KAHELILINJAUKSEN LINJAVETO.

Valitettavasti täällä on sellainen linjaus tällä palstalla, että kun sinulla on thaivaimo, lapsi ja asut Chiang Maissa, elämäsi ja näkökantasi ei perustu wiki- ja google-, eikä lomailijan näkökantoihin, vaan reaalimaailmaan, kiinnostuksen kohteesi ei ole samat kuin lomailijalla, harrastuksesi ei ole samat kuin lomailijalla, oman ammatin tietoisuus on eri kuin lomailijalla ammatistasi, perheesi talous ja omaisuus on järjestetty toisin kuin lomailijalla, niin olet sinä sitten saatana aivan kaheli, irti reaalimaailmasta, eikä sinua ole edes olemassa.

Jos taasen sinulla on vain yksi luotollinen pankkikortti ja sen sijaan että sinulla olisi niitä useita ja keräisit niillä plussaa ja boonusta, niin arvostat sitä että lapsellasi on myös tulevaisuudessa kelaetuudet kuten lomailijan lapsilla ja ylivertaisilla, niin olet aivan saatanan kaheli, köyhä ja vihaamassa kaikkia lomailijoita joilla on kelakortin ohessa monta luottokorttia.

Näin on asian linjannut Tyttö2010Neitinen99,9% kaikilla klooneillaan ja nuolijoillaan ollen ylivoimaisesti paras ja ainoa suomalainen, joka tietää kaikesta kaiken ja on aina oikeassa.

Älä vaan kerro mitä harrastat tai perheesi omistaa, älä edes kerro miten valmistat ruokia, silloin Tyttö2010Neitinen99,9% tulee omanapanarsistina koko klaaninsa voimalla ja antaa sinun kuulla kunniasi.

Älä missään nimessä ole samaa mieltä Neidon kanssa, sekään ei ole sallittua, koska silloin et tiedä mitä oikea Thaimaa pitää sisällään.

“Minun nykyisestä näkökulmasta Pattaya on pilalla. Liian steriili, liian länsimainen, asiakaspalvelu stressaantunutta ja väsynyttä. Pattaya ei ole hymyjen maan Pattaya joka se oli ennen.
2010”

Selvennettynä siis mikäli et ole ollut Dillen kanssa aiemmin samaa mieltä hänen silloisista näkökulmistaan, vaan vasta nyt kun hänellä on uusi näkökulma, olet invahomo, Tapsa, Puppe ja Numba, sekä syyläinen 24/7. vaihteen vuoksi.

29

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin olen valtaosasta 2010 väitteistä täysin erimieltä, pidän pellenä.

      • Anonyymi

        Minä ainakin olen valtaosasta 2010 väitteistä täysin erimieltä, pidän pellenä.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Minäkin aina olen valtaosasta 2010 väitteistä täysin erimieltä, pidän pellenä.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Minulla on Numpalli sedän "mämmiä" ...sanonko missä... jääköön sanomatta.
        By Puppe HHN 15v.


      • Anonyymi

        Minulla on myös Lildo.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Minulla ottaa eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ottaa eteen.

        Minulla ei ota eteen.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Minulla on pallomaha.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Minä olen senssu, aivan varmasti.
        By NumBall HHN 63v.


    • Anonyymi

      Tällasta metrinmittaista "rakastettu peheenisä chiang maista", rakastaan kaivaten.

      • Anonyymi

        Selvennettynä siis mikäli olet ollut Dillen kanssa aiemmin samaa mieltä hänen silloisista näkökulmistaan, vaan vasta nyt kun hänellä on uusi näkökulma, olet invahomo, Tapsa, Puppe ja Numba, sekä syyläinen 24/7. vaihteen vuoksi.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ole kertonut tuollaisia asioita eikä väitteitä kenestäkään, vaan käänsit Pasasen rähjäämiset kohdistumaan itseesi, jota ei ole olemassakaan.
      Ei ole mitään perheenisää Chiang Maista tällä palstalla ja se on ollut aivan selvä jo vuosia. On vain täydellisen mielenvikainen superkateellinen kattilapää Hua Hinista, jolle on aivot asennettu väärinpäin päähän. Ei ole vaimoa, ei ole poikaa, ei ole kotiopettajaa ja ei ole edes voimassa olevaa passia.
      Saatanan kaheleista ja realimaailmasta vieraantumisista puhui Pasanen, kun Kymppi auton osti. Siinäpä vasta näkemys. Maailmassa myydään parisataatuhatta uutta autoa päivässä, kaheleitako kaikki?

      Myöskään "Tapsaa" ei ole Vietnamissa, vaan postittelet jonkun höppänän somekuvia ominasi. Mutta muista! Aina voit muuttaa tilanteen parilla kuvalla ja minä kumarran sinua syvään ja olen ikuisesti fanisi ja rakkaasi. Laitat vaan kuksan Harleyn satulan päälle Chiang Maissa taikka pistät passistasi leimaa näkyviin, kuten on rakkaasi tehnyt todistaen O-A viisuminsakin ja lentoliput bisnesluokassa.
      Hänellä on tabienbaanit, ID-kortit ja kaikki. Pasasellakaan ei ole mitään ja kohta hän on savolainen, ellei ole jo, kun pitää vanhaa kuvaa tyrkkää "framelle".

      laiffila, töissä, Vantaa

      • Anonyymi

        Aloittaja kirjoitti että: kaikilla klooneillaan ja nuolijoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kirjoitti että: kaikilla klooneillaan ja nuolijoillaan.

        Joo kuten sinä, Pasanen. Luottokorttiasiakin on mennyt niin että sinä sanoit että ei tarvitse luottokorttia jos on käteistä ja että on helvetin tyhmää kuvitella että luottokorteista olisi jotakin hyötyä. Senssuna kerroit aiemmin että kun on kahisevaa takataskussa, ei tarvitse luottokorttia ja että vain köyhillä on luottokortit.

        Tähän kaivattaisiin suomennos, on nimittäin aivan päätön lause:
        "Jos taasen sinulla on vain yksi luotollinen pankkikortti ja sen sijaan että sinulla olisi niitä useita ja keräisit niillä plussaa ja boonusta, niin arvostat sitä että lapsellasi on myös tulevaisuudessa kelaetuudet kuten lomailijan lapsilla ja ylivertaisilla, niin olet aivan saatanan kaheli, köyhä ja vihaamassa kaikkia lomailijoita joilla on kelakortin ohessa monta luottokorttia"

        Vain Pasanen on haukkunut luottokortit ja nimitellyt heitä idiooteiksi ja jankuttanut että ilmaisia lounaita ei ole. Vahinko vaan että kukaan ei ole väittänytkään että olisi ilmaisia lounaita. Miten ihmeessä lapsellasi on kelaetuudet kun asustelet Chiang Maissa?
        Yhtään lentolippua tai leimaa ei ole koskaan näkynyt. Missä ne on ne suomalaisen lapsen leimat ja milloin hän aina sitten viettää sen yli puoli vuotta Suomessa kun olette aina Chiang Maissa? Laita nyt ne leimat tulemaan niin tilanne on toinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuten sinä, Pasanen. Luottokorttiasiakin on mennyt niin että sinä sanoit että ei tarvitse luottokorttia jos on käteistä ja että on helvetin tyhmää kuvitella että luottokorteista olisi jotakin hyötyä. Senssuna kerroit aiemmin että kun on kahisevaa takataskussa, ei tarvitse luottokorttia ja että vain köyhillä on luottokortit.

        Tähän kaivattaisiin suomennos, on nimittäin aivan päätön lause:
        "Jos taasen sinulla on vain yksi luotollinen pankkikortti ja sen sijaan että sinulla olisi niitä useita ja keräisit niillä plussaa ja boonusta, niin arvostat sitä että lapsellasi on myös tulevaisuudessa kelaetuudet kuten lomailijan lapsilla ja ylivertaisilla, niin olet aivan saatanan kaheli, köyhä ja vihaamassa kaikkia lomailijoita joilla on kelakortin ohessa monta luottokorttia"

        Vain Pasanen on haukkunut luottokortit ja nimitellyt heitä idiooteiksi ja jankuttanut että ilmaisia lounaita ei ole. Vahinko vaan että kukaan ei ole väittänytkään että olisi ilmaisia lounaita. Miten ihmeessä lapsellasi on kelaetuudet kun asustelet Chiang Maissa?
        Yhtään lentolippua tai leimaa ei ole koskaan näkynyt. Missä ne on ne suomalaisen lapsen leimat ja milloin hän aina sitten viettää sen yli puoli vuotta Suomessa kun olette aina Chiang Maissa? Laita nyt ne leimat tulemaan niin tilanne on toinen!

        Aloittaja kirjoitti myös että: olet invahomo, Tapsa, Puppe ja Numba, sekä syyläinen 24/7. vaihteen vuoksi, eikä sinua ole edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kirjoitti että: kaikilla klooneillaan ja nuolijoillaan.

        Aloittaja olet sinä mielipuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kirjoitti että: kaikilla klooneillaan ja nuolijoillaan.

        VITTUMIKÄIDIOOTTI aloittaja on.


      • Anonyymi

        Minullakin on Pupen, sanonko mikä, missä?

        > § <


    • Anonyymi

      Asiassa sivullisena kiinnitin huomiota esitettyyn kysymykseen miten ihmeessä lapsellasi on kelaetuudet kun asustelet Chiang Maissa?

      Kysymysasettelu jatkui missä ne on ne suomalaisen lapsen leimat ja milloin hän aina sitten viettää sen yli puoli vuotta Suomessa kun olette aina Chiang Maissa?

      Kysyjän olisi hyvä tutustua mitä tarkoittaa suomessa kotiopetukseen siirtyminen ja myös opiskelu thaimaassa.

      Suomen kansalaisella on kelaetuudet, eikä ne poistu ulkomailla opiskelun johdosta, eikä myöskään edellytä suomessa ajan viettämistä ulkomailla opiskelun aikana.

      Outoa että anonyymi kaipaa todisteita ja leimoja kun itse ei todistele itsestään mitään, ei edes lomaansa 2023.

      • Anonyymi

        Asiassa sivullisena kiinnitin huomiota että, sinulla aloittaja Posso Pasasella, ollen päällä paha persoonallisuushäiriö.


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoitti ihan senssuna metrisen pasaspuheen.

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoitti että: on invahomo, Tapsa, Puppe ja Numba, sekä syyläinen 24/7. vaihteen vuoksi, eikä ole edes olemassa, kuin kattilassa.

    • Anonyymi

      Aloittaja aloituksellaan alleviivasi olevansa kaheli.

    • Anonyymi

      Ajatella että aloittaja ollen palstan mode, By NumBall HHN 63v.

    • Anonyymi

      Aloittajalla ollen kuudesti kilahtaen laukeava kattila.

    • Anonyymi

      Ketjusta on aloittaja poistanut 6 sääntöjensävastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Ei aloittaja ole tullut kaheliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja ole tullut kaheliksi.

        Aloittaja on aina ollut kaheli.


    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 K­­­u­u­m­­a­­­t­­­ ­t­­­y­­t­­ö­t­­ ­­o­d­­­o­t­­t­­a­­­v­­­­­­a­t­­­ ­­s­i­­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18335634

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2285
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      71
      1923
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      158
      1649
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe