Voitas muistella tässä niitä Ivalon SIPPI-TAKSI KYYTEJÄ.

Anonyymi-ap

Minä jäin muistelemaan tuota ystävääni joka aina sano mulle, että : Mulla vituttaa maksella sekä rahoittaa noita konkurssi kypsiä kavereita jotka ei koskaan maksa mitään!

Hän oli itse tuo joka halusi, että minä lähden hänen mukaan. Hän oli sen kokonen mies, että oli parempi lähteä vapaehtoisesti koska toinen vaihtoehto olis ollut, että hän kantaa!

Hän ihan varmasti tiesi, että jossain vaiheessa elämää muistelen häntäkin ja hän sano minulle Hipun pihalle : Otin meille huoneen ja minä en välitä vaikka vaimo saa tietää sekä nakkaa pihalle!

Kyllä siinä oli ainakin 2 todistajaa jotka näki, että mentiin Kulta Hippuun keskustelemaan jälleen kerran näistä aiheista eli hänen vitutuksista!
Todistettavasti olen sanani pitänyt ja en ole hänelle elämääni enkä konkurssia tai konkurssin rahoitusta pyytänyt rahoittamaan edes pillu maksulla!

Minä sanoin hänelle alusta asti, että jokainen maksaa omansa!
Sanoin hänelle, että : Taksi pitää maksaa, koska minä en Sippi-kyydeillä ajele!
Sano mulle: Minä käyn maksamassa tämän kyydin ja tämä ei ole SIPPI-KYYTI vaan sipissä olevat ajelee muilla kyydeillä!
Hän meni maanantaina taksikopille tarkistamaan, että missähän sitä ollaan taas ajeltu ja kenen kanssa!

Hän sanoi mulle ” Älä välitä mitä toiset sanoo, koska MINÄ maksan aina !”
En voi laittaa hänen nimeä, mutta uskon että AUTOMIEHET kyllä tietää kuka hän on!

6

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen tullut 2 kertaa Rovaniemeltä LKS:stä vanhempien luo taksilla sekä soittanut pihalta äidille tai isälle sekä sanonut : Olen nyt pihalla joten tule maksamaan kyyti niin, kuin sovittiin!
      Minä kyllä nuo kyydit maksoin vanhemmille takaisin, koska olin ilmoittanut jo lähtiessä : Minulla ei ole rahaa välttämättä rahaa tulla taksilla takasin!
      Kunnan olisi kuulunut toinen ROVANIEMEN LKS:ssä käynti reissu, koska kyseessä oli huostassa olevan lapsen käden ranteen ruuvaus reissu joka johti huostauksen purkuun ja uudelleen huostaukseen!
      Minä olin laittanut viestin sekä kysynyt : Miksi minulle ei ollut ilmoitettu, että lapsen käsi on murtunut HUOSTASSA ja minun pitää ottaa töistä vapaata, koska sijaisvanhemmat on Espanjassa lomalla ja EIVÄT VOINEET EDES SOSIAALIJOHTAJAN KAUTTA ILMOITTAA, että käsi on murtunut huostassa!!!

      Kyllä olen virtun kautta ilmoittanut, että : Minä osaan itsekki hoitaa noin huonosti lasta mitä sijaisvanhemmat hoitaa!
      Lupasin KIRVES hoitoa, koska se on ainut työkalu millä saa hyvin äkkiä katkaistua käden tai jalan lapselta sekä aikuiselta niin saa Tasavallan Presidentiltä Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitali kultaristein (SVR M I kr).

      Tämähän liittyi MINUN SIPPI-KYYTIIN jolla tulin Rovaniemeltä LKS:stä kotia, mutta en taksille jäänyt velkaa vaan ISÄLLE!

      • Anonyymi

        Muistan myös, kun piti käyttää Ivalon TAKSI-KOPILLA porukkaa AINA, kun heillä oli rahapäivä!
        Öljynen seiso Taksi-kopin portailla suu HYMYSSÄ, koska hänellä oli TILIPÄIVÄ!

        Minä kysyin autossa: Mitä vitun asiaa teillä Taksi-kopille on?
        Kyydissä olevat sano: Pitää käydä maksamassa SIPPI-KYYDIT!
        En saanut edes 5:sta kyyti maksuista vaan kaikki istu kyydissä minun maksamilla bensoilla.

        Tälle yhdelle sippi-kyytiläiselle keksin, että hän voi hoitaa minun penikkaa sen aikaa, että saan hoitopaikan ja SAAN POTKITTUA TUON LÄSKIN ALKOHOLISTIN SÄNGYSTÄ YLÖS!
        Hänestä olis kuulunut tehdä LASTENSUOJELU ilmoitus, niin kuin monista muistakin LIINAHAMARIN ALKOHOLISTI ÄIDEISTÄ, mutta hänen veli sekä vaimonsa suojas kaikkia ALKOHOLISTEJA jotka asu heidän naapurissa!

        Tuo läskihän lähti litomaan tästä kylästä ja hän löysi jonkun ITSEENSÄ KYLLÄSTYNEEN MIEHEN jonka kanssa elää onnellisessa AVIOLIITOSSA JYVÄSKYLÄSSÄ!

        Hän oli mennyt useamman kerran ambulanssilla Ivalon terveyskeskukseen. Hän soitti mulle itse ja kerto.
        Minä kyllä monet kerrat puhelun jälkeen NAUROIN sekä visioin sieluni silmillä, kun OVAT PAAREILLA kantaneet häntä ulos LIINAHAMARIN vuokra kämpän ovista ulos!
        Kyllä tuossa on AMBULANSSISSA töissä olleet saaneet tehdä tosissaan töitä!
        Tuo läski kerto itse mulle, että hän paino 200kiloa ja hän on laihdutuskuurilla laihtunut 40kiloa jo.
        Minun nauru hermoni tahto löystyä ja hän sano mulle : Mitä sinä naurat taas?
        Sanoin hänelle: Ei hän sinun tarvi enää laihduttaa, kuin 90kiloa niin oot normaali painoinen!
        Kuvien perusteella ei ole kyllä vieläkään päässyt tavoitteeseen vaikka hän on yli 20vuotta ollut tuolla laihdutuskuurilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan myös, kun piti käyttää Ivalon TAKSI-KOPILLA porukkaa AINA, kun heillä oli rahapäivä!
        Öljynen seiso Taksi-kopin portailla suu HYMYSSÄ, koska hänellä oli TILIPÄIVÄ!

        Minä kysyin autossa: Mitä vitun asiaa teillä Taksi-kopille on?
        Kyydissä olevat sano: Pitää käydä maksamassa SIPPI-KYYDIT!
        En saanut edes 5:sta kyyti maksuista vaan kaikki istu kyydissä minun maksamilla bensoilla.

        Tälle yhdelle sippi-kyytiläiselle keksin, että hän voi hoitaa minun penikkaa sen aikaa, että saan hoitopaikan ja SAAN POTKITTUA TUON LÄSKIN ALKOHOLISTIN SÄNGYSTÄ YLÖS!
        Hänestä olis kuulunut tehdä LASTENSUOJELU ilmoitus, niin kuin monista muistakin LIINAHAMARIN ALKOHOLISTI ÄIDEISTÄ, mutta hänen veli sekä vaimonsa suojas kaikkia ALKOHOLISTEJA jotka asu heidän naapurissa!

        Tuo läskihän lähti litomaan tästä kylästä ja hän löysi jonkun ITSEENSÄ KYLLÄSTYNEEN MIEHEN jonka kanssa elää onnellisessa AVIOLIITOSSA JYVÄSKYLÄSSÄ!

        Hän oli mennyt useamman kerran ambulanssilla Ivalon terveyskeskukseen. Hän soitti mulle itse ja kerto.
        Minä kyllä monet kerrat puhelun jälkeen NAUROIN sekä visioin sieluni silmillä, kun OVAT PAAREILLA kantaneet häntä ulos LIINAHAMARIN vuokra kämpän ovista ulos!
        Kyllä tuossa on AMBULANSSISSA töissä olleet saaneet tehdä tosissaan töitä!
        Tuo läski kerto itse mulle, että hän paino 200kiloa ja hän on laihdutuskuurilla laihtunut 40kiloa jo.
        Minun nauru hermoni tahto löystyä ja hän sano mulle : Mitä sinä naurat taas?
        Sanoin hänelle: Ei hän sinun tarvi enää laihduttaa, kuin 90kiloa niin oot normaali painoinen!
        Kuvien perusteella ei ole kyllä vieläkään päässyt tavoitteeseen vaikka hän on yli 20vuotta ollut tuolla laihdutuskuurilla!

        Minä päätin aikoinaan, kun pudotin painoa eron jälkeen, että ” En ikinä enää paina yli 90kiloa!”
        Raskauksien aikana ylitty, mutta tuo ei ollut minusta johtuva vaan raskaana ollessa paino nousee.

        Melkeen meni kerran 90kiloa rikki, mutta onneksi ehdin käväsemään puntarilla. Vaaka näytti 89.9kiloa Jouluna, mutta Vappuna biletin menemään ja juhlin koska SAIN OSTAA PIENEMMÄT VAATTEET ja vaaka näytti 78kiloa!
        Ei mun paino voi laskea alle 72kiloa, koska olen tehnyt työtä ikäni joka kasvattaa lihaksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä päätin aikoinaan, kun pudotin painoa eron jälkeen, että ” En ikinä enää paina yli 90kiloa!”
        Raskauksien aikana ylitty, mutta tuo ei ollut minusta johtuva vaan raskaana ollessa paino nousee.

        Melkeen meni kerran 90kiloa rikki, mutta onneksi ehdin käväsemään puntarilla. Vaaka näytti 89.9kiloa Jouluna, mutta Vappuna biletin menemään ja juhlin koska SAIN OSTAA PIENEMMÄT VAATTEET ja vaaka näytti 78kiloa!
        Ei mun paino voi laskea alle 72kiloa, koska olen tehnyt työtä ikäni joka kasvattaa lihaksia!

        On minulla edelleen sama hullu tavoite eli minun pitää saada tehtyä SPAGAATTI, mutta en ole vielä jaksanut aloittaa venyttelemään itseäni tuohon.
        Puoli SPAGAATTIIN kyllä taivun edelleen, mutta aattelin jos 80vuotis päivänä tuon SPAGAATTI TAVOITTEEN saan tehnyä niin toiset voi näyttää sitä ennen, että MITEN SUTJAKKAASTI HE SPAGAATIN TEKASEE!

        Olen tehnyt jo niin paljon näitä pohjia joita toiset voi tavoitella, mutta EN KYLLÄ HIIHTÄMÄÄN ALA!
        Eikö se sovittu aikoinaan, että HIIHTÄMINEN ON HOMOJEN HOMMAA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla edelleen sama hullu tavoite eli minun pitää saada tehtyä SPAGAATTI, mutta en ole vielä jaksanut aloittaa venyttelemään itseäni tuohon.
        Puoli SPAGAATTIIN kyllä taivun edelleen, mutta aattelin jos 80vuotis päivänä tuon SPAGAATTI TAVOITTEEN saan tehnyä niin toiset voi näyttää sitä ennen, että MITEN SUTJAKKAASTI HE SPAGAATIN TEKASEE!

        Olen tehnyt jo niin paljon näitä pohjia joita toiset voi tavoitella, mutta EN KYLLÄ HIIHTÄMÄÄN ALA!
        Eikö se sovittu aikoinaan, että HIIHTÄMINEN ON HOMOJEN HOMMAA!!!

        Kari-Pekka Kyröhän haki sitä Homo-Hessua laukulla SUOMEN HIIHTOLIITON valmentajana ja sehän sai IKUISEN VALMENNUS KIELLON!
        Vois hän sen verran mies olla, että sanoin rehellisesti : Homo-Hessu dopingit on jo julkista nöyryytystä ja ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN KANSSA ON SOVITTU, että HIIHTÄMINEN ON HOMOJEN HOMMAA!

        Ei tuo Suomen armeijan ja puolustusvoimien hiihtämistä koska vaan näitä MUITA HIIHTOJA joista sovittiin, mutta kyllä HOMOT SAA VAPAASTI HIIHTÄÄ ja ei me heitä kyllä syrjimään aleta!


      • Anonyymi

        Mulla on monta MIES YSTÄVÄÄ jotka on kuolleet ja he on ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA.

        Toinen oli tehnyt konkurssin ja hän sanoi : Minä en halua jäädä velkaa kenelläkään.
        Kävin siivoamassa hänelle ja mulle tuli kiire hakemaan penikoita hoidosta joten en ehtinyt jäädä odottamaan, että maksaa siivouksen.
        Hän soitti perään sekä sano: Et vittu tee mulle tätä vaan tuut takasin hakemaan rahat!
        Minä sanoin: En minä ehi koska pitää hakea penikat hoidosta ja olen jo Ukonjärvellä menossa!
        Sovin hänen kanssa, että : Et jää velkaa vaan minä haen rahan, kun tarvin!

        En voi loukata kenenkään kunnioita, koska OLEN TEHNYT HEIDÄN KANSSA SOPIMUKSET KUN HE OLI ELOSSA VIELÄ!

        Kuka vaan voi todistaa molempien miesten sanomiset todeksi.
        Minun vanhemmat todistaa tuon, että hän oli sanonut noin ja sen, että kävin hänen luona siivoamassa ja sanoin : Xxxxxx ei ehtynyt maksamaan siivousta ja luulee jääneensä velkaa, mutta ei ole jäänyt vaan kyllä hän siivouksen vielä maksaa vaikka haudasta koska sovittiin niin.
        Öljynen kyllä todistaa tuon toisen sanomiset joka sanoi mulle : Minä maksan aina vaikka vituttaa rahoittaa sekä maksella konkurssiin menneiden kavereiden velkoja joista en ole kostunut enkä hyötynyt vitunkaan vertaa!

        Öljynen niitä SIPPI-KYYTEJÄ joutu aina ajelemaan, koska eihän noilla ollut rahaa jotka BAARI-TISKILLÄ MÄÄRÄS KUKA MAKSAA!

        Mulle sano kerran yks maksaja joka makso myös aina, koska toiset sano : Xxxx maksaa!
        Olin tilaamassa vettä niin hän kovemmalla äänellä sano tiskin päästä mulle: Tilaa mitä haluat niin minä maksan!
        Sanoin: Olen tuopillista vettä hakemassa, ku janottaa!
        Baarimikko sano: Vittu sinä et saa saatana edes vettä tältä tiskiltä!!!
        Mulla oli tilaus sisällä jonka olin jo maksanut ja pyysin vettä, ku kesti niin kauan saada se drinkki!
        En ollut ehtiny pahemmin edes juomaan, koska satuin olemaan sillä päällä että tanssin.
        Korkkarit jalassa rokkasin, mutta sukkasilleen tulin korkkarit kainalossa pois tanssimasta ja sanoin aina jollekki : Hae mulle vettä tiskiltä tuopillinen!
        Haki vettä mutta minä hain viinat itse!
        Oli tuon veden hakijan kaveri joka sano: Tilaa mitä haluat niin kyllä minä maksan!
        Oli seurannut varmaan, kun hänen kaveri kantaa pöytään vettä mulle ja minä haen viinaa itse.
        Tuo veden kantaja sano mulle jossain vaiheessa mulle : Etkö voi vittu pysyä siellä tanssi lattialla!!
        Sanoin : En jaksa kokoaikaa tanssia!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe