Talvista huhtikuun 20. aamua

Hyvää huomenta. On lunta tulvillaan... ☕❄️🤍🐺🏡

37

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuuttiruuhkaista päivää

      • Hyvää päivää. Ei ole ruuhkaa täällä maalla. ❄️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää. Ei ole ruuhkaa täällä maalla. ❄️

        Kävitkö jo aamupisulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö jo aamupisulla?

        Rankat leikit teil pojat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää. Ei ole ruuhkaa täällä maalla. ❄️

        No vttu niinpä


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta👩☕️

      • Hyvää huomenta 😊☕
        Onko olo hyvä? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta 😊☕
        Onko olo hyvä? 😊

        Hyvä on kurkku vähä kipee👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on kurkku vähä kipee👩☕️

        Ok. Jospa se siitä.
        Nyt nousen keittää kahvin. 😊☕
        Täällä sataa lunta ihan kunnolla... ❄️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Jospa se siitä.
        Nyt nousen keittää kahvin. 😊☕
        Täällä sataa lunta ihan kunnolla... ❄️

        Kivaa päivää👩☕️🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa päivää👩☕️🤗

        Kivaa päivää sinullekin kiva. 😊☕🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivaa päivää sinullekin kiva. 😊☕🤗

        Kiitos 🤗👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🤗👩☕️

        Kiitos vain itsellesi. 🤗☕


    • Anonyymi

      Terapiaryhmän kokous näemmä taas alkanut. Itselleen on kiva vastailla. Ei tarvii poistella viestejä.

    • Anonyymi

      Ei tosta kirsistä irtoa mitään. En ymmärrä mikä tarkoitus on keskustella janin kaa kun vastaukset on juu ,ei,e mmäö tiiä, ihan hyvä. No kirsi ja jani sopivat yhteen. Kirsikin roikkuu täällä jotta pääsee yhdellä sanalla vastaa janin kyselyihin

      • Anonyymi

        Kummankin elämä on todella roikkua täällä tai sitte tuo ylläoleva on oikeassa että mitään Kirsiä ei oo on sushukka itse tai joku mies laittelee noita niin outoja juttuja ja naiset ei oo yleensä tuollaisia, juu, ei, en tiiä tyyppisiä...kyllä naiset osaa keskustella edes vähän. Mutta ei heitä täältä poiskaan saa kun varmaan nauttivat huomiostaan mitä saa. En ymmärrä tuollaisia huomionhakuisia ihmisiä joiden päätehtävä on elää suomi24 palstalla sairaana, kylässä, juhlissa, töissä tai missä vaan niin tänne aina roikkumaan silti. Mutta kivaa päivää vaan kaikille kaikesta huolimatta, täällä ei ole takatalvea ja aurinko paistaa... ☀️☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummankin elämä on todella roikkua täällä tai sitte tuo ylläoleva on oikeassa että mitään Kirsiä ei oo on sushukka itse tai joku mies laittelee noita niin outoja juttuja ja naiset ei oo yleensä tuollaisia, juu, ei, en tiiä tyyppisiä...kyllä naiset osaa keskustella edes vähän. Mutta ei heitä täältä poiskaan saa kun varmaan nauttivat huomiostaan mitä saa. En ymmärrä tuollaisia huomionhakuisia ihmisiä joiden päätehtävä on elää suomi24 palstalla sairaana, kylässä, juhlissa, töissä tai missä vaan niin tänne aina roikkumaan silti. Mutta kivaa päivää vaan kaikille kaikesta huolimatta, täällä ei ole takatalvea ja aurinko paistaa... ☀️☀️

        No helppo siinä on arvostella, kun on oma elämä kunnossa. Minulla ei ole parisuhdetta. En saa edes kaipailla ketään, enkä haaveilla kestään. Sitten jos täällä on virtuaalinen kaveri, niin siitäkin moititaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No helppo siinä on arvostella, kun on oma elämä kunnossa. Minulla ei ole parisuhdetta. En saa edes kaipailla ketään, enkä haaveilla kestään. Sitten jos täällä on virtuaalinen kaveri, niin siitäkin moititaan...

        Niin mun kommenttiin tartuit vaikka oli muitakin ja minä sentään toivotin kivaa päivää jopa teillekin mutta eipä tuo mitään, enkä minä arvostellut, ihmettelen tuollaista kun on nyt seuraa että miksei keksitty elämässä joskus siihen hetkeen ja johonkin muuhun niin voisi vaikka löytyä sitä elämää IRL täältä sitä ei löydy. Pelkkää pettymystä varmaan veikkasin. Eikä parisuhde tee ihmistä välttämättä onnelliseksi ei ole onnen tae ja kyllä ensin täytyy olla itse tyytyväinen elämäänsä ja voida hyvin että pystyy terveeseen suhteeseen. Liikaa laitat painoarvoa sille kun sun ja monen muun pitäisi saada oma elämä kuntoon ja iloita jokaisesta päivästä suht terveenä ettei makaa esim syövän loppuvaiheessa saattohoidossa. Mutta nauti nyt hyvä mies vanhempien luona olemisesta sillä sekin päivä tulee kun heitä ei enää ole eikä edes sitä paikkaa minne mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mun kommenttiin tartuit vaikka oli muitakin ja minä sentään toivotin kivaa päivää jopa teillekin mutta eipä tuo mitään, enkä minä arvostellut, ihmettelen tuollaista kun on nyt seuraa että miksei keksitty elämässä joskus siihen hetkeen ja johonkin muuhun niin voisi vaikka löytyä sitä elämää IRL täältä sitä ei löydy. Pelkkää pettymystä varmaan veikkasin. Eikä parisuhde tee ihmistä välttämättä onnelliseksi ei ole onnen tae ja kyllä ensin täytyy olla itse tyytyväinen elämäänsä ja voida hyvin että pystyy terveeseen suhteeseen. Liikaa laitat painoarvoa sille kun sun ja monen muun pitäisi saada oma elämä kuntoon ja iloita jokaisesta päivästä suht terveenä ettei makaa esim syövän loppuvaiheessa saattohoidossa. Mutta nauti nyt hyvä mies vanhempien luona olemisesta sillä sekin päivä tulee kun heitä ei enää ole eikä edes sitä paikkaa minne mennä.

        Keksitty eli keskity elämässä 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No helppo siinä on arvostella, kun on oma elämä kunnossa. Minulla ei ole parisuhdetta. En saa edes kaipailla ketään, enkä haaveilla kestään. Sitten jos täällä on virtuaalinen kaveri, niin siitäkin moititaan...

        Virtuaalinen kaveri ja vahvat lääkkeet. Niistä normaali ihminen on tehty. Siis tällä palstalla 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mun kommenttiin tartuit vaikka oli muitakin ja minä sentään toivotin kivaa päivää jopa teillekin mutta eipä tuo mitään, enkä minä arvostellut, ihmettelen tuollaista kun on nyt seuraa että miksei keksitty elämässä joskus siihen hetkeen ja johonkin muuhun niin voisi vaikka löytyä sitä elämää IRL täältä sitä ei löydy. Pelkkää pettymystä varmaan veikkasin. Eikä parisuhde tee ihmistä välttämättä onnelliseksi ei ole onnen tae ja kyllä ensin täytyy olla itse tyytyväinen elämäänsä ja voida hyvin että pystyy terveeseen suhteeseen. Liikaa laitat painoarvoa sille kun sun ja monen muun pitäisi saada oma elämä kuntoon ja iloita jokaisesta päivästä suht terveenä ettei makaa esim syövän loppuvaiheessa saattohoidossa. Mutta nauti nyt hyvä mies vanhempien luona olemisesta sillä sekin päivä tulee kun heitä ei enää ole eikä edes sitä paikkaa minne mennä.

        No kiitos. Kyllä minä heidän seurasta tässä koko ajan olen nauttinutkin. Palstaa vilkuilen vaan välillä. Onhan vanhemmillanikin välillä muuta touhua kuin vaan minun kanssa istua... Kohta lähden ulos.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No helppo siinä on arvostella, kun on oma elämä kunnossa. Minulla ei ole parisuhdetta. En saa edes kaipailla ketään, enkä haaveilla kestään. Sitten jos täällä on virtuaalinen kaveri, niin siitäkin moititaan...

        Jos sä haluat puhua Netasta niin kerro toki. Kyllä minä kuuntelen kun puhut Netasta ja kaipaat tuota ihanaa nuorta ihanaa tyttöä


    • Anonyymi

      Lunta tulvillaan, lunta tulvillaan...🦜

    • Hennosti tuiskuttaa lunta… toivottavasti ei tosissaan ala tulla. Pilailee vaan. 🥴

      • Kaveri sieltä päin soitteli ja kertoi, että odotteli sinne sadetta. Ehkä se ei sitten yltäkään. Täällä edelleen tupruttaa. 🌨️🐺


      • mustasusi kirjoitti:

        Kaveri sieltä päin soitteli ja kertoi, että odotteli sinne sadetta. Ehkä se ei sitten yltäkään. Täällä edelleen tupruttaa. 🌨️🐺

        Ei uskaltanu tänne tulla onneksi👹


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei uskaltanu tänne tulla onneksi👹

        Tänne se taisi jäädä. Sataa vielä tiistainakin. 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaveri sieltä päin soitteli ja kertoi, että odotteli sinne sadetta. Ehkä se ei sitten yltäkään. Täällä edelleen tupruttaa. 🌨️🐺

        Mielikuvituskaveri.


    • Anonyymi

      Moi oon tapparan pelissä👩😊

      • Anonyymi

        Minä kuunteleen radion kautta matsia. ja toivottavasti pelicans voittaa tänä vuonna mestaruuden


      • Hei! Kivaa peliä. 🤗


      • Toivottavasti Tappara voittaa. ☺️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti Tappara voittaa. ☺️

        no näyttää voittavan ekan pelin näin ekan erän perusteella


    • Anonyymi

      hakkasin erästä ritaria kunnolla oli typerynyt 😁 taudin päästä yllättämään 😃 älä huoli hakkasin muitakin ja erästä mies L kivualiiasti suoran päähän ja rahaan samoin sen naisia, ja muita äijiä jotka on yrittänyt syödä hyötyä ja tuhota ja viedä muille pelastaakseen heidät. sitä saa mitä on tehnyt ja samoja juttuja 😃😃😃😃😃😍😍😍😍😍😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🫠🫠🫠😃😃😃😃😃🫠😃😃

    • Anonyymi

      keinusta siis joku kayeuksissaan ja suomesta hakkasi 10 kertaa päähän kun ei kestänyt 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃sain lahjaksi 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😄😄😄😃😄😃😃😃

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018372768ad

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372768dj

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe