Jumalattomien saatanan lasten valheen suosijo on jatkanut kasvujaan maajilmassa

Anonyymi-ap

Ja saatanallinen valheellisuus näyttää lupaavasti jatkavan kasvullisuuttaan paniikin aikakauvessa..

Se on näjennäitä, sillä asijat muuttuvat pijan jo nopejasti, kun Jumala alkaa vuojatttamaan vihan täyteisijä maljoja maan päällä asuvijen jumalattomuuksija tekevijen pahain lasten päällens. Ne malajat ovat täynnä Jumalan vihhoota.

Vihan maljoja on 7 erilaista ja elämme vielä aikakaatta ennen vihanmaljojen aikaa.

Kaajetaanko vihan maljat maan päälle

3,5 v aikana vai 7v aikallisuutena?

Selef Urge

11

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uhkailua, pelottelua. Eikä sanaakaan evankeliumia.
      Näitä voi kyllä lukea, mutta pakko ei ole sellaisenaan uskoa.

      • Anonyymi

        Tuo onkin evankelijumia...


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      3,5 v tai sitä nopeammin.antikristus saa vallan pejolta tai joltakin ehkä saatanalta ja sen jälkeen jossain vaiheessa alkaa vihanmaljat vuotaan taevvaasta pejonmerkittyjen päälle. sitä en tiedä saavatko osansa Jumalan vihasta myös näämä jälkiuskoontulleet, joilla on aina osanaan kuolema pedonmerkittyjen kynsissäänsjolleivat pysty piilottelemaan jossain peedonmerkittyjä, joilla on yleiskääskynään paljaastaallistsoijatai ottaa pedonmerkitsemätön viranomaisille, jotla vielä kysyvät sitten ottaako he pedonmerkin ja kumartaako saatanaa. Jos kumartaa saatanaa niin saa elää jonkun o-3,5 vuoden ajan enintään elleisitten pedonmerkittyjä jää jonkin verran henkiin ja elämään 1000v valtakuntaan, mutta voi olla että heidät Jeesus likvidoi kaikkikin.Ihanaa, tavallaan, hymyilyttää vaan, mutta oon kova sankari ja hymyilen kun muut määkii kauhussa. Olen vaan sellainen kovanaamallisuus, voittoisa Jumalaapelkäävällinen. Ei mun tarvii olla nössö tai esittää surevaa kun Jumala toteuttaa tahtoaan tuomijollisuujessa. Kaikilla oli aikansa, kaikilla oli tilaisutensa ja kun peli kovenee Vihan Maljojen aikana niin minä hymyilen sen takija silloin, kun tiejän mitä sen jälkeen seuraa voittoisille.

      Itse otan kuoleman päänirroitus lienee se käytäntö sitten koska tahansa ennen kuin ottaisin pedon merkin, joka on varma tae joutua ikuisesti Helvettiin, pahimpaan tiedettyyn paikkaan. Toinen varma tae on Pyhän Hengen pilkan tehneet. Heilläkään ei mikään katumus enää auta vaan Helvetti on ollut heille varattuna aina kun ovat kuolleet tai kunnes kuolevat.

      Ihmiskuntaa alkaa lähivuosina kuolemaan massoittain. Yhden tunnin aikana kuolee miljardeja ihmisiä joko ydinpommeilla tai meteoriiteilla.

      aAijon voittaa vaati se sitten pään irroituksen tai uskonsäilytyksen ruumiskuolemaan/ylösottoon asti. Olen melko varma että tilastollinn tojennäköisyys sille että elän on aika bueno kun ylöstenpjaus tapahtuloimoitsee.

      Sitten mä nään mun maallisen faijan taas jos tosijaan on niin että kummatkin olemme peastuksenoituneita Jeesuksenoituneisuujessa.

      Uskon Jeesukseen ja uskon pelastuneeni kun näjen nimeni Elämällisyyjen Kirjassa. Varmaan sekin jo riittää jos pääsen ylöstempjaukseen niin kyllä sekin jo riittää tiejoksi...silloin alkaa häät 7v ajan taivaassa? Jännittää, mitenhän myöt tullaan oikeen toimeen siel ja millaisii leikkejä leikitään yhes. Jänniittää jo tääkin elämä , voihan elämän kevät sentään, että jännittää netsachkin.

      Selef Urge

    • Selef Urgen henkinen hyvinvointi herättää syvää huolta.

      • Anonyymi

        Hän on todellisuudessa ihan muuta kuin mitä esittää.


      • Anonyymi

        Vihaa se sussa pökkelöllisessä kristillisyyveksellisyys suvaitsemattomassa pilkkailijassa herättää kun olen hyvinvoiva ja rakastan Jeesusta kybäl?

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihaa se sussa pökkelöllisessä kristillisyyveksellisyys suvaitsemattomassa pilkkailijassa herättää kun olen hyvinvoiva ja rakastan Jeesusta kybäl?

        Selef Urge

        Vihaa? Ei suinkaan. Suvatsevaisuus on sitä, että fiksut ihmiset eivät nykyisin saa sanoa idiootteja idiooteiksi, ainakaan julkisessa ilmapiirissä.


    • Anonyymi

      Tämä päivä oli tosi kiva päivä elämässäni. Vaikkakin unet jäivät vähäisemmiksi niin kohtapa saan nukuttua kuin hevoinen jahuomena herätä innoissani rääkäisten uuteen päivään. Joka päivä lähenmäks mua ylösottoo vie, sillä Jeesus on Tie, jossa ylösottoon yljättävälliseen lie päättylöi sunniin maallinen vajellusees, jos Jumalan oot laps sie.

      Ostin jonkun herkkupakasteen. Moussejäätelökakku tmv. 400g/ 7-8e, olen joskus ennenkin senmoisen syönyt ja aijon senmoisen syöjä jossus kun sillens syöntipäällens sattuuns.

      Olen kovanaama.Ääni väristen: Olen sankari.

      Selef Urge

    • Puolenvälin jälkeen...puolessavälissä on seurakunnan tempaus ja siihenaikaan kun morsiain on aterialla niin enkelit laittaa ihmisille tulta ja tulikiveä niskaan ja sitten noiden vuosien jälkeen näkyy taivaalla joukko Jeesuksen johdolla ja pienet himinät ja sitten alkaa uusijakso eli 1000v valtakunta Kristuksen ja papiston eli kristittyjen johdolla ja tuonjakson lopulla saatana päästetään hetkeksi vapaaksi koetellakseen maanpäällä asuvat, kuten kaikki toisetkin historiassa on koeteltu.
      Se on lyhyt hetki.
      Sitten nousee tuomarin tuolit ja kaikki nousee tuomiolle kaikkialta.
      Kristityt Jeesuksessa kuolleet eivät sillä he ovat JO pelastuneet Kristuksen Jeesuksen kautta.
      Sitten Jeesus alistaa kaiken Isänsä valtaan ja Sitten uusi Jerusalem uusijakso nimeltä Ikuisuus.
      Toiset taivaallisissa toiset helvetin tulijärvessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe