Kyllä tuo 9 vuotta vanha sakko on pakko vaatia muuntoon.

Anonyymi-ap

Minä en muuten pärjää KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILTÄ KUNNIALLA ULOS jos luistan nuo ilman vankeutta!

Minä sain ehdonalaista sekä liiketoimintakiellon.
Liiketoimintakiellolla estettiin, että minä en voi perustaa uutta yritystä eikä kukaan minun lapsista voi myöskään perustaa, koska yhdenvertaisuuslain mukaan liiketoimintakielto koskee koko perhettä eikä vain häntä joka konkurssiin on ajautunut.

Noin 2 viikkoa tarvii vain istua sakko vankina niin olen taas HOITANUT KUNNIALLA sekä VASTUULLISESTI OMAN ASIANI KUNTOON!

Tässä kunnassa on isompiakin RÖTÖSTELIJÖITÄ joita KAIKKI SUOJAA, mutta minä en suojaa joka istun sakkoni vankeudella suosiolla pois vaikka olisivat miten VANHOJA!

Melkeen jo meinasin, että haastan SYYTTÄJÄN KÄRÄJILLE koska vaadin itse vankeutta ja taas joudun vaatimaan sakkoa muuntoon!

Minua ei tarvi määrätä, koska minä osaan määrätä itse itselleni rangaistuksen.
Minun kanssa jos häviää käräjillä niin ei saa sakkoja vaan tulee vankeutta ja vankilassa ollaan niin, kuin minä olen ollut.

Minä pääsen Ivalon poliisi vankilaan ja moni varmaan mielellään haluais tulla vierailulle, mutta minä en voi päästää muita kuin omat vanhemmat tai sitten median koska 9vuotta vanhaa sakkoa josta on ehdonalaisenkin suorittanut ei kyllä kukaan suostu istumaan vankilassa!

Ihmisoikeusrikoksia tarvitaan Suomessa jotka kohdistuu suomalaisiin naisiin ja tuossa voin kyllä olla parhaimmallina!

Minähän voin olla vaikka hammaslääkärinä ja kertoa haastattelussa, että minä hoidan Rajan-sissienki hampaat ja heidät pitää raudottaa koska hullut lähtevät muuten litomaan ja en minä pääse vankilasta asiakkaan perään koska vartijat tulee väliin ja he väittää että minä olen muka karkaamassa!

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä ulosotto lapussa on rahaa ja Valtio antaa vielä tuen, mutta minun pitää vissiin hakea Enontekiön kunnanjohtajan paikkaa, koska tuo on vielä parempi paikka mitä Inarin ja Utsjoen kunnanjohtajan paikka.

      Alkuperäisenä Inarin kuntalaisena pärjään Enontekiöltä, koska minä olen ilmottanut Utsjoelle jo että kyllähän minä vankilaan lähen jos väärässä olen!

      Jos kunnanjohtajan paikan saan YLÄ-LAPPI on sen jälkeen niputettu ja VANHEMPI PANOSTAJA on ilmeisesti suorittanut koulutuksen yhden osion loppuun.
      Seuraava koulutus kyllä alkaa, koska minähän pyrin ylemmäs.

      Enontekiöllä en ole koskaan käynyt, mutta Ruotsin ja Norjan kanssa tuo kunta tekee yhteistyötä ja siellä on eduksi se, että on asunut molemmissa maissa sekä ymmärtää miten heidän kulttuurit toimii.

      En ihmeitä voi luvata, mutta saman lupauksen voin antaa minkä Utsjoelle annoin. Minä kyllä haluan nähdä kaikki sopimukset mitä ovat tehneet, koska jos kaivosta ovat sinne tekemässä niin kyllä he sen tietenkin saa tehdä, mutta KUNNANJOHTAJANA saan vaikuttaa KAIVOKSEEN sekä siihen millainen kaivos Enontekiölle tulee!

      • Anonyymi

        Minähän tarjoan maailmaan parasta sopimusta eli Leasing auto kunnan piikkiin joka maksaa maks. 500€ kuussa, asunto johon tarvittaessa mahtuu koko perhe jos he sinne haluaa kylään tulla.
        Palkan lasken niin, että mitä pitää jäädä käteen.
        2000€ on minusta hyvä palkka eli Enontekiön kunnanjohtajan palkkaaminen maksas noin 5000€!

        Minähän olen Joulunpukin ystävä ja hän kertoi minulle vierailulla Enontekiöön liittyvän asian josta en ollut koskaan edes kuullut.

        Minä kävin ÄITIENPÄIVÄNÄ tapaamassa Joulupukkia nuorimman tyttäreni kanssa.
        Minä sanoin, kun lähin viemään tyttöä isälleen Kemiin, että : Tänään käydään Joulupukkia katsomassa ja syömässä samalla Pajakylässä.
        Tyttö oli innoissaan, mutta Pajakylän pihalle päästiin ja minä nousin autosta sekä avasin penkin niin tyttö pääsee ulos autosta.
        Sanoin : Nyt lähetään syömään ja Joulupukin luo.
        10vuotiaan tyttäreni oli 5 sekunnissa ihan paskana ja hän sano : En lähe Joulupukin luo!!!
        Olin laittanu hiukset nätisti ja valmistanut häntä Joulupukin vierailulle niin tyttö nyki hius pompulat päästä ja sekoitti hiuksensa jonka jälkeen raivos mulle takapenkillä.
        Sanoin hänen etunimen ja sen perään : Et voi toimia noin, koska me ollaan sovittu et tänään käydään.
        Rauhottu ja sano : En voi lähteä ku mulla on tukkaki niin huonosti.
        Käytiin Joulupukin luona ja kerroin Joulupukille : Meillä oli vähän kiukkua aluksi, kun oltiin tulossa ku xxxxxx oli nälkä ja alko kiukuttelemaan sen takia. Löydettiin ruoka ravintola niin se loppu siihen.
        Tuo oli totta, että hänellä nälkä mutta häntä myös jännitti ja nuo yhdessä sai DRAMA QUEEN efektin aikaan.
        Joulupukki oli päiväunilla joten meidän piti odottaa milloin hän herää niin päästään vierailulle.
        Meidän vierailu meni niin hienosti, että minä jouduin sanomaan Joulupukille : Meidän on pakko lähteä, koska isä-tonttu oottaa tyttöä Kemissä ja me ei saada myöhästyä.
        Joulupukki sano, että hänelläkin jäi harmittamaan koska kerranki oltas päästy asioista puhumaan niin piti lähteä koska isä-tonttu ei voi joustaa missään.

        Tonttuki sano : Nyt oli Joulupukin mieleisiä vieraita ja teidän pitää tulla uudelleen.
        Kyllä meidän piti mennä, mutta vanhempi tyttö suuttu ensin mulle ja alko piruamaan joten minä suutuin hänelle ja sanoin : Ei tarvi näkyä!
        Hänen pitää ilmottaa 2 viikkoa ennen milloin on tulossa tapaamaan äitiään!

        Tuo sama koskee kaikkia minun lapsia, mutta jos eivät osaa kirjettä laittaa missä ilmottavat milloin ovat tulossa niin pysykööt ISIENSÄ LUONA!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe