Minä olen käynyt HELSINGISSÄ syöpätutkimuksissa.

Anonyymi-ap

Asuin tuolloin Raaseporissa ja kiersin jokaisen sairaalaan missä syöpätutkimuksia tehtiin!

Kyseiset sairaalat on homeessa myös!
En muista missä sairaalassa olin jossa tehtiin ilmastointi remonttia ja työmiehet keskusteli jotain.
Kävelin ohi ja kysäsin ohi mennessä, että : Onko isoki ongelma?
Miehet sano : Vituttaa tehdä ilmasto remppaa, koska katto vuotaa ja ei tästä remontista ole mitään hyötyä!

Olin leikkauksessa Kätilöopistolla ja kyseessä oli leikkaus jonka avulla ennaltaehkäistään syöpää johon minulla oli todettu olevan normaalia suurempi riski.
Erään hoitajan kanssa keskustelin aiheesta ja hän sano : Olen kateellinen sinulle, koska olet päässyt tutkimuksiin sukusi tuella koska hänen suku ei suostu lähtemään.
En sanonut hänelle, että : Minä en ole suvultani tukea saanut, koska jos olisin niin siskoni olis tuonut sekä hakenut minut täältä pois, koska hänellä on sama leikkaus edessä!

Ainut joka oli huolestunut, kun minusta ei kuulunut leikkauksen jälkeen mitään oli äitini joka oli Ivalossa.
Olin laittanut viestin äidille, että ” Minun leikkaus aika siirty ja minut leikataan klo 8.30 ja minut saa puhelimella kiinni jo klo 12:sta.
Minut saatiin hereille vasta joskus klo 14:stä jälkeen ja minä heräsin siihen, kun joku huusi : Jos ei herää nyt niin lyö sitä niin herää ja saadaan heräämöstä pois.

Äiti oli soittanut yli 20 kertaa ja miettinyt, että jos leikkauksessa on jotain sattunut mistä hän löytää minut koska ei hän tiennyt missä minä olen leikkauksessa.
Äiti olis kyllä saanut tiedon, koska eräs nainen jonka kanssa olin hänen viran puolesta usein tekemissä pyysi minulta lähiomaisen tiedon ja minä annoin äitini puhelinnumeron.

Minun äiti tiesi, että minulla on siskon kanssa riitaa just silloin, kun sisarusten pitäis tukea toinen toistaan.
En kertonut äidille enkä edes omille lapsilleni, että missä leikkauksessa kävin.
Sain tukea hoitajilta sekä muilta potilailta Kätilöopistolla.

Minun leikkaus tehtiin navan kautta, koska vetelin kapuloita rattaisiin kun menin lukemaan leikkauksesta jossa poistetaan sekä kohtu että munasarjat.
Lääkäri vanno, että vain munasarjat poistetaan ja hoitajat anto tukea sekä sano : Ei kohdun poistoja tehdä nykyisin muuta, kuin jos on syöpä tai muu sairaus, mutta jos potilas välttämättä vaatii niin kyllähän kirurgi poistaa vaikka aivotkin jos tuo ihmisestä terveen tekee.

Siskoni oli kuulemma käynyt just sen leikkauksen johon minä en suostunut menemään!
Oli soittanu töhelö vielä äidille ja sanonut : Minä meinasin kuolla, koska sain leikkauksen jälkeen tulehduksen.
Sanoin sekä näytin äidille, että : Minun leikkaus tehtiin navan kautta ja toiset sano mulle huoneessa, että ” Olen onnellinen, ettei sinulta kohtuakin poistettu koska korjaus leikkauksissa joutuu käymään!”
Toinen oli vanhempi rouva joka sano : Minä kävin sen vanhanajan strilisaation jossa poistettiin kohtu ja munasarjat. En olis käynyt jos olisin tiennyt, että pitää ravata loppu ikä korjausleikkauksessa, koska sain kusi vaivat tilalle.

16

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menikö se kusi päähän ?

      • Anonyymi

        Ei menny, koska kusipäisyys on muualta tuotu Inarin kuntaan!

        Kuulon menetystys on vain POSITIIVINEN asia, koska KUSIPÄISYYS LOPPUU SILLÄ!

        Kaikki pitää olla kirjallisena, koska KUULOVAMMAISTA EI SYRJIÄ JA SE EI OLE MIKÄÄN PERUSTE ESTÄÄ EDES TYÖN TEKOA vaikka KUSIPÄÄT niin KUVITTELEE!

        Suomen valtio on saanut EU:lta sakkoja näistä kuntien sekä kaupunkien päättäjien laiminlyönneistä!
        Kansa maksaa nuo sakko maksut veroilla ja päättäjät vaan nostelee ISOJA PALKKOJA eivätkä hoida töitään!

        Meillä kaikilla on oikeus saada korvauksia joihin kaltoinkohtelut sekä syrjinnät kohdistuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei menny, koska kusipäisyys on muualta tuotu Inarin kuntaan!

        Kuulon menetystys on vain POSITIIVINEN asia, koska KUSIPÄISYYS LOPPUU SILLÄ!

        Kaikki pitää olla kirjallisena, koska KUULOVAMMAISTA EI SYRJIÄ JA SE EI OLE MIKÄÄN PERUSTE ESTÄÄ EDES TYÖN TEKOA vaikka KUSIPÄÄT niin KUVITTELEE!

        Suomen valtio on saanut EU:lta sakkoja näistä kuntien sekä kaupunkien päättäjien laiminlyönneistä!
        Kansa maksaa nuo sakko maksut veroilla ja päättäjät vaan nostelee ISOJA PALKKOJA eivätkä hoida töitään!

        Meillä kaikilla on oikeus saada korvauksia joihin kaltoinkohtelut sekä syrjinnät kohdistuu!

        Unohtu kysyä, että SEISOTKO SINÄ KUSIPÄIDEN SEASSA?

        He tuskin tuollaisia kyselee jotka oli paikalla, kun minä olin sitä mieltä ” Voi vitun jätkät minkä paskan keksitte, mutta alkuperäiset ivalolaiset osataan jos vain halutaan!”

        Ei olla EDES KORKEASTI KOULUTETTUJA vaan peruskoulu pohjalla mennään!
        Autokoulut ollaan kyllä kaikki käyty Ivalon AUTOKOULUSSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtu kysyä, että SEISOTKO SINÄ KUSIPÄIDEN SEASSA?

        He tuskin tuollaisia kyselee jotka oli paikalla, kun minä olin sitä mieltä ” Voi vitun jätkät minkä paskan keksitte, mutta alkuperäiset ivalolaiset osataan jos vain halutaan!”

        Ei olla EDES KORKEASTI KOULUTETTUJA vaan peruskoulu pohjalla mennään!
        Autokoulut ollaan kyllä kaikki käyty Ivalon AUTOKOULUSSA!

        Me ollaan sentään eletty aikaan, kun JUNTTILAN PERÄLLÄKIN OLI KAUPPA sekä LIHATISKI!

        Se ei ollut KUSIPÄIDEN AIKAAN vaan AIKAAN, kun oltiin vielä IHMISINÄ ARVOKKAITA JA KUNNASSA OLI PALVELUT KUNTALAISILLE!


    • Anonyymi

      Ivalossa oli mielisairashoitaja jonka piti valmistella minut Rovaniemelle LKS:ään leikkaukseen johon sain Oulusta yliopistollisesta sairaalasta lähetteen.
      Minä olin käynyt tutkimuksissa siellä ja minulle oli kerrottu, että mihin leikkaukseen olen menossa ja miten tuo tehdään.
      Hoitajan piti ottaa verenpaineet sekä tehdä muut tutkimukset mitä kuuluu.
      Hän muutti koko leikkauksen kohdunpoisto leikkaukseksi, koska hänestä tuo on varmaan TERVEELLISEMPI ja PAREMPI!
      Mulla nousi verenpaineet yli 200 ja meinasin pyörtyä!

      Kyseessä oli ennalta ehkäisevä leikkaus jolla olis saatu myös kaikille naisille sama oikeus ja ei tarvi kysellä mieheltä lupaa strelisaatioon, koska syövän ennalta ehkäisy on terveyteen perustuva syy.

      Lääkärit sekä hoitajat tukee minua niin Ivalossa mielisairas hoitaja päättää, että poistetaan kerralla kaikki sekä luodaan suurempi ongelma!
      Lääkärit sekä hoitajat tekee minun kanssa hienoa työtä niin päästään ongelmasta eroon!
      Oulussa hoitaja sano mulle, että : Miehille voi myös tulla sama syöpä mitä naisille joten laita sana liikkeelle ja kerro avoimesti niin tuo tieto leviää!
      Facebookin kautta levitin tietoa sekä kerroin, että minulla on tuollainen perinnöllinen geeni.
      Jos yhdellä on ja hän levittää sanaa sekä käy läpi tuon tutkimuksen sekä leikkauksen ja saadaan hyviä tuloksia niin vieläkö meidän naisten pitää KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ HOITAA SYÖPÄÄ ENNALTAEHKÄISEVÄSTI JATKAMALLA NAISTEN VIRTSATIE VAIVOJA JOIDEN VUOKSI VANHUKSET KÄYTTÄÄ TENOJA!
      Minusta on terveempää käydä vessassa, kuin istua kuset housussa ja odottaa milloin hoitaja ehtii tuon vaihtamaan!

      • Anonyymi

        Magneettikuvaus laitteella voi kuvata kerralla koko ihmisen samalla vaivalla niin lääkäri näkee, että onko potilaalla vaikka syöpä joka aiheuttaa vaivoja.

        Minä kerran kävin lukemassa mitä minun magnettikuvasta oli kirjoitettu. HUS:in lääkäri oli kirjoittanut : Potilaalla ei syöpää, mutta kuvissa näkyy sappikivet.

        Sanoin monta kertaa lääkärille, että : Magnettikuvissa oli mainittu, että mulla on sappikivet joten eikö ne pitäis poistaa niin saadaan tulehdus kierre pois!
        Lääkäri sano : Pääset kyllä leikkaukseen, mutta pitää ensin 10kiloa laihduttaa.

        Sappikivet on vissiin itekseen kadonneet, koska maksa arvot oli ainakin parantuneet.
        Veriarvoissa oli jotain hämminkiä, mutta minä hoidan kuuloa asian ensin kuntoon.
        Luin, että voi olla vain VERISYÖPÄ ja SIIHEN KUOLEE MUUTENKI joten kyllä sen ehtii hoitamaan myöhemminkin!
        Minun pitäis luovuttaa verta säännöllisesti, mutta ei Ivalossa ole Sairaalaa! Sairaaloissa on VERIPANKKI varasto ja alkuperäisillä Inarin kuntalaisilla on melkeen kaikilla luonnostaan PAKSUT sekä SAKEAT veret ja verenluovutuksen avulla veri ohenee luonnollisesti ja veri- sekä sydänsairauksien riskit vähenee!

        Minä vain LUE ja löydän lisää faktaa sille, että Inarin kunnan päättäjät on PÄÄTTÄNEET MURHATA MEIDÄT KAIKKI!
        Tappaa voi vahingossa, mutta MURHA ON SUUNNITELTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magneettikuvaus laitteella voi kuvata kerralla koko ihmisen samalla vaivalla niin lääkäri näkee, että onko potilaalla vaikka syöpä joka aiheuttaa vaivoja.

        Minä kerran kävin lukemassa mitä minun magnettikuvasta oli kirjoitettu. HUS:in lääkäri oli kirjoittanut : Potilaalla ei syöpää, mutta kuvissa näkyy sappikivet.

        Sanoin monta kertaa lääkärille, että : Magnettikuvissa oli mainittu, että mulla on sappikivet joten eikö ne pitäis poistaa niin saadaan tulehdus kierre pois!
        Lääkäri sano : Pääset kyllä leikkaukseen, mutta pitää ensin 10kiloa laihduttaa.

        Sappikivet on vissiin itekseen kadonneet, koska maksa arvot oli ainakin parantuneet.
        Veriarvoissa oli jotain hämminkiä, mutta minä hoidan kuuloa asian ensin kuntoon.
        Luin, että voi olla vain VERISYÖPÄ ja SIIHEN KUOLEE MUUTENKI joten kyllä sen ehtii hoitamaan myöhemminkin!
        Minun pitäis luovuttaa verta säännöllisesti, mutta ei Ivalossa ole Sairaalaa! Sairaaloissa on VERIPANKKI varasto ja alkuperäisillä Inarin kuntalaisilla on melkeen kaikilla luonnostaan PAKSUT sekä SAKEAT veret ja verenluovutuksen avulla veri ohenee luonnollisesti ja veri- sekä sydänsairauksien riskit vähenee!

        Minä vain LUE ja löydän lisää faktaa sille, että Inarin kunnan päättäjät on PÄÄTTÄNEET MURHATA MEIDÄT KAIKKI!
        Tappaa voi vahingossa, mutta MURHA ON SUUNNITELTU!

        Yks lääkäri oli määrännyt minut töihin, mutta ulosotto anto apua koska minun konkurssi liittyy myös heidän hometiloissa työskentelyyn.

        Olen tuon jälkeen siivonnut tuota!
        Verotoimisto siirty ensimmäisenä uusiin tiloihin, mutta heidän työntekijät on myös ehtineet altistua.
        Metsähallitus tyhjensi toimistoja tuon jälkeen.
        He siirty Ouluun ja en tiedä minne loput on siirretty.

        Oikeusapu toimisto siirty ja he kieltäytyi avustamasta minua!
        Ulosotto sekä poliisi on ilmoittaneet molemmat, että minä en saa siivoota heidän tiloja.
        Ulosottomies joka minun asioita hoiteli kuoli syöpään!
        Hän teki virheen, mutta hän oli itse kaltoinkohdeltu ja altistunut jo syövälle.
        Tehtiin sopimuksia ja hän määräs minut tekemään konkurssin ja sano vielä : Tee ihan mitä vaan, mutta konkurssi pitää tehdä nyt!
        Tein ja hän soitti sekä sano: Tuohan kävi nopeaa ja en olis uskonut, että noin nopeaa osaat hoitaa!
        Verotoimistosta joku sekä sano : Kirjanpidot kuntoon vähän äkkiä, koska meet konkurssiin muuten!
        Mulla oli vissiin 3 kirjanpidot rästissä ja minä olin laittanut nuo valmiiksi, että vien nuo kirjanpitäjälle!

        Ulosottomiehen kanssa oli sovittu konkurssin niin minä HEITIN PANNUHUONEEN UUNIIN kaikki!
        Kaltoinkohtelin itteäni kunnolla tuohon päälle!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks lääkäri oli määrännyt minut töihin, mutta ulosotto anto apua koska minun konkurssi liittyy myös heidän hometiloissa työskentelyyn.

        Olen tuon jälkeen siivonnut tuota!
        Verotoimisto siirty ensimmäisenä uusiin tiloihin, mutta heidän työntekijät on myös ehtineet altistua.
        Metsähallitus tyhjensi toimistoja tuon jälkeen.
        He siirty Ouluun ja en tiedä minne loput on siirretty.

        Oikeusapu toimisto siirty ja he kieltäytyi avustamasta minua!
        Ulosotto sekä poliisi on ilmoittaneet molemmat, että minä en saa siivoota heidän tiloja.
        Ulosottomies joka minun asioita hoiteli kuoli syöpään!
        Hän teki virheen, mutta hän oli itse kaltoinkohdeltu ja altistunut jo syövälle.
        Tehtiin sopimuksia ja hän määräs minut tekemään konkurssin ja sano vielä : Tee ihan mitä vaan, mutta konkurssi pitää tehdä nyt!
        Tein ja hän soitti sekä sano: Tuohan kävi nopeaa ja en olis uskonut, että noin nopeaa osaat hoitaa!
        Verotoimistosta joku sekä sano : Kirjanpidot kuntoon vähän äkkiä, koska meet konkurssiin muuten!
        Mulla oli vissiin 3 kirjanpidot rästissä ja minä olin laittanut nuo valmiiksi, että vien nuo kirjanpitäjälle!

        Ulosottomiehen kanssa oli sovittu konkurssin niin minä HEITIN PANNUHUONEEN UUNIIN kaikki!
        Kaltoinkohtelin itteäni kunnolla tuohon päälle!!!!

        Menin Ivalon R-kioskille vankilasta pääsyn jälkeen!
        R-kioskilla oli venäläinen myyjä joten ostin tupakkaa ja pelasin pelikoneilla pelejä!

        Minä tulin kotia sekä kirjoitin Facebookiin : Kävin R-kioskilla KALTOINKOHTELEMASSA itseäni kunnolla!
        Venäläinen möi tupakka ja tuo jälkeen pelasin vielä pelikonetta.

        Minä olin tuota ennen sanonut suomalaiselle myyjälle kahvilla olijoiden kuullen, että : Vieläkö pitää oikein opettaa pelaamaan kaikki rahansa!
        Kotona sanoin isälle ja hän kysy : Ketä siellä ärrä oli?
        Kerroin niin isä kysy : Eikö muka xxxxx sanonut mitään?
        Sanoin : Ei vaan kuunteli koska kyllä aiheesta sanoin vaikka itsekki pelaan välillä!

        Venäläisen takia meni koko R-kioski, koska hän kaltoinkohteli myös eläkeläistä!
        Meitä oli yhteensä 4 joita venäläinen kaltoinkohteli ja ei se ongelma tuolla hoitunut, että R-kioski laitettiin kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin Ivalon R-kioskille vankilasta pääsyn jälkeen!
        R-kioskilla oli venäläinen myyjä joten ostin tupakkaa ja pelasin pelikoneilla pelejä!

        Minä tulin kotia sekä kirjoitin Facebookiin : Kävin R-kioskilla KALTOINKOHTELEMASSA itseäni kunnolla!
        Venäläinen möi tupakka ja tuo jälkeen pelasin vielä pelikonetta.

        Minä olin tuota ennen sanonut suomalaiselle myyjälle kahvilla olijoiden kuullen, että : Vieläkö pitää oikein opettaa pelaamaan kaikki rahansa!
        Kotona sanoin isälle ja hän kysy : Ketä siellä ärrä oli?
        Kerroin niin isä kysy : Eikö muka xxxxx sanonut mitään?
        Sanoin : Ei vaan kuunteli koska kyllä aiheesta sanoin vaikka itsekki pelaan välillä!

        Venäläisen takia meni koko R-kioski, koska hän kaltoinkohteli myös eläkeläistä!
        Meitä oli yhteensä 4 joita venäläinen kaltoinkohteli ja ei se ongelma tuolla hoitunut, että R-kioski laitettiin kiinni!

        Nyt, kun mietin niin tämä oli aika hyvä panostus.

        Koska 2 miehellä oli ulkomaalaiset vaimot ja heidän ei tarvi edes käydä töissä, koska molemmilla miehillä on vara elättää vaimonsa omilla tuloilla.

        Tupakkaa olin ostamassa tuolloinkin ja R-kioskilla kävin, koska ostin suklaata tai muuta vastaavaa töihin/kotia mukaan. Välillä jäin pelaamaan sekä juteltiin samalla niitä näitä.

        Myyjä sano mulle, että minun pitää odotta häntä. Minä vilasin, että mitähän tärkeää myyjällä on kesken, koska maksavan asiakkaan pitää odottaa!
        En erottanut kuka myyjä oli ja hän tuli lopulta kassan taakse sekä sano : Minun piti auttaa häntä!
        Minä käännyin sekä katsoin häntä jota oli pitäny auttaa joten sanoin sellaisella äänen painolla, että kukaan ei halunnut alkaa inttämään vastaan vaan jokainen oli samaa mieltä, että myyjä oli toiminu tyhmästä!
        Sanoin miehen nimen sekä : Vieläkö tuota pitää PERKELE OPETTAA PELAAMAAN!

        Venäläinen kaltoinkohteli minua niin, että en viittiny edes sanoa vaan kirjoitin Facebookiin!

        Minä olin yksin miesten kanssa ja 2 joi kahvia ja he oli kaikki sen näköisiä, että me odotettiin sinua koska me kuultiin kyliltä mitä olit täällä sanonut!
        Asetelma oli täydellinen, koska olin vähän aiemmin vapautunut vankilasta jossa istuin kunnianloukkaus sakkoa!
        Minä en tiennyt, että R-kioskille oli sillä aikaa vaihtunut venäläinen myyjä kun käyn vankilassa.
        Minä ostin tupakkaa ja tuossa kohtaa mulle selvis, että venäläinen on töissä joten minäpä jään pelaamaan!
        Pelattiin kunnolla kimppaan ja kyllä he toimi rehellisesti myös!
        Eläkeläinen sano : Miten tällä kortilla piti maksaa tähän pelikoneeseen koska minä en oikein muista?
        Toinen näistä miehistä sano : Minähän just äsken näytin!
        Myyjän tehtävä on kieltää tuollainen, koska jos ei itse osaa kortilla ladata pelimerkkejä koneelle niin olkoot pelaamatta!

        Kyseeseen tulee kaltoinkohtelu jos henkilökunta antaa toisten neuvoa miten pelikoneet toimii niin ihmiset voi pelata rahansa niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun mietin niin tämä oli aika hyvä panostus.

        Koska 2 miehellä oli ulkomaalaiset vaimot ja heidän ei tarvi edes käydä töissä, koska molemmilla miehillä on vara elättää vaimonsa omilla tuloilla.

        Tupakkaa olin ostamassa tuolloinkin ja R-kioskilla kävin, koska ostin suklaata tai muuta vastaavaa töihin/kotia mukaan. Välillä jäin pelaamaan sekä juteltiin samalla niitä näitä.

        Myyjä sano mulle, että minun pitää odotta häntä. Minä vilasin, että mitähän tärkeää myyjällä on kesken, koska maksavan asiakkaan pitää odottaa!
        En erottanut kuka myyjä oli ja hän tuli lopulta kassan taakse sekä sano : Minun piti auttaa häntä!
        Minä käännyin sekä katsoin häntä jota oli pitäny auttaa joten sanoin sellaisella äänen painolla, että kukaan ei halunnut alkaa inttämään vastaan vaan jokainen oli samaa mieltä, että myyjä oli toiminu tyhmästä!
        Sanoin miehen nimen sekä : Vieläkö tuota pitää PERKELE OPETTAA PELAAMAAN!

        Venäläinen kaltoinkohteli minua niin, että en viittiny edes sanoa vaan kirjoitin Facebookiin!

        Minä olin yksin miesten kanssa ja 2 joi kahvia ja he oli kaikki sen näköisiä, että me odotettiin sinua koska me kuultiin kyliltä mitä olit täällä sanonut!
        Asetelma oli täydellinen, koska olin vähän aiemmin vapautunut vankilasta jossa istuin kunnianloukkaus sakkoa!
        Minä en tiennyt, että R-kioskille oli sillä aikaa vaihtunut venäläinen myyjä kun käyn vankilassa.
        Minä ostin tupakkaa ja tuossa kohtaa mulle selvis, että venäläinen on töissä joten minäpä jään pelaamaan!
        Pelattiin kunnolla kimppaan ja kyllä he toimi rehellisesti myös!
        Eläkeläinen sano : Miten tällä kortilla piti maksaa tähän pelikoneeseen koska minä en oikein muista?
        Toinen näistä miehistä sano : Minähän just äsken näytin!
        Myyjän tehtävä on kieltää tuollainen, koska jos ei itse osaa kortilla ladata pelimerkkejä koneelle niin olkoot pelaamatta!

        Kyseeseen tulee kaltoinkohtelu jos henkilökunta antaa toisten neuvoa miten pelikoneet toimii niin ihmiset voi pelata rahansa niihin.

        Minä heille rakkautta täynnä olevan katseen ja pidin suuni visusti kiinni!
        Meinas päästä suusta, että : Voi vitun jätkät minkä paskan vielä keksitte!

        Minähän kirjoitin Facebookiin totuuksia ja kävin R-kioskilla tuon jälkeen niin näin, että venäläinen myyjä jutteli suomalaisen miehensä kanssa.
        Kysyin isältä : Kenen venäläinen vaimo siellä R-kioskilla oikein on töissä?
        Isä kerto, mutta en minä isälle sanonut että hänki antaa vaimonsa kaltoinkohdella sekä syrjiä vielä vapaasti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä heille rakkautta täynnä olevan katseen ja pidin suuni visusti kiinni!
        Meinas päästä suusta, että : Voi vitun jätkät minkä paskan vielä keksitte!

        Minähän kirjoitin Facebookiin totuuksia ja kävin R-kioskilla tuon jälkeen niin näin, että venäläinen myyjä jutteli suomalaisen miehensä kanssa.
        Kysyin isältä : Kenen venäläinen vaimo siellä R-kioskilla oikein on töissä?
        Isä kerto, mutta en minä isälle sanonut että hänki antaa vaimonsa kaltoinkohdella sekä syrjiä vielä vapaasti!!!

        He kyllä minun puolia pitää vaikka olisivat muualta muuttaneet enkä varmasti ole edes PILLUA enkä muutakaan antanut!

        Ei olla edes puhuttu heidän kanssa vaikka ollaan kylällä nähty monia kertoja. Me tiedetään vain toisemme nimiltä sekä ulkonäöltä!

        He on rehellisiä ja tuskin ovat edes ostettavissa, koska meillä on kyllä isompi kimppapeli mitä heillä jotka kunnianloukkauksesta syyttelee!

        Ei minun tarvi kertoa keitä he ovat, mutta faktaa on että venäläiset kaltoinkohtelee sekä syrjii olemmalla Ivalossa kaupassa töissä!
        Ei kaltoinkohtelu ja syrjintä sillä lopu että jäävät töistä kotia perse homeessa makaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He kyllä minun puolia pitää vaikka olisivat muualta muuttaneet enkä varmasti ole edes PILLUA enkä muutakaan antanut!

        Ei olla edes puhuttu heidän kanssa vaikka ollaan kylällä nähty monia kertoja. Me tiedetään vain toisemme nimiltä sekä ulkonäöltä!

        He on rehellisiä ja tuskin ovat edes ostettavissa, koska meillä on kyllä isompi kimppapeli mitä heillä jotka kunnianloukkauksesta syyttelee!

        Ei minun tarvi kertoa keitä he ovat, mutta faktaa on että venäläiset kaltoinkohtelee sekä syrjii olemmalla Ivalossa kaupassa töissä!
        Ei kaltoinkohtelu ja syrjintä sillä lopu että jäävät töistä kotia perse homeessa makaamaan!

        Esko Tennilän tapasin Ivalossa aikoinaan, kun kävin lenkillä. Varmaan puoli kylää näki, kun pysäytti minut ja alko juttelemaan sekä kutsu TL-Grilliin eli Telluun hänen vaali tilaisuuteen.
        Minä olisin mennyt, mutta se jäi väliin jostain syystä joten en mennyt.

        Kerroin kotona, kun tulin lenkiltä että : Esko Tennilä pysäytti minut kylällä ja pyysi tulemaan Telluun.
        Onneksi en mennyt, koska hän oli SKDL edustaja aluksi ja Vasemmisto puolue on ilmeisesti perustettu SKDL:än tilalle.

        Minä luin asioita ja kyllä kirjoitin Facebookissa, että ” Markus Mustajärvi saa luvan tulla jo pois kansanedustaja tehtävistä.”

        Tuo on KUNNIANLOUKKAUS lappilaisia kohtaan muuttaa Vasemmisto puolueen politiikkaa niin, että Lapin kansanedustaja ei voi edustaa edes Vasemmisto puoletta josta Esko Tennilä on päässyt ylivoima äänillä läpi.
        Vasemmisto puolueelta ei TIPPUNUT edes SÄÄLISTÄ MINISTERIN SALKKUA Lapin kansanedustajille!

        LI ANDERSSON alkoholistina ja varmaan huumeiden käyttäjänä ON EDUSTANUT meitä LAPPILAISIKIN, koska Mustajärvi jäi jatkamaan yksin Tennilän aloittamaan hienoa poliittista uraa!

        Li Anderssoni on omasta mielestä niin Suomen paras, kaunein sekä ESIMERKILLINEN ÄITI ja VASEMMISTO PUOLEEN EDUSTAJA!
        Jos minä olisin noin toiminut miten Li Andersson niin minä ISTUISIN KYLLÄ VANKILASSA EIKÄ OLISI TOIVOAKAAN, että pääsisin ulos!
        Minun isä pieksäs hengiltä sekä sanois : Perkele sinun taposta ei onneksi saa edes vankeutta vaan saa MITALLIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko Tennilän tapasin Ivalossa aikoinaan, kun kävin lenkillä. Varmaan puoli kylää näki, kun pysäytti minut ja alko juttelemaan sekä kutsu TL-Grilliin eli Telluun hänen vaali tilaisuuteen.
        Minä olisin mennyt, mutta se jäi väliin jostain syystä joten en mennyt.

        Kerroin kotona, kun tulin lenkiltä että : Esko Tennilä pysäytti minut kylällä ja pyysi tulemaan Telluun.
        Onneksi en mennyt, koska hän oli SKDL edustaja aluksi ja Vasemmisto puolue on ilmeisesti perustettu SKDL:än tilalle.

        Minä luin asioita ja kyllä kirjoitin Facebookissa, että ” Markus Mustajärvi saa luvan tulla jo pois kansanedustaja tehtävistä.”

        Tuo on KUNNIANLOUKKAUS lappilaisia kohtaan muuttaa Vasemmisto puolueen politiikkaa niin, että Lapin kansanedustaja ei voi edustaa edes Vasemmisto puoletta josta Esko Tennilä on päässyt ylivoima äänillä läpi.
        Vasemmisto puolueelta ei TIPPUNUT edes SÄÄLISTÄ MINISTERIN SALKKUA Lapin kansanedustajille!

        LI ANDERSSON alkoholistina ja varmaan huumeiden käyttäjänä ON EDUSTANUT meitä LAPPILAISIKIN, koska Mustajärvi jäi jatkamaan yksin Tennilän aloittamaan hienoa poliittista uraa!

        Li Anderssoni on omasta mielestä niin Suomen paras, kaunein sekä ESIMERKILLINEN ÄITI ja VASEMMISTO PUOLEEN EDUSTAJA!
        Jos minä olisin noin toiminut miten Li Andersson niin minä ISTUISIN KYLLÄ VANKILASSA EIKÄ OLISI TOIVOAKAAN, että pääsisin ulos!
        Minun isä pieksäs hengiltä sekä sanois : Perkele sinun taposta ei onneksi saa edes vankeutta vaan saa MITALLIN!

        Teen käräjäoikeuteen suoraan käräjä ilmoituksen tuosta 9vuotta vanhasta asiasta jota vuodesta toiseen veivaataan!

        Menin miten meni, mutta kuntien sekä kaupunkien päättäjät on itse hoitaneet Lapissa asiat tähän pisteeseen, että he KALTOINKOHTELEE SEKÄ SYRJII ALKUPERÄISVÄESTÖÄ SEKÄ VALTION VIROISSA TOIMIVIA YMPÄRI LAPIN LÄÄNIÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen käräjäoikeuteen suoraan käräjä ilmoituksen tuosta 9vuotta vanhasta asiasta jota vuodesta toiseen veivaataan!

        Menin miten meni, mutta kuntien sekä kaupunkien päättäjät on itse hoitaneet Lapissa asiat tähän pisteeseen, että he KALTOINKOHTELEE SEKÄ SYRJII ALKUPERÄISVÄESTÖÄ SEKÄ VALTION VIROISSA TOIMIVIA YMPÄRI LAPIN LÄÄNIÄ!!!

        NATO maat kyllä luovuttaa etsintäkuulutetut ympäri maailmaa jos kyseessä on IHMISOIKEUKSIIN liittyvä RIKOS!
        Venäjä ei kuulu NATOON joten heidän ei tarvi luovuttaa ketään, koska he hoitaa itse omat IHMISOIKEUDET!

        Suomesta kyllä Venäjälle pääsee turvaan, kun RAJALLA sanoo ” ASYLUM!!!”
        Ei sieltä pääsee Suomeen, koska Venäjä on turvallinen maa joka vain UHKAILEE TAPOJENSA MUKAAN SUOMEA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATO maat kyllä luovuttaa etsintäkuulutetut ympäri maailmaa jos kyseessä on IHMISOIKEUKSIIN liittyvä RIKOS!
        Venäjä ei kuulu NATOON joten heidän ei tarvi luovuttaa ketään, koska he hoitaa itse omat IHMISOIKEUDET!

        Suomesta kyllä Venäjälle pääsee turvaan, kun RAJALLA sanoo ” ASYLUM!!!”
        Ei sieltä pääsee Suomeen, koska Venäjä on turvallinen maa joka vain UHKAILEE TAPOJENSA MUKAAN SUOMEA.

        ASULYM on semmonen TAIKASANA, että EI TARVI EDES PASSIA EIKÄ VIISUMIA, mutta VISA ei välttämättä toimi siellä.
        MASTER ja AmEX toimii Venäjällä kuulemma oikein hyvin, mutta DOLLAREILLA pärjää kaikista parhaiten kun rupliksi ja kopekoiksi alkaa vaihtamaan.


    • Anonyymi

      Tekstiä tulee..kysyppä peltomaalta ottaisko töihin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe