat rinnat rintaliiveissä painavat olkapäitä niin kovasti, että olkapäihin on vuosien aikana tullut kuopat ja ovat todella kipeät ajoittain. Aiheuttaa päänsärkyä ym.

        Kyllä se hikisyys tulee sinne rintojen väliin liivienkin kanssa, mikä on tuskallisempaa kuin mainitsemasi alaosa.
        Eikä Suomessa niin kuuma ole, että ihan hautumaan pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tukea tarvitsee kohta 70kymppinen?

        Raskaat rinnat rintaliiveissä painavat olkapäitä niin kovasti, että olkapäihin on vuosien aikana tullut kuopat ja ovat todella kipeät ajoittain. Aiheuttaa päänsärkyä ym.

        Kyllä se hikisyys tulee sinne rintojen väliin liivienkin kanssa, mikä on tuskallisempaa kuin mainitsemasi alaosa.
        Eikä Suomessa niin kuuma ole, että ihan hautumaan pääsee.

        Tottakai hikisyys iskee rintojen väliin, kun on ostanut väärän kokoiset rintsikat.

        Sama koskee olkapäiden kipuiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hikisyys iskee rintojen väliin, kun on ostanut väärän kokoiset rintsikat.

        Sama koskee olkapäiden kipuiluun.

        Ei pidä lainkaan paikkansa. Älä oleta, ellet tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tukea tarvitsee kohta 70kymppinen?

        Raskaat rinnat rintaliiveissä painavat olkapäitä niin kovasti, että olkapäihin on vuosien aikana tullut kuopat ja ovat todella kipeät ajoittain. Aiheuttaa päänsärkyä ym.

        Kyllä se hikisyys tulee sinne rintojen väliin liivienkin kanssa, mikä on tuskallisempaa kuin mainitsemasi alaosa.
        Eikä Suomessa niin kuuma ole, että ihan hautumaan pääsee.

        Minulla on myös kuopat olkapäissä vaikka en kuulu Dolly klubiin ollenkaan , joten olkanauhat porautuivat pieni pieni rintaisellakin . Ilmeisesti väärä koko liiveissä. Kerran olin liivi kaupassa ja ostin kalliit liivit sieltä , ja sellaista kokoa en olisi koskaan itse edes älynnyt katsellakin tavallisessa kaupassa . Nainen mittaili ja sovitteli ja vihdoin löydettiin ne ns sopivat, vaan en ollut ajan päälle niihinkään tyytyväinen


    • Anonyymi

      Rintsikoita en pidä, on kuin pakkopaita!

    • Anonyymi

      Bengt on listan harvoja miehiä joilla on karvoja ja rintsikat ja esiintyy nasena

      • Anonyymi

        Kyllä minun mielestäni lääkärillä käynti on sellainen tilanne että olisi jo hyvien tapojen vuoksi pukeuduttava alusvaatteisiin. Ei ole mikään perustelu se ettei halua, ei ole tottunut tai jokin hiertää. Sen hetken kyllä kestää kun lääkärillä käy tutkimuksissa että pukeutuu. Huomiohakuisuutta tuo enemmän edustaa. Typerää ja lapsellista.


      • Anonyymi

        Eikös nimimerkki ole Beng eikä Bengt hieman eroa. Ja oli ihminen mies tai nainen niin on vaan ihminen ! Joten kukin tavallaan ja sinä omallasi


      • Anonyymi

        12:16
        Sinulla ei ole kokemuksia naisista. Pitäisikö viedä sinulta poikuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nimimerkki ole Beng eikä Bengt hieman eroa. Ja oli ihminen mies tai nainen niin on vaan ihminen ! Joten kukin tavallaan ja sinä omallasi

        Beng on lyhennys Bengalitikusta.
        Miehellä, joka väittää minua mieheksi, ei ole kokemusta naisista.
        Minulla taas on kokemusta miehistä, muttei mitään kokoelmaa. En ole harrastanut hajasijoitusta vaan keskittämistä.
        Beng
        Jos tuo urpo vielä epäilee, kurat silmille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nimimerkki ole Beng eikä Bengt hieman eroa. Ja oli ihminen mies tai nainen niin on vaan ihminen ! Joten kukin tavallaan ja sinä omallasi

        Kun USA:n presidenttinä oli Ronald Reagan, valtiovarainministerinä toimi Ronald Regan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nimimerkki ole Beng eikä Bengt hieman eroa. Ja oli ihminen mies tai nainen niin on vaan ihminen ! Joten kukin tavallaan ja sinä omallasi

        Kun USA:n presidenttinä oli Ronald Reagan, valtiovarainministerinä toimi vuoteen 1985 Ronald Regan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun mielestäni lääkärillä käynti on sellainen tilanne että olisi jo hyvien tapojen vuoksi pukeuduttava alusvaatteisiin. Ei ole mikään perustelu se ettei halua, ei ole tottunut tai jokin hiertää. Sen hetken kyllä kestää kun lääkärillä käy tutkimuksissa että pukeutuu. Huomiohakuisuutta tuo enemmän edustaa. Typerää ja lapsellista.

        En kyllä laittaisi pitkiksiä jalkoihini ilman pikkuhousuja alla , pikkuhousut vaihdetaan joka päivä ja ne menee pyykkikoriin.
        En pesisi niin usein pitkiä housuja . Sama rintsikoiden kanssa rintojen alle kerääntyy rasvaa joka haisee todella pahalta niillä joilla on isot rinnat. Ja kun on liivit yllä niin se rasva jää liiveihin . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä laittaisi pitkiksiä jalkoihini ilman pikkuhousuja alla , pikkuhousut vaihdetaan joka päivä ja ne menee pyykkikoriin.
        En pesisi niin usein pitkiä housuja . Sama rintsikoiden kanssa rintojen alle kerääntyy rasvaa joka haisee todella pahalta niillä joilla on isot rinnat. Ja kun on liivit yllä niin se rasva jää liiveihin . .

        19:36
        Jep. Alusvaatteet, välikerros ja päälliset. Niillä.
        Kesällä vähän kevyemmästi.
        Beng


    • Anonyymi

      Entä kuka keksi päällysvaatteet?
      Ihminenhän oli alkuun apinamainen ja eli olosuhteissa joissa paksu karvoitus riitti.

      • Anonyymi

        No ei ainakaan Pohjoismaissa ole apinat eläneet kasvojensa kanssa liian kylmää


    • Anonyymi

      Kuka olisi se rohkea pikku tyttö, joka kertoisi Orpolle että Keisarilla ei ole vaatteita ?

      • Anonyymi

        12:14
        Älä ĥyvä ihminen yllytä.
        Rospuuttokelillä saisi pahan taudin.


      • Anonyymi

        Kansan nauraa Orpolle ja sen valheille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kansan nauraa Orpolle ja sen valheille.

        Onko Orpo valehdellut sinulle kalsareittensa värin, vai miten kommenttisi liittyy alusvaatealoitukseen?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Onko Orpo valehdellut sinulle kalsareittensa värin, vai miten kommenttisi liittyy alusvaatealoitukseen?

        Se olisi Petterin pitänyt ilmeisesti vetää kunnon kalsarikännit ja laittaa ne kuvat someen.
        Tai tepastella uimarannalla tangat päällään ja esitellä uusia kevään trendilenkkitossuja.


      • Anonyymi

        Varmasti Sanna Marin.
        Kertoisi, että eihän Keisarilla ollut ennenkään uusia vaatteita.
        Ainoastaan kirpputorilta hankittuja 5 euron kolttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi Petterin pitänyt ilmeisesti vetää kunnon kalsarikännit ja laittaa ne kuvat someen.
        Tai tepastella uimarannalla tangat päällään ja esitellä uusia kevään trendilenkkitossuja.

        19:31
        Hui hurjiamielikuvia.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:31
        Hui hurjiamielikuvia.
        Beng

        Ulkomailla kehuttaisiin Suomen pääministerin raikkautta ja nuorekasta pukeutumista.
        Kalsarikännit otettaisiin vain instituution ravisteluna ja jos ne pidettäisiin pääministerin virka-asunnolla ja otettaisiin nakukuvia Suomen lippu taustalla, se kirvoittaisi kehuvia kommentteja.


    • Anonyymi

      Varmasti viikoin hienoin aloitus. Tyylikäs typykkä viä oheistekstin tukena.

      Taajamissa kyllä käyp, mutta meitin selkosilla pitäis laitaa sit päällysvaatteit kerroksittain.
      turkishaalarihape.

      • Anonyymi

        Laamapaita on paras.
        Öisin nukun alasti kesäisin, talvella laamapöksyt, sellaiset vanhanaikaiset, ei purista.
        Aluspaita lämmittää.

        Pumpuliset kalsarit talvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laamapaita on paras.
        Öisin nukun alasti kesäisin, talvella laamapöksyt, sellaiset vanhanaikaiset, ei purista.
        Aluspaita lämmittää.

        Pumpuliset kalsarit talvella.

        Älä viitsi kiihottaa . . ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laamapaita on paras.
        Öisin nukun alasti kesäisin, talvella laamapöksyt, sellaiset vanhanaikaiset, ei purista.
        Aluspaita lämmittää.

        Pumpuliset kalsarit talvella.

        Minulla on kaksiväriset luukkukalsarit: Edestä keltaiset, takaa ruskeat.
        Ei tarvitse pestä niin usein.
        Herättävät aina naisissa polttavan kiihkon ja sammumattoman seksinnälän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaksiväriset luukkukalsarit: Edestä keltaiset, takaa ruskeat.
        Ei tarvitse pestä niin usein.
        Herättävät aina naisissa polttavan kiihkon ja sammumattoman seksinnälän.

        19:02
        Inha, mikä ellotus edes mielikuvissa.
        Mutta tuollaistako oli aikoinaan.
        Kerran viikossa saunaan ja montako vaatekertaa ihmisillä oli.
        Katsoin Helen Schjerfbeckistä kertovan elokuvan. Vaatteet saippualla käsinpestiin tuolloin, puulämmitteisessä talossa (Hyvinkäällä?) Silti hienona vaan ei pyntättynä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:02
        Inha, mikä ellotus edes mielikuvissa.
        Mutta tuollaistako oli aikoinaan.
        Kerran viikossa saunaan ja montako vaatekertaa ihmisillä oli.
        Katsoin Helen Schjerfbeckistä kertovan elokuvan. Vaatteet saippualla käsinpestiin tuolloin, puulämmitteisessä talossa (Hyvinkäällä?) Silti hienona vaan ei pyntättynä.
        Beng

        Älä viitsi valehdella!
        Mielikuvituksesi lähti kuitenkin heti laukkaamaan ja fantasiaasi tulvii mielikuvia hikisestä metsurista, joka pihkaisin kourin tempaisee virttyneet rintaliivisi ja niistää niihin nenänsä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:02
        Inha, mikä ellotus edes mielikuvissa.
        Mutta tuollaistako oli aikoinaan.
        Kerran viikossa saunaan ja montako vaatekertaa ihmisillä oli.
        Katsoin Helen Schjerfbeckistä kertovan elokuvan. Vaatteet saippualla käsinpestiin tuolloin, puulämmitteisessä talossa (Hyvinkäällä?) Silti hienona vaan ei pyntättynä.
        Beng

        Muistan kun olin pieni kun äitini pesi saunassa pyykkiä käsivoimin , ja sitten vielä talvella lakanat narulle kuivumaan . Oli se aikaa ja saunassa kerran viikossa muuten pestiin illalla vaan vadissa ne tavalliset pesut
        On ajat siitä muuttuneet .änyt pestään kaikki koneella ja vielä huokaillaan että voi että kun on pyykkipäivä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella!
        Mielikuvituksesi lähti kuitenkin heti laukkaamaan ja fantasiaasi tulvii mielikuvia hikisestä metsurista, joka pihkaisin kourin tempaisee virttyneet rintaliivisi ja niistää niihin nenänsä...

        19:54
        Vitsit. Mitkä naurut. Hihhihhihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:54
        Vitsit. Mitkä naurut. Hihhihhihi.

        20:46
        Miks piti olla pihkaiset kourat?
        On muuten upouusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi kiihottaa . . ..

        Mulla kans laamapaita ja löysät pitkälahkeiset pöksyt talvikäyttöön yöksi. Ei mitkään pikkupöksyt. Ei ainakaan narustringejä!
        Vitivalkoiset!
        Taitaa olla muotia 70 +.
        Helwetin eroottista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans laamapaita ja löysät pitkälahkeiset pöksyt talvikäyttöön yöksi. Ei mitkään pikkupöksyt. Ei ainakaan narustringejä!
        Vitivalkoiset!
        Taitaa olla muotia 70 .
        Helwetin eroottista.

        On mennyt mauttomaksi, että jopa nukkuessaan pitäisi olla "eroottinen".

        Minun laamapaita ja laamapöksyt on mukavat, ja saan niissä hyvät unet!
        Eikös nukkuessa ole päätarkoitus nukkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mennyt mauttomaksi, että jopa nukkuessaan pitäisi olla "eroottinen".

        Minun laamapaita ja laamapöksyt on mukavat, ja saan niissä hyvät unet!
        Eikös nukkuessa ole päätarkoitus nukkua?

        Minä nyt ajattelen vähän Nukku-Mattia. Saattaa pöyristyä. Jää unihiekat heittämättä.
        Nyt menen. Öitä. Leppoisia unia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe