Tämä k kirjain

Anonyymi-ap

Ei tule takaisin. Hyvää loppuelämää kaikille. suoli24: lle olen liian vanha jo tänne enkä aio olla enää 50 vuotiaana täällä

69

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule sitten 50 vuotiaana tänne katsomaan mitä olen kirjoitellut.

      • Anonyymi

        Sulla se mies vissiin lähenee ja olet aloittanut kriiseilyn hyvissä ajoin (AP)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se mies vissiin lähenee ja olet aloittanut kriiseilyn hyvissä ajoin (AP)

        Vanhememisessa ei ole mitään hyvää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vanhememisessa ei ole mitään hyvää.

        Mutta sinulla onkin vanhenemista tabuna ja ällöttävänä pitävä sairaus, se pe do fi lia minkä varmasti tajuat itsekin kirkkaina hetkinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinulla onkin vanhenemista tabuna ja ällöttävänä pitävä sairaus, se pe do fi lia minkä varmasti tajuat itsekin kirkkaina hetkinä

        Sinä et edes tiedä mitä tuo termi tarkoittaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et edes tiedä mitä tuo termi tarkoittaa...

        Kyllä se mulle ainakin on ihan selkeä? Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mulle ainakin on ihan selkeä? Sivusta

        Teille pedari tarkoittaa keski-ikäistä joka tykkää 20 vuotiaista naisista. Se ei kuitenkaan ole oikea määritelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se mies vissiin lähenee ja olet aloittanut kriiseilyn hyvissä ajoin (AP)

        Ei ollut APn viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se mies vissiin lähenee ja olet aloittanut kriiseilyn hyvissä ajoin (AP)

        Ei ole tapana kiusata toisia. Se on toinen syy miksei täällä huvita lukea näitä. Kiusaaminen. Välillä miettinyt minkälaisia ihmisiä suomessa ovat oikeasti aikuiset ihmiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana kiusata toisia. Se on toinen syy miksei täällä huvita lukea näitä. Kiusaaminen. Välillä miettinyt minkälaisia ihmisiä suomessa ovat oikeasti aikuiset ihmiset.

        Sanopa muuta. Ei tarvitse ihmetellä miksi lapset ja nuoret voi huonosti ja tappaa toisiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sanopa muuta. Ei tarvitse ihmetellä miksi lapset ja nuoret voi huonosti ja tappaa toisiaan.

        Muista nyt hyvä mies kiihottaa päästään vinoutuneita alustamalla vahvasta samaistumiskokemuksesta 12- v kouluampujaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana kiusata toisia. Se on toinen syy miksei täällä huvita lukea näitä. Kiusaaminen. Välillä miettinyt minkälaisia ihmisiä suomessa ovat oikeasti aikuiset ihmiset.

        Häiriintyneitä suurin osa. Psykoja ja narsisteja. Masentuneita. Onhan tää niin onnellisten maa. Rikkaat elää ihan eri todellisuudessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teille pedari tarkoittaa keski-ikäistä joka tykkää 20 vuotiaista naisista. Se ei kuitenkaan ole oikea määritelmä.

        Mutta nettahan oli vasta 17 v. kun tapasitte ekan kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nettahan oli vasta 17 v. kun tapasitte ekan kerran.

        Joo, mutta se ei silti mene pedarimääritelmään, kun ei mistään alakoululaisesta ollut kysymys. Mutta teillä vanne kiristää päätä, joten on ihan turha asiasta vääntää enempää. Tämä asia on loppuun käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nettahan oli vasta 17 v. kun tapasitte ekan kerran.

        Voidaan alkaa tonkimaan noita alaikäisiin sekaantuneita enemmänkin jos haluat? Suomalainen mies on mielestäni tekopyhä koska he kuitenkin menevät muihin maihin käyttämään pieniä lapsia hyväkseen. Kuten taikkuihin. Runkaavat pienten lasten kuville netissä. Kyllä se on ne jotka täällä kovimpaa huutaa kys. Asiasta ne ovat niitä jotka sitä tekevät. Vika viesti. Hyvästi jää paha olo tänne.🌤 Kaunista kesää☺️t. K3 seuraavat Ap Yp Jk ja pölö pölöt on muilta kuin Ap:ltä


      • Mistä lähtien joku viaton juttelu on ollut pedaria?! JA toisekseen en edes usko, että kyseessä oli joku 11 v tyttönen. Ei sen ikäiset kirjoita sillä tavalla netissä. Ne katselee jotain tiktok videoita kännykällään. Joku yritti tehdä minusta pedaria sillä, mutta kyllästyi, kun en muuta kuin lätissyt mukavia. Sillä minua ei kiinnosta mitkään esiteinit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku viaton juttelu on ollut pedaria?! JA toisekseen en edes usko, että kyseessä oli joku 11 v tyttönen. Ei sen ikäiset kirjoita sillä tavalla netissä. Ne katselee jotain tiktok videoita kännykällään. Joku yritti tehdä minusta pedaria sillä, mutta kyllästyi, kun en muuta kuin lätissyt mukavia. Sillä minua ei kiinnosta mitkään esiteinit.

        No miksi sä puhuit aikuisen kanssa poneista ja timanttitöistä ja mummolla/papalla käynneistä jos tiesit että kyseessä on aikuinen. Vai etkö osaa puhua aikuisten juttuja ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä puhuit aikuisen kanssa poneista ja timanttitöistä ja mummolla/papalla käynneistä jos tiesit että kyseessä on aikuinen. Vai etkö osaa puhua aikuisten juttuja ?

        Juttelen siitä aiheesta, mistä minulle jutellaan. Onko se jossain laissa kiellettyä? Mikä siinä ottaa noin paljon aivoon? Taisit itse esittää sitä tyttö jiitä. Olit kärppänä aina kommentoimassa kaikkea mitä "juteltiin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä puhuit aikuisen kanssa poneista ja timanttitöistä ja mummolla/papalla käynneistä jos tiesit että kyseessä on aikuinen. Vai etkö osaa puhua aikuisten juttuja ?

        Huomasin vaan kaverin luona käydessä, millaisia asioita 11 vuotias tyttö tekee ja mitä puhuu... Ei todellakaan näpyttele koneella missään suomi24 palstalla yhtään kenenkään kanssa sen ikäiset. Joku 14 vuotias voi niin läpällä tehdäkin, mutta kyllästyy nopeasti, koska sen ikäisen elämässä on paljon muutakin kuin joku typerä palsta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juttelen siitä aiheesta, mistä minulle jutellaan. Onko se jossain laissa kiellettyä? Mikä siinä ottaa noin paljon aivoon? Taisit itse esittää sitä tyttö jiitä. Olit kärppänä aina kommentoimassa kaikkea mitä "juteltiin".

        Minä en ole tyttö j. miksi sä aina syytät mua joksikin toiseksi. No sun ja tytt ö jiin keskustelut jää nettiin. Sä olit erittäin kiinnostunut tyttö j poniharrastuksesta ja muutenkin lapsen elämästä. Nyt sitten haluat kääntää asian että kyseessä on aikuinen. Miksi ylipäänsä lähit leikkiin mukaan jos tiesit että kyseessä on feikki 11 vuotias. oot sä noin yksinäinen että jopa feikit kelpaa juttuseuraksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole tyttö j. miksi sä aina syytät mua joksikin toiseksi. No sun ja tytt ö jiin keskustelut jää nettiin. Sä olit erittäin kiinnostunut tyttö j poniharrastuksesta ja muutenkin lapsen elämästä. Nyt sitten haluat kääntää asian että kyseessä on aikuinen. Miksi ylipäänsä lähit leikkiin mukaan jos tiesit että kyseessä on feikki 11 vuotias. oot sä noin yksinäinen että jopa feikit kelpaa juttuseuraksi?

        no eikö se ole jo tullut selväksi, että olen just niin yksinäinen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomasin vaan kaverin luona käydessä, millaisia asioita 11 vuotias tyttö tekee ja mitä puhuu... Ei todellakaan näpyttele koneella missään suomi24 palstalla yhtään kenenkään kanssa sen ikäiset. Joku 14 vuotias voi niin läpällä tehdäkin, mutta kyllästyy nopeasti, koska sen ikäisen elämässä on paljon muutakin kuin joku typerä palsta.

        no miksi sä halusit sitten jutella feikki 11 vuotiaan kanssa ja olit innoissasi hänen elämästään. Sainoit häntä pikkuiseksi ja hellittelynimiä käytit. Kerro miksi sä halusit jutella lasten asioita feikki 11 vuotiaan kanssa ja miksi olit surullinen kun tämä feikki lopetti kirjoitteölun sun kaa. Olit sä niin kiintynyt tuohon feikki lapseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä halusit sitten jutella feikki 11 vuotiaan kanssa ja olit innoissasi hänen elämästään. Sainoit häntä pikkuiseksi ja hellittelynimiä käytit. Kerro miksi sä halusit jutella lasten asioita feikki 11 vuotiaan kanssa ja miksi olit surullinen kun tämä feikki lopetti kirjoitteölun sun kaa. Olit sä niin kiintynyt tuohon feikki lapseen

        Minä kiinnyn kehen tahansa täällä joka juttelee mulle mukavia. Koska ei ole mitään oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        no eikö se ole jo tullut selväksi, että olen just niin yksinäinen...

        ja sen takia kirjottelin lasten juttuja aikusen kanssa. miksi et jutellut aikuisten juttuja kun tiesit tyttö jiin feikiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sen takia kirjottelin lasten juttuja aikusen kanssa. miksi et jutellut aikuisten juttuja kun tiesit tyttö jiin feikiksi.

        Koska halusin katsoa kauanko jaksaa esittää... Eikä kovin kauaa jaksanut.


      • Koska olen tällainen herkkä mies, joka ei pidä hylkäämiskokemuksista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska halusin katsoa kauanko jaksaa esittää... Eikä kovin kauaa jaksanut.

        miksi sä olit sitten surullinen kun tämä feikki lopetti. voitko kertoa sen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska olen tällainen herkkä mies, joka ei pidä hylkäämiskokemuksista.

        eli vaikka feikki oli kyseessä niin se satutti sua. voi helvetti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä olit sitten surullinen kun tämä feikki lopetti. voitko kertoa sen

        Siitä kun keskustelukaveri lähti. Johan sanoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli vaikka feikki oli kyseessä niin se satutti sua. voi helvetti.

        En minä ollu varma siitä oliko feikkiä. Nyt vaan olen nähny millainen oikeasi 11v on, niin aloin suuresti epäillä, että sen ikäinen tuskin näillä palstoilla viihtyy yhtään ja kirjoittelee sillä tavalla selkeää suomea.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siitä kun keskustelukaveri lähti. Johan sanoin.

        on kyllä surullista että feikille voit jutella täällä mutta oikeessa elämässä et voi puhua sun ystäville.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ollu varma siitä oliko feikkiä. Nyt vaan olen nähny millainen oikeasi 11v on, niin aloin suuresti epäillä, että sen ikäinen tuskin näillä palstoilla viihtyy yhtään ja kirjoittelee sillä tavalla selkeää suomea.

        eikö sun omat pojat ole olleet 11 vuotiaita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        on kyllä surullista että feikille voit jutella täällä mutta oikeessa elämässä et voi puhua sun ystäville.

        Kun ei ystävät ole juurikaan tavoitettavissa. Ja osa on minut hylänny jo kokonaan. kyllästyivät kuulemaan juttua ihastumisesta ja muusta. Yks tais tulla hulluksi, kun sai jonkun aivokohtauksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö sun omat pojat ole olleet 11 vuotiaita?

        Totta kai oli, mutta siitä on jo aikaa... Eikä nekään kirjoitellu kellekään missään suomi24ssä. Leikkivät vielä legoilla siinä iässä ja pelasivat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kun ei ystävät ole juurikaan tavoitettavissa. Ja osa on minut hylänny jo kokonaan. kyllästyivät kuulemaan juttua ihastumisesta ja muusta. Yks tais tulla hulluksi, kun sai jonkun aivokohtauksen.

        siis sun ystävillä ei ole puhelinta tai meseä. oikeesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis sun ystävillä ei ole puhelinta tai meseä. oikeesti

        Ei ne niitä käytä siihen, että ottaisivat minuun yhteyttä. Ne jotka seurustelee, unohtaa kaikki kaverinsa. Yksinäiset taas voi olla niin masentuneita ettei jaksa pitää yhteyttä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta kai oli, mutta siitä on jo aikaa... Eikä nekään kirjoitellu kellekään missään suomi24ssä. Leikkivät vielä legoilla siinä iässä ja pelasivat.

        surullista ettei sulla ole ystäviä vaikka toisin väität. Jos sulla olis ystäviä niin sun ei tarttis hakea huomiota netissä feikeiltä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku viaton juttelu on ollut pedaria?! JA toisekseen en edes usko, että kyseessä oli joku 11 v tyttönen. Ei sen ikäiset kirjoita sillä tavalla netissä. Ne katselee jotain tiktok videoita kännykällään. Joku yritti tehdä minusta pedaria sillä, mutta kyllästyi, kun en muuta kuin lätissyt mukavia. Sillä minua ei kiinnosta mitkään esiteinit.

        Väitätkö sinä mies, että et ole vollottanut siitä ylireakoinnista ja varhaisteiniesityksestä ja kärjistämisistä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ne niitä käytä siihen, että ottaisivat minuun yhteyttä. Ne jotka seurustelee, unohtaa kaikki kaverinsa. Yksinäiset taas voi olla niin masentuneita ettei jaksa pitää yhteyttä.

        siis sun ystävät on masentuneita. miksi eivät hae apua siihen


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis sun ystävät on masentuneita. miksi eivät hae apua siihen

        Onhan ne apua hakenutkin. Mutta se apu on vain loputonta mielialalääkkeiden syömistä. Ei näille masennuksille oikeasti voi mitään. pitäisi nainen ja seksiä tulla elämään ja olla muutenkin mukavaa. Mutta on vain yksinäisyyttä, rahaongelmia, työstressiä, maailmantuskaa yms yms.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ne niitä käytä siihen, että ottaisivat minuun yhteyttä. Ne jotka seurustelee, unohtaa kaikki kaverinsa. Yksinäiset taas voi olla niin masentuneita ettei jaksa pitää yhteyttä.

        eikö näillä sun parisuhteessa olevilla ystävillä ole myöskään ystäviä . Ovat kahdestaa kumppaninsa kaa ilman että kummallakaan ei ole ystäviä. Koska ei ole aikaa ystäville koska seurustelevat. uskot sä oikeesti tohon


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö näillä sun parisuhteessa olevilla ystävillä ole myöskään ystäviä . Ovat kahdestaa kumppaninsa kaa ilman että kummallakaan ei ole ystäviä. Koska ei ole aikaa ystäville koska seurustelevat. uskot sä oikeesti tohon

        Olen sen nähnyt ja kokenut itsekin. Ei sillo ku lapset oli pieniä ja avioliitossa, paljon kavereita nähnyt eikä kuulunut. Moni ottaa yhteyttä vasta ku ero tulee. Sitte alkavat kaipaamaan vanhoja kavereita. Mutta tää on mun kokemus asiasta. Kyllä varmaan joillaki onnellisilla on laaja kaveripiiri vielä aikuisiälläki. Minä tunsin vaan kaikkia autisteja. normaalit ihmiset ei minun kavereita halunnut olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen sen nähnyt ja kokenut itsekin. Ei sillo ku lapset oli pieniä ja avioliitossa, paljon kavereita nähnyt eikä kuulunut. Moni ottaa yhteyttä vasta ku ero tulee. Sitte alkavat kaipaamaan vanhoja kavereita. Mutta tää on mun kokemus asiasta. Kyllä varmaan joillaki onnellisilla on laaja kaveripiiri vielä aikuisiälläki. Minä tunsin vaan kaikkia autisteja. normaalit ihmiset ei minun kavereita halunnut olla.

        eli sun ystävillä ei ole ystäviä koska ovat parisuhteessa. Mistä sä tiedät ettei heillä ole ystäviä. Mitä he tekevät vapaa-ajalla vai ovatko kahdestaan vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sun ystävillä ei ole ystäviä koska ovat parisuhteessa. Mistä sä tiedät ettei heillä ole ystäviä. Mitä he tekevät vapaa-ajalla vai ovatko kahdestaan vaan.

        En jaksa jaaritella tästä aiheesta enempää. Kyllä heillä voi olla muita parempia ystäviä kuin minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sun ystävillä ei ole ystäviä koska ovat parisuhteessa. Mistä sä tiedät ettei heillä ole ystäviä. Mitä he tekevät vapaa-ajalla vai ovatko kahdestaan vaan.

        Yleensä parisuhteissa olevilla, on omia ystäviä jotka myös seurustelevat. Ei niitä sinkun kaveruus kiinnosta. Koska parit voivat sitten keskenään pelata vaikka seurapelejä ja matkustella vaikka Italiaan yhdessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa jaaritella tästä aiheesta enempää. Kyllä heillä voi olla muita parempia ystäviä kuin minä.

        eli vaikka sun ystävät on parisuhteessa niin heillä on ystäviä. Olet kuitenkin heille myös ystävä jotka ei välitä susta. Toiko on susta ystävyyttä. oikeesti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa jaaritella tästä aiheesta enempää. Kyllä heillä voi olla muita parempia ystäviä kuin minä.

        Mä en usko että sulla on ystäviä. Ystävät ei käyttäydy noin kuin sun "ystävät"


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli vaikka sun ystävät on parisuhteessa niin heillä on ystäviä. Olet kuitenkin heille myös ystävä jotka ei välitä susta. Toiko on susta ystävyyttä. oikeesti

        Ystävyyttä on monen tasoista. Minä olen sellainen, jolle soitellaan, tai viestitellään sillon tällöin kun muistetaan. On ihmisillä muutakin tekemistä kuin lörpötellä minun kanssa joutavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko että sulla on ystäviä. Ystävät ei käyttäydy noin kuin sun "ystävät"

        No sitten mulla ei ole. Ne on sitten vaan kavereita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensä parisuhteissa olevilla, on omia ystäviä jotka myös seurustelevat. Ei niitä sinkun kaveruus kiinnosta. Koska parit voivat sitten keskenään pelata vaikka seurapelejä ja matkustella vaikka Italiaan yhdessä.

        no jopas sulla on paskoja ystäviä. ystäviä jotka ei tykkää sinkkujen seurasta ja masentuneita jotka syö pillereitä. Mistä sä olet löytänyt noin ihania ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no jopas sulla on paskoja ystäviä. ystäviä jotka ei tykkää sinkkujen seurasta ja masentuneita jotka syö pillereitä. Mistä sä olet löytänyt noin ihania ystäviä.

        Niitä on vaan tämän elämän varrella tullut. Ei tällasen vammasen tyhmän autistin kanssa kukaan halua ystävä olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ystävyyttä on monen tasoista. Minä olen sellainen, jolle soitellaan, tai viestitellään sillon tällöin kun muistetaan. On ihmisillä muutakin tekemistä kuin lörpötellä minun kanssa joutavia.

        No kerro millanen käsitys sulla on ystävyydestä.Koska näköjään se eroaa sittä miten mä käsitän ystävyyden.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niitä on vaan tämän elämän varrella tullut. Ei tällasen vammasen tyhmän autistin kanssa kukaan halua ystävä olla.

        Mä olen sanonut että autismiliiton sivuilta löydät vertaistukea muista autistesiat. Miksi et voi käydä autismiliiton sivuilla. Voisit saada uusia ystäviä muista joilla on autismi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro millanen käsitys sulla on ystävyydestä.Koska näköjään se eroaa sittä miten mä käsitän ystävyyden.

        Ystävät on niitä keiden kanssa on kivaa yhdessä ja voi mennä ja tehdä asioita yhdessä. Joiden kanssa voi jakaa ilot ja surut. Eipä enää ole sellaista. Kyllä elämässä voi jäädä yksin ja syrjäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sanonut että autismiliiton sivuilta löydät vertaistukea muista autistesiat. Miksi et voi käydä autismiliiton sivuilla. Voisit saada uusia ystäviä muista joilla on autismi

        ei kiinnosta. Eikä mulla ole diagnoosia. Minä en usko tuollaisiin huuhaa vertaistukiryhmiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ystävät on niitä keiden kanssa on kivaa yhdessä ja voi mennä ja tehdä asioita yhdessä. Joiden kanssa voi jakaa ilot ja surut. Eipä enää ole sellaista. Kyllä elämässä voi jäädä yksin ja syrjäytyä.

        Miksi sä sitten sanot että sulla on ystäviä jos ei ole


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ei kiinnosta. Eikä mulla ole diagnoosia. Minä en usko tuollaisiin huuhaa vertaistukiryhmiin.

        Autismiliiton sivut on ihan oikeita ja asiallisia. Ne ei ole mitää huuhaa sivuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autismiliiton sivut on ihan oikeita ja asiallisia. Ne ei ole mitää huuhaa sivuja

        Joo mutta ei minua kiinnosta. En epäile etteikö olisi sivut ihan kunnolliset. Minä en kaipaa silti mitään vertaistukea sieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo mutta ei minua kiinnosta. En epäile etteikö olisi sivut ihan kunnolliset. Minä en kaipaa silti mitään vertaistukea sieltä.

        no ite sanoit että olet autisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ite sanoit että olet autisti

        Se on haukkuma sana kaikille tyhmille nykyisin. Olen kuullut paljon käytettävän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on haukkuma sana kaikille tyhmille nykyisin. Olen kuullut paljon käytettävän.

        Luuletko että autistiset lapset on valinneet autismin itelleen. eivät ole. olet kyllä yksi idiootti aikuinen


      • Anonyymi

        Laita oma aloitus susi


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Tästä tuli mieleen, että jos ennen 50 vuoden ikää pitäs lopettaa, niin mulla ei kovin montaa kuukautta enää aikaa ois.

      • Mun olis pitänyt lopettaa jo ajat sitten... Ihan ku täällä olisi joku yläikäraja. Ihmiset on kyllä helvetin ahdasmielisiä. Tylsistyy ja vanhenee jo 25 ikään mennessä suurin osa.


    • Olikohan tää K kirjain se Kirsi?

      • Anonyymi

        Ei. vaan valeasussa oleva Netta


    • Anonyymi

      Pitäisikö suden laittaa oma aloitus kokonaan kun on noin paljon asiaa ?

    • Anonyymi

      Minä oletin että tänne tullaan vasta vanhoilla päivillä. Käykö täällä muka nuoriakin?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe