Kylmä on kevät

Eipä tämä ketään enää kiinnosta, mutta toivotan silti mukavaa talvipäivää ja hyvää kevättä. Susi jatkaa elämäänsä yksinään... 🐺❄️

107

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää päivää sinulle T. K nyt kaffetta☕️🥱

      • Kiitos. Mukavaa kahvittelua. 🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Mukavaa kahvittelua. 🐺

        Kiitos☕️kohta töihin, meetkö iltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos☕️kohta töihin, meetkö iltaan.

        Joo, meen tänään ja vielä huomennaki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, meen tänään ja vielä huomennaki.

        Monelta pääset☕️ t.k


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos☕️kohta töihin, meetkö iltaan.

        Hyvää työpäivää sulle. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monelta pääset☕️ t.k

        Yöllä vasta. Kotona joskus vähän ennen kahta yöllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yöllä vasta. Kotona joskus vähän ennen kahta yöllä.

        Mitä sinä stanan työkyvyttömyyspedari joikaat siinä päivästä toiseen itselles kirjoittaen. Onko muuten jo käynyt vieraita? Älä huoli niitä on kyllä tulossa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää työpäivää sulle. 😊

        Kiitos☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos☕️

        Oot jotenkin vaisumpi ku ennen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä stanan työkyvyttömyyspedari joikaat siinä päivästä toiseen itselles kirjoittaen. Onko muuten jo käynyt vieraita? Älä huoli niitä on kyllä tulossa

        Itselleen on mukava lörpötellä ja vastailla 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä stanan työkyvyttömyyspedari joikaat siinä päivästä toiseen itselles kirjoittaen. Onko muuten jo käynyt vieraita? Älä huoli niitä on kyllä tulossa

        Kai se käy jollain astraalimatkoilla takamus sohvaan juurtuneena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se käy jollain astraalimatkoilla takamus sohvaan juurtuneena

        Ja mitä sitten vaikka kävisinkin? Oletko kateellinen?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • 𝖭𝗈 𝗇𝗒𝗍 𝗈𝗇𝗄𝗂𝗇 𝗌𝖺̈𝖺̈𝗍𝗂𝖾𝖽𝗈𝗍𝗎𝗌, 𝖺𝗅𝗆𝖺𝗇𝖺𝗄𝖺𝗇 𝗍𝗂𝖾𝗍𝗈𝗃𝖾𝗇 𝗌𝗂𝗃𝖺𝗌𝗍𝖺. 𝖤𝖽𝗂𝗌𝗍𝗒𝗌𝗍𝖺̈.

      • Sinä se jaksat...


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinä se jaksat...

        Ikänaisia pitää aina huomioitava. Iskä opetti.


      • Järkiperäinen kirjoitti:

        Ikänaisia pitää aina huomioitava. Iskä opetti.

        Mene sitten sinne missä niitä on.


      • Anonyymi

        Juu. Seuraavaksi varmaan tiedote alushousujen vaihtovälistä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Seuraavaksi varmaan tiedote alushousujen vaihtovälistä🤣

        Sää olet tän persemiehen paras kaveri. samanlainen pässi. Persemies antoi tykkäyksen kommentillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää olet tän persemiehen paras kaveri. samanlainen pässi. Persemies antoi tykkäyksen kommentillesi.

        Voitais kyllä hyvinkin olla kavereita. Persemieskin tuntuu järkijätkältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää olet tän persemiehen paras kaveri. samanlainen pässi. Persemies antoi tykkäyksen kommentillesi.

        Mies tietää parhaiten mitä toinen tarvitsee🥰


    • Näkyy olevan palstan meno ihan yhtä pakkasella, kuin on kelikin.

      • Anonyymi

        Johtuu sinusta!


    • Anonyymi

      Kävitkö äijä jo aamukakalla? Tiedota jotain siitäkin.

    • Anonyymi

      NYKYINEN HUHTIKUU ON JOULUKUU..

      MUTTA JOTAIN AIKA HUVITTAA TOISTEN TEKEMIÄ PELEJÄ, JOS JOKU HYVÄ NIIN INNOSTUU PLAAMAAN POLVIILUMPIOKIN VOI VAHINGOITTUA JOS HUO NO ASENTO ISTUA NOJATUOLISSA.

      • Anonyymi

        Yhtä synkkää näyttää olevan.


    • Ja seuraavaksi tuli paikalle harakat ja ilkkuvat apinat. Tuttuun tapaansa.
      Pitäkää tunkkinne.

      • Anonyymi

        Somesaasta ja limanuljaska oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Somesaasta ja limanuljaska oot.

        Niin olet myös sinä. Täysi paska jota en arvosta tippaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somesaasta ja limanuljaska oot.

        Ei hel@tti🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olet myös sinä. Täysi paska jota en arvosta tippaakaan.

        Aivan sama, ketä sä arvostat tai olet arvostamatta.


      • Anonyymi

        Ne on sinua miestä vielä nolompia itseään piinaavia sialuja nääs


    • Anonyymi

      Voi vttu, mikä keskustelun avaus......

      • Anonyymi

        Niin se pitäisi olla että minun on niin ikävä sinua ja tahtoisin puristella tissejäsi?


      • Tee itse parempi.


      • Anonyymi

        No miten tämä ko poikkeaa Kai saman äijän muista tusinaavauksista? Hanki elämä


    • Anonyymi

      Susi jatkaa elämäänsä yksinään, mutta kuitenkin menee illaksi töihin ja päivystää mielikuvituspalstalla 24/7🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        ehehhehehehehehehehe.


      • Anonyymi

        Niinpä, yhtä kovassa seurassa on mies, sillä jotkut töllää tätä trollailua ihan tosissaan, pois se meistä normaaliälyisistä


    • Anonyymi

      Moro susi kaikki hörhöt taas liikkeellä ei anneta sen haittaa 🙋☕️

      • No kyllä se nyt haittaa. Täällä nykyisin juuri muita enää olekaa. Aina yhtä haukkumista. Moi vaan sulleki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä se nyt haittaa. Täällä nykyisin juuri muita enää olekaa. Aina yhtä haukkumista. Moi vaan sulleki.

        Susi pärjää säässä kuin säässä

        Se on laumaeläin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi pärjää säässä kuin säässä

        Se on laumaeläin

        Minun ei tarvitse tänne tulla hankkimaan paskaa oloa itselleni. Sitä on ihan riittävästi ilmankin. Pitäkää palstanne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse tänne tulla hankkimaan paskaa oloa itselleni. Sitä on ihan riittävästi ilmankin. Pitäkää palstanne.

        Joko taas 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas 🤣🤣🤣

        Siinä on just sellanen ihmine, jota ei kiinnosta tuntea yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse tänne tulla hankkimaan paskaa oloa itselleni. Sitä on ihan riittävästi ilmankin. Pitäkää palstanne.

        Näytit kuitenkin heti aamulla tulevan🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytit kuitenkin heti aamulla tulevan🤔

        ja sinä jatkat tuota vittuilemista. Pitkäkää keskenänne oikein vittuilukerhoa täälä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja sinä jatkat tuota vittuilemista. Pitkäkää keskenänne oikein vittuilukerhoa täälä.

        Etkö lähtenytkään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä on just sellanen ihmine, jota ei kiinnosta tuntea yhtään.

        Monenko luulet haluavan tuntea sinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monenko luulet haluavan tuntea sinut?

        Mulla alkaa olla ihan se ja sama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monenko luulet haluavan tuntea sinut?

        Valtaosa on tuollasia koulukiusaajia, niin ennemmin olenkin yksin sitten. Olen sen nähny kyllä lapsesta asti, etten kuulu joukoon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Valtaosa on tuollasia koulukiusaajia, niin ennemmin olenkin yksin sitten. Olen sen nähny kyllä lapsesta asti, etten kuulu joukoon.

        Mitä sä sitten kirjoitat täällä vielä. Sunhan piti poistua täältä. Oot vaan nettiriippuvainen ja oot iloinen kun saat huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitten kirjoitat täällä vielä. Sunhan piti poistua täältä. Oot vaan nettiriippuvainen ja oot iloinen kun saat huomiota.

        Niin sustakin on vaan oikein että kiusataan ja potkitaan jo valmiiks päähän potkittua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitten kirjoitat täällä vielä. Sunhan piti poistua täältä. Oot vaan nettiriippuvainen ja oot iloinen kun saat huomiota.

        Ei ihmiset näköjään opi eivätkä välitä, vaikka kouluissa kiusatut tappaa kiusaajiaan. Sama härkkiminen vaan jatkuu, heti kun uutinen vanhenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitten kirjoitat täällä vielä. Sunhan piti poistua täältä. Oot vaan nettiriippuvainen ja oot iloinen kun saat huomiota.

        No senhän takia se pölö täällä roikkuukin. Älyäis lähtee psykiatrin juttusille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No senhän takia se pölö täällä roikkuukin. Älyäis lähtee psykiatrin juttusille.

        Mitähän minä olen täällä kirjoittanut sellaista, että tarvitaan psykiatria? Kerropa yksikin esimerkki? Te haukkujat sitä terapiaa ehkä enemmän tarviitte.


      • Kukas sinua käskee olla täällä? Sinä se oikein filosofi täällä oletkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kukas sinua käskee olla täällä? Sinä se oikein filosofi täällä oletkin.

        Luuletko miesaloittaja, ettei tämä näy läpi että draamailet ihan vain itsesi kanssa? Oli variaatio mikä hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitten kirjoitat täällä vielä. Sunhan piti poistua täältä. Oot vaan nettiriippuvainen ja oot iloinen kun saat huomiota.

        Miksi annat tälle äijälle huomiota yksäri johtuuko siitä, että näet sen harhoissasi tietyksi yksilöksi? Retorinen kysymys😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko luulet haluavan tuntea sinut?

        Tällainen suosion mittaus teillä kahdella trollilla, eli sinulla ja miespuolisella aloittajalla. Noloa on outcast


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas 🤣🤣🤣

        Kenen kanssa sä koet rassukka temmeltäväsi kun kimität tälle trollimiehelle?😂


    • Anonyymi

      Lähdenkin töihin on niin ikävät jutut T.K

      • Niin todellaki on. Kivaa työpäivää.


      • Anonyymi

        Nikki ja violetti pallukka unohtuivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nikki ja violetti pallukka unohtuivat.

        Sulta unohtui aamulääkkeet. Voisitki kysyy lääkäriltä jotain vähä vahvempaa, kun ei nuo sun harhat yhtään helpota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulta unohtui aamulääkkeet. Voisitki kysyy lääkäriltä jotain vähä vahvempaa, kun ei nuo sun harhat yhtään helpota.

        I wanna be loved by you

        Just yöu

        And nobody else but you


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulta unohtui aamulääkkeet. Voisitki kysyy lääkäriltä jotain vähä vahvempaa, kun ei nuo sun harhat yhtään helpota.

        Osu ja uppos näköjään 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos näköjään 🤣

        Sä oot oikeasti jopa tuota susimiestä häiriintyneempi rajatapaus


    • Ei yhtään haittaa, vaikka kesää ei tulisikaan. Ihmiset ei ole ansainnut sellaista.

      • Anonyymi

        Oot siinä ihan oikeassa. "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille" Matt. 5:44


      • No kyllä haittaa!

        En mä tälläsellä ilmalla halua iltaa ja yötä olla ulkosalla vaik kui ois notski..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No kyllä haittaa!

        En mä tälläsellä ilmalla halua iltaa ja yötä olla ulkosalla vaik kui ois notski..

        No se on totta tietty.


    • Ikävä on kuollut.

    • Anonyymi

      Tuomiot ovat superlieviä tässä maassa. Jos pienet rikkeet rikosrekisterissä eivät haittaa itseään niin kyllä kovan voi silloin pistää kovaa vastaan, mutta vain jos joku toinen on se provokaattori. Musta tuntuu että kun itsellä on sellainen suoraselkäinen mentaliteetti että en suostu nielemään suosiolla muiden p*skoja, niin silloin ei tuu sitä vttuiluakaan omaan niskaani lähellekään niin helposti. Mitä nopeammin viheltää pelin poikki, niin sen parempi. Pieni osa ihmisistä tulee aina olemaan monstereita. Niitä on joitakin prosentteja koko väestöstä muttei onneksi muutamaa enempää. -sivusta.

      • nämä ovat keksineet, että minä olen se monsteri ja älykääpiö täällä. No jos toisen kaipailu, ja mukavien jutustelu, jonkun järkevän kanssa on sitä, että on limanuljaska, niin sitten on. Jutelkoon keskenään näitä "nainen minä haluaisin nyt panna sinua" keskusteluitaan vaikka aikojen loppuun saakka. Ja toinen toistaan turhempia muita aloituksia mies/nainen kaipailuilla, jotka ei todellisuudessa johda ikinä mihinkään.


      • Miksi odottaisin ihmistä, joka seurustelee toisen kanssa. On paremmassa seurassa ku minun kanssa vois ikinä olla. On rikas ja mahtava. Minä en kuulu siihen kerhoon, enkä yhtään mihinkään.


      • En odota ihmistä, joka ei odota minuakaan. en odota enää ketään. Elän yksin tätä paskaa elämääni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi odottaisin ihmistä, joka seurustelee toisen kanssa. On paremmassa seurassa ku minun kanssa vois ikinä olla. On rikas ja mahtava. Minä en kuulu siihen kerhoon, enkä yhtään mihinkään.

        Sulla on aika hyvät vuositulot ottaen huomioon että teet osa-aikatyötä. 30 000 e vuodessa on hyvä palkka kun ei käy joka päivä töissä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En odota ihmistä, joka ei odota minuakaan. en odota enää ketään. Elän yksin tätä paskaa elämääni.

        Ohan sulla kirsi. Kai sä ymmärrät että hän tekee työtä jossa ei voi olla täällä pitää sulle seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sulla kirsi. Kai sä ymmärrät että hän tekee työtä jossa ei voi olla täällä pitää sulle seuraa.

        Hän ei ole mitään aitoa ja oikeaa. Pelkkää tekstiä ruudulla. Minä en tule enää koskaan ihastumaan kehenkään, koska se johtaa tällaiseen kiusaamiseen. Tällainen perunapää papparainen ei ole ansainnut mitään hyvää elämänsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän ei ole mitään aitoa ja oikeaa. Pelkkää tekstiä ruudulla. Minä en tule enää koskaan ihastumaan kehenkään, koska se johtaa tällaiseen kiusaamiseen. Tällainen perunapää papparainen ei ole ansainnut mitään hyvää elämänsä.

        Niin ohan se vaikea jutella kun toinen vastaa yhellä tai kahella sanalla. Ja juo sun kaa kahvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ohan se vaikea jutella kun toinen vastaa yhellä tai kahella sanalla. Ja juo sun kaa kahvia.

        No minä en tule ikinä näkemään kirsistä edes kuvaakaan. Että aika vaikea siinä on ihastuakaan, muuhun kuin siihen että on edes yksi kiva täällä, joka ei hauku ja lyttää. Muillehan olen pelkkää sontaa, kun en halua seurustella omanikäisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tule ikinä näkemään kirsistä edes kuvaakaan. Että aika vaikea siinä on ihastuakaan, muuhun kuin siihen että on edes yksi kiva täällä, joka ei hauku ja lyttää. Muillehan olen pelkkää sontaa, kun en halua seurustella omanikäisen kanssa.

        Mulla on mennyt ohi että mitä kirsi tekee työkseen. Sä varmaan osaat kertoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mennyt ohi että mitä kirsi tekee työkseen. Sä varmaan osaat kertoa

        En minä tiedä hänestä juuri mitään. eipä hänkään minusta, eikä ole edes kiinnostunut tietämään. Niin kuin ei kukaan muukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tule ikinä näkemään kirsistä edes kuvaakaan. Että aika vaikea siinä on ihastuakaan, muuhun kuin siihen että on edes yksi kiva täällä, joka ei hauku ja lyttää. Muillehan olen pelkkää sontaa, kun en halua seurustella omanikäisen kanssa.

        Niin ohan kirsi vasta 32 kohta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ohan kirsi vasta 32 kohta

        Ja minä olen vaan vanha masentunut läski.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja minä olen vaan vanha masentunut läski.

        Kukaan ei estä sua laihduttamasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei estä sua laihduttamasta.

        En mä silti mitään nettaa sais, että mitä turhia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä silti mitään nettaa sais, että mitä turhia.

        okei. ryve sitten itsesäälissä. Jos se tekee sulle paremman olon. kyllä joku sua täällä säälii


      • mustasusi kirjoitti:

        No minä en tule ikinä näkemään kirsistä edes kuvaakaan. Että aika vaikea siinä on ihastuakaan, muuhun kuin siihen että on edes yksi kiva täällä, joka ei hauku ja lyttää. Muillehan olen pelkkää sontaa, kun en halua seurustella omanikäisen kanssa.

        Just näin kiva juttu..


    • Varmaan ne ännän poikakaverit ja muut kaverit tuossa kiusaamisessa ja haukkumisessa mukana.

      • Anonyymi

        Mä vähän luulen netissä operoiva pervosetä että perässäs on ihan muut kuin jonkun teinin poikakaverit


      • Anonyymi

        Luultavasti ei ole. Ihan nuo on samat vainoharhat muidenkin kimpussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vähän luulen netissä operoiva pervosetä että perässäs on ihan muut kuin jonkun teinin poikakaverit

        Kyllä ois suotavaa ainaki


      • Mite noi ois sellasia kun munkin kimpussa on,
        ja ihan tietää asioita? N ei liity muhun millään tavalla.


    • Anonyymi

      Joko pian lähdet sinne "TÖIHIN" ????

    • Anonyymi

      Kaiken kruunaa kylmä kesä👍

      • Anonyymi

        Ainakin voi olla vahingoniloinen. Palelee ne kaikki muutkin 😅. Lihaksikkuus toimii hyvin kylmyyttä vastaan, sen olen huomannut. Eli mikäs hätä tässä muka on 🤷‍♂️💪?


    • Anonyymi

      Usko jo totuus: kesä meni jo nyt tuli uusi talvi jo, juhannuskin jäi välistä pois kokonaan.

    • Anonyymi

      Ilmaston lämpeneminen aiheuttaa ilmaston viilenemistä.

      • Anonyymi

        Jääkausi tulee vääjäämättömästi.


      • Niin se tekee, koska se vaikuttaa yläilmakehän suihkuvirtauksiin jotka ohjaa kylmää ja lämmintä ilmamassaa... Jos polaaripyörre hajoaa pohjoisnavalla, tänne voi valahtaa kylmää arktista ilmaa ja silloin on kylmää kuten nähtiin nyt.


      • Sitten puolestaan Filippiinit kärsii kovista 45 asteen helteistä juuri nyt. Pitää osata nähdä big picture, eikä vaan tuijottaa sitä omaa napaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten puolestaan Filippiinit kärsii kovista 45 asteen helteistä juuri nyt. Pitää osata nähdä big picture, eikä vaan tuijottaa sitä omaa napaa.

        Jaa sä jatkat horinaasi vaihteeks täällä.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://surl.tn/lovegirls

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe